Τετάρτη, 1 Αυγούστου 2012

Διαφημίσεις Αυτοκινήτων σε Αριθμούς

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα του Adweek σχετικά με τα περισσότερο επιτυχημένα - όσον αφορά τον αριθμό των θεάσεών τους στο YouTube - διαφημιστικά σποτ, έδειξε πως τα 6 από τα πρώτα 20 αφορούν διαφημίσεις αυτοκινήτων. Αν το σκεφτείτε καλύτερα, σίγουρα θα καταλήξετε στο συμπέρασμα πως κάτι τέτοιο ίσως να είναι λογικό - ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τα χρηματικά ποσά που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξοδεύουν για τη διαφήμιση των μοντέλων τους. Το Adweek απέκλεισε από την έρευνα τα trailer ταινιών καθώς και διαφημίσεις που έχουν διεθνώς απαγορευτεί. Τα περισσότερα από τα βίντεο είναι νεότερα των 3 ετών, ενώ το Adweek δεν παρέλειψε να τονίσει τη σημασία του YouTube, των smartphones και των υπόλοιπων εφαρμογών streaming video στη διάδοση των διαφημιστικών σποτ γενικότερα.





Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και τα 6 βίντεο - διαφημίσεις αυτοκινήτων που φιγουράρουν στη χρυσή 20άδα.

Chrysler: Born Of Fire (15 εκατομμύρια views)

Detroit. Το άλλοτε ακμάζον κέντρο της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας αναδεικνύει το χαρακτήρα του, αναζητά τη χαμένη του αίγλη και ο Eminem είναι αυτός που στο συγκεκριμένο βίντεο ενσαρκώνει την έννοια της αναγέννησης. Α, φυσικά και το Chrysler 200.


Honda: Matthew's Day Off (16 εκατομμύρια views)

Η Honda έχει δυνατή παράδοση στις εμπνευσμένες διαφημίσεις (ποιος ξεχνά τη διαφήμιση του Accord με τα μηχανικά και μη μέρη του αυτοκινήτου σε μια πανδαισία ήχων) και για το CR-V του 2012 επιστράτευσε τον ηθοποιό Matthew Bueller σε ένα απολαυστικό (αν και αρκετά «αμερικάνικο») σποτ.


Kia: Dancing Hamsters (18 εκατομμύρια views)

 Οι Transformers και Ο Πόλεμος των Κόσμων βλέπουν κάποια πιθανά σκηνικά τους να «κυριεύονται» από 3 χάμστερ που χορεύουν. Αυτό είναι το νέο Kia Soul.


Acura: Transactions (18 εκατομμύρια views)

Ο Jerry Seinfeld θέλει πάση θυσία να είναι ο πρώτος που θα αποκτήσει το νέο Acura NSX. Δείτε πως προσπαθεί να πετύχει κάτι τέτοιο και τι τελικά συμβαίνει σε ένα εξαιρετικό βίντεο από την «αδερφή» ψυχή της Honda, Acura.


DC Shoes: Ken Block's Gymkhana Five (24 εκατομμύρια views)

No comment. Τα έχουμε ξαναπεί - άλλη μια φορά και θα καταντήσουμε γραφικοί.


Volkswagen: The Force (54 εκατομμύρια views)

Όταν όλες οι προσπάθειες του μικρού Darth Vader να χρησιμοποιήσει την Δύναμη (The Force) αποβαίνουν άκαρπες, έρχεται κάτι για να τα αλλάξει όλα. Κυρίες και κύριοι, η διαφήμιση του νέου Volkswagen Passat 2012 είναι αυτή με τη μεγαλύτερη επιτυχία ανάμεσα στις όμοιές της. Δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε!


Πηγή: Adweek

Περιοδικό AutokinisiMag

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου