Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Διεθνές Συνέδριο


Στο φετινό συνέδριο αντιπροσώπων του GROUP Piaggio συμμετείχαν πάνω από 1.200 εκπρόσωποι του παγκόσμιου δικτύου του Ομίλου σε μια εντυπωσιακή τελετή έναρξης με κεντρικό μήνυμα: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος του Piaggio Group, κ. Roberto Colannino, ανέτρεξε στις δεσμεύσεις και τις επιτυχίες της Εταιρείας τα τελευταία 4 χρόνια, παράγοντες που οδήγησαν τον Όμιλο να εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο παίκτη και να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον. Ανέφερε τα όπλα στα οποία στηρίζει η Εταιρεία την επιτυχία της υπογραμμίζοντας το ανθρώπινο δυναμικό, την τεχνολογία, την οργάνωση και την οικονομική ευρωστία του Ομίλου που προσφέρει σταθερές βάσεις συνεργασίας και σιγουριά για τους συνεργάτες της. Για την Moto Guzzi εστίασε στη δέσμευση της Εταιρείας για την ενδυνάμωση της με νέα μοντέλα, εκφράζοντας παράλληλα και την πρόθεση του Ομίλου να διατηρηθούν οι εγκαταστάσεις του Mandello di Lario ως σημείο αναφοράς για τους φανατικούς της Moto Guzzi, προχωρώντας στη συνέχεια και στα αποκαλυπτήρια δυο πρωτότυπων μοντέλων επί σκηνής, του νέο California και του νέου V7 Scrambler. Κλείνοντας ο Πρόεδρος του Ομίλου κ.Colannino αποκάλυψε ότι μια σειρά από νέες προτάσεις, σε ότι αφορά νέους κινητήρες για την γκάμα των scooters αλλά και της γκάμας μοτοσυκλετών Aprilia, είναι προ των πυλών και έχουν στόχο να προσφέρουν στο κοινό δίτροχα που θα συνδυάζουν χαμηλότερο κόστος, μειωμένες καταναλώσεις καυσίμου και βέλτιστες επιδόσεις κινητήρων. Και ανέφερε ότι το άνοιγμα νέων αγορών αυτή τη φορά επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της αγοράς στην Αφρική, ενώ σε ότι αφορά τις Υπηρεσίες μετά την πώληση σχεδιάζεται προσεκτικά το μεγαλεπήβολο κέντρο ανταλλακτικών στη Pontedera, που στοχεύει στην ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών, αυξάνοντας την αποδοτικότητα και επιτυγχάνοντας υψηλά επίπεδα ανταγωνιστικότητας.

Την αυλαία έκλεισαν οι βραβεύσεις που αφορούσαν τους κορυφαίους αντιπροσώπους της Ευρώπης. Από την Ελλάδα βραβεύθηκε η εταιρεία Κ. Λυμπερόπουλος ΕΠΕ που διακρίθηκε για το μερίδιο αγοράς, τις διαρκείς επενδύσεις στις μάρκες του Ομίλου αλλά και στην επιχειρηματική δράση και την αφοσίωση του ιδιοκτήτη της κ. Κώστα Λυμπερόπουλου στην Εταιρεία που αντιπροσωπεύει.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Αντιπρόεδρος του Ομίλου κ. Stefano Sterpone, Εμπορικός Διευθυντής 2 τροχών του Ομίλου, σχολίασε τα αποτελέσματα των Ευρωπαϊκών αγορών, καταλήγοντας στο πόσο σημαντικό είναι το μερίδιο αγοράς και η βαρύτητα που πρέπει να δοθεί και έκανε σύγκριση της Ιταλικής αγοράς με άλλες δυο Ευρωπαϊκές με παρόμοια χαρακτηριστικά, την Ισπανία και την Ελλάδα. Ανέφερε ότι παρά την οικονομική κρίση και την πτώση της αγοράς στην Ελλάδα, η Piaggio Hellas με τους συνεργάτες της κατάφερε να κερδίσει μερίδιο αγοράς και έδωσε συγχαρητήρια στους έλληνες dealers.


Ο Διευθυντής Ευρώπης υπεύθυνος για την Ελλάδα κ. Massimo Mirosi (Emerging Market Area Manager) απεικόνισε την παρουσία του Group σε παραπάνω από 60 αγορές, 12 εκ των οποίων συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, ανήκουν στην Ευρώπη και είναι υπεύθυνες για το 70% των πωλήσεων. Τα νούμερα έδειξαν πως παρά τις πιέσεις που είχαν οι εν λόγω αγορές, το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε περισσότερο από 17%. Σε όλες αυτές τις χώρες, οι μάρκες Piaggio, Vespa και Gilera κυριαρχούν με σχεδόν 70% και ακολουθούν Aprilia, Derbi και Moto Guzzi.

Από την Ελλάδα η κα. Βασιλική Χρονοπούλου, Marketing & Communication Manager της Piaggio Hellas, παρουσίασε 4 πετυχημένα παραδείγματα αντιπροσώπων που κατέχουν τις πρώτες θέσεις στην κατάταξη πωλήσεων για την περιοχή τους, διακρίνονται για την επιχειρηματική δράση και τις επενδύσεις τους ενώ ξεχωρίζουν και για τις πρωτότυπες ενέργειες Marketing και Επικοινωνίας που έχουν επιλέξει για τη προβολή τους.
Piaggio

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου