Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2011

Η τεχνολογία Hybrid4 κερδίζει στη Γερμανία το βραβείο «Χρυσό Τιμόνι»

Στο πλαίσιο των βραβείων «Χρυσό Τιμόνι» (Goldenes Lenkrad), που διεξήχθησαν στις 9
Νοεμβρίου στο Βερολίνο και είναι από τα πιο σημαντικά για την Ευρωπαϊκή
αυτοκινητοβιομηχανία, η PSA Peugeot Citroën παρέλαβε το βραβείο Περιβάλλοντος για
την παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής τεχνολογίας diesel HYbrid4.
Η τεχνολογία HYbrid4 diesel επιλέχθηκε ανάμεσα σε 16 αυτοκίνητα, πρωτότυπα οχήματα και
οχήματα με τεχνολογικές καινοτομίες που σημάδεψαν την χρονιά με την αποδεδειγμένη ή
δυνητική συμβολή τους στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Η επιτροπή
αποτελείται από αναγνώστες του Auto Bild και του Bild am Sonntag, όπως επίσης και από
μία ομάδα επιλεγμένων ειδικών από 15 χώρες.
Το βραβείο αποτελεί μία εξαιρετική διάκριση για το Peugeot 3008 HYbrid4, το πρώτο
παγκοσμίως υβριδικό diesel crossover, και για το Citroën DS5 HYbrid4 Airdream, που θα
κυκλοφορήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Το βραβείο απονεμήθηκε στον Jean-Marc Gales, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο των Μαρκών
Peugeot και Citroën, κατά τη διάρκεια μιας εορταστικής εκδήλωσης στις 9 Νοεμβρίου.
“Είμαστε πολύ περήφανοι που παραλαμβάνουμε αυτό το βραβείο για δεύτερη συνεχόμενη
χρονιά, σε συνέχεια του βραβείου για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Peugeot iOn το 2010. Το
“Πράσινο Τιμόνι” αυτής της χρονιάς επιβεβαιώνει την πάγια θέση της PSA Peugeot Citroën
για την τεχνολογία μείωσης εκπομπών ρύπων. Πιστεύω ότι η υβριδική τεχνολογία HYbrid4
diesel θα γίνει σύντομα σημείο αναφοράς στην αγορά, όπως ακριβώς και ο κινητήρας HDi
με το φίλτρο σωματιδίων, και η τεχνολογία HDi Stop&Start που λανσάραμε την
προηγούμενη χρονιά.”
Συνδυάζοντας την περιβαλλοντική απόδοση ενός κινητήρα diesel θερμικής καύσης με τα
πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του HYbrid4 της
PSA Peugeot Citroën HYbrid4 αποδίδει εξαιρετικά οφέλη σε οικονομία καυσίμου και
εκπομπές τύπων. Μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 30% σε σύγκριση με ένα
συμβατικό όχημα diesel, ενώ εκπέμπει λιγότερα από 100g/km CO2.
200 ιπποδύναμη, 3.8 lt κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km και εκπομπές 99g CO2 ανά
χιλιόμετρο
Εμπρός το Peugeot 3008 HYbrid4 και το Citroën DS5 HYbrid4 Airdream διαθέτουν έναν
κινητήρα diesel 120 kW (163 hp) με φίλτρο σωματιδίων, ενώ στον πίσω άξονα διαθέτουν
έναν ηλεκτρικό κινητήρα 27 kW (37 hp), κάνοντας δυνατή την τετρακίνηση.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου