Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

Σε ποιά πόλη κυκλοφορούν τα περισσότερα SUV διεθνώς;

Η Λάρισα έχει γίνει η πρωταγωνίστρια της σημερινής ειδησεογραφίας, μετά από έρευνα η οποία φανερώνει ότι είναι η πόλη στην οποία κυκλοφορούν τα περισσότερα πολύτελή αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Η έρευνα έγινε από τον κο Ηρακλή Πολεμαρχάκη, πρώην επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του πρωθυπουργού και δημοσιευτηκε στο περιοδικό του βρετανικού πανεπιστημίου Γουόρικ - όπου και διδάσκει. Γιατί εκπλήσσεστε κύριε Πολεμαρχάκη; Όπως έλεγε και ο (πρώην) εργόδότης σας, λεφτά υπάρχουν!



Συγκεκριμένα ο Ηρακλής Πολεμαρχάκις, σε άρθρο του αποκαλύπτει, πως πρωτεύουσα των πολυτελών αυτών αυτοκινήτων δεν είναι άλλη πανευρωπαϊκά, από τη Λάρισα, "γεγονός που έχει μετατραπεί σε προσφιλές θέμα συζήτησης στην Στουτγγάρδη, το λίκνο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας".

Στο άρθρο του - που αναδημοσίευσε η Athens News, ο κ. Πολεμαρχάκις επισημαίνει το αυτονόητο, ότι το συγκεκριμένο ρεκόρ είναι μάλλον περίεργο για μια αγροτική περιοχή, πόσω μάλλον εάν κανείς αναλογιστεί ότι ο αγροτικός τομέας στην Ελλάδα κάθε άλλο παρά ανθηρός μπορεί να χαρακτηρισθεί, δεδομένου ότι η αγροτική παραγωγή αποτελεί μόλις το 3,2% του ακαθάριστου εθνικού προϊόντος (στοιχεία 2009) από 6,65% που ήταν το 2000 ενώ τα κονδύλια και οι επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνιστούν περίπου το μισό του εθνικού αγροτικού εισοδήματος.

"Πριν από ένα - δυο χρόνια ο αριθμός των Πόρσε Καγιέν που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα, ήταν μεγαλύτερος από τον αριθμό των Ελλήνων που δήλωναν εισόδημα άνω των 50.000 ευρώ και πλήρωναν τους αντίστοιχους φόρους", υπογραμμίζει ο κ. Πολεμαρχάκις, επισημαίνοντας ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο κόστος αγοράς του πολυτελούς οχήματος.

"Η σουρεαλιστική περίπτωση της Λάρισας αποτελεί βεβαίως και μία αναλογία της δύσκολης θέσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια η Ελλάδα", αναφέρει.

"Η χώρα βρίσκεται σε οικτρή θέση εξαιτίας του εύκολου χρήματος, κληροδότημα των τεράστιων πιστώσεων που προσέφερε σε δημόσιο και ιδιώτες η ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη και εξαιτίας ενός συνδυασμού άλλων παραγόντων, μεταξύ των οποίων η διαφθορά, η ξοφλημένη πολιτική κουλτούρα και το εκπαιδευτικό σύστημα που δεν μπόρεσε να παράσχει στους πολίτες τις απαιτούμενες δεξιότητες", σημειώνει.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου