Μετά από εκτενή διερεύνηση των συνθηκών που οδήγησαν στο ξαφνικό κλατάρισμα του πίσω δεξιού ελαστικού του Sebastian Vettel στον πρώτο γύρο του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, αποκλείστηκε από τους μηχανικούς της Pirelli η οποιαδήποτε κατασκευαστική αστοχία του ελαστικού.
Το εν λόγω ελαστικό ανήκε στο σετ των P Zero Yellow soft που είχε χρησιμοποιήσει ο πιλότος της Red Bull Racing στις κατατακτήριες δοκιμές όπου διεκδίκησε την pole position την προηγούμενη μέρα.
Μετά το ατυχές περιστατικό στην πρώτη στροφή, ο Vettel ολοκλήρωσε ένα γύρο για να επιστρέψει στα pits, όμως η γόμα που εξείχε προκάλεσε ζημιά στο αμάξωμα και στους τροχούς, αναγκάζοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή να εγκαταλείψει για πρώτη φορά φέτος.
Αν και το ελαστικό ουσιαστικά διαλύθηκε, εν τούτοις οι μηχανικοί της Pirelli πραγματοποίησαν εκτενή διερεύνηση σε συνεργασία με τη Red Bull Racing. Μετά από λεπτομερή ανάλυση, αποκλείστηκε το ενδεχόμενο κατασκευαστικής αστοχίας του ελαστικού ή της βαλβίδας ως αιτίας του ατυχήματος. Θραύσματα στην πίστα ή άλλες εξωτερικές συνθήκες δεν αποκλείεται να φέρουν ευθύνη.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery δήλωσε: «Μπορούμε να πούμε μετά βεβαιότητας ότι το κλατάρισμα του Vettel στο Άμπου Ντάμπι δεν οφείλεται σε κατασκευαστική αστοχία, ένα συμπέρασμα στο οποίο καταλήξαμε μαζί με τη Red Bull Racing μετά από λεπτομερή εξέταση και ανάλυση των υπολειμμάτων του ελαστικού. Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι θραύσματα στην πίστα προκάλεσαν ζημιά, η οποία στη συνέχεια οδήγησε σε κλατάρισμα. Ωστόσο, από τον διεξοδικό έλεγχο της πίστας δεν διαφαίνεται άμεσα κάτι τέτοιο».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου