Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010

Aprilia Mana 850 GT


Μια τελείως νέα μοτοσυκλετιστική προσέγγιση, ένας νέος τρόπος να οδηγήσεις μια μοτοσυκλέτα. Αυτό είναι το MANA 850, μία μοτοσυκλέτα που κατάφερε να καταπλήξει τον κόσμο παρουσιάζοντας όλες τις τεχνολογικές δυνατότητες της Aprilia και έχοντας το θάρρος να καινοτομήσει.
Σειριακό / αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ακτινικές δαγκάνες φρένου, χώρος για το κράνος, ανάποδο πιρούνι. Το Aprilia MANA συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες μιας μοτοσυκλέτας με σπορ χαρακτήρα αλλά με ασύγκριτη λειτουργικότητα. Μια μοτοσυκλέτα μοναδική στον κόσμο, που δεν θα μπορούσε να μείνει για πολύ καιρό μόνη στην κατηγορία της. Για το λόγο αυτό γεννήθηκε το Aprilia MANA 850 GT, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την εξαιρετική πολύ-χρηστικότητα του Aprilia MANA.
Το MANA 850 GT είναι ένα προϊόν που ακολουθεί την εξέλιξη της αγοράς, που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική σχετικά με την ευελιξία, αναζητώντας δίτροχα που μπορούν να ικανοποιήσουν και να ευχαριστήσουν τον ίδιο αναβάτη που οδηγεί μέσα στην πόλη και αυτόν που κάνει μακρινά ταξίδια.
Το MANA GT δημιουργήθηκε για αυτόν ακριβώς το λόγο: ένα κομψό μισό φαίρινγκ που ενσωματώνεται άριστα στις γραμμές της μοτοσυκλέτας προστατεύει τον οδηγό και το συνοδηγό στα μεγάλα ταξίδια κάνοντας τη μοτοσυκλέτα ιδανική για τουρισμό. Ο ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας παρέχει δυνατότητα ρύθμισης του επιπέδου προστασίας ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού.
Πράγματι, το μισό φαίρινγκ κάνει το MANA 850 GT ακόμα πιο μοναδικό προσφέροντάς στον οδηγό την ευκαιρία να αξιοποιήσει στο έπακρο τα δυναμικά χαρίσματα του κινητήρα V2 850 με την μετάδοση Sportgear. Ενός δικύλινδρου κινητήρα που χάρη στους 76 ίππους του και στην εξαιρετικά επίπεδη και ομαλή καμπύλη ροπής είναι σε θέση να προσφέρει άριστες επιδόσεις στην επιτάχυνση και την ταχύτητα, στοιχεία που προσδιορίζουν το τουριστικό ταμπεραμέντο του MANA 850 GT.
Μια μοτοσυκλέτα που παρέχει απεριόριστες δυνατότητες• αρκεί απλά να πατηθεί το κουμπί που βρίσκεται στο τιμόνι και ο οδηγός περνά από το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων (επτά σχέσεις με διαχείριση από το τιμόνι ή από το πεντάλ) στην αυτόματη. Με αυτόν τον τρόπο το MANA 850 GT είναι σε θέση να προσαρμοστεί άριστα σε οποιονδήποτε τύπο διαδρομής προσφέροντας, ανάλογα με τις επιθυμίες και τις ανάγκες του οδηγού, χαλαρή και ήρεμη οδήγηση ή σπορ οδήγηση υψηλών επιδόσεων. Επιπλέον, η χαρτογράφηση Rain, με την εξαιρετικά απαλή απόδοση της ισχύος, προσφέρει μεγάλη βοήθεια όταν υπάρχει μικρή πρόσφυση στο οδόστρωμα.
Το MANA 850 GT διαθέτει την ίδια τεχνική βάση με το MANA και μοιράζεται με αυτό τον πρωτοποριακό, άνετο και φωτιζόμενο χώρο για το κράνος που βρίσκεται στη θέση του παραδοσιακού ντεπόζιτου. Μια λύση που υλοποιήθηκε μεταφέροντας το ντεπόζιτο του καυσίμου κάτω από τη σέλα, γεγονός που, εκτός από το ότι συνέβαλε στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους, βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά της οδήγησης, ελευθέρωσε τον πολύτιμο χώρο που παραδοσιακά κατείχε το ντεπόζιτο. Μόνο το MANA διαθέτει τέτοια χωρητικότητα.
Piaggio

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου