Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Continental - Επίσημος χορηγός του UEFA EURO 2012TM στην Πολωνία και την Ουκρανία αλλά και στη Γαλλία το 2016

Η Continental AG ανακοίνωσε ότι θα παίξει ενεργό ρόλο ως αποκλειστικός εταίρος και Επίσημος Χορηγός του UEFA EURO 2012TM στην Πολωνία και την Ουκρανία, καθώς και στο UEFA EURO 2016TM στη Γαλλία. Αυτό θα επιτρέψει στην ηγετική επιχείρηση της ευρωπαϊκής αγοράς ελαστικών για επιβατικά οχήματα να κάνει το επόμενο λογικό βήμα στην πολύ επιτυχημένη στρατηγική, την οποία ξεκίνησε το 1995, για να αξιοποιήσει το ποδόσφαιρο ως επικοινωνιακή πλατφόρμα. Επιτρέπει επίσης στην Continental να συνεχίσει να παίζει ενεργό ρόλο στα ευρωπαϊκά αθλητικά γεγονότα και ταυτόχρονα να θέτει τα θεμέλια για τα επόμενα χρόνια. «Μετά από τη σπουδαία εμπειρία με το UEFA EURO 2008 στην Αυστρία και την Ελβετία, σκοπεύουμε με αυτές τις δύο αποκλειστικές χορηγικές συμφωνίες να υποστηρίξουμε την κορυφαία θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι στόχοι μας παραμένουν αμετάβλητοι: να αυξήσουμε τη διεθνή αναγνωρισιμότητα της κορυφαίας μάρκας Continental· να εντείνουμε περισσότερο το συναισθηματικό στοιχείο και τη διακριτότητα της εταιρικής εικόνας μας ως προς την ασφάλεια και την απόδοση στο φρενάρισμα· και να ενισχύσουμε μακροπρόθεσμα τις πωλήσεις ελαστικών της κορυφαίας μάρκας Continental. Τα χαρακτηριστικά της εικόνας – πάθος, ακρίβεια και το είδος του ομαδικού πνεύματος που εκδηλώνεται τόσο καλά κατά τη διάρκεια των κορυφαίων ποδοσφαιρικών τουρνουά στον κόσμο – ταυτίζονται τέλεια με την κορυφαία μάρκα μας και την εταιρεία Continental συνολικά», εξήγησε ο Nikolai Setzer, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Τομέα Ελαστικών.

«Είναι σπουδαίο ότι μπορούμε να υποδεχόμαστε ξανά την Continental στην οικογένεια των χορηγών του UEFA EURO. Η Continental υποστηρίζει ενεργά το ποδόσφαιρο εδώ και πολλά χρόνια. Η παρουσία μιας έμπιστης εταιρείας όπως η Continental ως Χορηγού των UEFA EURO 2012™ και 2016™ αποτελεί σπουδαίο πλεονέκτημα για την UEFA και είναι τιμή μας να τους καλωσορίζουμε στην ομάδα μας», δήλωσε ο Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Μάρκετινγκ της UEFA. «Προσδοκούμε να συνεργαστούμε στενά με την Continental στην κοινή αποστολή μας, να κάνουμε το EURO 2012™ και το EURO 2016™ συναρπαστικές και αξέχαστες διοργανώσεις.»

Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, η Continental χρησιμοποίησε τις αποκλειστικές χορηγίες της στο παγκόσμιο επαγγελματικό ποδόσφαιρο για να ξεχωρίσει αποτελεσματικά από τον ανταγωνισμό. Θεμελίωσε μια μοναδική θέση για την εικόνα της μάρκας και ενσωμάτωσε συστηματικά τις διεθνείς χορηγικές δραστηριότητές της στις σχέσεις της με τους πελάτες της. Η στρατηγική απέδωσε ουσιαστικά: Από το 2003, η κορυφαία μάρκα ελαστικών Continental πέτυχε να σημειώνει διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας στις κρίσιμες ευρωπαϊκές αγορές. «Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι η χορηγική στρατηγική μας στρέφεται σε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας μας – και όχι μόνο στις χώρες που διοργανώνουν τους αγώνες. Το δεύτερο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό τουρνουά στον κόσμο προσελκύει πολύ ενδιαφέρον παγκοσμίως· τόσο στις στρατηγικά σημαντικές αναπτυσσόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, όσο και στην Ασία και τη Νότια Αμερική», προσθέτει ο Setzer. Στα πλαίσια ενός ειδικού επενδυτικού προγράμματος με ύψος πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ, η Continental κατασκευάζει νέες εγκαταστάσεις παραγωγής ελαστικών στη Ρωσία, την Κίνα, τη Βραζιλία, την Ινδία και τις ΗΠΑ. Με αυτόν τον τρόπο, ο κορυφαίος ευρωπαϊκός κατασκευαστής ελαστικών παρέχει εφεδρικές δυνατότητες για τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της στη Γερμανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Ρουμανία και την Τσεχική Δημοκρατία και προετοιμάζει το έδαφος για τη σχεδιαζόμενη μελλοντική ανάπτυξη.

Η Continental ενσωματώνει στη συνολική στρατηγική της όλες τις ενέργειες δραστηριοποίησης στον χώρο της χορηγίας του ποδοσφαίρου. Η παρούσα επικεντρώνεται στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω της προσφοράς προϊόντων με ιδιαίτερα καλή απόδοση στο φρενάρισμα. Η Continental χρησιμοποιεί την χορηγική πείρα που έχει συγκεντρώσει τα προηγούμενα χρόνια για να καλλιεργήσει την προώθηση μιας έννοιας σχετικής με τις συνθήκες που επικρατούν εκεί όπου θα τελεστεί η επόμενη σημαντική διοργάνωση. Τα βασικά σε αυτή την περίπτωση έχουν τη μορφή προωθητικής επικοινωνίας – με χειμερινή και θερινή διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση, στα έντυπα μέσα και στα ηλεκτρονικά – μαζί με διαφημιστικές περιμετρικές πινακίδες σε όλα τα ματς του UEFA EURO. Επιπλέον, η αποκλειστική χρήση των εισιτηρίων των αγώνων για τους επαγγελματικούς εταίρους και τους καταναλωτές προσφέρει ελκυστικές δυνατότητες για προωθητικές ενέργειες μέσω εισιτηρίων. Η Continental εφαρμόζει αυτή την επιλογή σε διάφορες αγορές και με εξειδικευμένο τρόπο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εμπλοκή της Continental, ο ιστότοπος www.ContiSoccerWorld.com διαθέτει αποκλειστικά ρεπορτάζ παρασκηνίων για τα αστέρια, τις ομάδες, τους προπονητές και τις διοργανώτριες χώρες, καθώς και άλλες ποδοσφαιρικές ειδήσεις.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου