Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Η Peugeot νικητής και πρωταθλητής

Μετά από έναν εξαιρετικά έντονο και επικίνδυνο αγώνα, η Peugeot κέρδισε στο Petit Le Mans
στις ΗΠΑ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, εξασφαλίζοντας τον δεύτερο τίτλο Κατασκευαστών στο Διεθνές Le Mans Cup, πριν από τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην Κίνα.
Δεύτερος τίτλος Κατασκευαστών στο ILMC
Για να κατακτήσει τον τίτλο, η Peugeot έπρεπε να κερδίσει 13 βαθμούς αυτό το σαββατοκύριακο. Στον ασυνήθιστο αγώνα Road Atlanta, όπου η κίνηση (53 αυτοκίνητα ήταν στη γραμμή της εκκίνησης) μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, οι Franck Montagny, Stephane Sarrazin και Alexander Wurtz τερμάτισαν τον αγώνα, παρά τις δέκα παρεμβάσεις του safety car! Οι τρεις οδηγοί κέρδισαν με διαφορά πέντε γύρων το Peugeot 908 της ομάδας Oreca, που οδηγούσαν οι Marc Gene, Nicolas Minassian και Nicolas Lapierre.
Η κατάκτηση των δύο πρώτων θέσεων από τα Peugeot 908, που συνέβη για τρίτη φορά στην
Ατλάντα, ολοκληρώνει μια πολύ επιτυχημένη χρονιά : 5 νίκες (Sebring, Spa-Francorchamps, Imola, Silverstone και Road Atlanta), που περιλαμβάνουν 3 διπλές πρώτες θέσεις (Spa-Francorchamps, Imola και Road Atlanta), και 4 pole positions (Sebring, Imola, Silverstone και Road Atlanta). Χωρίς να ξεχνάμε τις 2η, 3η, 4 και 5η θέση στον αγώνα των 24 )ρών του «Le Mans». H Peugeot πάει στον τελευταίο αγώνα της περιόδου στην Κίνα, με την πεποίθηση ότι θα προσθέσει ακόμη μία νίκη στο παλμαρέ του 2011.
Νίκη για το Νο 8, εγκατάλειψη για το Νο 7
Τρίτο στη γραμμή της εκκίνηση, το Peugeot 908 no 8 είχε μία εκκίνηση γεμάτη ατυχήματα, όπως εξηγεί Franck Montagny : «-εν υπήρχε καθόλου ηρεμία σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Πήραμε μία ποινή ενός λεπτού στην αρχή, έτσι έπρεπε να πιέσουμε αρκετά για να μειώσουμε τη διαφορά και πάνω από όλα δεν κάναμε λάθη». Το Peugeot 908 no 8 ηγήθηκε του αγώνα στις 15.12, και παρόλο τον μεγάλο συναγωνισμό κέρδισε με πέντε γύρους διαφορά, μπροστά από το Peugeot Oreca.
Το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου σίγουρο μέχρι το τέλος του αγώνα, και ο αγώνας πήρε μια
δραματική τροπή σχεδόν 100 γύρους πριν το τέρμα, όταν το Audi no1 αποσύρθηκε μετά από μία σύγκρουση. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι», δήλωσε ενθουσιασμένος ο Stephane Sarrazin. «Είναι η πρώτη νίκη για τον Montagny και εμένα αυτή τη σαιζόν, ενώ ο Alex Wurtz κέρδισε τον αγώνα στο Spa- Francorchamps. Παρόλα αυτά, είναι η πρώτη νίκη του Alex εδώ. Καθώς αυτή ήταν η πρώτη φορά που ήμασταν ομάδα εμείς οι τρεις, είχαμε ένα τέλειο αποτέλεσμα».
Το Peugeot 908 no 7, που οδηγούσε ο Sebastien Bourdais, ήταν λιγότερο τυχερό. Το αυτοκίνητο
αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από δύο ώρες αγώνα, στερώντας από τον Simon Pagenaud και τον Anthony Davidson αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ήταν η πρώτη φορά που ένα Peugeot 908 εγκατέλειψε σε αγώνα.
Τελική κατάταξη Road Atlanta – Petit Le Mans 2011
1. Peugeot 908 nο 8 : S.Sarrazin – F.Montagny – A.Wurtz, 394 γύροι σε 20:38’31
2. Peugeot 908 HDi FAP (Oreca) no 10 : N.Lapierre – N.Minassian – M.Gene, +5 γύροι
3. Aston Martin nο 007 : A.Fernandez – S.Mucke – H.Primat, + 6 γύροι
4. Oak Pescarolo nο 24 : JF.Yvan – O.Pla – A.Premat, + 10 γύροι
5. Rebellion Lola nο 12 : N.Prost – N.Jani – A.Belicchi, + 13 γύροι
Καλύτερος γύρος : Franck Montagny, 1´09.038
Κατάταξη Intercontinental Le Mans Cup :

Κατασκευαστές Ομάδες
1 Peugeot , 182 βαθμοί 1. Team Peugeot Total, 97 βαθμοί
2 Audi, 108 βαθμοί 2. Audi Sport Team Joest, 74 βαθμοί
3. Team Oreca Matmut, 47 βαθμοί
4. Rebellion Racing, 41 βαθμοί
5. Rebellion Racing, 25 βαθμοί
6. Aston Martin Racing, 15 βαθμοί

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου