Σήμερα στην έκθεση αυτοκινήτου στην Guangzhou η SEAT παρουσιάζει τα ακριβή σχέδια της μάρκας για επέκταση στην Κίνα. Μετά την ανακοίνωση εισόδου στην Κινέζικη αγορά στην διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου στην Σαγκάη τον περασμένο Απρίλιο, η SEAT έχει ήδη προχωρήσει στην σύναψη συμφωνιών προκειμένου να λειτουργήσει σύντομα ένα δίκτυο από 12 αντιπροσωπείες στην χώρα. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να επιβεβαιωθούν νέες συμφωνίες που θα επιτρέψουν στην Ισπανική μάρκα να ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Κίνα με τον συνολικό αριθμό στόχο των 15 αντιπροσωπειών.
Το δίκτυο πωλήσεων και μάρκετινγκ θα καλύψει αρχικά τις κυριότερες πόλεις της Κίνας – συμπεριλαμβανομένων Πεκίνου, Σαγκάης, Chongquing, Shenzhen, Wuhan, Chengdu και Guangzhou. Στο μέλλον ο αριθμός των αντιπροσωπειών θα αυξηθεί και με το ξεκίνημα νέων συνεργασιών.
Κατά την παρουσίαση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Guangzhou, ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της SEAT James Muir είπε: «η επέκταση στην Κίνα από το 2012 και μετά αποτελεί ένα συναρπαστικό κεφάλαιο για την ιστορία της μάρκας. Εργαζόμαστε για την δημιουργία ενός δικτύου διανομής που θα μας συνοδεύσει στον δρόμο προς της επιτυχία. Πρωταρχικός στόχος μας είναι να είμαστε παρόντες στις περισσότερες σημαντικές πόλεις της χώρας. Σε μεταγενέστερο στάδιο θέλουμε να επεκτείνουμε το δίκτυο μέχρι να καλύψει όλα τα σημαντικά αστικά κέντρα».
Ο Weiming Soh, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου Volkswagen στην Κίνα αναφέρει ότι «η άφιξη της SEAT είναι ένα σημαντικό βήμα για την στρατηγική του Ομίλου Volkswagen στην Κίνα δεδομένου ότι με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνεται η παρουσία των μαρκών του Ομίλου στην χώρα. Η SEAT θα δώσει στους Κινέζους πελάτες της μια μοναδική και καινοτόμο εμπειρία οδήγησης»
Leon και Ibiza, το στοίχημα της SEAT στην Κίνα
Η ισπανική μάρκα στην πρώτη εμφάνιση της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Guangzhou παρουσιάζει στην τοπική αγορά το Ibiza και το Leon. Το Leon θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από την άνοιξη του 2012 ενώ το Ibiza από το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Επιπλέον η μάρκα θα παρουσιάσει και το SEAT Alhambra καθώς και τα τρία πρωτότυπα αυτοκίνητα που παρουσίασε κατά την διάρκεια των τελευταίων δώδεκα μηνών, το IBL saloon, το SUV IBX και το sport coupé IBE – όλα μαζί για πρώτη φορά σε μια έκθεση αυτοκινήτου.
Πρωτιά για την Guangzhou και το Πεκίνο
Η πρώτη μέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Guangzhou συμπίπτει με το θεμέλιο λίθο που βάζει η SEAT στο μελλοντικό δίκτυο διανομής της στην πόλη αυτή. Ο Paul Sevin, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing της SEAT επισημαίνει «την συμβολική σημασία αυτής της πράξης που σηματοδοτεί την άφιξη της μάρκας στην Κίνα» και τονίζει πως «η Κίνα, μαζί με άλλες χώρες όπως η Ρωσία και το Μεξικό, θα συμβάλλει στην αύξηση των εξαγωγών και των πωλήσεων μας κατά την διάρκεια των επόμενων χρόνων.»
Η εταιρεία εργάζεται την στιγμή αυτή πάνω στις προετοιμασίες για το υπόλοιπο δίκτυο πωλήσεων και μάρκετινγκ καθώς και στην πρόσληψη και κατάρτιση του προσωπικού που θα αναλάβει την λειτουργία των αντιπροσωπειών από την άνοιξη του 2012. Ομοίως η SEAT εγκαινίασε ήδη τα κεντρικά της γραφεία στην χρηματοοικονομική συνοικία του Πεκίνου τα οποία επανδρώθηκαν με προσωπικό περίπου 20 ατόμων.
Η SEAT στην Κίνα θα παρουσιάσει επίσης για πρώτη φορά μια νέα εικόνα για τις αντιπροσωπείες της που θα βασίζεται στην πελατοκεντρική προσέγγιση. Το νέο look & feel των εκθέσεων της μάρκας που θα ξεκινήσει από τις κινεζικές αντιπροσωπείες, αργότερα θα επεκταθεί σταδιακά ώστε να καλύψει το παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων και μάρκετινγκ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου