Plug-in
πλατφόρμα
από
τη
Honda
“…η
επόμενη ημέρα
της υβριδικής τεχνολογίας”
Στο
πλαίσιο της φιλοσοφίας ‘Road
to
Zero
Emissions’
η Honda
παρουσίασε μία νέα πλατφόρμα Plug-in
Hybrid,
δίνοντας μία γεύση από την επόμενη
γενιά της υβριδικής τεχνολογίας δύο
κινητήρων της Honda
που θα κάνει ντεμπούτο της το 2012.
Η
νέα plug-in
υβριδική πλατφόρμα της Honda
προαναγγέλλει την επόμενη γενιά του
υβριδικού συστήματος δύο κινητήρων της
Honda.
Ενσωματωμένο στην πλατφόρμα ενός μεσαίου
sedan,
το plug-in
υβριδικό είναι συμβατό με καθημερινές
οδηγικές συνήθειες, επιτρέποντας
σύντομα, συχνά ταξίδια μόνο με ηλεκτροκίνηση
αλλά και κάλυψη μεγάλων αποστάσεων όταν
χρειάζεται. Το σύστημα δύο κινητήρων
της Honda
μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ τριών
διαφορετικών προγραμμάτων που έχουν
ως στόχο τους τη μεγιστοποίηση της
οδηγικής απόδοσης: μόνο ηλεκτρικό,
βενζινο-ηλεκτρικό και ένα μοναδικό
πρόγραμμα με άμεση μετάδοση κίνησης
από τον κινητήρα.
Το
plug-in
υβριδικό υιοθετεί σύστημα ανάκτησης
της ενέργειας πέδησης για τη φόρτιση
της μπαταρίας. Στο all-electric
mode
(μόνον ηλεκτροκίνηση), το όχημα χρησιμοποιεί
μία μπαταρία ιόντων λιθίου 6kWh
και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 120 kW.
Το all-electric
mode
επιτυγχάνει αυτονομία περίπου 16-24 km
για οδήγηση στην πόλη και τελική ταχύτητα
100 km/h.
Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας
διαρκεί από 2 μέχρι 2,5 ώρες σε μία πρίζα
120-volt
και 1 – 1,5 ώρες σε πρίζα 240-volt.
Το
όχημα
λειτουργεί
επίσης
στο
βενζινο-ηλεκτρικό
υβριδικό
πρόγραμμα
(petrol-electric
hybrid
mode
με
έναν
αποδοτικό
2.0, i-VTEC
εν
σειρά
4-τετρακύλινδρο
κινητήρα
κύκλου
Atkinson,
σε
συνδυασμό
με
κιβώτιο
Electric
Continuously
Variable
Transmission
(E-CVT).
Μία
ενσωματωμένη γεννήτρια υποστηρίζει τη
μπαταρία στην παροχή ισχύος στον
ηλεκτροκινητήρα. Για αποδοτικότερη
οδήγηση στης υψηλές ταχύτητες, υπάρχει
η επιλογή άμεσης μετάδοσης (direct-drive),
όπου μόνον ο κινητήρας κινεί τους εμπρός
τροχούς.