Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών 27 & 28 Μαρτίου 2010
γράφει ο Αλέξανδρος Αλεξίου
Αγωνιστικές γραμμές, αντισυμβατικές, αλλά καθόλα εντυπωσιακές γωνίες, πολλά καμένα λάστιχα, 2 και 4 τροχοί, ένα ασυνήθιστο drift car 350 περίπου ίππων, δαιμονισμένα γρήγοροι αναβάτες, βρόχινες συνθήκες και αρκετό κρύο. Τα παραπάνω είναι μερικά από τα στοιχεία που συνέθεταν το σκηνικό στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών το διήμερο 27 και 28 Μαρτίου.
Ο αγώνας που διοργάνωσε η «Δράσις» τα είχε όλα. Drift, αγώνα ταχύτητας μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, συμμετέχοντες από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Πολυαγώνας από όλες τις απόψεις.
Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας και Θράκης βρέθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών την Κυριακή. Μπορεί ο όχι και τόσο ευχάριστος καιρός να απέτρεψε πολλούς από το να παρευρεθούν στην πίστα, αλλά σίγουρα αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα στις επιδόσεις όλων των συμμετεχόντων. Ο ασφαλτοτάπητας της πίστας βρισκόταν σε κατάσταση που ευχαρίστησε όσους είχαν σκοπό να «μην ισιώσουν ποτέ» (sic) αλλά αποδείχθηκε ρυθμιστικό -και μάλλον ανασταλτικό- στοιχείο των χρόνων που πέτυχαν τόσο τα αυτοκίνητα όσο και οι μοτοσυκλέτες. Ο δυνατός αέρας, αλλά και τα διαστήματα που δεν έβρεχε, δεν αποδείχθηκαν ικανά να στεγνώσουν ολοσχερώς την πίστα μέχρι και τις απογευματινές ώρες, όταν η κατάσταση έδειξε να βελτιώνεται.
Δεν θα μπορούσε άλλωστε να συμβεί κάτι διαφορετικό από τη στιγμή που εκπρόσωποι της γερμανικής (BMW E30, E36 και Ε21, Opel Kadett, Ascona και Manta) και της ιαπωνικής (Datsun (!), Toyota Starlet) σχολής φρόντισαν να στρώσουν με λάστιχο την αγωνιστική και όχι μόνο γραμμή. Τα περάσματά τους, ακόμη και στους γύρους προπόνησης, ενθουσίασαν το κοινό της πίστας, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που κατέφυγαν σε πολλαπλές αλλαγές ελαστικών -με υποδειγματική μάλιστα οργάνωση και ταχύτητα, που πολλές μεγάλες ομάδες θα ζήλευαν- για να ανταπεξέλθουν στα απαιτούμενα περάσματα.
Εξίσου εντυπωσιακό ήταν το θέαμα που προσέφεραν οι δίτροχοι αγωνιζόμενοι, οι οποίοι σε βρόχινες συνθήκες απέδειξαν το ταλέντο και τις εξαιρετικές οδηγικές τους ικανότητες. Αρκετά προσπεράσματα σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον ομάδων και θεατών, ενώ για ακόμη μια φορά επαληθεύτηκε η υψηλή μηχανολογική αρτιότητα των δίτροχων αυτών κατασκευασμάτων, που σε συνδυασμό με τα υπερεξελιγμένα ελαστικά τους, κατάφεραν να σημειώσουν αξιόλογες επιδόσεις, πάντοτε συνοδευόμενες από το μελωδικό ουρλιαχτό των υψηλόστροφων κινητήρων τους.
Την ίδια στιγμή, ο αγώνας ταχύτητας των αυτοκινήτων μάλλον επισκιάστηκε από τις λιγοστές συμμετοχές. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν μειώνει την προσπάθεια των αγωνιζομένων, οι οποίοι και εδώ φρόντισαν να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον, ειδικά με την σύνθεση του grid. Ένα Golf πρώτης γενιάς και μια Alfasud ανέλαβαν να δώσουν στον αγώνα ένα ρομαντικό άρωμα άλλης εποχής, ενώ τα 106 Rallye και Citroen C2 επιδόθηκαν στην δική τους κόντρα γαλλικής διαδοχής.
Όπως πάντα, έτσι και αυτή τη φορά, το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας και Θράκης εξασφάλισε μοναδικά in-car και εξωτερικά πλάνα από όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, ενώ από τους φωτογραφικούς του φακούς δε ξέφυγε κανένας διαγωνιζόμενος και κανένα γεγονός εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Περισσότερα, στις σελίδες του περιοδικού στο διαδίκτυο.
Φωτογραφικό album στο facebook:
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου