Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

Συνεργασία Subaru- Toyota...και εγένετο το Toyota GT86!!

"Για αυτούς που η οδήγηση είναι πάθος και όχι αναγκαιότητα" έρχεται το καλοκαίρι στην Ελλάδα το νέο πισωκίνητο κουπε της Τoyota.To εντυπωσιακό όχημα έρχεται επενδυμένο με ίνες άνθρακα, με πίσω αεροτομή, ζάντες 17-ιντσών και το λογότυπο ενός εμβόλου '86 'στην φτερά.Είναι αξιοσημείωτο ότι το τιμόνι είναι 365 χιλιοστά, το μικρότερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Toyota.


Αναλυτικά:

Το Toyota GT86 αποτελεί δείγμα συνεργασίας της Toyota με την Subaru, άλλωστε ήδη έχουμε δει το Subaru BRZ STI Concept. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ένα νέο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, χωρητικότητας 2lt, απόδοσης 200ps στις 7000rpm και 20.7kg.m ροπής στις 6600rpm. Τα τελευταία κατανέμονται στους πίσω τροχούς είτε μέσω 6τάχυτου μηχανικού είτε μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Το παρόν δηλώνει και μπλοκέ διαφορικό που αναμένεται να συμβάλει τα μέγιστα στην απολαυστική όσο και αποτελεσματική οδική συμπεριφορά.

Σημαντικό στοιχείο στο Toyota GT86 έπαιξε η κατανομή του βάρους που σύμφωνα με τη φίρμα αγγίζει το ιδανικό με 53/47 μπροστά/πίσω. Παράλληλα, το κέντρο βάρους είναι ιδιαίτερα χαμηλά, μόλις στα 475mmhttp://www.blogger.com/img/blank.gif. Όσον αφορά την ανάρτηση αυτή αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω. Οι τροχοί είναι 17 και 18 ιντσών και συνδυάζονται με αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός αλλά και πίσω.

Το Toyota GT86 έχει μήκος 4240mm, πλάτος 2570mm και ύψος μόλις 1285mm με τη διάταξη του εσωτερικού να είναι 2+2. Η καμπίνα είναι άκρως ενδιαφέρουσα με προσοχή στη λεπτομέρεια. Κάθετο τιμόνι με πολύ μικρή διάμετρο (μόλις 365mm), κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο σε λευκό φόντο, start button, κόκκινες ραφές αεροπορικού τύπου διακόπτες καθώς και look carbon επενδύσεις αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός εσωτερικού που κλίνει προς Subaru μεριά και αυτό μόνο καλό είναι για τη συνολική αίσθηση













Πηγή: toyota

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου