Τρίτη, 9 Νοεμβρίου 2010

Να γιατί η ΔΙ.ΑΣ. είναι Cool..

Οι 92 ίπποι και η αποκλειστική τεχνολογία « ride - by - wire », τριπλής χαρτογράφησης, συντελούν ώστε η ελαφριά και δυνατή Dorsoduro 750, να ικανοποιεί πλήρως, ακόμα και τον πλέον απαιτητικό αναβάτη που αναζητά μια κορυφαία μοτοσυκλέτα.
Η Aprilia άφησε χωρίς αμφιβολία το στίγμα της στον κόσμο των αγώνων : Τα 4 παγκόσμια πρωταθλήματα από το 2004, αποδεικνύουν περίτρανα την υπεροχή της Aprilia στην κατηγορία off - road . Σήμερα η Aprilia , με την Aprilia Dorsoduro 750, προχωρά μια επιτυχημένη ιστορία, ένα βήμα πιο μπροστά, παρουσιάζοντας μία μοτοσυκλέτα που αλλάζει εντελώς τα δεδομένα στην αγορά των supermotard .

Το Dorsoduro είναι το πρώτο supermotard της Aprilia , στα 750 cc , με επιδόσεις και εξοπλισμό που το κατατάσσουν δίπλα σε ανταγωνιστές με πολύ μεγαλύτερους κινητήρες. Σε αντίθεση με τους πανάκριβους ανταγωνιστές του,
το Dorsoduro προσφέρει, σε πολύ χαμηλότερο κόστος, έναν συνδυασμό εκπληκτικών επιδόσεων και εξοπλισμού.
Το Dorsoduro της Aprilia , αποτελεί την ιδανική μοτοσυκλέτα, για απαιτητικούς αναβάτες που αναζητούν τις απόλυτες επιδόσεις. Χάρη στον κινητήρα των 750 cc , το εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης, και την επιλεκτική τριπλή χαρτογράφηση, μπορεί να αποτελέσει επίσης και την ιδανική λύση για λιγότερο έμπειρους αναβάτες, αντιπροσωπεύοντας παράλληλα, και το πιο έξυπνο μέσο, για την μύηση στον κόσμο της διασκέδασης.


Το Dorsoduro φτιάχτηκε για καθαρή διασκέδαση, και δημιουργεί τις τέλειες συνθήκες συμβίωσης, μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας, ειδικά όταν οδηγείται solo .
Η Aprilia Dorsoduro 750, εξελίχθηκε σε στενή συνεργασία με το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia (το τμήμα που είναι υπεύθυνο για τους συνολικά 37 παγκόσμιους τίτλους, πέντε μέσα στο 2007, συμπεριλαμβανόμενων των 4 στο πρωτάθλημα Moto GP στις κλάσεις των 125 και 250 cc , και έναν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Supermotard ).
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, είναι μία μοτοσυκλέτα που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από τις τεχνολογίες των αγώνων supersport και supermoto . Η Aprilia Dorsoduro παρέχει την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση και διασκέδαση. Απόσταγμα τεχνολογίας και επιδόσεων, το Dorsoduro είναι μία ξεχωριστή και ταυτόχρονα ειδική μοτοσυκλέτα, ικανή να οδηγήσει τον αναβάτη της σε απίστευτα επίπεδα οδηγικής τελειότητας.

Το ελαφρύ, ευέλικτο και δυνατό Dorsoduro διαθέτει κινητήρα νέας γενιάς, που ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις, που σπάνια συναντά κανείς σε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας, σήμερα. Χάρη στο εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου που διαθέτει, ο συμπαγής κινητήρας V 90° twin της Aprilia , χαρίζει στην μοτοσυκλέτα επιδόσεις που δύσκολα μπορεί να πλησιάσει ανταγωνιστής της.
Χαρακτηριστικό είναι το νούμερο της ειδικής ισχύος των 122.6 ίππων/λίτρο, καθώς και η μέγιστη ροπή των 82 Nm που εμφανίζεται μόλις στις 4,500σαλ..
Και όπως θα περίμενε κανείς από μία Aprilia , το πλαίσιο είναι μοναδικό για την κατηγορία των supermotard .
Η Aprilia έχοντας πετύχει εκπληκτικά αποτελέσματα με το ειδικό της μοντέλο, την SXV , εφοδίασε και την Dorsoduro με το ίδιο χωροδικτύωμα αλουμινίου κάνοντας την μοτοσυκλέτα να επιτυγχάνει επίπεδα, κατευθυντικότητας, απόκρισης και ακρίβειας χειρισμών, που οι ανταγωνιστές δεν μπορούν ούτε να φανταστούν.
Παρά το λιτό της design , η Aprilia Dorsoduro προσφέρει πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και φινιρίσματος.
4πίστονες δαγκάνες, δίσκοι «μαργαρίτα», υδραυλικός συμπλέκτης, ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις, σύστημα διαχείρισης του κινητήρα με τριπλή χαρτογράφηση και πίνακας οργάνων με οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και υπολογιστή ταξιδίου, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που κάνουν το νέο Dorsoduro μοναδικό.
 


 Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα χαρακτηριστικά του νέου Aprilia Dorsoduro 750 :
• κινητήρας V 90° δικύλινδρος υδρόψυκτος, με 4βάλβιδες κεφαλές, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής.
• τεχνολογία ride-by-wire 3 πλής χαρτογράφησης δεύτερης γενιάς .
• ηλεκτρονικός ψεκασμός με μπεκ τελευταίας τεχνολογίας .
• μικτό σύστημα χρονισμού με γρανάζι και αλυσίδα
• τριοδικός καταλύτης με αισθητήρα Lambda
• αλουμινένιο χωροδικτύωμα πλαισίου για εξαιρετικά μειωμένο βάρος και υψηλή στρεπτική ακαμψία
• αλουμινένιο πίσω ψαλίδι με πλευρικά τοποθετημένο monoshock
• πηρούνι 43 mm , τύπου upside down , πλήρως ρυθμιζόμενο
• ακτινικές εμπρός δαγκάνες με δίσκους τύπου «μαργαρίτα», 320 mm
• διατίθεται και σε έκδοση περιορισμένης ισχύος, 25 kW



Ομάδα ΔΙ.ΑΣ στο facebook
Πηγή: Aprilia Hellas
Test Ride από την Motors TV: Video
 

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου