Αν δεν το ξέρετε, μπορεί στο μέλλον να το μάθετε! Το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, εξετάζει την ενεργοποίηση και πάλι της θεσσαλονικιώτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, στα πλαίσια της ενίσχυσης της ελληνικής βιομηχανίας.
Σχετική ερώτηση είχε υποβάλει ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κώστας Αϊβαλιώτης ζητώντας να ενημερωθεί από το υπουργείο αν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί μια ομάδα δράσης, χωρίς πρόσθετο κόστος για το κράτος, από υπαλλήλους που εργάζονται στα συναρμόδια υπουργεία (Μεταφορών και Ανάπτυξης) με στόχο την ουσιαστική στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας πάσης φύσεως οχημάτων (ελαφρά, βαρέα, επικαθήμενα κλπ).
Στην απάντηση του ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης αναφέρει ότι η πρόταση του κ. Αϊβαλιώτη θα μπορούσε να εξεταστεί αν και διατυπώνει την εκτίμηση ότι «το καθοριστικό για την παραγωγική λειτουργία εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν είναι η απουσία υπηρεσιών».Επίσης ο κος Ξυνίδης αναφέρει ότι έχει συναντηθεί με τους νόμιμους εκπροσώπους της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού αυτοκίνητο PONY, προκειμένου να ενημερωθεί και να συμβάλει στην επανενεργοποίηση της εταιρείας σε παραγωγική βάση.
Για τους πιο μικρούς της παρέας να θυμήσουμε το Pony είναι το θρυλικό όχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας Namco, που είχε έδρα στην Ραιδεστό Θεσσαλονίκης. Τα ελληνικά αυτοκίνητα Pony, που είχαν την σφραγίδα της Citroen είχαν σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία πριν 30 χρόνια, φτάνοντας σε κάποια στιγμή στην παραγωγή 8-10 αυτοκίνητα ημερησίως. Η Αεροπορία, ο ελληνικός Στρατός και το Ναυτικό προτιμούσαν τα jeep Pony, λόγω του μικρού κόστος λειτουργίας και συντήρησης. Η Νamco δεν έχει κλείσει ποτέ, παρόλο που η μαζική της παραγωγή σταμάτησε το 1983. Μερικές εκατοντάδες οχήματα κυκλοφόρησαν το 1985 και το 1992, ενώ μια ακόμα φουρνιά βγήκε το 2003. Το εργοστάσιο είναι μάχιμο, ενώ κάποιες φήμες θέλουν να έχει κάνει συμφωνία με άραβες επενδυτές για διοχεύτεση αυτοκινήτων χαμηλού κόστους στις αναδυόμενες αγοράς της Β.Αφρικής, το 2014. Λέτε να ξαναλειτουργήσει;
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011
Ποιός θυμάται το ελληνικό αυτοκίνητο Pony ;
10:21:00 μ.μ.
Κανένα σχόλιο ακόμα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου