Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2010

Opel GT by MGI Motorsport

Project: Opel GT Big Turbo

Δυναμομέτρηση Opel GT Big Turbo KIT
MGI 4o Στάδιο
444.8 Ίπποι και 49.5 Kgm Ροπή!
07.07.2010
Η δύναμομέτρηση έγινε σε δυναμόμετρο MAHA LPS3000 (AGELIDIS). Η μέτρηση έγινε με θερμοκρασία περιβάλλοντος 32.0 βαθμών κελσίου και βαρομετρική πίεση 1008,7 hPa.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας:
Stock Κινητήρας Opel GT Z20NHH

Διαχείριση Κινητήρα
Stock Εγκέφαλος Bosch ME9.6 με Custom Προγραμματισμό Πάνω στο Δυναμόμετρο

Υπερσυμπιεστής
GT3076R Turbocharger ( 0.63 A/R )
External Wastegate Tial 44mm
Custom Oil-Water Lines
Custom Exhaust Manifold Porting

Σύστημα Εξαγωγής:
Tubular Manifold / 44mm Wastegate Adaptor
Downpipe 76mm
Μεταλλικός Καταλύτης 100 cpsi
Catback Εξάτμιση 76mm

Σύστημα Εισαγωγής :
Custom Τurbo Intake Pipe με MAF Case 80mm
Φιλτροχοάνη Greddy AIRINX
Kιτ Σκάστρας Κλειστού Τύπου

Σύστημα Ψύξης Συμπιεσμένου Αέρα :
MGI Motorsport FMIC ( 3” Bar & Plate Intercooler Core )
Custom Piping Kit


Όργανα Ελέγχου Παράμέτρων Κινητήρα:
DM200 Multi Gauge( Διαμέτρου 60mm)
DM200 Multi Gauge ( Διαμέτρου 60mm) with OBD (Συνδέεται με την Διαγνωστικη Θύρα OBDII)
SM-Vac/Boost - iMFD Μονάδα αισθητήρα – Πίεσης/υποπίεσης
SM-EGT - iMFD Sensor Module - Πυρόμετρο


Δυναμομέτρηση @ 1.95bar ct Boost







Πηγή: mgi-motorsport
Kανάλι στο YouTube: MGIMotorsport

Αντιδράσεις:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου