Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

MOTO GUZZI STELVIO 1200 –NTX MY2011

Με ανανεωμένο σχεδιασμό και πολυάριθμες βελτιώσεις, το Moto Guzzi Stelvio επανέρχεται δυναμικά στον ανταγωνισμό με τις άλλες maxi on-off μοτοσυκλέτες. Υψηλή αεροδυναμική προστασία, που εξασφαλίζεται από τη νέα ζελατίνα, πραγματικά υψηλών επιδόσεων κινητήρας και αυτονομία-ρεκόρ χάρη στο νέο 32 λίτρων ρεζερβουάρ. Διατίθεται και στην έκδοση NTX.

Έχοντας πάρει το όνομά του από το διάσημο πέρασμα των Άλπεων, που συνδέει την κοιλάδα Valtelline με την κοιλάδα Vinschgau, με τα 84 εκπληκτικά «εσάκια», το Stelvio έκανε τη Moto Guzzi να πρωταγωνιστεί ξανά στην κατηγορία των maxi on-off. Μία αξιόλογη μοτοσυκλέτα, που ωριμάζει πλέον, σε τεχνικό-λειτουργικό επίπεδο, χάρη στις αλλαγές και τις βελτιώσεις που εισάγονται στο μοντέλο του 2011.
Όλα ξεκινούν από το στυλ, που τώρα είναι ακόμη πιο ελκυστικό και μοντέρνο, χάρη στις πιο «στρογγυλές» γραμμές του ρεζερβουάρ, στο οποίο είναι ενσωματωμένο το φέρινγκ με το διπλό προβολέα εμπρός. Το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι ένα διακριτικό στοιχείο σχεδίασης του Stelvio, και η μόνη λεπτομέρεια που κληρονόμησε από την προηγούμενη έκδοση. Το νέο φέρινγκ με τα ενσωματωμένα φλας και η ζελατίνα δίνουν στο νέο μοντέλο ανανεωμένη εμφάνιση, πιο επιθετική και δυναμική. Έχει ένα πρωτότυπο σχεδιασμό, αλλά πάνω απ 'όλα είναι πιο λειτουργικό και ευέλικτο, χαρακτηριστικό υψίστης σημασίας για τις μοτοσυκλέτες αυτού του τύπου. Πέρα από το στυλ, αυτός ο νέος σχεδιασμός προσφέρει και πρακτικά αποτελέσματα: καλύτερη αεροδυναμική προστασία και μεγαλύτερη αυτονομία χάρη στο ρεζερβουάρ των 32 λίτρων.
Ο αέρας της ανανέωσης στο νέο Stelvio, έχει αφήσει παντού το στίγμα του, όπως στο νέο πίνακα οργάνων με τα νέα γραφικά, που διαθέτει πλέον και δείκτη βενζίνης.
Η καρδιά που χτυπάει μέσα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα, είναι ο περίφημος, εγκάρσιος δικύλινδρος V90° «Quattrovalvole» κινητήρας, με την υψηλότερη απόδοση μεταξύ όλων των κινητήρων που κατασκευάστηκαν στο Mandello del Lario, ο οποίος έχει φθάσει πλέον σε αποκλειστικά επίπεδα, όσον αφορά την τεχνολογία/ επιδόσεις που έχει αναπτύξει.
Σε αυτή την τελευταία έκδοση έχει επιτευχθεί μια πιο αθόρυβη και ομαλή λειτουργία του κινητήρα με παρεμβάσεις στο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου, στο σύστημα χρονισμού, ψύξης και στην εξάτμιση. Η νέα ολοκληρωμένη ηλεκτρονική μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού, τώρα εκμεταλλεύεται τα σήματα που στέλνουν οι δύο αισθητήρες λάμδα για να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση στις μεσαίες στροφές, και επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας διαθέτει μέγιστη ροπή πάνω από 113 Nm που αποδίδεται στις 5.800 σ.α.λ. και εύκολα φτάνει στο ανώτατο σημείο των 103,7 hp στις 7.250 σ.α.λ.
Εξαιτίας της εξαιρετικής του απόδοση, δεν χρειάστηκε καμία αλλαγή στο σωληνωτό πλαίσιο του Stelvio, από χάλυβα υψηλής αντοχής, πάνω στο οποίο συνδέεται ο κινητήρας, σε έξι διαφορετικά σημεία, δίνοντας ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας. Η γεωμετρία του πλαισίου παραμένει επομένως αμετάβλητη. Η γωνία κάστερ στις 27° και το ίχνος των 125 χιλιοστών συνδυάζονται με τα 1535 χιλιοστά του μεταξονίου, για άψογη σταθερότητα και ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, και είναι κάτι που έχει συμβάλει στην ενίσχυση της φήμης αυτού του μοντέλου στην πάροδο του χρόνου. Οι υψηλής ποιότητας αναρτήσεις, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου) συνδυάζονται άριστα μεταξύ τους, προσφέροντας άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε πίεση στο τιμόνι. Εμπρός είναι εξοπλισμένο με ανάποδο πιρούνι Marzocchi 45 χιλ. με 170 χιλιοστά διαδρομής, ενώ πίσω με αμορτισέρ της Sachs, που συνδέεται στο μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω μοχλικού και προσφέρει 155 χιλιοστά διαδρομής. Το σύστημα φρένων της Brembo παραμένει το ίδιο, ασυναγώνιστο από άποψη αποτελεσματικότητας και εμφάνισης, μόνο που τώρα οι ακτινικές δαγκάνες εμπρός συνεργάζονται με νέους ελαφρύτερους δίσκους, με καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής της θερμότητας. Η καινοτομία συνεχίζεται και στους τροχούς, οι οποίοι διαθέτουν πλέον πρωτοποριακής σχεδίασης ζάντες από αλουμίνιο, ενώ η διάσταση 150/70/17 πίσω, που στο παρελθόν είχε αποκλειστικά χρησιμοποιηθεί στο NTX, είναι πλέον στην βασική έκδοση του Stelvio 1200 8V.
Παραμένουν αντίθετα οι τροχοί με ζάντες Ber και ακτίνες Alpina, στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης NTX.
Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με το σύγχρονο σύστημα ABS της Continental, που μπορεί να απενεργοποιηθεί από το τιμόνι.
Η NTX είναι η πιο "περιπετειώδης" έκδοση του Stelvio, και τώρα περιλαμβάνει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της βασικής έκδοσης, συν κάποιον εξαιρετικό εξοπλισμό, όπως είναι η εύρωστη «πανοπλία» που αποτελείται από την ποδιά, τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα και τις χούφτες που προσφέρουν πλήρη κάλυψη, και συντελούν στην προστασία του αναβάτη και της μοτοσυκλέτας του από τους κρυμμένους κινδύνους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
Μία μοτοσυκλέτα που είναι προορισμένη για μακρινά ταξίδια χρειάζεται ιδιαίτερο εξοπλισμό, εξ ου και οι ευρύχωρες πλαϊνές βαλίτσες από αλουμίνιο, και οι έξτρα προβολείς αλογόνου. Υπάρχουν ακόμη πολλές επιλογές, που είναι διαθέσιμες στον κατάλογο των αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένου ενός navigator GPS, θερμαινόμενων γκριπ, και προστατευτικού του CA.RC (Cardano Reattivo Compatto).
Το νέο Stelvio MY 2011 θα διατίθεται στα εξής χρώματα: μαύρο «Nero Guzzi», λευκό «Bianco Diamante» και καφέ «Terra di Siena», ενώ το NTX θα διατίθεται σε μαύρο «Nero Lava.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου