Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Διακρίσεις για την Autodeal

Σημαντική διάκριση για την Autodeal
στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο After Sales της Kia Motors

Η Autodeal Π&Ρ Δάβαρη ΑΒΕΕ βραβεύτηκε πρόσφατα ως ο Επίσημος Διανομέας με την καλύτερη επίδοση σε παγκόσμιο επίπεδο στον δείκτη ικανοποίησης πελατών από τις υπηρεσίες μετά την πώληση της έρευνας Kia After sales Customer Satisfaction 2010.
Στην έρευνα που συμμετείχαν συνολικά 42 χώρες όπως η Αυστρία, η Σουηδία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Αυστραλία και πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα από τον Φεβρουάριο έως τον Μάιο του 2010 τηλεφωνικά (τεχνολογία CATI), η Autodeal συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία ως προς τη συνολική ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες μετά την πώληση.

Το βραβείο παρέλαβε ο Τεχνικός Διευθυντής της Autodeal Π&Ρ Δάβαρη ΑΒΕΕ κος Ιωάννης Παπαδογιάννης από τον Πρόεδρο της Kia Motors Europe κύριο Paul Philpott σε ειδική τελετή στις 20 Οκτωβρίου στα κεντρικά γραφεία της Kia Motors στην Φρανκφούρτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Autodeal Π&Ρ Δάβαρη ΑΒΕΕ επιτυγχάνει την ίδια υψηλή βαθμολογία στην παραπάνω έρευνα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Η Kia Motors Corporation (www.kia.com) – κατασκευαστής οχημάτων υψηλής ποιότητας, που προορίζονται όχι μόνο για όσους είναι αλλά και όσους αισθάνονται «νέοι» - ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Ως μέλος του Hyundai-Kia Automotive Group, η Kia στοχεύει να γίνει μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της παγκόσμιας αγοράς. Κατασκευάζει περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο σε 13 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 9 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 172 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από 40.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 17 εκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει) και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της εταιρείας να εκπλήσσει τον καταναλωτή ξεπερνώντας τις προσδοκίες του με καινοτομίες και πρωτοπορίες στο χώρο του αυτοκινήτου και της τεχνολογίας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου