Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2012

Ποιά αυτοκινητοβιομηχανία προτιμούν οι Έλληνες;

Πρώτη στις πώλησεις των επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκίνητων στην ελληνική αγορά, ήταν για το 2011... η Toyota. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, οι ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκίνητων ανήλθαν στις 12.128 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί σε 12,4 % της αγοράς, και των επαγγελματικών στις 1.479 μονάδες, δηλαδή ποσοστό 23,3%.




Ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς, Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα της χρονιάς 2011, δήλωσε:
«Το 2011 ήταν μία ακόμα χρονιά μείωσης της οικονομικής δραστηριότητας και ύφεσης. Η αγορά του αυτοκινήτου κατέγραψε περαιτέρω πτώση της τάξης του 32% λόγω της οικονομικής δυσπραγίας και του περιορισμού των πιστώσεων. Παράλληλα, η Τoyota αντιμετώπισε και τις συνέπειες του σεισμού στην Ιαπωνία τον περασμένο Μάρτιο με άμεσο αντίκτυπο στη διαθεσιμότητα των αυτοκνήτων για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Σε ένα τόσο αντίξοο περιβάλλον και χάρη στην εμπιστοσύνη που μας έδειξε το καταναλωτικό κοινό η Τoyota Ελλάς και το Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων μας, καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις, να δράσουμε έγκαιρα και δυναμικά πετυχαίνοντας μερίδιο αγοράς 13,1%, το οποίο αποτελεί και νέο ρεκόρ.
Ευχαριστούμε θερμά τους 370.000 παλαιούς και νέους πελάτες μας για την προτίμησή τους στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και τους διαβεβαιώνουμε πως η Τoyota και αυτή τη χρονιά είναι έτοιμη να ανταποκριθεί άμεσα και δυναμικά καλύπτοντας απόλυτα και ποιοτικά κάθε ανάγκη τους».

Η συνολική αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2011 μειώθηκε κατά 31,6% σε σύγκριση με το 2010. Ειδικότερα, το 2011 έκλεισε με 104.035 ταξινομήσεις, ενώ το 2010 είχαν ταξινομηθεί 152.130 αυτοκίνητα. Στη γκάμα της Τoyota, το 2012 θα προστεθεί και η υβριδική έκδοση του Yaris.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου