Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012

Ημερολόγιο Αμαξώματος: PreStage για το TETRAKOSARI© V - Ημέρα 3η

Ημέρα 3η στα γυρίσματα των επεισοδίων PreStage για το TETRAKOSARI© V και στο gps του Opel Astra καταχωρούνται οι συντεταγμένες της πόλης της Χρυσούπολης Καβάλας. Το τμήμα της διαδρομής περιλαμβάνει κίνηση στην Εγνατία Οδό και μας δίνεται η δυνατότητα να κινηθούμε με ταχύτητες που στη γλώσσα του αυτοκινητιστικού τύπου αποκαλούνται - με ιδιαίτερη επιείκεια - απαγορευτικές. Κάτι τέτοιο βέβαια μας εξασφαλίζει μια γρήγορη μετάβαση στην πόλη της Χρυσούπολης και μας γλιτώνει πολύτιμο χρόνο. Χρόνο που τελικά δεν θα γλιτώσουμε μιας και μερικοί λάθος υπολογισμοί μας αναγκάζουν σε άσκοπες βόλτες στον περιαστικό χώρο της πόλης. Ύστερα από μερικές μανούβρες και ορισμένα προφανή αδιέξοδα δρομάκια, αντικρίζουμε την πινακίδα-όαση που θα μας οδηγήσει στον προορισμό μας. Το όνομα που αναγράφεται σε αυτή είμαστε σχεδόν σίγουροι πως λέει κάτι σε όλους τους φίλους του AutokinisiMag και του TETRAKOSARI©.


Ο λόγος φυσικά για το Γιώργο Παπαδόπουλο, το νικητή της κατηγορίας 11+ στον αγώνα του Μαρτίου-Απριλίου. Ο Γιώργος, οι συνεργάτες και η παρέα του μας υποδέχθηκαν στο συνεργείο του με ένα ζεστό χαμόγελο και μας έκαναν απευθείας να αισθανθούμε άνετα - γεγονός που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο για την εξερεύνηση του χώρου και το στήσιμο του εξοπλισμού και των σκηνών. Λίγα μέτρα πιο μέσα την προσοχή μας τραβάει το όπλο του εγκλήματος, το μαύρο Toyota Starlet που στο TETRAKOSARI© IV εντυπωσίασε οδηγούς και θεατές. Ο φωτισμός εκείνης της ώρας παίζει και πάλι τα δικά του ύπουλα παιχνίδια και μας αναγκάζει σε πολλαπλές δοκιμές, έτσι ώστε να επιλέξουμε τη λύση που θα μας ανταμείψει με τα καλύτερα δυνατά πλάνα. Λίγα λεπτά αργότερα, rec, μικρόφωνα, κλακέτα και η συνέντευξη ξεκινά!



Ο Γιώργος σοβαρός και μετρημένος μας λέει πως οι διαδικασίες της προετοιμασίας έχουν ήδη ξεκινήσει, τονίζοντας παράλληλα πως ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς. Παρόλα αυτά θεωρεί πως θα προλάβει να είναι έτοιμος πριν από τον αγώνα, έχοντας στη φαρέτρα του πολλές εκπλήξεις για τους συναγωνιζόμενούς του. Το Starlet, όπως χαρακτηριστικά μας είπε, δυναμώνει και οι στόχοι που έχουν τεθεί για το TETRAKOSARI© V αφορούν «πτήσεις» ιδιαίτερα χαμηλές. Ως ο πρώτος εκπρόσωπος της ιαπωνικής σχολής στη μέχρι τότε σειρά των PreStage επεισοδίων εύχεται σε όλους καλή τύχη και θεωρεί πως ο καλύτερος θα κερδίσει. Ο καημός του Γιώργου για τον αγώνα του Σεπτεμβρίου είναι να δει όσο το δυνατόν δυνατότερα αυτοκίνητα, ενώ από οργανωτικής άποψης θεωρεί πως όλα είναι τέλεια. Τι λέτε; Θα καταφέρει ο Γιώργος και το Starlet του ακόμη μια πρωτιά;


Μας εντυπωσίασε η στάση του Γιώργου όσον αφορά τα πλάνα του αυτοκινήτου του - αν το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο, είμαστε σίγουροι πως θα μας επέτρεπε ακόμη και μερικά περάσματα χωρίς καν ο ίδιος να βρίσκεται στη θέση του οδηγού. Μετά το πέρας της συνέντευξης, η off camera συζήτηση κινήθηκε γύρω από τις συμμετοχές και από το γεγονός ότι πολλοί οδηγοί δεν κατάφεραν να εγγραφούν έγκαιρα. Κάποιο από αυτούς μάλιστα, ήταν παρόντες στα γυρίσματα εκείνης της ημέρας και μας εξέφρασαν την πικρία αλλά και την ήδη μεγαλύτερη προσμονή τους για το TETRAKOSARI© VI. Ανάμεσα σε όλους τους παρευρισκόμενους βρισκόταν και ο Μάνθος Φιλιππίδης, ο οποίος αποτελεί το δεύτερο και τελευταίο οδηγό από τη Χρυσούπολη που μίλησε στο φακό του AutokinisiMag.

Ο Μάνθος είναι συνεργάτης του Γιώργου τόσο στον επαγγελματικό τομέα όσο και στον αγωνιστικό, αφού οι δυο τους «κατεβάζουν» ομάδα σε κάθε αγώνα. Το αυτοκίνητο του Μάνθου είναι ένα Seat Ibiza Cupra (δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να το γνωρίσουμε από κοντά εκείνη την ημέρα) το οποίο θα τρέξει το Σεπτέμβρη χωρίς καμία σημαντική αλλαγή, όπως ο ίδιος μας δήλωσε. Βλέπετε ο Μάνθος ανήκει στην κατηγορία εκείνη των αγωνιζόμενων που διαθέτουν ένα all purpose όχημα, το οποίο χρησιμοποιούν τόσο για τις καθημερινές μετακινήσεις και ανάγκες τους, όσο και για τις αναμετρήσεις τους εντός και εκτός πίστας. Δηλώνει πως δεν έχει να φοβηθεί κανέναν στην κατηγορία του (13+), στοχεύει στις τρεις πρώτες θέσεις και από το TETRAKOSARI© ξεχωρίζει το αγωνιστικό κλίμα («στήνεσαι, κλειδώνεις, φεύγεις»), καθώς και το πολυπληθές κοινό που πλαισιώνει τη διοργάνωση και χαρίζει έναν ιδιαίτερο και γιορτινό τόνο. Ακολουθώντας τα βήματα του αφεντικού του Γιώργου Παπαδόπουλου, ο Μάνθος Φιλιππίδης παραμένει ήρεμος και συγκρατημένος ενώ το μόνο σημείο στο οποίο θέλησε να αναφερθεί (φυσικά αφού οι κάμερες έκλεισαν) ήταν οι Γάλλοι Γιώργος Καλπίδης και Μίλτος Παπαδόπουλος. «Γιώργο και Μίλτο, είναι τα αυτοκίνητά σας τόσο γρήγορα όσο δηλώνετε;»





Αφού ολοκληρώσαμε τις λήψεις μας και μαζέψαμε τον εξοπλισμό που σε κάθε επεισόδιο βρίσκεται διάσπαρτα χαμένος μέσα σε μοτέρ, ανάμεσα σε ελαστικά, ζάντες και ημιαξόνια, ρίξαμε μια ματιά στα αυτοκίνητα που διακοσμούσαν τον εξωτερικό χώρο του συνεργείου. Ένα Nissan Almera και ένα Fiat Uno (το τελευταίο μάλιστα ήταν εξοπλισμένο με μια Integrale καρδιά) έδειχναν παραπάνω από έτοιμα για να στηθούν στην ευθεία του TETRAKOSARI©. Το αν θα τα καταφέρουν σε 30 ημέρες ή λίγο παραπάνω, μένει να το διαπιστώσουμε σύντομα. 

Περιοδικό AutokinisiMag

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου