Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Moto Guzzi California 90


H καριέρα της ένδοξης California 1100 φαίνεται να κορυφώνεται με μια συλλεκτική έκδοση για τον εορτασμό των 90ων γενεθλίων της Μoto Guzzi. Η California 90 κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και εξοπλίζεται με τα πιο πολυτελή αξεσουάρ της αγοράς ειδικά σχεδιασμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Το πρώτο μοντέλο V7 California λανσάρεται το 1971, και κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου βασισμένο στα τεχνικά χαρακτηριστικά του V7 Special, με μοναδική διαφορά τη σέλλα που ήταν άνετη σαν πολυθρόνα για να επιτρέπει στον αναβάτη να απολαμβάνει τη διαδρομή και εξαιρετική προστασία που χάριζε το μεγάλο φέρινγκ που μαζί με τις πλαϊνές βαλίτσες αποτελούσαν μέρος του στάνταρντ εξοπλισμού.

Από την πρώτη της εμφάνιση, αυτή η μυθική ιταλική μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε χωρίς να παραβαίνει την αυθεντική φιλοσοφία της Moto Guzzi, λανσάροντας πολυάριθμες εκδόσεις σε κυβισμό από 750 σε 850 cc με τα μοντέλα T (1973) και T3 (1975), φημισμένα για το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Ο κινητήρας των 1000 κυβικών (948cc) έκανε την εμφάνισή του το 1981 με το νέο κινητήρα "τετράγωνης κεφαλής" στην California I, ενώ το κοινό θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1994 για την σύγχρονη έκδοση 1100 κυβικών (1064 cc), όταν έκανε το ντεμπούτο της η California 1100i.

Κατασκευασμένη με προσοχή και ιδιαίτερη φροντίδα, η νέα Moto Guzzi California 90 λανσάρει ένα ολοκαίνουργιο δίχρωμο "Επετειακό μοντέλο" που συνδυάζει το μεταλλικό πορτοκαλί "California" με το άσπρο "Diamante". Το πορτοκαλί χρώμα διατρέχει το σώμα της μοτοσυκλέτας California 90, ενώ το άσπρο διακοσμεί το πάνω μέρος τονίζοντας ντεπόζιτο, το πάνω μέρος του λασπωτήρα τροχού και τις πλαϊνές βαλίτσες.

Ξεχωριστό στοιχείο το λογότυπο πάνω στο ντεπόζιτο που παραπέμπει στο γραφικό χαρακτήρα που χρησιμοποιούσε η Moto Guzzi στις αρχές του 1930, τα χρόνια που σημάδεψε ο διάσημος αναβάτης Omobono Tenni. Επιπλέον στοιχεία που παραπέμπουν στη Moto Guzzi του 1930 είναι η χειροποίητη δερμάτινη σέλα και η διακριτική ταμπέλα με τον αύξοντα αριθμό της τελευταίας συλλεκτικής έκδοσης California 1100.
Tommaso Omobono Tenni (Ιούλιος 24, 1905 - June 30, 1948) με το παρατσούκλι Black Devil ο πολυπρωταθλητής οδηγός αγώνων, χάρισε 47 νίκες στη Moto Guzzi από το 1933 μέχρι το 1948.
Το επετειακό “Anniversario” δίνει έμφαση στους ωραίους ακτινωτούς τροχούς στα ατσάλινα πλαϊνά καιστα φώτα ομίχλης, στοιχεία που έχει κληρονομήσει από την έκδοση Vintage μαζί με το φέρινγκ με την ατσάλινηστήριξη και το τιμόνι, εκτός από τις χαρακτηριστικά σκληρές πλαϊνές βαλίτσες με βελούδινο εσωτερικό και την ατσάλινη σχάρα στήριξης.
Η καρδιά που χτυπά μέσα στην California 90 είναι ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 και έγινε διάσημος για την αξιοπιστία και την εκπληκτική ροπή. Ο κινητήρας διαθέτει μέγιστη ροπή 94 Νm που αποδίδεται στις 5.000 σ.α.λ. και εύκολα φτάνει στο ανώτατο σημείο των 74 hp.
Η ολοκληρωμένη μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού Weber Marelli IAW 40 χιλιοστών εκμεταλλεύεται τα σήματα των 2 αισθητήρων λάμδα ούτως ώστε να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση ακόμη και στις χαμηλές στροφές, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Ακριβώς όπως ο κινητήρας το πλαίσιο της Moto Guzzi California 90 μοιράζεται επίσης τα ίδια χαρακτηριστικά με την έκδοση Vintage. Εξαιρετικής απόδοσης το σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής, προσφέρει ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας.
Η γεωμετρία του πλαισίου παραμένει επομένως αμετάβλητη. Η γωνία κάστερ στις 29° εγγυάται άψογη σταθερότητα και ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης.
Οι υψηλής ποιότητας αναρτήσεις, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου) συνδυάζονται άριστα μεταξύ τους, προσφέροντας άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε πίεση στο τιμόνι.
Η ανάρτηση εμπρός είναι εξοπλισμένη με ανάποδο πιρούνι Marzocchi 45 χιλ. διαδρομής, ενώ πίσω εξοπλίζεται με αμορτισέρ που συνδέεται στο μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω μοχλικού και προσφέρει 104 χιλιοστά διαδρομής.

Στο μοντέλο California 90 ξεχωρίζει το αυθεντικό σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Moto Guzzi ενώ το σύστημα φρένων της Brembo παραμένει το ίδιο, ασυναγώνιστο από άποψη αποτελεσματικότητας και εμφάνισης, μόνο που τώρα οι ακτινικές δαγκάνες εμπρός συνεργάζονται με νέους ελαφρύτερους δίσκους, με καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής της θερμότητας.
Εμπρός συνεργάζονται δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι 320 mm, με ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 αντικρυστών εμβόλων και πίσω ένας δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 282 mm, πλευστή δαγκάνα Brembo 2 παράλληλων εμβόλων. Η καινοτομία συνεχίζεται και στους τροχούς, οι οποίοι διαθέτουν πλέον πρωτοποριακής σχεδίασης ζάντες από αλουμίνιο, 18 ιντσών εμπρός και 17 πίσω με ελαστικά χαμηλού προφίλ που προσφέρουν κρατήματα και ευελιξία.





Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου