Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

Cruising in WTCC

Τα Cruze Οδεύουν Προς Τη Νίκη Στο Μακάο

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα WTCC 2010 φθάνει στο τέλος του με τις ομάδες, τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα να βρίσκονται ήδη στο Μακάο για την καθιερωμένη τελετή λήξης.

Η Chevrolet, που από την αρχή της αγωνιστικής σεζόν βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης, απέχει μόλις λίγους βαθμούς από τη πρώτη θέση και τον τίτλο των Κατασκευαστών, ενώ ο Yvan Muller είναι ακόμα πιο κοντά στον τίτλο του Πρωταθλητή.

Η αγωνία και ο ενθουσιασμός κορυφώνονται σε αναμονή του τελευταίου αγώνα στο Μακάο, όχι μόνο λόγω του ότι οι αγώνες στην Κίνα είναι συνήθως αποφασιστικοί για την κατάκτηση του τίτλου, αλλά κυρίως επειδή πρόκειται για μία από τις πλέον ξεχωριστές πίστες στο ημερολόγιο του WTCC. Όλα μπορούν να συμβούν λοιπόν στη Guia, μία πίστα που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Από εκεί εξάλλου προέρχεται και η φήμη του συγκεκριμένου αγώνα ως ‘’lottery’’ κάτι που φυσικά συνάδει και με την κύρια δραστηριότητα της πόλης που δεν είναι άλλη από τον τζόγο…!

Παραμονές λοιπόν του τελικού και η ομάδα της Chevrolet είναι απόλυτα συγκεντρωμένη σε αυτό που έχει να κάνει. Έχοντας μεγάλη εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του Cruze, το οποίο εξάλλου αποδείχθηκε άκρως ανταγωνιστικό καθ’ όλη της διάρκεια των φετινών αγώνων, η ομάδα της Chevrolet σχεδιάζει να κάνει ακόμα μία επιτυχημένη εμφάνιση στο Μακάο, μία πίστα από την οποία έχει άριστες αναμνήσεις τα τελευταία χρόνια.

Yvan Muller:
“Το Μακάο είναι επιτομή όλων των φετινών circuit και είναι από τις αγαπημένες μου πίστες. Παρά το ότι πρόκειται ουσιαστικά για μία αστική διαδρομή, στο Μακάο υπάρχει η πιο γρήγορη αλλά και η πιο αργή στροφή σε όλο το πρωτάθλημα, ενώ ταυτόχρονα περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη ευθεία και την πιο κλειστή καμπή. Προφανώς δεν πρόκειται για μία από τις πιο εύκολες πίστες και σε καμία περίπτωση δεν είναι ο ευκολότερος αγώνας για να κριθεί ένα Πρωτάθλημα. Κατεβαίνω στο Μακάο με ένα σαφές προβάδισμα, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σε αυτή τη πίστα όλα μπορεί να συμβούν. Πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι και να επικεντρωθούμε στο Cruze, που τα έχει πάει καταπληκτικά σε όλες τις πίστες φέτος.”



Rob Huff:
“Αυτή την εβδομάδα, συνέχισα τις δοκιμές με το Cruze 2011, στο Brands Hatch και MIRA. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την πρόοδο που έχει γίνει στο νέο κινητήρα 1,6 turbo, το αυτοκίνητο γίνεται ολοένα και καλύτερο στην οδήγησή του. Τώρα όλη η προσοχή είναι στραμμένη στο Μακάο, είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα βρίσκομαι εκεί πάλι, είναι μια πίστα που αγαπώ και έχω σημειώσει αρκετές επιτυχίες εκεί τα τελευταία δύο χρόνια, με δύο νίκες και μία pole position. θα ήταν υπέροχο αν μπορούσα να τα επαναλάβω, όμως το Μακάο είναι πάντα απρόβλεπτο και ένα μέρος όπου οι τοίχοι και τα εμπόδια ‘armco’ δεν συγχωρούνται. Ο κύριος στόχος είναι να πάμε καλά σαν ομάδα και να πάρουμε τα δύο πρωταθλήματα”.

Alain Menu:
“Ταξιδεύαμε αρκετά τις τελευταίες εβδομάδες και δεν έχουμε σταματήσει. Ο Yvan και εγώ βρεθήκαμε στην Αυστραλία, για τον αγώνα V8 Supercar στο Paradise Surfers και στη συνέχεια στην Αργεντινή για τα 200 km του Μπουένος Άιρες. Ήταν ωραίο που συμμετείχαμε σε αυτές τις μεγάλες διοργανώσεις οδηγώντας διαφορετικά αυτοκίνητα, αποκτήσαμε πραγματικά εξαιρετικές εμπειρίες. Δύο εβδομάδες μετά από το Μακάο, θα είμαι και πάλι στην Κίνα, με το Cruze στην πίστα του Guandong, στην οποία θα πραγματοποιηθεί ένας αγώνα του WTCC την επόμενη χρονιά. Προς το παρόν, ανυπομονώ για τον αγώνα στο Μακάο, αφού αποτελεί την μεγαλύτερη πρόκληση της χρονιάς. Σαφώς, η φετινή χρονιά είναι ακόμη πιο ξεχωριστή για εμάς, λόγω της θέσης μας και στα δύο πρωταθλήματα. Είμαι πρόθυμος να κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να κλείσουμε τη σεζόν σε μια υψηλή θέση αλλά η πρώτη μου προτεραιότητα είναι να δουλέψω για την ομάδα’.
               
Ron Hartvelt:
“Κάναμε εξαιρετική δουλειά στην Okayama και βγήκαμε από αυτή με τα αυτοκίνητα άθικτα, αυτό κάνει την προετοιμασία των αυτοκινήτων για το Μακάο πιο εύκολη, παρά το πολύ μικρό χρονικό διάστημα που μένει από τη στιγμή που ξεφορτώσαμε τα αυτοκίνητα από τα κοντέινερ. Δεδομένου ότι το Μακάο είναι ... Μακάο, πρέπει να παραμείνουμε σε επιφυλακή και να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε για να ολοκληρώσουμε το έργο μας. Το καλό είναι ότι θα έχουμε τα πρώτα συνεργεία στα pits εξαιτίας της θέσης μας στο πρωτάθλημα, είναι πολύ σημαντικό στο Μακάο να είσαι ο πρώτος στην πίστα.”

Eric Nève:
“Μετά από όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια και μετά το Σαββατοκύριακο της Okayama, είναι ωραίο να επικεντρωθούμε και πάλι στην αθλητική πλευρά των πραγμάτων. Υπάρχει, βέβαια πολλή εμπιστοσύνη και ενθουσιασμός γύρω μας και μέσα σε όλη την εταιρεία αλλά έχουμε ακόμη δύο αγώνες για να το πετύχουμε. Πρέπει αυτό το αποφασιστικό Σαββατοκύριακο να επικεντρωθούμε στο στόχο μας και η τύχη είναι με το μέρος μας. Για το λόγο αυτό οι οδηγοί και μέρος της ομάδας θα πάνε νωρίτερα από το συνηθισμένο στο Μακάο, για να μπορέσουν να προσαρμοστούν και να ξεπεράσουν το jet-lag. Είναι ξεκάθαρο το τι πρέπει να κάνουμε και εμείς απλά πρέπει να το πετύχουμε!”.

ΜΑΚΑΟ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ (Τοπική ώρα = CET 7 ώρες)

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010
12:45 – 13:15 (05:45 – 06:15 ώρα Κεντρικής Ευρώπης) Δοκιμές

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010
08:45 – 09:15 (01:45 – 12:15 CET) Ελεύθερες Δοκιμές 1
12:30 – 13:00 (05:30 – 06:00 CET) Ελεύθερες Δοκιμές 2
15:50 – 16:20 (08:50 – 09:20 CET) Προκριματικά 1
16:25 – 16:40 (09:25 – 09:40 CET) Προκριματικά 2 (Top Ten)

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010
08:00 – 08:15 (01:00 – 01:15 CET) Προθέρμανση

11:50 – 12:15 (04:50 – 05:15 CET) Αγώνας 1 (9 γύροι = 55,053 χλμ.) (εκκίνηση ‘εν κινήσει’)
13:10 – 13:35 (06:10 – 06:35 CET) Αγώνας 2 (9 γύροι = 55,053 χλμ.) (εκκίνηση από στάση)

Τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων του WTCC στο ΜΑΚΑΟ
Στην Ευρώπη όλοι οι αγώνες μεταδίδονται ζωντανά από το Eurosport International.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ (22 από τους 24 αγώνες)

1. Y Muller (Chevrolet), 301 βαθμοί 2. G Tarquini (SEAT), 246 3. Priaulx (BMW), 240 4. R Huff (Chevrolet), 236 5. Alain Menu (Chevrolet), 167 ... 21. L Pernía (Chevrolet), 1.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (22 από τους 24 αγώνες)

1. Chevrolet, 645 βαθμοί 2. SEAT, 571 3. BMW, 544.

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου