Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Mine is better than yours!

...και η διαμάχη συνεχίζεται! Τι γράφεται στο ανάλογο section του forum του TETRAKOSARI.GR για την τεχνολογία κινητήρων; Αν δεν είστε ήδη εγγεγραμένοι τότε χάνετε! Πάρτε τώρα μέρος στην αέναη μάχη για την υπεροχή κινητήρα κάθε εταιρείας.

Παράθεση από το παραπάνω thread:
mprizolakis wrote:
δεν εχει καμια απολυτως σχεση το VVL με το VTEC.... σαν θεωρια λειτουργιας μπορει...σε οτιδηποτε αλλο απλα καμια σχεση...
Καθε μια εταιρια εχει να δειξει και ενα "αξιολογο" μοτερ...αλλος το κοιταει σαν αξιοπιστια...αλλος σαν αποδοση...αλλος σαν ομορφια κλπ κλπ..
καθαρα για εμενα τεχνολογικο επιτευγμα (με ολη την σημασια της λεξης...) ειναι ο RENESIS κοινως
ο νεος Wankel....και επαναλαμβανω για την τεχνολογια του και μονο...
οι παλινδρομικοι εμβολοφοροι κινητηρες για εμενα ειναι ξεπερασμενοι ουτως η αλλως και απλα τους δινουν παραταση ζωης
με τα διαφορα τερτιπια που σκαρωνουν και με "εφευρεσεις" και καλα που εφαρμοζουν...στην ουσια ομως δεν κανουν κατι παραπανω απο το να αντιγραφουν παλιες πατεντες απλα με νεα μεσα.
το μελλον βρισκεται σε αλλους κινητηρες...
αραζε ποσοι απο εμας εχουν ακουσει για τον κινητηρα mayflower για τον κινητηρα revetec(καμια σχεση με HONDA)...
και ομως υπαρχουν...απλα προς το παρον οι αυτοκινητοβιομηχανιες και οι πετρελαιοβιομηχανιες (κυριως αυτες )παιζοντας τα δικα τους παιχνιδια τους σνομπαρουν...οι κινεζοι παλι οχι...
τελικα μηπως η εξελιξη θα ερθει απο τους Κινεζους που τοσο τους πολεμουν και τους σνομπαρουν?
 link: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ...

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου