Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Renault Alpine Concept

Η Renault επιβεβαίωσε την είδηση πως αυτό το Σαββατοκύριακο, στο γκραν πρι του Μονακό θα πραγματοποιήσει τα αποκαλυπτήρια του Alpine concept. Την συγκεκριμένη είδηση συνοδεύουν παρόλα αυτά και διάφορες άλλες διαρροές όπως για παράδειγμα μια φωτογραφία που κυκλοφόρησε και απεικονίζει το επονομαζόμενο Α110-50C - κάτι που παρόλα αυτά θα μπορούσε εύκολα να είναι προϊόν επιτυχημένου photoshop.


Ακόμη, ο COO της Renault Carlos Tavares, δήλωσε πως το concept των 400 ίππων που θα παρουσιαστεί στο Μονακό, ίσως μελλοντικά ομολογκαριστεί και πάρει το δρόμο για την παραγωγή.

Τα πρόσφατα αυτά δημοσιεύματα έρχονται να ενισχύσουν και οι φωτογραφίες που λίγο καιρό πριν παρουσίαζαν τον Sebastian Vettel μαζί με ένα Alpine 110, το θρυλικό μοντέλο της Renault που έγραψε ιστορία στους αγώνες και όχι μόνο. Ο Vettel, ο οποίος πιθανότατα θα είναι αυτός που μαζί με τον Tavares θα παρουσιάσει το concept στο Μονακό, ίσως να πραγματοποιήσει και έναν γύρο με αυτό στο σιρκουί του πριγκιπάτου.



Άλλα γαλλικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για την ονομασία του πρωτοτύπου, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως θα ονομάζεται ZAR. Η αποκρυπτογράφηση των αρχικών θα μπορούσε να υποδηλώνει πως το Z έχει να κάνει με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων (zero emmisions), το γράμμα Α φυσικά με την ονομασία Alpine και το R με την ονομασία του κατασκευαστή - Renault. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα βρίσκει έρεισμα στο γεγονός πως το Α110-50C βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο concept Renault DeZir, το οποίο πράγματι ήταν ηλεκτρικό.


Όλες οι παραπάνω εικασίες παρόλα αυτά, θα λάβουν τέλος αύριο το μεσημέρι στο Μονακό. Αναμένουμε.





Πηγή: Autoblog



Περιοδικό Autokinisimag

DTM Nürburgring 2012 Teaser


Από τις 17 μέχρι τις 19 Αυγούστου 2012, το Nürburgring θα κινείται σε ρυθμούς DTM και οι υπεύθυνοι της διοργάνωσης φροντίζουν ώστε η θερμοκρασία να ανεβαίνει από τώρα μέσω ενός βίντεο αφιερωμένου στα όσα πρόκειται να συμβούν το τριήμερο εκείνο. Με 3 πια Γερμανούς κατασκευαστές να διαγωνίζονται στο πρωτάθλημα, οι εμφύλιες μάχες επί γερμανικού μάλιστα εδάφους αναμένονται ομηρικές. Μείνετε συντονισμένοι, αυτό το καλοκαίρι θα είναι ενδιαφέρον.




Περιοδικό Autokinisimag

Ken Block | Gymkhana 4


Τον Αύγουστο της περασμένης χρονιάς η DC Shoes, όπως μας έχει συνηθίσει τον τελευταίο καιρό, επιστράτευσε για ακόμη μια φορά τον Ken Block, ο οποίος παρέα με τον γνωστό Ford Fiesta του έκαναν άνω κάτω τα στούντιο της Universal. Η έκδοση εκείνη της σειράς Gymkhana, είχε χαρακτηριστεί από πολλούς υπερβολική (εδώ που τα λέμε πως θα μπορούσε να είχε γίνει διαφορετικά από τη στιγμή που υπήρχε η λέξη Holywood στο σενάριό της;) και η DC έσπευσε να δώσει στη δημοσιότητα μια πιο λιτή έκδοση, προσανατολισμένη περισσότερο στον Block, το Fiesta του και τα ακροβατικά τους. Το κινηματογραφικό στοιχείο είναι φυσικά και πάλι παρόν, αλλά αυτή τη φορά με περισσή διακριτικότητα - αν κάτι τέτοιο έχει νόημα, από τη στιγμή που τα χειρόφρενα, τα doughnuts και η Ελαστική Β' (νέο είδος γραφής κατά το οποίο χρησιμοποιούνται δύσμοιρα ελαστικά για την αποτύπωση μεγάλων διαστάσεων μηνυμάτων στο οδόστρωμα - απευθύνεται κυρίως σε εξωγήινους πολιτισμούς) - συμβαίνουν στους πλαστούς δρόμους του κινηματογραφικού πανιού.




Περιοδικό Autokinisimag

Χωρίς τίτλο


Είναι λίγη ώρα τώρα που προσπαθούμε να βρούμε έναν τίτλο για το συγκεκριμένο ποστ. Έχει να κάνει με το Isle of Man. Σαφώς κάποιοι, απολύτως λογικά, θα αναρωτηθείτε τι είναι το Isle of Man.

Στο Isle of Man λοιπόν, ένα μικρό νησί ανάμεσα στην Μεγάλη Βρετανία και στην Ιρλανδία, διοργανώνεται ένας αγώνας μοτοσικλετών που μέχρι πρόσφατα κατείχε τον τίτλο (ίσως τον κατέχει ακόμη) του πιο συναρπαστικού αγώνα μοτοσικλετών σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό που προσδίδει ιδιαίτερο κύρος, ενδιαφέρον αλλά και εξαιρετικό κίνδυνο στον αγώνα είναι το γεγονός πως πραγματοποιείται στους δημόσιους δρόμους του νησιού οι οποίοι φυσικά είναι, για τις μέρες του αγώνα, κλειστοί στην κυκλοφορία. Το Isle of Man Touring Trophy είναι υπεύθυνο για 237 θανάτους την περίοδο από το 1907 μέχρι το 2009. Για να πάρετε μια εικόνα της διαδρομής, φανταστείτε ένα δίκτυο στενών δρόμων, αγγλικής ασφάλτου, με έντονες διαφοροποιήσεις σε πρόσφυση, χάραξη, υλικό, με τσιμεντένιους τοίχους, πέτρινες περιφράξεις σπιτιών και διάφορα εμπόδια να καραδοκούν από μέτρο σε μέτρο. Μέσα σε όλα αυτά προσθέστε αφηνιασμένους αναβάτες με μοτοσικλέτες που αγγίζουν ταχύτητες της τάξης των 300χλμ/ώρα και ίσως καταφέρετε να πάρετε μια πρώτη, μικρή, νοητική μόνο γεύση των συνθηκών κάτω από τις οποίες λαμβάνει χώρα ο αγώνας αλλά και του τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό των διαγωνιζόμενων.


Στο βίντεο παρακάτω μπορείτε να πάρετε ακόμη μια ενδεικτική γεύση των ταχυτήτων που αναπτύσσονται στο συγκεκριμένο αγώνα μιας και οι πρωταγωνιστές του, ο Guy Martin και η Suzuki GSXR 1000 του καταφέρνουν σε πολλά σημεία, ακόμη και να διαφύγουν της κάμερας του ελικοπτέρου που τους ακολουθεί. 

Μετά από αυτό ίσως μπορείτε να βρείτε τον τίτλο μόνοι σας...




Περιοδικό Autokinisimag

Mazda και Alfa Romeo μαζί για το επόμενο roadster


Η Mazda Motor Corporation και η Fiat Group Automobiles S.p.A υπέγραψαν αυτή την εβδομάδα ένα μη δεσμευτικό σύμφωνο (Memorandum of Understanding - MoU) για την από κοινού εξέλιξη και κατασκευή ενός νέου roadster βασισμένου στην πισωκίνητη αρχιτεκτονική του MX-5. 

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες καλούνται να σχεδιάσουν και να εξελίξουν δύο roadster χαμηλού βάρους, με την κίνηση στους πίσω τροχούς, με ξεχωριστό design, διαφορετικό για τις δύο μάρκες, με κινητήρες που θα είναι ξεχωριστοί για τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Η βασική υπόθεση συνεργασίας εντοπίζεται στο γεγονός ότι τα δύο roadster θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα, με την παραγωγή να ξεκινά το 2015.


"Ο σχηματισμός συμμαχιών που έχουν να κάνουν με την τεχνολογία και την εξέλιξη των προϊόντων αποτελεί έναν από τους βασικότερους σκοπούς της Mazda και η συνεργασία με την Alfa Romeo είναι ένα πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό η συνεργασία αυτή να γίνεται με μια μάρκα με κύρος όπως η Alfa Romeo και ειδικά για την δημιουργία ενός roadster που θα βασίζεται στο MX-5, ένα μοντέλο σύμβολο για την Mazda και το roadster με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως" δήλωσε ο Takashi Yamanouchi, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, πρόεδρος της εταιρίας και CEO της Mazda.


Αντίστοιχα, ο CEO της Fiat Sergio Marchionne δήλωσε χαρακτηριστικά: "Αυτή η συμφωνία αποδεικνύει την δέσμευσή μας προς την Alfa Romeo και την αποφασιστικότητά μας να την αναδείξουμε ως μια παγκόσμια μάρκα. Η συνεργασία μας με την Mazda, θα μας επιτρέψει να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον όχημα, πιστό στην παράδοση της Alfa Romeo. Εκτιμούμε την συνεργασία με την Mazda και ευελπιστούμε να συνεχιστεί δημιουργικά και στο μέλλον".

Σημειώνεται πως η τελική συμφωνία αναμένεται να υπογραφεί στο δεύτερο μισό του 2012 ενώ οι δύο εταιρίες είναι διατεθειμένες να συνεργαστούν και σε άλλους τομείς επί ευρωπαϊκού εδάφους.



Πηγή: Mazda



Περιοδικό Autokinisimag

Crowdsourcing Part 2 (Nissan 370z)


Είναι κάποιες μέρες που ορισμένα θέματα, μάρκες, μοντέλα και γεγονότα έχουν την τιμητική τους στο blog. Από χθες ήδη την θεματολογία μονοπωλούν ειδήσεις και νέα που αφορούν την ασφάλεια (ενεργητική και παθητική) και την Nissan. Αφού λοιπόν μάθαμε και είδαμε ότι το Juke-R έφθασε στην Ευρώπη και έγραψε μερικούς παγωμένους γύρους στη Νορβηγία, συνεχίζουμε μένοντας στον Ιάπωνα κατασκευαστή με το ενδιαφέρον να βρίσκεται τώρα στραμμένο στο 370z.



Οι έχοντες καλή μνήμη δεν θα έχουν ξεχάσει το πρώτο 370z το οποίο βελτιώνεται αποκλειστικά με την συνεισφορά και τις προτάσεις των φίλων της Nissan μέσω Facebook. Το crowdsourced 370z λοιπόν πέρασε στο επόμενο στάδιο βελτίωσής του και τα αποτελέσματα (δυναμομέτρηση, νέοι τροχοί και νέο χρώμα) μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο.







Πηγή: Nissan USA



Περιοδικό Autokinisimag

H Hyundai Παρέχει τα Οχήματα για το UEFA EURO 2012 ™

Η Hyundai Motor ανακοίνωσε ότι θα παρέχει 366 από τα πιο συναρπαστικά της αυτοκίνητα για χρήση από τους υπευθύνους της διοργάνωσης UEFA EURO 2012 ™ καθώς και τους επίσημους προσκεκλημένους κατά τη διάρκεια των αγώνων τον επόμενο μήνα στην Πολωνία και την Ουκρανία. Κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης στο Εθνικό Στάδιο της Πολωνίας στη Βαρσοβία, η εταιρεία παρουσίασε τα επίσημα Λεωφορεία των Εθνικών Ομάδων, «ντυμένα» με τα συνθήματα των φιλάθλων των 16 συμμετεχουσών χωρών. Η Hyundai μέσω του διαγωνισμού «Be there with Hyundai» έδωσε την δυνατότητα τους φιλάθλους να υποβάλουν τα συνθήματα που θα «έντυναν» τα λεωφορεία των εθνικών ομάδων. Οι φίλαθλοι άρχισαν να υποβάλουν τον Δεκέμβριο του 2011 τα συνθήματα τους και οι 16 νικητές ανακοινώθηκαν στις 7 Μαΐου 2012. Παρόντες στην τελετή παράδοσης ήταν υψηλόβαθμα στελέχη της Hyundai Motor, της UEFA καθώς και της τοπικής οργανωτικής επιτροπής. Με σκοπό την υποστήριξη των αγώνων UEFA EURO 2012 ™ που ξεκινούν το ερχόμενο μήνα, η Hyundai θα διαθέσει τα εξής μοντέλα: Equus, Genesis, ix55, Santa Fe, ix35, i40, Sonata, Elantra και το νέας γενιάς i30. Επιπλέον, η Hyundai θα προσφέρει περισσότερα από 200 vans Η-1. 

Πρωταγωνιστικό ρόλο κατά την τελετή παράδοσης των οχημάτων είχαν τα πολυτελή αυτοκίνητα της Hyundai και στα κορυφαίων επιδόσεων μοντέλα της ευρωπαϊκής γκάμας i-series, οχήματα τα οποία έχουν σχεδιαστεί στην Ευρώπη για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Τα μοντέλα Equus και Genesis είναι οι πισωκίνητες πολυτελείς ναυαρχίδες της Hyundai. Το νέας γενιάς i30, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2011, είναι η νεότερη έκδοση του κορυφαίου σε πωλήσεις μοντέλου της Hyundai στην Ευρώπη και πλαισιώνεται από το μοντέλο i40, την ευρωπαϊκή ναυαρχίδα της εταιρείας. Το UEFA EURO 2012 ™ ξεκινά στις 8 Ιουνίου 2012 και ολοκληρώνεται την 1η Ιουλίου 2012. Η Hyundai είναι επίσημος χορηγός του UEFA EURO 2012 ™ στον τομέα του αυτοκινήτου και χορηγός της διοργάνωσης UEFA EURO ™ από το 2000.



Πηγή: Hyundai



Περιοδικό Autokinisimag

Δώρο η απόσυρση με την αγορά του JUKE

Η Nissan, ανταποκρινόμενη πάντοτε στις απαιτήσεις των καιρών, μεγιστοποιεί την προσφορά της για το πρωτοποριακό compact crossover JUKE, με ένα επιπλέον δώρο για τους υποψήφιους αγοραστές του. Συγκεκριμένα, από την Τετάρτη 23 Μαΐου 2012 και μέχρι την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012, η Nissan θα παρέχει δωρεάν την απόσυρση με την αγορά ενός Nissan JUKE για εκείνους τους πελάτες που δεν διαθέτουν, ενώ εναλλακτικά θα παρέχεται έκπτωση 400 € σε αυτούς που διαθέτουν παλαιό αυτοκίνητο προς απόσυρση. Η προσφορά αυτή αφορά ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου, η τιμή του οποίου ξεκινά τώρα από τις 13.390 €. Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για το JUKE, όπως και για τα υπόλοιπα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο.



Πηγή: Nissan



Περιοδικό Autokinisimag

Το WRC ACADEMY επί Ελληνικού Εδάφους

Η Pirelli έχει μία δύσκολη αποστολή αυτή την εβδομάδα καθώς ο δεύτερος γύρος του FIA WRC Academy διεξάγεται στην Ελλάδα, στα πλαίσια του πιο απαιτητικού αγώνα του πρωταθλήματος, του Ράλι Ακρόπολις (25-27 Μαΐου). Το Ράλι Ακρόπολις θεωρείται από τα σκληρότερα του ημερολογίου του παγκοσμίου πρωταθλήματος εξ αιτίας των υψηλών θερμοκρασιών και του κακοτράχαλου εδάφους. Η Pirelli θα προμηθεύσει τα πληρώματα του WRC Academy με τα πολύ επιτυχημένα ελαστικά K4. Η Ιταλική φίρμα έχει εξελίξει μία έκδοση του K4 αποκλειστικά για τις ανάγκες του Ford Fiesta R2 σε διαστάσεις 175/70-15 K4. Βασισμένο στο καταξιωμένο Scorpion που χρησιμοποιήθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο διάστημα 2008-2010, το K4 WRC Academy είναι ελαφρύτερο από το Scorpion, ενώ έμφαση έχει δοθεί στις επιδόσεις και την αδιαπραγμάτευτη αντοχή. Τα πληρώματα που αγωνίζονται φέτος στο WRC Academy εκπροσωπούν τώρα τέσσερις ηπείρους μετά την τελευταία ανακοίνωση ότι ο Νοτιοαφρικανός Ashley Haigh-Smith υπέγραψε τη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα των έξι γύρων. Ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί το νέο κανονισμό για το 2012 που επιτρέπει στα πληρώματα να επιλέγουν πέντε από τους έξι αγώνες για να κερδίζουν βαθμούς. Έτσι, με την επιβεβαίωση της συμμετοχής του Haigh-Smith, οι οδηγοί που θα αγωνιστούν για τίτλους του πρωταθλήματος προέρχονται από Αφρική, Αυστραλία, Β. Αμερική και Ευρώπη. 

Μετά τη νίκη του στον πρώτο γύρο της Πορτογαλίας, ο Βρετανός Alastair Fisher προηγείται αυτή τη στιγμή στην κατάταξη του WRC Academy κατά οκτώ βαθμούς. Θέλοντας να διασφαλίσει μία καλή προετοιμασία για το παγκόσμιο εγχείρημά του, ο ΒόρειοΙρλανδός οδηγός αγωνίζεται εντατικά στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Ράλι με την υποστήριξη της Pirelli στο τιμόνι ενός Fiesta R2. Ο πρώην νικητής του Pirelli Star Driver Global Shootout, Brendan Reeves, είναι δεύτερος στο πρωτάθλημα. Ένας από τους έξι οδηγούς που επιλέχθηκαν για να αγωνιστούν το περσινό WRC Academy με την υποστήριξη της Pirelli, ο Αυστραλός τερμάτισε πέμπτος το 2011, και θα επιχειρήσει ένα τερματισμό στο βάθρο αυτή την εβδομάδα με σκοπό να εκθρονίσει τον Fisher από την πρώτη θέση της κατάταξης. Ο περσινός Star Driver της Pirelli – Elfyn Evans – τερμάτισε δεύτερος στο πολύ ανταγωνιστικό Βρετανικό Πρωτάθλημα Ράλι MSA και αυτή η εμπειρία άνοιξε το δρόμο για τον 23χρονο Ουαλό στο WRC Academy όπου είναι έβδομος στη γενική κατάταξη.



Πηγή: Pirelli



Περιοδικό Autokinisimag

Η Opel Εισάγει την Τηλεμετρία στο νέο Astra OPC

Η Opel μοιράζεται το πάθος της για την τεχνολογία με τους πελάτες της και γίνεται η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που τους παρέχει πρόσβαση σε προεπιλεγμένα δεδομένα του CAN bus (Controller Area Network) φέρνοντάς τα απευθείας στο iPhone τους για προβολή και περαιτέρω ανάλυση. Το CAN bus (Δίαυλος CAN) είναι το κεντρικό σύστημα που δικτυώνει όλους τους εγκεφάλους (ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου) του οχήματος. Οι χρήστες smartphoneς της Apple μπορούν τώρα να κατεβάσουν την εφαρμογή OPC PowerApp από το AppStore, για να αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης σε δεδομένα του CAN bus. Η καινοτόμος εφαρμογή κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στο Astra OPC των 206 kW/280 hp – τη σπορ αιχμή του δόρατος του συμπαγούς μοντέλου της Opel. Το CAN-bus συγκεντρώνει τα δεδομένα από τα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα, μόνο τα πολύ εξειδικευμένα συνεργεία είχαν πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες χρησιμοποιώντας ειδικό λογισμικό. Τώρα, η Opel προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να λαμβάνουν επιλεγμένα δεδομένα επιδόσεων χάρη στην OPC PowerApp.

Ένας εντελώς νέο κόσμος ανοίγεται για τους λάτρεις της αυτοκινητιστικής τεχνολογίας. Η απόλαυση της OPC PowerApp δεν τελειώνει με το κλείσιμο του κινητήρα. Δεν πρόκειται μόνο για τα εξήντα διαφορετικά δεδομένα - όπως πίεση υπερπλήρωσης κινητήρα, θέση γκαζιού, πλευρική επιτάχυνση ή ροπή κινητήρα – που είναι άμεσα διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο στο iPhone, αφού τα συγκεκριμένα μπορούν επίσης να αποθηκεύονται και για εκ των υστέρων σύγκριση. Ένα σύστημα χρονομέτρησης γύρου συνδεδεμένο με δεδομένα GPS προσελκύει οδηγούς με σπορ φιλοδοξίες, π.χ. όσους χρησιμοποιούν τη θρυλική πίστα του Nürburgring και θέλουν να αναλύσουν και να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στην ευθεία Nordschleife. Έτσι, μπορούν να αναλυθούν τα σημεία πέδησης και οι ταχύτητες σε κάθε τμήμα της πίστας. Επίσης, οι δυνάμεις G μετριούνται σε όλα τα σημεία της στροφής. Για μέγιστη αξιοποίηση των λειτουργιών που προσφέρει η OPC PowerApp, ένα μαύρο κουτί ή Smart Phone Controller τοποθετείται πίσω από τα εσωτερικά πάνελ, κατόπιν παραγγελίας. Η τοποθέτηση μπορεί να γίνει από το εργοστάσιο ή σε κάποιο κατάστημα του δικτύου της Opel. Η μονάδα συνδέεται απευθείας στο δίαυλο CAN του οχήματος και μεταδίδει τα δεδομένα της με συχνότητα 30 Hertz στο iPhone, που αντιστοιχεί σε πραγματικό χρόνο. Μία προαιρετική βάση FlexDock iPhone βελτιώνει την πρόσβαση και την ορατότητα των δεδομένων PowerApp. 

Κατά συνέπεια, το κινητό λειτουργεί σαν ένα πρόσθετο όργανο στην καμπίνα που καταγράφει όλα τα δεδομένα. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει από επτά διαφορετικούς τρόπους απεικόνισης με το λογότυπο OPC και αποχρώσεις και αξεσουάρ όπως ένα αναλογικό όργανο, επιταχυνσιόμετρο, ψηφιακή οθόνη, ένδειξη υπερστροφής/υποστροφής, διαγράμματα με μπάρες ή γραμμές και ένας χάρτης. Η OPC PowerApp λειτουργεί σε iPhones (ξεκινώντας στην τρίτη γενιά), iPad 2 και iPod Touch και θα διατίθεται για συστήματα android από τις αρχές του 2013. Το νέο Opel Astra OPC (Opel Performance Center) είναι το ισχυρότερο μέλος της οικογένειας του συμπαγούς μοντέλου Opel. Γιόρτασε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και θα λανσαριστεί στην αγορά φέτος το καλοκαίρι. Το Astra OPC χρησιμοποιεί ένα δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 206 kW/280 hp και ροπή 400 Nm. Με αυτό το κινητήριο σύνολο, το Astra OPC μπορεί να φτάσει στη μέγιστη ταχύτητα των 250 km/h. Είναι η πρώτη φορά που ένα Astra πετυχαίνει τέτοιες ταχύτητες. Το πλαίσιο υψηλών επιδόσεων με προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες και High Performance Struts (HiPerStruts) εγγυάται μία σπορ οδηγική εμπειρία, ενώ τα φρένα brembo λειτουργούν άψογα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.



Πηγή: Opel



Περιοδικό Autokinisimag