Η παρουσία Ιταλών και ξένων φανατικών φίλων της Guzzi στο Mandello del Lario ξεπέρασε κάθε προσδοκία για τις τρεις ημέρες εορτασμού της 90ης επετείου της Moto Guzzi, μίας από τις πιο διάσημες και ιστορικές μοτοσυκλετιστικές μάρκες στον κόσμο.
Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών GMG 2011 “Giornate Moto Guzzi” (Ημέρες Moto Guzzi), το πλήθος ξεπέρασε τους 20.000 συμμετέχοντες, νούμερο σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη επέτειο το 2007. Οι φανατικοί φίλοι της “μάρκας του αετού”, που ιδρύθηκε το 1921 από τον Emanuele Vittorio Parodi, το γιο του Giorgio και το φίλο του Carlo Guzzi, και έγινε μέλος του Ομίλου Piaggio στο τέλος του 2004, σχημάτισαν με τις καινούριες ή κλασικές μοτοσυκλέτες τους έναν πολύχρωμο και ειρηνικό διεθνή στρατό (αντιπροσώπευση από 52 χώρες) στις πλαγιές της λίμνη του Como.
Το 40% των Guzzisti ήρθε από περιοχές της Ιταλίας και το 60% από το εξωτερικό, μία εντυπωσιακή συμμετοχή που επιβεβαιώνει την οικουμενικότητα της αγάπης για τη μάρκα από το Mandello del Lario. Μετά από τη μαζική παρουσία των Ιταλών μοτοσυκλετιστών, η χώρα με τους περισσότερους αντιπρόσωπους ήταν η Γαλλία, με πάνω από 2.000 εγγεγραμμένους επισκέπτες. Ακολούθησε με μικρή διαφορά η Γερμανία, η Ολλανδία με 1.200 και η γειτονική Ελβετία με πάνω 1.000 συμμετέχοντες. Βέλγιο, Δανία, Μεγάλη Βρετανία και Αυστρία ακολουθούν με περίπου 800 άτομα. Όλες οι ευρωπαϊκές χώρες και η Ελλάδα ήταν παρούσες, συμπεριλαμβανομένων των κρατιδίων Σαν Μαρίνο, Μόντε Κάρλο και Ανδόρα, ενώ πολλοί μοτοσυκλετιστές κατέφτασαν από Νότιο Αμερική, Ασία και Ωκεανία. Στην πραγματικότητα από τις μη ευρωπαϊκές χώρες, η μεγαλύτερη συμμετοχή προήλθε από την Αυστραλία με 40 Guzzisti, ξεπερνώντας τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τον Καναδά.
Η Moto Guzzi, που ιδρύθηκε πριν από 90 χρόνια στο ίδιο σημείο που φιλοξενήθηκαν οι Ημέρες Moto Guzzi 2011, δεν είναι μόνο ένας από τους πιο διάσημους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο, με 14 παγκόσμιους τίτλους ταχύτητας και 11 Τουριστικά Τρόπαια στο όνομά της, αλλά αποτελεί και ένα ζωντανό κεφάλαιο στην ιστορία του μοτοσυκλετισμού, χάρη σε μοντέλα όπως το μυθικό οκτακύλινδρο Galletto και τα δικύλινδρα V7 Special, California και Le Mans, που καθιέρωσαν τη διεθνή φήμη του μοναδικού κινητήρα V 90° με άξονα που είναι ακόμα ζωντανός στα σύγχρονα μοντέλα Moto Guzzi, από 750 έως 1200 c.c. Κατά τη διάρκεια των τριήμερων εορτασμών το ιστορικό εργοστάσιο της Moto Guzzi ήταν ανοιχτό σε όλους τους επισκέπτες που ήθελαν να μπουν στον κόσμο της Guzzi. Σχεδιάστηκε μία ειδική διαδρομή που έδειχνε την εξέλιξη όσον αφορά στην ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό του ιστορικού εργοστασίου, η οποία διέσχιζε συμβολικές τοποθεσίες, όπως το μνημειώδες αεροδυναμικό τούνελ του 1950 , τα τμήματα παραγωγής και το μουσείο της Moto Guzzi. Παράλληλα στις Ημέρες Moto Guzzi 2011 παρουσιάστηκε η California 90, μία επετειακή έκδοση της πιο διάσημης ιταλικής custom μοτοσυκλέτας.
Την Παρασκευή το απόγευμα στο εργοστάσιο της Moto Guzzi παραβρέθηκε και η ανώτατη ηγεσία του Ομίλου Piaggio, με επικεφαλής τον Roberto Colaninno. Υπογραμμίζοντας τις επενδύσεις που έχουν προγραμματιστεί για τα νέα μοντέλα Moto Guzzi – συνολικά πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη πενταετία, επιπλέον των επενδύσεων στο εργοστάσιο του Mandello del Lario – ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε την επιτυχία της υπάρχουσας γκάμας Moto Guzzi. Χάρη στα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν το 2011, όπως το Stelvio 1200 8v – και σε έκδοση NTX – το Norge 1200 8v και το «ειδικό» V7 Racer, στους πρώτους 8 μήνες του 2011 πουλήθηκαν πάνω από 4.300 μοτοσυκλέτες Moto Guzzi σε όλο τον κόσμο, αύξηση 31% σε σχέση με τις 3.280 μοτοσυκλέτες στην ίδια περίοδο του 2010. Η ανάπτυξη αυτή έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία αν συνυπολογιστεί η τάση της ευρωπαϊκής αγοράς 2 τροχών, που φθίνει κατά 8% στο πρώτο 8μηνο του 2011. Ο Όμιλος Piaggio – στον οποίο ενσωματώθηκε η Moto Guzzi το Δεκέμβριο του 2004 – χάρη στην ηγετική θέση στην Ευρώπη και την ισχυρή ανάπτυξη στην Ασία, σημειώνει σταθερή συνολική αύξηση των πωλήσεων. Στην πραγματικότητα το πρώτο 8μηνο του 2004 ο Όμιλος άγγιξε το ορόσημο των 453.000 πωληθέντων μονάδων (συγκριτικά με τις 439.000 μονάδες του 2010).
Το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου ήταν η μεγάλη μέρα, η πιο σημαντική στιγμή των Ημερών Moto Guzzi 2011. Ο αριθμός των επισκεπτών από όλο τον κόσμο που «εισέβαλαν» στο Mandello del Lario έφτασε το μέγιστο. Τηρώντας την παράδοση, αποδόθηκαν τα βραβεία:
Το βραβείο Easy Rider, για τον Guzzisti που ταξίδεψε από πιο μακριά, παραδόθηκε στον Αυστραλό Tony Horn, από τη Μελβούρνη. Ο πιο έμπειρος Guzzisti ήταν ο Mario Crippa, γεννημένος στη Μόντσα το 1932. Το βραβείο της πιο νεαρής μοτοσυκλετίστριας δόθηκε στην Roberta Botta από το Μπόργκο Βερτσέλι, γεννημένη το 1991. Η μοτοσυκλετίστρια από το πιο μακρινό μέρος ήταν η Heidi Rama, 36 ετών από το Νουπούλιν της Φιλανδίας, που ταξίδεψε με Breva 750. Ο πιο νέος Guzzisti των GMG 2011 ήταν ο Stefano Maffezzini, γεννημένος το 1992, που ήρθε από το Σενάγκο.
Τα ομαδικά βραβεία περιλάμβαναν το τρόπαιο για το πιο πολυπληθές ιταλικό μοτοσυκλετιστικό κλαμπ, που δόθηκε στο Motorbike Guzzi Club από το Σενάγκο με 228 συμμετοχές, οι οποίοι κέρδισαν επίσης και το βραβείο του μεγαλύτερου αριθμού μοτοσυκλετών (45). Το Club TLM από την Ολλανδία με 229 μέλη ήταν το ξένο μοτοσυκλετιστικό κλαμπ που βραβεύτηκε. Το ιταλικό γκρουπ που ήρθε από το πιο μακριά ήταν οι Guzzisti από την Αίτνα, που διήνυσαν 1.500 χιλιόμετρα. Το ξένο γκρουπ από το πιο μακρινό μέρος ήταν το Moto Guzzi Club από τη Βικτόρια της Αυστραλίας.
Ειδικά βραβεία GMG παραδόθηκαν στον Gianfranco Guareschi, τον οδηγό Moto Guzzi στο RC Classic Cup trophy, και τον Mario Arosio, πρόεδρο του παγκόσμιου κλαμπ Moto Guzzi.
Παρουσιαστής της φετινής διοργάνωσης ήταν ο Ringo, καλλιτεχνικός διευθυντής και DJ του ραδιοφωνικού σταθμού Virgin Radio. Από τη σκηνή που στήθηκε στην όχθη της λίμνης, απευθείας από το μικρόφωνο του Ringo, οι αναβάτες περιέγραψαν το πάθος του για τις μοτοσυκλέτες. Οι εορτασμοί συνεχίστηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας, μετά την απόδοση των βραβείων, με μία δυναμική συναυλία Moto Guzzi Rock Live.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου