Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

Ταξιδεύοντας πρώτη θέση, με δύναμη και στυλ

Το Norge GT8V έχει ανανεωθεί πλήρως και παρουσιάζεται ισχυρό, ασφαλές και άνετο, τοποθετώντας τη Moto Guzzi στην κορυφή της κατηγορίας τουρισμού μεγάλων αποστάσεων.

Το Norge είναι ένας ακούραστος ταξιδιώτης, ένας αναγνωρισμένος πρωταθλητής για την αξιοπιστία του, εξελέγη tourer μοτοσυκλέτα της χρονιάς το 2006 και το 2007, πιστός σύντροφος της αστυνομίας σε πόλεις όπως το Μιλάνο και το Βερολίνο. Τώρα αυτή η πλήρως ανανεωμένη έκδοση GT 8V, παγιώνει τη αποστολή του, δηλαδή τον τουρισμό μεγάλων αποστάσεων.
Το 8V είναι ένας κωδικός που δηλώνει την ύπαρξη του πιο εξελιγμένου κινητήρα, που ανήκει στη σειρά «Quattrovalvole», ενώ παράλληλα ανανεώνεται ο εξοπλισμός, όσον αφορά την ποιότητα και το φινίρισμα του, με αποτέλεσμα η Moto Guzzi Norge 8V GT να ξεπερνά όλα τα προηγούμενα μοντέλα, με τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
Η καρδιά που χτυπάει μέσα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, είναι ο περίφημος, εγκάρσιος δικύλινδρος V90° «Quattrovalvole» κινητήρας, με την υψηλότερη απόδοση μεταξύ όλων των κινητήρων που κατασκευάστηκαν στο Mandello del Lario, ο οποίος έχει φθάσει πλέον σε αποκλειστικά επίπεδα, όσον αφορά την τεχνολογία/ επιδόσεις που έχει αναπτύξει.
Σε αυτή την τελευταία έκδοση έχει επιτευχθεί μια πιο αθόρυβη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα με παρεμβάσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου, στο σύστημα χρονισμού, ψύξης και στην εξάτμιση. Η νέα ολοκληρωμένη ηλεκτρονική μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού, τώρα εκμεταλλεύεται τα σήματα που στέλνουν οι δύο αισθητήρες λάμδα για να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές, και επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Το ψυγείο λαδιού είναι τοποθετημένο χαμηλά στη καρίνα και έχει ένα βεντιλατέρ με θερμοστάτη που κρατά τη θερμοκρασία του λιπαντικού σε ιδανικά επίπεδα, ενώ η εξάτμιση είναι τώρα μεγαλύτερη, μειώνοντας το επίπεδο θορύβου και αυξάνοντας τη ροπή στις μεσαίες στροφές. Ο κινητήρας, η ισχύ του οποίου ξεπερνά τους 100.5 Hp, διαθέτει τώρα μέγιστη ροπή άνω των 104 Nm που αποδίδεται μόλις στις 5.500 σ.α.λ. Πρακτικά, σημαίνει ότι η καμπύλη ισχύος είναι τώρα κατά 20% υψηλότερη σε σύγκριση με την καμπύλη του 2-βάλβιδου κινητήρα.
Η διάταξη του νέου κινητήρα περιλαμβάνει πιο συμπαγές κάρτερ και κυλίνδρους με ψήκτρες προς την κατεύθυνση της ταχύτητας. Αυτό οδήγησε σε αλλαγές στο πλαίσιο και σε ένα εντελώς νέο και αεροδυναμικής σχεδίασης φέρινγκ. Το μόνο κομμάτι της προηγούμενης έκδοσης που δεν αλλάζει είναι ο προβολέας. Άλλα νέα χαρακτηριστικά είναι η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα πλαϊνά πάνελ που είναι ενσωματωμένα στο ρεζερβουάρ και διακοσμημένα με την πλακέτα σε μεταλλικό σατινέ φινίρισμα και τη διπλού σχήματος καρίνα.
Ένα χατ-τρικ έχει επιτευχθεί με αυτή τη νέα «ενδυμασία»: αποτελεσματική απαγωγή της θερμότητας, βελτιωμένη θερμική μόνωση και πιο αποτελεσματική αεροδυναμική προστασία, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η απόλαυση στο ταξίδι, τόσο για τον αναβάτη όσο και για το συνεπιβάτη με πλήρη άνεση, ανεξάρτητα από την ταχύτητα. Η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετικά απολαυστική στην οδήγηση, ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών, χάρη στην καλύτερη εργονομία, κάτι που εφαρμόζεται και στη παραμικρή λεπτομέρεια και που εκτιμάται σε καθημερινή βάση. Η νέα θέση, του πλήρως λειτουργικού πίνακα οργάνων, καθιστά ευκολότερο για τον αναβάτη να διαβάζει τις ενδείξεις, το ύψος της νέας πιο άνετης και με νέο κάλυμμα σέλας είναι τώρα μόλις 810 χιλιοστά, το νέο τιμόνι έχει πλέον χαμηλώσει και έχει μία ελαφριά κλίση, δίνοντας στον αναβάτη μεγαλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας στις υψηλές ταχύτητες.
Υπάρχει ακόμη μία πρακτική εξωτερική πρίζα 12 Volt, ένας ευρύχωρος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ και πολλά άλλα στοιχεία άνεσης που έχουν προστεθεί, όπως το νέο πλαϊνό και κεντρικό σταντ, οι ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, ένα νέο σετ πλαϊνών βαλιτσών, που έχουν πλήρως επανασχεδιαστεί ώστε να εγγυώνται τέλεια εφαρμογή στα δύο στηρίγματα.
Η αύξηση των επιδόσεων, έχει ενισχύσει τη συνολική δυναμική της μοτοσυκλέτας, κάτι που ήταν ισχυρό στοιχείο και της προηγούμενης έκδοσης. Το Norge GT8V έχει αποκτήσει μία πιο ουδέτερη και σπορ συμπεριφορά, χάρη στην ανανεωμένη ρύθμιση των αναρτήσεων, τοποθετώντας νέα ελατήρια σε πιρούνι και αμορτισέρ, επιτυγχάνοντας τον ιδανικό συνδυασμό τους. Η μοτοσυκλέτα πλέον αντιδρά πιο γρήγορα, στοιχείο που την καθιστά πιο εύκολη στο να ακολουθήσει την ιδανική γραμμή στις στροφές, ή κατά στις αλλαγές κατεύθυνσης, ακόμη και σε συνθήκες πλήρους φορτίου, κάτι που είναι συχνό φαινόμενο σε ένα μοντέλο Gran Turismo, όπως είναι η ναυαρχίδα του Mandello del Lario.
Παραμένοντας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης πιο ισχυρό σύστημα πέδησης με νέο ηλεκτρονικό σύστημα ABS σε συνδυασμό με τα εμπρός φρένα που είναι εφοδιασμένα με νέους υψηλότερης απόδοσης δίσκους.
Δυνατότερος κινητήρας, μεγαλύτερη άνεση, πιο πλούσιος εξοπλισμός και ενισχυμένο πλαίσιο: το Moto Guzzi Norge GT 8V είναι έτοιμο να κερδίσει πίσω τον τίτλο του βασιλιά των Gran Turismo.
Μια τέτοια μοτοσυκλέτα σίγουρα θα έκανε εξαιρετικά υπερήφανο ακόμα και το μηχανικό Giuseppe "Naco" Guzzi. Είναι αυτός που δημιούργησε το μύθο Norge και τον προορισμό του Βορείου Ακρωτηρίου για τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας: ήταν ο πρώτος που ταξίδεψε σε αυτά τα εδάφη το 1928, οδηγώντας ένα GT 500 εφοδιασμένο με ένα ελαστικό πλαίσιο που αποκαλούσε Norge, προς τιμήν του ιταλικού αερόπλοιου με πιλότο τον Umberto Nobile, που πραγματοποίησε την πρώτη πτήση πάνω από το Βόρειο Πόλο.
Το Norge GT8V θα διατίθεται σε δύο μοντέρνους και κομψούς χρωματισμούς, μαύρο «Nero Metallizzato» και λευκό «Bianco Diamante e Argento».

Κύρια Χαρακτηριστικά

ΣΧΕΔΙΑΣΗ
  • Νέο ενιαίο φέρινγκ
  • Νέα διπλού σχήματος καρίνα
  • Νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Νέος σιγαστήρας εξάτμισης από αλουμίνιο με σατέν φινίρισμα
  • Νέες πλαϊνές βαλίτσες Moto Guzzi
  • Νέου σχήματος σέλα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
  • Δικύλινδρος V90 «Quatro valvole» 1200 κ.εκ.
  • Ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής με πιο αθόρυβη λειτουργία οδήγησης των βαλβίδων.
  • Εκκεντροφόρος με νέο προφίλ
  • Ψυγείο λαδιού στην καρίνα με βεντιλατέρ με θερμοστάτη
  • Μονός δίσκος συμπλέκτη
  • Νέο σύστημα εξάτμισης
  • Συμπαγής άξονας μετάδοσης
  • Κιβώτιο 6 σχέσεων
  • Euro 3
ΠΛΑΙΣΙΟ
  • Διπλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής
  • Πιρούνι 45 χιλιοστών με προφόρτιση και ρύθμιση των αποσβέσεων, με νέο σετ προοδευτικών ελατηρίων
  • Αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, με νέο σκληρότερο ελατήριο
  • Πίσω ανάρτηση με μονόμπρατσο και μοχλικό
  • Δύο δαγκάνες 4 αντικριστών εμβόλων εμπρός με νέους δίσκους 320 χιλ.
  • Πίσω φρένο με δίσκο 282 χιλ. και δαγκάνα 2 εμβόλων και γλίστρα
  • Εμπρός ελαστικό ZR 120/70/17
  • Πίσω ελαστικό ZR 180/55/17
ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • Νέο σύστημα ABS τελευταίας γενιάς
  • Ενσωματωμένος υπολογιστής
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Navigator
  • Νέας σχεδίασης πλαϊνό και κεντρικό σταντ
  • Νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Νέας σχεδίασης πλαϊνές βαλίτσες
Το Moto Guzzi Norge GT 8V θα διατίθεται στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Moto Guzzi, στην τιμή των 16.150 €, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:
  • Δωρεάν επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
  • 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
  • Προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση, σταθερό επιτόκιο 6,9%
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
NORGE GT 8V
Κινητήρας 90° V-Twin, 4 χρονος, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Κυβισμός 1151 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 95 x 81,2 mm
Σχέση συμπίεσης 11 ± 0,5 : 1
Μέγιστη ισχύς 100.5 hp (75 Kw) - 7000 rpm
Μέγιστη ροπή 104 Nm - 5500 rpm
Τύπος μετάδοσης Μηχανική. Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια: 1 : 1,4583 (24/35)
Τελική σχέση μετάδοσης με άξονα: 1 : 3,666 (12/44)
Τροφοδοσία Σώματα ψεκασμού Ø 50 mm
Καταλύτης / Εξάτμιση Με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)
Ανάφλεξη Magneti Marelli IAW 5 ΑΜ
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ με λοβοειδή αντλία
Σύστημα ψύξης ελαιοαερόψυκτο
Κιβώτιο 6 ταχύτητες. 1η 1 : 2,235 (17/38), 2η 1 : 1,700 (20/34), 3η 1 : 1,347 (23/31), 4η 1 : 1,115 (26/29), 5η 1 : 0,935 (31/29), 6η 1 : 0,8 (30/24)
Σύστημα εκκίνησης μίζα
Τύπος συμπλέκτη Ξηρός πολύδισκος
Πλαίσιο Σωληνωτό από υψηλής αντοχής χάλυβα.
Ανάρτηση εμπρός Tηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Ø 45 ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 120 mm.
Ανάρτηση πίσω Αιωρούμενος μονός βραχίονας με ρυθμιζόμενο σε επαναφορά μονό αμορτισέρ και με χωριστό χειριστήριο ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 140 mm
Φρένο εμπρός Δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 320 mm, με ακτινικές δαγκάνες 4 αντικρυστών εμβόλων
Φρένο πίσω Δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 282 mm, πλευστή δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων
Τροχός εμπρός 3.50'' x 17''
Τροχός πίσω 5.50'' x 17''
Ελαστικό εμπρός 120/70 ZR17 (58W)
Ελαστικό πίσω 180/55 ZR17 (73W)
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 2195/880/1495 mm
Ύψος σέλας 810 mm (-30mm χαμηλομένη με τζελ που διατίθεται ως έξτρα)
Βάρος κενό 257 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 23 lt (ρεζέρβα 4 lt)
Μέγιστη ταχύτητα 220 km/h
Εκπομπές καυσαερίων Euro III

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου