Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Αύξηση σημείωσαν το 2011 οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα...για την Volvo

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε το 2011 για τη Volvo! Οι πωλήσεις της Volvo στην ελληνική αγορά σημείωσαν αύξηση 56,4% το 2011, σε σχέση με το 2010. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, η σουηδική μάρκα το 2011 ταξινόμησε στην Ελλάδα 1.445 επιβατικά οχήματα, έναντι 924 οχημάτων το 2010.


Εξίσου ή και περισσότερο εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo στην Ελλάδα το 2011. Το συνολικό μερίδιο της Volvo στην Ελληνική αγορά εκτινάχθηκε στο 1,5% τη χρονιά που μας πέρασε, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011. Είναι χαρακτηριστικό και αξίζει να σημειωθεί, ότι σ τη χρονιά που έκλεισε η Volvo υπερδιπλασίασε το ποσοστό της σε σχέση με το 2010, όπου κατείχε μερίδιο 0,7%.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου