Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Στρέφουν το βλέμμα στην Ανατολή οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες- Στόχο την κινεζική αγορά βάζει η SEAT

Το επίσημο λανσάρισμα των μοντέλων LEON και IBIZA στην κινεζική αγορά ετοιμάζει η Κίνα για το 2012, καθώς εκτιμά ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση από Κινέζους καταναλωτές για αυτοκίνητα με ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT James Muir «Η έρευνα μας δείχνει πως οι κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτου δίνουν σημασία στις επιδόσεις και τον δυναμισμό. Επιπλέον, η τεχνολογία και οι κορυφαίες μηχανολογικές εφαρμογές είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για αυτούς και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο κομμάτι της σχεδίασης. Στη βάση αυτή είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η SEAT θα φέρει κάτι φρέσκο και νέο στην αγορά αυτοκινήτων της Κίνας, βοηθώντας μας να εγκαθιδρύσουμε μια ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα στην τοπική αγορά".

Έτσι, η ισπανικής καταγωγής αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να παρευρεθεί για πρώτη φορά στο περίφημο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα (21-28 Απριλίου 2011), για να ξεκινήσει την εκστρατεία για επέκταση στην κινεζική αγορά.

Στρέφουν το βλέμμα στην Ανατολή οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες- Στόχο την κινεζική αγορά βάζει η SEAT

Το επίσημο λανσάρισμα των μοντέλων LEON και IBIZA στην κινεζική αγορά ετοιμάζει η Κίνα για το 2012, καθώς εκτιμά ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση από Κινέζους καταναλωτές για αυτοκίνητα με ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT James Muir «Η έρευνα μας δείχνει πως οι κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτου δίνουν σημασία στις επιδόσεις και τον δυναμισμό. Επιπλέον, η τεχνολογία και οι κορυφαίες μηχανολογικές εφαρμογές είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για αυτούς και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο κομμάτι της σχεδίασης. Στη βάση αυτή είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η SEAT θα φέρει κάτι φρέσκο και νέο στην αγορά αυτοκινήτων της Κίνας, βοηθώντας μας να εγκαθιδρύσουμε μια ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα στην τοπική αγορά".

Έτσι, η ισπανικής καταγωγής αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να παρευρεθεί για πρώτη φορά στο περίφημο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα (21-28 Απριλίου 2011), για να ξεκινήσει την εκστρατεία για επέκταση στην κινεζική αγορά.

Διαχωριστικά ασφαλείας και στα ελληνικά TAXI

Μετά από πολλές καταγγελίες για κρούσματα εγκληματικότητας κατά οδηγών ταξί και επανειλημμένα αιτήματα των σωματείων, το Υπουργείο Μεταφορών επέτρεψε την τοποθέτηση διαχωριστικού ασφαλείας στα ταξί, κάτι που εφαρμόζεται χρόνια τώρα σε Ευρώπη και Αμερική.

Η απόφαση του Υπουργείο ορίζει ότι οι ιδιοκτήτες ταξί μπορούν με δική τους επιβάρυνση να τοποθετήσουν διαχωριστικό ασφαλείας μεταξύ των μπροστινών και των πίσω καθισμάτων. Οι προδιαγραφές του ορίζονται ως εξής: ένα ειδικό σύστημα, κατασκευασμένο από διαφανές υλικό, μη τοξικό, μη εύφλεκτο και ανακυκλώσιμο που διαχωρίζει τον οδηγό από τους λοιπούς επιβαίνοντες στο όχημα, χωρίς να δυσχεραίνει την μεταξύ τους επικοινωνία και τη συναλλαγή. Η τοποθέτησή του δεν επηρεάζει την οδήγηση, είναι απολύτως ασφαλής για όλους τους επιβαίνοντες, μειώνει, κατά το δυνατόν, τον κίνδυνο εγκληματικής επίθεσης κατά του οδηγού και δεν επιτρέπεται να εξυπηρετεί άλλους σκοπούς (π.χ. διαφημιστικούς).

Ποιο θα είναι φέτος το Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Λίγες μέρες μείνανε μέχρι την απονομή των βραβείων «World Car of the Year» και «World Performance Car» για το 2011. O νικητής θα αναδυχθεί στις 21 Απριλίου, σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη Νέα Υόρκη.

Η τελική δεκάδα των αυτοκινήτων που θα κονταροχτυπηθούν για τον τίτλο είναι η εξής:

World Car of the Year

Audi A1
Audi A8
BMW 5 Series
BMW X3
Jaguar XJ
Jeep Grand Cherokee
Mercedes-Benz SLS
Nissan Leaf
Porsche Cayenne
Volvo S60/V60

World Performance Car

Aston Martin Rapide
Audi RS 5 Coupe
Cadillac CTS-V Coupe
Ferrari 458 Italia
Lamborghini Gallardo Superleggera
Mercedes-Benz S63/CL 63 AMG
Mercedes-Benz SLS AMG
Porsche 911 GT2RS
Porsche 911 Turbo
Renault Megane III/Renault Sport

ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ ΔΥΜΑΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΡΩΣΙΑ ΜΕ 77% ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Πριν από την ύφεση που έπληξε την Ρωσία στα τέλη του 2008, η χώρα ήταν σε καλό δρόμο για να ξεπεράσει τη Γερμανία και να γίνει η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης. Τώρα φαίνεται ότι η απειλή χτυπά ξανά την πόρτα της Γερμανίας. Οι ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ρωσία θα μπορούσαν να επιστρέψουν στα προ της κρίσης επίπεδα των 2,8 εκατομμυρίων έως 2,9 εκατομμύρια μονάδων, το 2012.


Αντίθετα με την Ελλάδα όπου η αγορά αυτοκινήτου καταρρέει, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ρωσία αυξήθηκαν για το μήνα Μάρτιο 77%, σε σχέση με πέρσι!! Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, περίπου 517.304 αυτοκίνητα πουλήθηκαν στη Ρωσία, από 292.437 την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Η οικονομία της σημαντικότερος εξαγωγέας πετρελαίου στον κόσμο είναι σταθερά σε φάση της ανάκαμψης μετά την χειρότερη ύφεση των τελευταίων 15 ετών, και οι καταναλωτές αρχίζουν να αισθάνονται αρκετά πλούσια για να επενδύσουν σε κάτι ακριβό, όπως τα αυτοκίνητα και πάλι.


Η απόσυρση φαίνεται ότι ήταν ένα μέτρο που λειτούργησε πολύ ικανοποιητικά για την ρωσική αγορά αυτοκινητού. Τον Μάρτιο του 2010 η Ρωσία εισήγαγε ένα σχέδιο απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, δίνοντας τους οδηγούς 50.000 ρούβλια ($ 1771) για να ανταλλάξουν μοντέλα άνω των 10 ετών με νέα αυτοκίνητα, από τοπικές μάρκες. 

Το καθεστώς αυτό ισχύει ένα χρόνο μετά και αναμένεται να λήξει αυτό το μήνα, αλλά ο πρωθυπουργός Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι θα επεκταθεί μέχρι το τέλος του έτους, δεσμεύοντας επιπλέον 5 δισ. ρούβλια από τον προϋπολογισμό. 

Ο Mark Ovenden, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Κατασκευαστών Αυτοκινήτων , δήλωσε: «Υπό την προϋπόθεση ότι οι τιμές του πετρελαίου παραμένουν υψηλές και η οικονομική ανάκαμψη συνεχίζεται, παραμένουμε σίγουροι για το υπόλοιπο του έτους και το 2012. "

Πτώση 55,2% στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Νέα πτώση ρεκόρ σημείωσαν για τον μήνα Μάρτιο οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις του προηγούμενου μήνα μειώθηκαν 55,2 % ενώ σε επίπεδο τριμήνου οι πωλήσεις έπεσαν 57,4 κάτω σε σχέση με πέρσι! Στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Toyota με 995 οχήματα, Ford με 894, Opel με 847, VW με 690 και Nissan με 544 πωλήσεις αντίστοιχα.Οι εταιρίες που αύξησαν το μερίδιο τους στην αγορά ήταν η Alfa Romeo, με αύξηση 40% και η "φρέσκια" στην Ελλάδα, Dacia με αύξηση 4%.

Το μέτρο της απόσυρσης δεν έδωσε το προσδοκόμενο φιλί της ζωής στην αγορά. Έως τις πρώτες ημέρες του Απριλίου είχαν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ περίπου 10.800 Ι.Χ. εκ των οποίων μόλις το 20% να έχει αντικατασταθεί με καινούριο...

To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έρχεται και στην Ελλάδα

Το Ράλι Ακρόπολης θα είναι πλέον ένας από τους από τους δώδεκα αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2012, όπως αποφάσισε την Πέμπτη 14 Απριλίου η FIA. Το πρόγγραμα του αγώνα έχει ήδη πάρει επίσημη έγκριση και το μόνο που μένει είναι να οριστούν οι ημερομηνίες.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2012 διοργανώνεται από την Σουηδία και την Νορβηγία. Εκτός από την Ελλάδα και τις οργανώτριες χώρες αγώνες αγώνες θα γίνουν στην Γερμανία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, την Γαλλία και την Αγγλία. Γενικότερα υπάρχει η επιθυμία από τους διοργανωτές να μειωθούν οι αγώνες σε ευρωπαικό έδαφος , λόγω αυξημένου κόστους. Έτσι και φέτος περιελήφθησαν οι αγώνες στο Αμπου Ντάμπι, στην Αργεντινή, στο Μεξικό και στη Νέα Ζηλανδία. Το Αμπου Ντάμπι θα αντικαταστήσει την Ιορδανία, ενώ η Νέα Ζηλανδία ενδέχεται να εναλλάσσεται χρόνο παρά χρόνο με την Αυστραλία.