Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Το καλύτερο σκορ για την Opel στη «φιλικότητα προς το χρήστη» σε δοκιμή του ACE

Το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του Opel Astra “Navi 900 Europe” προκαλεί αισθητά χαμηλότερο κίνδυνο διάσπασης της προσοχής σε σχέση με δύο από τους βασικούς ανταγωνιστές του σύμφωνα με νέα έρευνα του περιοδικού “ACE Lenkrad” σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Σάλτσμπουργκ. Τριάντα έξι άτομα συμμετείχαν στην έρευνα του περιοδικού ιδιοκτησίας Auto Club Europe την οποία υποστήριξαν ερευνητές του πανεπιστημίου. Το Opel Astra με το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του αναδείχτηκε νικητής των δοκιμών διεπαφής HMI (Human-Machine-Interface) συγκεντρώνοντας τη μέγιστη συνολική βαθμολογία για τη λιγότερη διάσπαση της προσοχής από το τιμόνι. 

Το Astra σημείωσε εξαιρετικά καλή επίδοση επίσης στην πρόσβαση ενός αριθμού από τον τηλεφωνικό κατάλογο. Σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα της μελέτης: «Η πρόσβαση ενός τηλεφωνικού αριθμού ήταν πολύ ταχύτερη συγκριτικά με τα συστήματα των άλλων δύο αυτοκινήτων της δοκιμής. Με μέσο χρόνο 22 δευτερολέπτων, οι χρήστες του Opel όχι μόνο χρειάστηκαν το μισό χρόνο σε σχέση με την ομάδα των ανταγωνιστικών μοντέλων, αλλά διάβασαν και πολύ ταχύτερα την ένδειξη στην οθόνη». Η διεπαφή Opel συνδυάζει ιδανική θέση με λογική διάταξη. 

Η οθόνη 7” (17,8 cm) της Opel είναι η μεγαλύτερη και από τα τρία αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν και βρίσκεται στο πεδίο ορατότητας του οδηγού. Τα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας της Opel είναι ευρέως διακεκριμένα για τη φιλοσοφία διάταξης των διεπαφών τους. Μπουτόν με άμεση πρόσβαση σε λειτουργίες ραδιοφώνου, CD player και τηλεφώνου είναι διατεταγμένα το ένα πάνω από το άλλο, αριστερά του οδηγού με τις δευτερεύουσες λειτουργίες στη δεξιά πλευρά. Οι συμμετέχοντες στη δοκιμή ΗΜΙ έπρεπε να εισάγουν έναν ταξιδιωτικό προορισμό στο σύστημα πλοήγησης, να επιλέξουν αριθμό τηλεφώνου και ραδιοφωνικό σταθμό και να χρησιμοποιήσουν ένα χειριστήριο έντασης ηχείου. Ένας ερευνητής κάθισε στα πίσω καθίσματα και τέσσερις βιντεοκάμερες με φωτισμό υπερύθρων τοποθετημένες στο ταμπλό κατέγραφαν την κατεύθυνση του βλέμματος των συμμετεχόντων ενώ εκτελούσαν τα καθήκοντά τους.

Πηγή: Opel

Περιοδικό Autokinisimag

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου