Ο Philippe Varin, Πρόεδρος του 4ιοικητικού Συμβουλίου της PSA Peugeot Citroën, και ο Christian Galliard de Lavernée, Περιφερειάρχης της Λωραίνης (Γαλλία), εγκαινίασαν τη γραμμή παραγωγής για μία νέα οικογένεια τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης στο εργοστάσιο του Trémery στη Moselle, ανατολική Γαλλία.
Η PSA Peugeot Citroën αποφάσισε να διενεργήσει μία σε βάθος αναθεώρηση του συνόλου των
μικρών κινητήρων της, γεγονός που είναι εξίσου σημαντικό με την ανάπτυξη των κινητήρων HDi diesel. Αυτή η νέα οικογένεια τρικύλινδρων κινητήρων θα είναι πιο αποτελεσματική και πιο καθαρή (χάρη στο μικρότερο μέγεθός τους), ενώ θα διατηρεί τις επιδόσεις αναφορικά με την ισχύ και τη ροπή. Με μικρότερο μέγεθος και με απόδοση από 68 έως 82 ίππους, οι νέοι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες θα μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων κατά 25% σε σύγκριση με τους σημερινούς τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης. Οι οδηγοί θα δουν την κατανάλωση καυσίμου να μειώνεται κατά 1.5 lt ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ θα παραμένει ακέραιη η οδηγική απόλαυση. Οι νέοι κινητήρες θα τοποθετηθούν στο νέο Peugeot 208, που θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2012, με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km για την έκδοση 1.2lt VTI 82hp, και 99 g/km για την έκδοση 1.0lt VTi 68hp.
Ο Όμιλος έχει επενδύσει 717 εκατομμύρια ευρώ σε αυτό το έργο, που ξεκίνησε στις αρχές του 2008, από τα οποία 460 εκατομμύρια ευρώ αφορούν στην έρευνα και ανάπτυξη. Συνολικά 52 πατέντες έχουν κατατεθεί και έχουν εμπλακεί 1.200 μηχανικοί και τεχνικοί, ενώ 257 εκατομμύρια ευρώ έχουν επενδυθεί στο εργοστάσιο του Trémery στην ανατολική Γαλλία.
Στην αρχική φάση που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2011, ο νέος κινητήρας EB θα παράγεται στο Trémery. Η συνολική δυνατότητα ετήσιας παραγωγής είναι 640.000 κινητήρες και θα δημιουργήσει 500 θέσεις εργασίας. Έχοντας ξεκινήσει τη λειτουργία του το 1979, το Trémery είναι το πρώτο παγκοσμίως εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων diesel με συνολική παραγωγή 35 εκατομμυρίων κινητήρων. Το εργοστάσιο έχει 3.720 εργαζόμενους. Σε δεύτερη φάση, οι νέοι κινητήρες που σχεδιάστηκαν στη Γαλλία θα κατασκευάζονται στη Λατινική Αμερική και στην Κίνα για να καλύψουν τις τοπικές ανάγκες και θα αποτελούν ένα βασικό πλεονέκτημα για τη διεθνή επεκτατική στρατηγική του Ομίλου. Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, που διαθέτει τις πλέον καινοτομικές περιβαλλοντικές τεχνολογίες, θα βοηθήσει την PSA Peugeot Citroën να ενισχύσει την ηγετικής της θέση στα οχήματα
χαμηλών εκπομπών ρύπων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου