Το 2011 ήταν μία ακόμα χρονιά επιτυχιών για την Opel σε όλα τα επίπεδα. Η πιο πρόσφατη επιβεβαίωση της προϊοντικής ποιότητας της μάρκας ήταν η κορυφαία αξιολόγησή της στην Έκθεση Dekra - για τρίτη συνεχή φορά - με το Astra και το Insignia να καταλαμβάνουν την 1η και 2η θέση αντίστοιχα στην κατηγορία ‘καλύτερη ατομική κατάταξη’.
Η διάσημη σχεδιαστική φιλοσοφία Opel διακρίθηκε και εξελίχθηκε μέσα από προϊόντα προηγμένης αισθητικής όπως το Astra GTC. Σε μία εποχή που η περιβαλλοντική υπευθυνότητα και η βιωσιμότητα είναι πρωταρχικές προτεραιότητες, ο οικολογικός χαρακτήρας τόσο των προϊόντων Opel όσο και των εγκαταστάσεων στα οποία παράγονται βελτιώνεται συνεχώς με τη χρήση προηγμένων υλικών, αντιρρυπαντικών τεχνολογιών και μεθόδων που διασφαλίζουν τις ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Καινοτομία, απόδοση καυσίμου, εργονομία, σεβασμός στο περιβάλλον και άριστη σχέση αξίας/τιμής είναι βασικές αξίες της Opel που υλοποιούνται μέσα από αυτοκίνητα φιλικά και προσιτά στο χρήστη.
Απόρροια των παραπάνω, η ισχυρή παρουσία της Opel τη χρονιά που πέρασε. Η Ελληνική Opel επικράτησε στην 1η θέση του πίνακα πωλήσεων λιανικής, Νο1 σε προτίμηση μεταξύ των πελατών με 12,1% μ.α. Το μερίδιο της μάρκας αυξήθηκε κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες, τιμή που αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη αύξηση της αγοράς. Το Opel Corsa αναδείχτηκε γενικό best seller με μερίδιο 6,2%. Το δημοφιλές Opel Astra & το κορυφαίο Opel Insignia ήρθαν πρώτα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, ενώ το μικρό πολυμορφικό Opel Meriva ήταν 1ο στις πωλήσεις Λιανικής με 20,2% μ.α. Τέλος η Opel Ελλάδας σάρωσε και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο κερδίζοντας 2 από τα 5 βραβεία του θεσμού European Marketing Awards 2011 της GM/Opel .
Οι επιτυχίες αυτές αποτελούν σημαντική ώθηση για τη μελλοντική πορεία της εταιρίας, η οποία θα συνεχίσει να αγωνίζεται δυναμικά, σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον προσφέροντας στους πελάτες βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου