Στο ντεμπούτο της Ινδίας στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την πολ ποζίσιον, δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ στις πολ ποζίσιον των Κατασκευαστών. Με αυτόν τον τρόπο η Red Bull, αφήνει πίσω της την Williams, η οποία το 1992 είχε 14 πολ ποζίσιον, με τον Ναίτζελ Μάνσελ.
Στην πίστα Buddh, η Red Bull πήρε την 16η πρώτη θέση σε 17 γκραν πρι επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία των «κόκκινων ταύρων», κάνοντας ένα νέο ρεκόρ.
Η χαρά γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, αφού οι πρωταθλητές έκαναν το ένα- δύο με τον Γουέμπερ να εκμεταλλεύεται την ποινή (τριών θέσεων) του δεύτερου Χάμιλτον, με αποτέλεσμα στον αγώνα να δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν δίπλα στον ομόσταβλό του.
Ο Βρετανός πιλότος έκανε τον δεύτερο χρόνο, ωστόσο θα εκκινήσει από την πέμπτη θέση, δεδομένης της ποινής που δέχτηκε στις ελεύθερες δοκιμές. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Φερνάντο Αλόνσο.
Μεγάλος άτυχος ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος στον τελευταίο γύρο, πάτησε πάνω στο Kerb με αποτέλεσμα να σπάσει το μπροστινό ψαλίδι της Ferrari και να καταστρέψει την Ferrari του.
Ο κόσμος δεν φάνηκε ενθουσιασμένος από την επίσκεψη του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 στην Ινδία, αφού πολλές ήταν οι κενές θέσεις στις κερκίδες, στο εναρκτήριο γκραν πρι στην πίστα Buddh.
Q2: Μια του κλέφτη, δύο του κλέφτη…
Τρεις και η κακή του μοίρα… Ο λόγος γίνεται για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος δεν κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό των κατατακτήριων δοκιμών, για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι. Ωστόσο, ο Γερμανός πιλότος παραπονέθηκε για πρόβλημα στο πίσω μέρος της Mercedes.
Στη δεύτερη φάση οι πιλότοι «φόρεσαν» τη μαλακή γόμα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ απογοήτευση προκάλεσε ο αποκλεισμός και των δύο πιλότων της Renault.
Oι πιλότοι που δεν πέρασαν στον τελικό είναι οι εξής: Πετρόφ – Σένα (Renault), Ντι Ρέστα (Force India), Μπαρικέλο – Μαλδονάδο (Williams), Πέρες (Sauber)
Q1: Στην κόψη του ξυραφιού!
Καρδιοχτύπησαν Μπάτον και Σουμάχερ στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών στην πίστα της Ινδίας. Οι δύο πιλότοι μόλις στον τελευταίο γύρο κατάφεραν να πάρουν το εισιτήριο για την επόμενη φάση.
Οι περισσότεροι πιλότοι βγήκαν στην πίστα με τη σκληρή γόμα ελαστικών, εξαίρεση αποτέλεσε η Sauber, η οποία αποφάσισε οι πιλότοι της να κάνουν μόνο έναν γύρο με τη μαλακή γόμα. Η λήξη της πρώτης περιόδου βρήκε τον Βιτάλι Πετρόφ στην πρώτη θέση.
Στον αντίποδα βρέθηκαν οι Κομπαγιάσι (Sauber), Κοβαλάινεν-Τρούλι (Lotus), Ρικιάρντο-Καρθικέγιαν (HRT), Ντ’ Αμπρόσιο- Γκλοκ (Virgin), των οποίων ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για να περάσουν στο Q2.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:24.178
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.296*
3. Γουέμπερ, Red Bull, +0.330
4. Αλόνσο, Ferrari, +0.341
5. Μπάτον, McLaren, +0.772
6. Μάσα, Ferrari, +0.944
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.273
8. Σούτιλ, Force India
9. Μπουεμί, Toro Rosso
10. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso,
11. Πετρόφ, Renault
12. Σουμάχερ, Mercedes
13. Ντι Ρέστα , Force India
14. Μαλδονάδο, Williams
15. Σένα, Renault
16. Μπαρικέλο, Williams
17. Πέρες, Sauber (ποινή 3 θέσεων)
18.Κομπαγιάσι, Sauber
19. Κοβαλάινεν, Lotus
20.Τρούλι, Lotus
21. Ρικιάρντο, HRT
22. Καρθικέγιαν HRT
23. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin
24. Γκλοκ, Virgin
Πηγή: www.sport-fm.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011
Gran Prix Ινδίας : Οι πρώτες εντυπώσεις
4:05:00 μ.μ.
Κανένα σχόλιο ακόμα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου