Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

Νέα εποχή για τον περιστροφικό κινητήρα της Mazda


Ενώ τα πράγματα ήταν αρκετά ήσυχα τον τελευταίο καιρό όσον αφορά τον
περιστροφικό-κινητήρα της Mazda με τον οποίο είναι εφοδιασμένο το RX-8, έχουμε
επιβεβαίωση από διάφορες πηγές στην Ιαπωνία πως η Mazda
πράγματι εργάζεται για την επόμενη γενιά περιστροφικού κινητήρα
με την ονομασία 16X. Υπάρχουν αναφορές ότι το τμήμα εξέλιξης του περιστροφικού
κινητήρα έχει αυξηθεί από τα 30 μέλη στα 60 το τελευταίο έτος, πράγμα που επιβεβαιώνει ότι η Χιροσίμα με βάση των κινήσεων της έχει πάρει στα σοβαρά την εξέλιξη του Wankel.
Ο 16X, πιθανότατα θα έχει μία αύξηση περί των 300κ.ε από το σημερινό 13Β ο οποίος όπως γνωρίζουμε ταξινομείται στα 1308κ.ε.
Πηγές λένε ότι ο νέος κινητήρας αποδίδει εύκολα 300 ίππους,αλλά η Mazda δίνοντας έμφαση και προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου θα μειώσει την απόδοση του κινητήρα σε χαμηλότερα επίπεδα.
Επίσης, φήμες θέλουν το νέο κινητήρα εφοδιασμένο με ένα δεύτερο βοηθητικό ηλεκτρικό κινητήρα, καθιστώντας τον αντικαταστάτη του RX-8 ένα πιο ήπιο υβριδικό αυτοκίνητο.
Όσων αφορά την εξωτερική εμφάνιση,το όχημα θα βασίζεται στο πρωτότυπο όχημα της Mazda που φέρει την ονομασία Shinari και έκανε την εμφάνιση του το περασμένο καλοκαίρι στην Ιταλία.
Ως εκ τούτου,η έκδοση παραγωγής θα είναι πιο πολυτελής από τη σημερινή έκδοση του RX8, προτρέποντας να κάνουν την εμφάνιση τους νέες φήμες που θέλουν τη Mazda να αποκαλεί το νέο όχημα ως RX-9 για να το διαφοροποιήσει από το σημερινό RX-8.
Αναμένουμε το νέο σπορ όχημα της Mazda να κάνει το ντεμπούτο του κάποια στιγμή το 2014.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου