Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2012

Peugeot 208 GTi: Η Παράδοση Καλά Κρατεί

Πριν από δύο ημέρες και ενόψει της παγκόσμιας πρώτης προβολής του στην έκθεση του Παρισιού στις 27 Σεπτεμβρίου, παρουσιάστηκε από τη γαλλική εταιρία η GTi έκδοση του νέου 208. Διατηρώντας την παράδοση της φίρμας και το πνεύμα του εικονικού «πατέρα» 205 GTi, η κορυφαία έκδοση του 208 εντυπωσιάζει με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά μιας και είναι 165 κιλά ελαφρύτερη από την RC έκδοση του 207 ενώ παράλληλα εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κυβικών εκατοστών και απόδοσης 200 ίππων και 27,5 κιλών ροπής (ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιείται και στο RCZ Coupe).















Το 208 GTi δεν θα μπορούσε παρά να είναι εξοπλισμένο με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που σύμφωνα με την Peugeot συνδράμει στη εντυπωσιακή επίδοση για τη δοκιμασία του 0-100χλμ/ώρα - η γαλλική εταιρία ισχυρίζεται πως το 208 GTi σπάει το φράγμα των 7 δευτερολέπτων. Οι εντυπωσιακές ονομαστικές του επιδόσεις συνεχίζονται και στις υπόλοιπες δοκιμασίες επιτάχυνσης (27 δευτερόλεπτα για τα 1.000 μέτρα και λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από τα 80 στα 120χλμ/ώρα με 5η ταχύτητα - ενδεικτικά, οι επιδόσεις του 207 RC είναι: 0-100χλμ/ώρα: 7,1 δευτερόλεπτα, 0-1000 μέτρα: 27,8 δευτερόλεπτα και 80-120χλμ/ώρα: 7 δευτερόλεπτα), ενώ δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί περαιτέρω πληροφορίες για την τελική του ταχύτητα και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.



Επίσης, το 208 GTi παρουσιάζεται βελτιωμένο στον τομέα του συστήματος διεύθυνσης, στην ανάρτηση, καθώς και στις διάφορες ενισχύσεις του πλαισίου του στο εμπρός και πίσω μέρος.  Το εμπρός μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 10, ενώ το πίσω κατά 20 χιλιοστά και σύμφωνα με τις δηλώσεις της Marie Beaumont (208 GTi Dynamics Manager) «Το 208 αποδείχθηκε μια εξαιρετική βάση για να δημιουργήσουμε ένα σπορ hatchback. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στους τομείς της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης, της δυναμικής συμπεριφοράς του πλαισίου και της στιβαρότητας του συστήματος ανάρτησης. Ως αποτέλεσμα, το 208 GTi συνδυάζει επιτυχημένα επιδόσεις, ασφάλεια και οδηγική ευχαρίστηση».






Όσον αφορά την εξωτερική του εμφάνιση και τις οπτικές διαφορές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του 208, η διαφορετική εμπρός γρίλια, οι χρωμιωμένοι καθρέπτες (όπως ακριβώς και του 207 RC), ο διαχύτης του πίσω μέρους και οι απολήξεις των εξατμίσεων, τα LED φώτα και οι χρωμιωμένες ενδείξεις με το GTi logo στην πίσω κολόνα κάνουν την «ανήσυχη» έκδοση να ξεχωρίζει.






Το εσωτερικό ακολουθεί τις διακριτικές πινελιές του εξωτερικού με το flat bottom τιμόνι, τις δερμάτινες επενδύσεις με τις διαφορετικού χρώματος ραφές, τις επενδύσεις αλουμινίου και τα LED όργανα να ξεχωρίζουν. Η Peugeot, με σκοπό να γιορτάσει το λανσάρισμα του 208 GTi στην αγορά, πρόκειται να παρουσιάσει και μία περιορισμένη έκδοσή του, εξοπλισμένη με ζάντες 17 ιντσών, με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας στο κάτω μέρος της γρίλιας του εμπρός προφυλακτήρα, με αριθμημένη πλακέτα στο εσωτερικό του, σύστημα Navigation καθώς και αναβαθμισμένο σύστημα HiFi.







Τα κακά νέα για όσους είχαν σκοπό να αποκτήσουν ένα 208 GTi σύντομα, έχουν να κάνουν με το γεγονός πως οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2013.

Πηγή: Peugeot, CS

Περιοδικό AutokinisiMag


Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου