Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Οι Loeb - Elena συμβάλλουν ώστε η C4 WRC να συμπεριληφθεί στο πάνθεον των αγωνιστικών αυτοκινήτων!

Τρεις εβδομάδες μετά την εξασφάλιση και των δύο τίτλων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι*,
οι Sébastien Loeb, Daniel Elena και η αγωνιστική ομάδα της Citroën Total World Rally, απέδειξαν για ακόμα μία φορά την ανωτερότητά τους κερδίζοντας το Ράλι της Ισπανίας. Ο Seb και ο Daniel τέθηκαν επικεφαλής από την εκκίνηση μέχρι και τον τερματισμό σημειώνοντας την 61η τους νίκη σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, τοποθετώντας ταυτόχρονα και την C4 WRC ανάμεσα στους θρύλους των Ράλι. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει ποτέ νικηθεί σε ασφάλτινο αγώνα, από το 2007 που έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στο συγκεκριμένο αγώνα, η Citroën κατάκτησε για 5η φορά μέσα στη χρονιά και τις 3 πρώτες θέσεις του βάθρου, χάρη και στις επιδόσεις των Petter Solberg / Chris Patterson και Dani Sordo / Diego Vallejo.

Έχοντας εξασφαλίσει μια διαφορά ασφαλείας της τάξης των 40δλ., ο Loeb ξεκίνησε γεμάτος αυτοπεποίθηση για το 3ο σκέλος του Ράλι της Ισπανίας. Αντίθετα μεγάλη ήταν η μάχη για την κατάκτηση της 2ης θέσης, γεγονός που αποδείκνυε και η διαφορά μεταξύ Petter Solberg και Dani Sordo, που ήταν μόλις 16,9δλ. Ο Sordo έδειχνε ιδιαίτερα αποφασισμένος για την κατάκτηση της 2ης θέσης και ξεκίνησε κερδίζοντας τον Νορβηγό οδηγό πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική El Priorat (42,04 χλμ), αλλά και στην επόμενη ‘κοντή’ ειδική της Serra dAlmos (4,11 km). Οι δύο αυτοί πρώτοι χρόνοι έδωσαν στον Ισπανό τη δυνατότητα να ψαλιδίσει τη διαφορά στα 10.8δλ. “Με δεδομένη την εξασφάλιση της πρώτης θέσης από τον Seb, ο Petter και εγώ δίνουμε έναν ιδιαίτερα συναρπαστικό χαρακτήρα στον αγώνα,” δήλωσε κατά τη διάρκεια του service park γελώντας ο Sordo. “Ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο να μαζέψουμε τη διαφορά από εκείνον (Petter) στη μεγάλη ειδική, και δεν μπορούμε να τα δώσουμε όλα γιατί πρέπει να προστατέψουμε τα ελαστικά μας. Την επόμενη κοντή ειδική, την έβγαλα ολόκληρη με το γκάζι στο πάτωμα. Κερδίσαμε 6δλ. σε δύο ειδικές πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι πολύ δύσκολο να κατακτήσουμε τη 2η θέση εκτός και αν μεσολαβήσουν εξωγενείς παράγοντες.
Θα συνεχίσουμε πάντως να πιέζουμε.”

Χάρη στην άνετη επικράτησή του, ο Loeb είχε τη δυνατότητα να χάσει και κάποια δευτερόλεπτα: “Οδηγώ για να τερματίσω και προσαρμόζω το ρυθμό μου ανάλογα με τους ενδιάμεσους χρόνους αυτών που βρίσκονται πίσω μου. Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι οδηγοί, πρέπει να φυλάξω τα λάστιχά μου, που έδειξαν κάποια σημάδια υπερθέρμανσης στην ειδική El Priorat.”

Μετά από την 30λεπτη διακοπή οι οδηγοί ξεκίνησαν πάλι για το 2ο πέρασμα στις ίδιες ειδικές. Ο Sordo έκανε πάλι τον ταχύτερο χρόνο στην El Priorat. Παρά το γεγονός ότι η διαφορά του με τον Petter Solberg έπεσε στα 5.1δλ, ο Ισπανός δεν κατάφερε να βρεθεί μπροστά από το Νορβηγό στην τελευταία ειδική: “Μεγάλη ατυχία. Αισθάνομαι λίγο απογοητευμένος που δεν μπόρεσα να βοηθήσω την ομάδα της Citroën Total World Rally να σημειώσει ένα ακόμα 1-2, αλλά και πάλι το 1-2-3 είναι γεγονός για τη μάρκα. Αυτό που θα θυμάμαι από το συγκεκριμένο αγώνα, είναι δύο πολύ ωραίες μέρες στην άσφαλτο, και θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα το ενθουσιώδες κοινό για την συνεχή υποστήριξή του.”

Εξαιρετικά επαινετικός για την C4 WRC ήταν ο Loeb που έχει να χάσει στην άσφαλτο με αυτό το αυτοκίνητο από το 2007: “Αυτό το αυτοκίνητο βρίσκεται στην καρδιά μας καθώς μας έχει χαρίσει άπειρες στιγμές ευτυχίας σε κάθε οδόστρωμα.
Μαζί με το Monte Carlo, έχουμε κερδίσει και τους 15 ασφάλτινους αγώνες που έχουμε λάβει μέρος τα 4 τελευταία χρόνια. Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν χρειάστηκε να κάνουμε κανένα υπολογισμό και έτσι εξελίχθηκε πολύ πιο εύκολα από τους προηγούμενους αγώνες.”

Ο Sébastien και ο Daniel έκαναν κάτι πραγματικά απίστευτο,” δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Citroën Frédéric Banzet. “3 εβδομάδες μετά τη τρέλα του Ράλι Γαλλίας, μπόρεσαν να διατηρήσουν το κίνητρό τους και το επίπεδο των επιδόσεών τους, κερδίζοντας μια νίκη που μας έδωσε τεράστια αυτοπεποίθηση. Η νίκη μας αυτή στην Ισπανία, μία από τις σημαντικότερες αγορές για τη Citroën, αποδεικνύεται πολύ σημαντική για τη μάρκα. Θα ήθελα να συγχαρώ όλη την ομάδα, και να δηλώσω το θαυμασμό μου για τον επαγγελματισμό και την ευσυνειδησία που έδειξαν όλοι, παρά την χαλαρότητα που επικράτησε μετά την εξασφάλιση και των δύο τίτλων στην Γαλλία.”

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλοςSS1: Sébastien Loeb (Citroën C4) – SS2: Petter Solberg (Citroën C4) – SS3: Loeb,
SS4: Sébastien Ogier (Citroën C4) – SS5: SolbergSS6: Loeb.
2ο σκέλοςSS7 to SS9: LoebSS10: Dani Sordo (Citroën C4) – SS11: LoebSS12: Solberg.
3ο σκέλος: - SS13 to SS15: Sordo – SS16: Solberg.

Καλύτερες επιδόσεις : Loeb, 7 ταχύτεροι χρόνοι – Solberg και Sordo, 4 ο καθένας – Ogier,1.

Τελική κατάταξη του Ράλι Ισπανίας*
1. Loeb / Elena Citroën C4 3h32’59’’7
2. P. Solberg / Patterson Citroën C4 +35’’3
3. Sordo / Vallejo Citroën C4 +41’’1
4. Latvala / Anttila Ford Focus +1’19’’5
5. Hirvonen / Lehtinen Ford Focus +6’32’’9
6. Wilson / Martin Ford Focus +8’17’’6
7. Al Qassimi / Orr Ford Focus +13’05’’7
8. H. Solberg / Prevot Ford Fiesta +13’11’’2
9. Block / Gelsomino Ford Focus +16’01’’2
10. Ogier / Ingrassia Citroën C4 +17’24’’1

Δ/Τ  Citroën Hellas A.E. προς το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου