Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Η Hyundai Παρουσίασε το Νέο Τρόπο Σκέψης της

Η Hyundai Motor Company, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας, παρουσίασε σε ολόκληρο τον κόσμο το «νέο τρόπο σκέψης» της που αντικατοπτρίζεται στα προϊόντα, στις τεχνολογίες και στις υπηρεσίες της, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του 2011 στη Σεούλ, η οποία είχε ως κεντρικό της θέμα την «Εξέλιξη, Πράσινη Επανάσταση επί των 4 Τροχών» (Evolution, Green Revolution on Wheels).

Η Hyundai προέβη στα αποκαλυπτήρια του τελευταίου οικολογικού δημιουργήματος της, του concept car Blue2 (που προφέρεται «Blue square»), ουσιαστικά του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) τύπου σεντάν της εταιρείας. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης στην ιδιαίτερη πατρίδα της το πρώτο της υβριδικό όχημα που «καίει» και βενζίνη, το Sonata Hybrid. Κυρίως όμως, η εταιρία εφάρμοσε στην πράξη καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης το νέο της προσανατολισμό που συνοψίζεται στη φράση New Thinking. New Possibilities. («Νέος Τρόπος Σκέψης. Νέες Προοπτικές.») και όλα αυτά μέσα από το περίπτερο της που σχεδιάστηκε με κύριο μέλημα τον ίδιο τον καταναλωτή, διαθέτοντας διασκεδαστικές παρουσιάσεις αλλά και την τελευταία λέξη στις τεχνολογίες του μέλλοντος.

«Στόχος μας δεν είναι να αποτελέσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων, αλλά την πιο αγαπητή. Θέλουμε οι πελάτες μας να μας θεωρούν πάντα έναν αξιόπιστο συνεργάτη, να βασίζονται σε εμάς για να υποστηρίξουμε την ευτυχία τους και όχι να είμαστε μία εταιρεία που επιδιώκει τα δικά της συμφέροντα και μόνο», δήλωσε ο κύριος S.S.Υang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor. «Δεν θα πάψουμε ποτέ να προσφέρουμε προϊόντα παγκόσμιας κλάσης και ύψιστης ποιότητας και δεν θα παρεκκλίνουμε ποτέ από το στόχο μας: να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες της αγοράς και να τις μετατρέψουμε σε ευκαιρίες, ακούγοντας παράλληλα, προσεκτικά αλλά και ταπεινά, τα όσα μοιράζονται μαζί μας οι πελάτες μας.» Συγκεκριμένα, η Hyundai θα εστιάσει «στη βελτίωση της ποιότητας, στη δημιουργία νέων αξιών μέσα από το νέο τρόπο σκέψης και στην ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο σε μία κοινωνία πιο πράσινη από ποτέ», συμπλήρωσε ο κύριος Yang.

Blue2
Η Hyundai Motor πραγματοποίησε τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του νέου concept car της, του Blue2 (με την κωδική ονομασία HND-6), ενός FCEV μεσαίου μεγέθους που θα αποτελέσει το πρωτότυπο για τα μελλοντικά σεντάν. Η ονομασία «Blue2» αποτελεί συνδυασμό του οικολογικού προϊόντος της Hyundai «Blue Drive» και του αριθμού «2» από το H2, το σύμβολο του υδρογόνου.

Με απώτερο στόχο την κατάκτηση της κορυφής στην αγορά των FCEV από πολύ νωρίς, το Blue2 διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με τις συστοιχίες να αποδίδουν ισχύ 90 kW (1,65 kW/L) και την οικονομία καυσίμων να κυμαίνεται στα 34,9 χλμ./λίτρο. Το Blue2 έχει σπορ και πολυτελή εμφάνιση και συνδυάζει μία φουτουριστική σχεδίαση με χυτές γραμμές και οικολογικά χαρακτηριστικά. Το Blue2 είναι εφοδιασμένο με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και ζάντες κράματος αλουμινίου σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την αεροδυναμική του απόδοση, ενώ ο εσωτερικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου του προσδίδει μία φουτουριστική εμφάνιση μέσα από τη χρήση νέων υλικών, φιλικών προς το περιβάλλον.

Οι λέξεις-κλειδί που χρησιμοποιεί η Hyundai για τη φιλοσοφία της εξωτερικής σχεδίασης του Blue2, «Intersected Flow», σηματοδοτούν πρωτοποριακές και δυναμικές γραμμές. Εξωτερικές οθόνες LED παρέχουν πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου μέσα από μοναδικές, φουτουριστικές εικόνες του εξωτερικού. Οι οθόνες αυτές έχουν τοποθετηθεί τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το Blue2 διαθέτει επίσης ένα σύστημα που αναγνωρίζει και υποδέχεται τον οδηγό, ενώ ένα σύστημα αυτόματου ανοίγματος της πόρτας προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Οι συμβατικοί πλευρικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από πλευρικές κάμερες και μία κάμερα οροφής, γεγονός που συμβάλλει στη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου περιβάλλοντος οδήγησης.

Οι εξωτερικές γραμμές μοιάζουν να ρέουν προς το εσωτερικό, με πίνακες οργάνων και πόρτες ασύμμετρου σχεδιασμού που βελτιστοποιούν την οδηγική εμπειρία και προσθέτουν συναισθηματική αξία. Πιο φαρδιά καθίσματα επιτρέπουν στους επιβάτες να μπαίνουν και να βγαίνουν από το όχημα πιο εύκολα.

Η Hyundai συνδύασε τον πίνακα οργάνων ένδειξης και την κεντρική κονσόλα τοποθετώντας μία προηγμένη οθόνη Transparent Organic Light Emitting Diode (TOLED) και υπερελαφρύ γυαλί ασφαλείας, που ονομάζεται Gorilla® Glass, για να εξασφαλίσει την παροχή ακριβέστερων πληροφοριών με παραστατικά γραφικά. Ο χειρισμός του συστήματος infotainment γίνεται μέσω ενός Motion Sensor Moustick, που αποτελείται από ένα τιμόνι με οπτικά χαρακτηριστικά και έναν αισθητήρα κίνησης που ανταποκρίνονται στο άγγιγμα και στις κινήσεις των χεριών του οδηγού αντίστοιχα, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να γευτεί στο έπακρο μία καθ’ όλα νέα εμπειρία.

Το Blue2 είναι εδώ για να ικανοποιήσει όλες τις αισθήσεις των οδηγών του μέλλοντος, φροντίζοντας ακόμα και για τον αέρα που αναπνέουν: ένας ιονιστής που έχει τοποθετηθεί στον πίνακα οργάνων ανανεώνει τον αέρα μέσα στο όχημα, ενώ αντιβακτηριακό γνήσιο δέρμα με διάτρητα σχέδια σε σχήμα φύλλων, κάτι που η εταιρεία ονομάζει «eco-graphic perforation», αναδεικνύει την οικολογική εμφάνιση και αίσθηση του οχήματος.

Sonata Hybrid
Η Hyundai παρουσίασε επίσης στη γενέτειρα της το πρώτο υβριδικό της μοντέλο που «καίει» και βενζίνη, το Sonata Hybrid. Το Sonata Hybrid, που είχε κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του 2010 στη Νέα Υόρκη, αντικατοπτρίζει και αυτό με τη σειρά του το νέο τρόπο σκέψης της Hyundai, αφού η εταιρεία δημιούργησε το πρώτο ολοκληρωμένο παράλληλο υβριδικό σύστημα στον κόσμο και τοποθέτησε μπαταρίες LiPoly (ιόντων – πολυμερών λιθίου) σε ένα αμιγώς υβριδικό μοντέλο για πρώτη φορά στον κόσμο.

Εφοδιασμένο με έναν υβριδικό κινητήρα Nu 2.0, ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και έναν αμιγώς υβριδικό ηλεκτρικό κινητήρα 30 kW, το Sonata Hybrid διακρίνεται για τη μέγιστη ισχύ 191 ίππων (κινητήρας: 150 ίπποι, ηλεκτρικός κινητήρας: 41 ίπποι) και την καλύτερη οικονομία καυσίμων στην κατηγορία του, της τάξης των 21,0 χλμ./λίτρο (όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά περιορίζονται στην αγορά της Κορέας).

Το Sonata Hybrid, που βασίζεται στο μεσαίο σεντάν της Hyundai που έχει σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων, διαφέρει από το βενζινοκίνητο μοντέλο χάρη στη δυναμική «εξάγωνη μάσκα» του. Το όχημα διαθέτει επίσης το λεγόμενο «Eco Guide Gauge» στον πίνακα οργάνων του που βοηθά τους οδηγούς να υιοθετήσουν οδηγικές συνήθειες που συμβάλλουν σε μεγαλύτερη οικονομία. Το Sonata Hybrid θα αρχίσει να πωλείται στην αγορά της Κορέας κατά το πρώτο εξάμηνο αυτού του έτους.

i40, Curb και Τεχνολογίες Οχημάτων
Παράλληλα με το Blue2 και το Sonata Hybrid, η Hyundai παρουσίασε και το i40, ένα μεσαίο station wagon που έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά και έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στη Γενεύη το Μάρτιο.

Επίσης από την εταιρεία παρουσιάστηκε το Curb (με την κωδική ονομασία HCD-12), ένα μικρό Urban Activity Vehicle (UAV) – χαρακτηρισμός που του έχει δοθεί χάρη στην καταλληλότητα του για την πόλη – που είχε αποκαλυφθεί στο Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο. Το Curb, που απευθύνεται στην επόμενη γενιά αγοραστών της Hyundai, αναμένεται επίσης να λειτουργήσει ως πιλότος για την εφαρμογή της μελλοντικής τεχνολογίας συνδεσιμότητας οχημάτων της Hyundai.

Με στόχο την προώθηση των προηγμένων οικολογικών τεχνολογιών της, η Hyundai δημιούργησε μία ζώνη με τον τίτλο «Blue Drive Zone» στο περίπτερο της, όπου παρουσιάστηκε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα (FSEV) της εταιρείας, το BlueOn, και το ηλεκτρικό της ποδήλατο, το ECCOV. Επί σκηνής θα δούμε και τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες συγκροτημάτων μετάδοσης κίνησης της Hyundai – κάποιες για πρώτη φορά – μεταξύ των οποίων το κιβώτιο 6 ταχυτήτων DCT (Dual Clutch Transmission) και το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, καθώς και οι κινητήρες 1.6 Gamma Turbo GDi, Nu 2.0 GDi και Nu 2.0 CVVL (Continuously Variable Valve Lift).

Το ECCOV (Eco Community Vehicle), που παρουσιάστηκε στη Γενεύη το Μάρτιο, έχει τελική ταχύτητα 30 χλμ./ώρα και μπορεί να διανύσει ακόμα και 50 χλμ. με μία μόνο φόρτιση όταν κινείται αποκλειστικά στην ηλεκτρική λειτουργία.

Νωρίτερα αυτή τη χρονιά είχαν παρουσιαστεί συνολικά πέντε νέες τεχνολογίες οχημάτων του μέλλοντος στην έκθεση ηλεκτρονικών ειδών Consumer Electronics Show (CES) του 2011: το σύστημα Smart Connectivity System, που επιτρέπει στους οδηγούς να συνδέουν τα έξυπνα τηλέφωνα και τα tablet PC τους με το όχημα, το Motion Sensor Moustick, που αναγνωρίζει τις κινήσεις των χεριών του οδηγού μέσω αισθητήρων για τον έλεγχο των συστημάτων ήχου και του συστήματος πλοήγησης του αυτοκινήτου, το Dynamic Cluster, ένα σύστημα μέτρησης και πληροφοριών με οθόνη LCD που μπορεί να ρυθμίσει ο ίδιος ο οδηγός βάσει των αναγκών του, το Car Browser System and Web Platform, ένα πλήρως λειτουργικό τερματικό Internet, και το Multifunctional Safety Vision System, ένα σύστημα με τέσσερις κάμερες που προσφέρει εικόνα 360 μοιρών όλου του αυτοκινήτου.

Εμπορικά Οχήματα
Η Hyundai Motor δημιούργησε ένα ξεχωριστό περίπτερο για τα εμπορικά οχήματα της με τίτλο «Enjoyable Sensation Truck & Bus», όπου παρουσιάστηκαν τρία νέα μοντέλα: το νέο Trago 27t Dump, το Mega space-cab Tractor και το 2011MY Universe.
Με απώτερο στόχο την προώθηση της οικολογικής της τεχνολογίας του μέλλοντος, το περίπτερο εμπορικών οχημάτων της Hyundai συμπεριλάμβανε και μία πράσινη ζώνη («Green zone»), όπου προβάλλονταν το ηλεκτρικό λεωφορείο, το μεγάλο πετρελαιοκίνητο υβριδικό φορτηγό, μία cutaway έκδοση του λεωφορείου με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και μία νέα τεχνολογία συγκροτημάτων μετάδοσης κίνησης φιλική προς το περιβάλλον.

Η Hyundai αποκάλυψε επίσης δύο νέες τεχνολογίες εμπορικών οχημάτων: το σύστημα Commercial Vehicle Telematics System, που συλλέγει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το όχημα για να εξασφαλίσει αποδοτικότερη διαχείριση της μεταφοράς φορτίων, και το σύστημα 3.5t AMT, που επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, με την οικονομία καυσίμων και την ισχύ ενός μηχανικού.

Νέος Τρόπος Σκέψης με Επίκεντρο τον Πελάτη
Η διαμόρφωση αλλά και οι υπηρεσίες του περιπτέρου της Hyundai μαρτυρούν το νέο τρόπο σκέψης της εταιρείας. Μεταστρέφοντας τη συμβατική πεποίθηση που θέλει τις εκθέσεις αυτοκινήτων να αφορούν μόνο τα αμάξια, η Hyundai εισήγαγε ένα νέο τρόπο σκέψης, βάσει του οποίου οι εκθέσεις αυτοκινήτων έχουν να κάνουν με τους «επισκέπτες», γεγονός που σημαίνει ότι τα πάντα πρέπει να σχεδιάζονται με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόλαυσης που θα αποκομίσουν από την εμπειρία.

Το νέο περίπτερο της Hyundai επέτρεψε στους επισκέπτες να παρατηρήσουν με άνεση τα αυτοκίνητα, ενώ ολόκληρος ο χώρος στο δεύτερο όροφο του περιπτέρου χρησιμοποιείται σαν καθιστικό, όπου οι πελάτες μπορούσαν να χαλαρώσουν και να έχουν οπτική επαφή με ολόκληρο το περίπτερο. Η Hyundai παρείχε επίσης τη δυνατότητα μεταφοράς με FCEV λεωφορεία ανάμεσα στο χώρο στάθμευσης και στις αίθουσες της έκθεσης. Τα μέλη του προσωπικού στο περίπτερο παρείχαν πληροφορίες για τα προϊόντα χρησιμοποιώντας tablet PC.

Τέλος, στο πλαίσιο των προσπαθειών της εταιρείας να εξελιχθεί από έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων που προσφέρει μέσα μεταφοράς σε έναν κατασκευαστή που δημιουργεί μία ολόκληρη κουλτούρα γύρω από τους 4 τροχούς, η Hyundai παρουσίασε το μηχάνημα παιχνιδιού εικονικής οδήγησης Veloster και μία αίθουσα τετραδιάστατης προβολής, όπου οι μικροί επισκέπτες του περιπτέρου μπορούσαν να παρακολουθήσουν το «Robocar POLI», μία τρισδιάστατη ταινία κινουμένων σχεδίων που δημιούργησαν οι εταιρείες Hyundai Motor, Roi Visual και EBS.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου