Οι δύο κολοσσοί ανακοίνωσαν την μελλοντική τους συνεργασία για τη δημιουργία ενιαίας υβριδικής τεχνολογίας που θα χρησιμοποιήσουν στα οχήματα τους. Τόσο για τη Ford όσο και για την Toyota η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στον τομέα της ανάπτυξης.
Στόχος είναι η μείωση του κόστους, των ως γνωστών, πολύπλοκων και ακριβών συστημάτων υβριδικής τεχνολογίας, ενώ το όφελος θα είναι διπλό, αφού και ο χρόνος εξέλιξης και κατασκευής των εν λόγω συστημάτων θα μειωθεί δραστικά.
Οι δύο εταιρείες μπορεί ήδη να ετοίμαζαν τα δικά τους ξεχωριστά υβριδικά συστήματα, όμως με τη συνεργασία αυτή ο χρόνος παρουσίασης των εν λόγω pick-up και SUV θα μειωθεί δραστικά, ενώ την ίδια στιγμή αυτά θα είναι πιο φτηνά από ότι θα ήταν εάν η εξέλιξη γινόταν από την κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Την ίδια στιγμή οι εταιρείες ανακοινώνουν ότι τα οχήματα δεν θα χάσουν τίποτε από τις εκτός δρόμου ικανότητες και την πρακτικότητα τους.
Πιο συγκεκριμένα οι δηλώσεις του Derrick Kuzak, αντιπροέδρου της Ford στον τομέα της εξέλιξης τεχνολογιών ήταν ως εξής: «Αυτή η συμφωνία θα ενοποιήσει τις δυνάμεις δύο κορυφαίων εταιρειών στον τομέα των υβριδικών οχημάτων, με στόχο την ταχύτερη εξέλιξη αλλά και μείωση του κόστους των μελλοντικών υβριδικών οχημάτων».
Αντίστοιχα ο Takeshi Uchiyamada (εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τμήματος εξέλιξης της Toyota) ανέφερε ότι: «Η Toyota το 1997 παρουσίασε την πρώτη γενιά του Prius που ήταν και το πρώτο βενζινοκίνητο υβριδικό μαζικής παραγωγής. Έκτοτε έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,3 εκατομμύρια αντίτυπα. Επιθυμούμε να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο με τη Ford, πράγμα που θα καταφέρουμε με την τεχνογνωσία και των δύο εταιρειών».
Στόχος είναι η μείωση του κόστους, των ως γνωστών, πολύπλοκων και ακριβών συστημάτων υβριδικής τεχνολογίας, ενώ το όφελος θα είναι διπλό, αφού και ο χρόνος εξέλιξης και κατασκευής των εν λόγω συστημάτων θα μειωθεί δραστικά.
Οι δύο εταιρείες μπορεί ήδη να ετοίμαζαν τα δικά τους ξεχωριστά υβριδικά συστήματα, όμως με τη συνεργασία αυτή ο χρόνος παρουσίασης των εν λόγω pick-up και SUV θα μειωθεί δραστικά, ενώ την ίδια στιγμή αυτά θα είναι πιο φτηνά από ότι θα ήταν εάν η εξέλιξη γινόταν από την κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Την ίδια στιγμή οι εταιρείες ανακοινώνουν ότι τα οχήματα δεν θα χάσουν τίποτε από τις εκτός δρόμου ικανότητες και την πρακτικότητα τους.
Πιο συγκεκριμένα οι δηλώσεις του Derrick Kuzak, αντιπροέδρου της Ford στον τομέα της εξέλιξης τεχνολογιών ήταν ως εξής: «Αυτή η συμφωνία θα ενοποιήσει τις δυνάμεις δύο κορυφαίων εταιρειών στον τομέα των υβριδικών οχημάτων, με στόχο την ταχύτερη εξέλιξη αλλά και μείωση του κόστους των μελλοντικών υβριδικών οχημάτων».
Αντίστοιχα ο Takeshi Uchiyamada (εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τμήματος εξέλιξης της Toyota) ανέφερε ότι: «Η Toyota το 1997 παρουσίασε την πρώτη γενιά του Prius που ήταν και το πρώτο βενζινοκίνητο υβριδικό μαζικής παραγωγής. Έκτοτε έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,3 εκατομμύρια αντίτυπα. Επιθυμούμε να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο με τη Ford, πράγμα που θα καταφέρουμε με την τεχνογνωσία και των δύο εταιρειών».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου