Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ!

Διατεθειμένος να απελευθερώση την πετρελαιοκίνηση φάνηκε , πριν από λίγο ο υπουργός ΠΕΚΑ Γ। Παπακωνσταντίνου κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής। Προϋπόθεση της άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης είναι να παταχθεί η νοθεία και να ληφθούν μέτρα για τον έλεγχο της αγοράς καυσίμων.

Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης αναμένεται να συνδυαστεί με παρεμβάσεις στην αγορά καυσίμων και στον έλεγχο της ποιότητάς τους καθώς και την πάταξη της νοθείας, στον κυκλοφοριακό σχεδιασμό των πόλεων και κυρίως της Αθήνας. Κύριος άξονας των εν λόγω παρεμβάσεων θα είναι η επανεξέταση του μέτρου του Δακτυλίου, η εφαρμογή ενός νέου Πράσινου Δακτυλίου, αλλά και η ανανέωση του στόλου των βαρέων οχημάτων.

"Στο στάδιο αυτό το Υπουργείο εξετάζει την άρση της απαγόρευσης, την οποία αντιμετωπίζει κατ’ αρχάς θετικά, υπογραμμίζοντας όμως ότι μια τέτοια ενέργεια θα πρέπει να συνδυαστεί με την εφαρμογή παράλληλων μέτρων που αφορούν παρεμβάσεις στην αγορά καυσίμων και στον έλεγχο της ποιότητάς τους καθώς και την πάταξη της νοθείας που πραγματοποιείται", όπως ανέφερε ο κ. Παπακωνσταντίνου.

«Η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη δεν είναι ζήτημα τεχνολογίας αλλά εξαρτάται από το αν και κατά πόσο καλύπτονται προϋποθέσεις όπως η ποιότητα των καυσίμων, η επάρκεια του συστήματος ελέγχου των οχημάτων και τα επίπεδα αέριας ρύπανσης σε αιωρούμενα σωματίδια και οξείδια αζώτου. Εκφράστηκαν σοβαρές επιφυλάξεις που πρέπει να διερευνηθούν.

Ζήτησα από τον Υπουργό ΠΕΚΑ να αναμείνει την γνώμη της Επιτροπής αλλά και να πάρει θέση ως προς το ζήτημα των πληθυσμιακών και περιβαλλοντικών κριτηρίων που πρέπει να ισχύσουν για τα ταξί. Ζήτησα επίσης να εξεταστεί αν πρέπει να επεκταθεί η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης και σε άλλες πόλεις της χώρας που παρουσιάζουν προβλήματα ατμοσφαιρικής ρύπανσης» σημείωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής-βουλευτής ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας Κώστας Καρτάλης.

Τι λένε φορείς – περιβαλλοντικές οργανώσεις

Ο κ. Ν. Χαραλαμπίδης, διευθυντής της Greenpeace που συμμετείχε στην Επιτροπή Περιβάλλοντος τόνισε ότι παρά τα αυστηρότερα όρια που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro5), οι περιβαλλοντικές επιδόσεις των πετρελαιοκινητήρων εξακολουθούν να υπολείπονται σημαντικά από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες, ως προς τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου που αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για τη δημιουργία του όζοντος.

Ο Πρόεδρος του Ecocity κ. Θ. Ζαφειρόπουλος όπως και η Καθηγήτρια Ιατρικής Κ. Κατσουγιάννη τόνισαν ότι οι σημερινές συνθήκες δεν επιτρέπουν την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης λόγω της νοθείας των καυσίμων και των ήδη αυξημένων επιπέδων αέριας ρύπανσης.

Στο υπόμνημα που απέστειλε στην Επιτροπή Περιβάλλοντος ο Καθηγητής ΑΠΘ - Τμ. Μηχανολόγων Μηχανικών (Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής) κ. Ζήσης Σαμαράς θεωρεί ότι ο συνδυασμός της αντικατάστασης των παλαιών οχημάτων και της άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης οδηγεί σε μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, σε ελαφρά μείωση των εκπομπών σωματιδίων σε αστικό επίπεδο και σε οριακή διακύμανση (μικρότερη μείωση ή μεγαλύτερη αύξηση ανάλογα των χρονικό ορίζοντα) των εκπομπών αζώτου.

Τέλος, ο Πρόεδρος του ΣΕΕΑ κ. Βασιλάκης τάχθηκε υπέρ της άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης επισημαίνοντας ότι έχει ιδιαίτερη σημασία η επαναθεώρηση του Δακτυλίου και του γενικότερου κυκλοφοριακού μοντέλου της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης αλλά και η αξιολόγηση του συστήματος ελέγχου των οχημάτων.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι για την αγορά του αυτοκινήτου δεν υπάρχει ιδιαίτερο όφελος από την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης τονίζοντας ότι ουσιαστικά η καθυστέρηση της λήψης απόφασης για το ζήτημα αυτό έχει ως αποτέλεσμα την στασιμότητα στη συγκεκριμένη αγορά.



Πηγή:www.capital.gr

Extra έκπτωση για το Nissan Pixo για λίγες ημέρες

Η Nissan, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, έρχεται ακόμα πιο κοντά στους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου με μια άκρως δελεαστική και συμφέρουσα πρόταση αγοράς. Συγκεκριμένα, η Nissan παρέχει μια επιπλέον έκπτωση 500 € για το Pixo - ένα μοντέλο πόλης με ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων και εξαιρετική οικονομία καυσίμου – με ισχύ μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου.

Με βάση τα παραπάνω η τελική τιμή για το δημοφιλές μικρό μοντέλο της Nissan, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινά από 7.980 €.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για τα μοντέλα της Nissan, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Νικητές οι Κύρκος – Πολυζώης



Ζωντάνεψε η νότια πύλη της Δ.Ε.Θ., χαμογέλασε ο Πολύγυρος, αναστέναξε ο Χολομώντας, ευχαριστήθηκαν οι θεατές και έδωσαν μάχη με το χρονόμετρο οι αγωνιζόμενοι. Τι άλλο θα μπορούσε να ευχηθεί ο οποιοσδήποτε από έναν αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και δη από ένα Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ; Μόνο μια ευχή στην περίπτωση του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ., λιγότερες εγκαταλείψεις.

 

Τέλος καλό… όλα καλά; Ναι και κάτι παραπάνω αφού ο αγώνας ήταν ολοκληρωμένος από κάθε άποψη. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…

Γιατί ζωντάνεψε η Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.; Γιατί τεχνικός έλεγχος και πανηγυρική εκκίνηση έγιναν συνεχόμενα στη Νότια Πύλη, δίνοντας την ευκαιρία στους περαστικούς να απολαύσουν τα αγωνιστικά για 6 συνεχόμενες ώρες. Γιατί τα πληρώματα αφού τελείωσαν τον τεχνικό έλεγχο δεν χρειάστηκε να μετακινήσουν τα αγωνιστικά, πέρα από το να τα ανεβάσουν στην ράμπα εκκίνησης. Γιατί η μουσική άρεσε στη νεολαία και τέλος επειδή τέσσερις χορεύτριες ντυμένες μαζορέτες έδωσαν το δικό τους εορταστικό στίγμα στην διαδικασία εκκίνησης.

Γιατί χαμογέλασε ο Πολύγυρος; Γιατί εκεί στήθηκε ο χώρος του service park και ο τερματισμός, επιτρέποντας στους κατοίκους του Πολυγύρου από το πρωί της Κυριακής και καθ ΄ όλη την διάρκεια της μέρας να δουν τι συμβαίνει όταν τα αγωνιστικά δεν «μάχονται» στις ειδικές διαδρομές αλλά και να απολαύσουν τον τερματισμό και την απονομή κυπέλλων στους πρωταγωνιστές. Τέλος, γιατί μόλις ένα χιλιόμετρο από την πόλη ξεκινούσε η τρεις φορές επαναλαμβανόμενη ειδική διαδρομή Πολύγυρος, με εύκολη πρόσβαση από την παλιά εθνική οδό Πολυγύρου - Θεσσαλονίκης.

Γιατί αναστέναξε ο Χολομώντας; Γιατί μετά την πρόβα τζενεράλε στο Ράλλυ Θερμαϊκού η ειδική διαδρομή των 28 χλμ. απέδειξε στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ότι μπορεί όχι μόνο να σταθεί ως ειδική διαδρομή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, αλλά να δώσει συγκινήσεις σε αγωνιζόμενους και θεατές , τις οποίες θυμόμαστε οι περισσότεροι μόνο από αγώνες περασμένων δεκαετιών.
Γιατί ευχαριστήθηκαν οι θεατές; Γιατί πέρα από τον υπέροχο καιρό, τα ωράρια ήταν προσιτά και οι προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές εύκολες. Έτσι δεν ταλαιπωρήθηκαν οι θεατές, που αυτήν την χρονιά πραγματικά πλημμύρισαν το βουνό. Γιατί φέτος βρέθηκαν κοντά στους αγωνιζόμενους, όσο ποτέ άλλοτε. Γιατί είδαμε παιδιά να ενθουσιάζονται αλλά και να τρέχουν για αυτόγραφα, όπως κάναμε εμείς οι 40συν πριν από πολλά χρόνια.

Γιατί έδωσαν μάχη οι αγωνιζόμενοι; Γιατί στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα πληρώματα βίωσαν έναν αγώνα τόσο καλά σχεδιασμένο ώστε μόνο τους μέλημα ήταν η μάχη με τα χρονόμετρο. Από την αρχή ο αγώνας κράτησε σε εγρήγορση τα πληρώματα, σε αρκετά μάλιστα η θέση στην τελική κατάταξη κρίθηκε στο δευτερόλεπτο ή ακόμα και στα εκατοστά του δευτερολέπτου.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι η αυλαία του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έπεσε με τους Κύρκο – Πολυζώη και Mitsubishi Evo IX να τερματίζουν στην 1η θέση γενικής και στην 1η θέση της κατηγορίας Ν4. Το πλήρωμα πήρε μια σχετικά άνετη νίκη, καθώς από την δεύτερη ειδική διαδρομή και μετά η διαφορά από τον ανταγωνισμό αυξήθηκε στα 25 δευτερόλεπτα επιτρέποντάς τους να ελπίζουν από νωρίς για τη νίκη. Πέρα όμως από τους πρώτους γενικής τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ρόδινα καθώς τα πληρώματα που ακολουθούσαν, χρειάστηκε να δώσουν σκληρές μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις της δωδεκάδας. Οι μονομαχίες που ξεχώρισαν ήταν αυτές των Κοσμόπουλο – Ευτυχιάδη με Renault Clio R3 Maxi vs Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο Renault Clio Ragnotti και των Τοψή – Τσότσο με Mitsubishi Evo IX vs Καλούδη – Ρούφο με Mitsubishi EVO VIII.

Στην πρώτη μονομαχία νικητές αναδείχθηκαν οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης οι οποίοι κατάφεραν να τερματίσουν στην 2η θέση γενικής κατάταξης και στην 1η θέση της κατηγορίας F2 αφήνοντας την 3η θέση γενικής και την 2η θέση στην F2 στους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο, οι οποίοι προηγούνταν μέχρι και την 3η ειδική διαδρομή. Στην προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα ένα ελαστικό άρχισε να χάνει αέρα με αποτέλεσμα να χαθούν και οι ελπίδες του πληρώματος για την δεύτερη θέση γενικής.
Στην δεύτερη μονομαχία το αποτέλεσμα κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή διαψεύδοντας πολλούς οι οποίοι έλεγαν πως η ειδική είναι τόσο μικρή που δεν μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στα τελικά αποτελέσματα. Οι Καλούδης – Ρούφος ήρθαν όμως από τον Έβρο με το Mitsubishi Evo VIII για να το διαψεύσουν. Μετά και την 4η ειδική διαδρομή υστερούσαν κατά 0.84 δευτερόλεπτα έναντι των Τοψή – Τσότσο με Mitsubishi Evo IX. Στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα της ειδικής διαδρομής Πολύγυρος έγινε η «αλλαγή» στην κατάταξη, με τους Καλούδη –Ρούφο να ανατρέπουν την εις βάρος τους διαφορά των 0.84 δευτερολέπτων σε διαφορά 0.81 υπέρ τους. Δικαιωματικά λοιπόν η 4η θέση γενικής και 2η θέση στη Ν4 πήγε στο νεαρό πλήρωμα, ενώ η 5η θέση γενικής και η 3η θέση στην Ν4 στους παλαίμαχους Θεσσαλονικείς.

Πέρα όμως από τις δύο συναρπαστικές μονομαχίες ο αγώνες έκρυβε και άλλες πολλές εκπλήξεις. Στην 6η θέση γενικής τερμάτισαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Mitsubishi Evo VIII, κάνοντας μια πολύ καλή εμφάνιση, κερδίζοντας μάλιστα το τελευταίο πέρασμα της ειδικής διαδρομής του Πολυγύρου.

Τρίτοι στην F2, 8οι γενικής και 1οι στην ΕΕ, οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Citroen ZX Kit Car. Μάλιστα τα αδέρφια από τα Γιαννίτσα , κατά διαστήματα φλέρταραν και με την 7η θέση γενικής, την οποία όμως κέρδισαν με 4.5 δευτερόλεπτα διαφορά οι Ψύλλος – Κόντος με Mitsubishi Evo X.

Στην 9η θέση τερμάτισαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Evo X, ενώ την 10η θέση γενικής και την 3η θέση στην Α7 κατέκτησαν οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 R3T.
Μάχη δόθηκε και μεταξύ των πληρωμάτων Βαλαβάνη – Τσαβδαρίδη και Γεροδήμο – Κοτσιλιανό αμφότεροι με Honda Civic Type R. Μάχη την οποία έχασαν οι πρώτοι, καθώς τα 2 δευτερόλεπτα διαφοράς δεν ήταν αρκετά για να διατηρήσουν την 11η θέση γενικής. Έτσι στην 11η τερμάτισαν τελικά οι Γεροδήμος – Κοτσιλιανός και στην 12η θέση οι Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης.

Στην κατεξοχήν δυνατή κατηγορία Α6 τα πράγματα έδειχναν να είναι πολύ ξεκάθαρα μέχρι και την 3η ειδική διαδρομή. Το «παιχνίδι» ήταν μια καθαρά «οικογενειακή» υπόθεση αφού η άτυπη κόντρα μεταξύ των Σανιδά – Tριανταφυλλίδη και Καραβασίλη – Κολλαρά αμφότεροι με Peugeot 106 S16, εξελίχθηκε σε ένα απίστευτο κυνηγητό με τον χρόνο κατατάσσοντας τα πληρώματα όχι μόνο στην κορυφή της κατηγορίας τους αλλά και στην πεντάδα γενικής. Τέλος όμως στο όνειρο δόθηκε όταν εγκατέλειψαν στην 3η και 4η ειδική διαδρομή αντίστοιχα. Έτσι οι μέχρι εκείνη την στιγμή 3οι και μετά 2οι Αργυρίου –Γκάλφας με Peugeot 106 S16 βρέθηκαν στην 1η θέση της κατηγορίας τους την οποία και διατήρησαν άξια μέχρι το τέλος. Στην 2η και 3η θέση της Α6 τερμάτισαν αντίστοιχα οι Ξενοκώστας – Ρόμπος και Αλέξης και Ευάγγελος Δημητρίου επίσης με Peugeot 106 S16.
Στη Ν2 νικητές αναδείχθηκαν οι Αναγνωστάκης – Χάψας με Suzuki Swift Sport, αφήνοντας την 2η θέση για τους Κυριαζή – Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS και την Τρίτη θέση στους ARMAKI-Μηλιάδη με Nissan Micra.

Στην Α5 μετά την εγκατάλειψη των Pazonen – Κούγια και Τσακίρη Ιντζόγλου με Toyota Yaris νικητές αναδείχθηκαν οι Βελέζης – Παρταλιός επίσης με Toyota Yaris με δεύτερους τους Κεχαγιά – Καραβασιλικό με Toyota Starelt EP91.

Στις εγκαταλείψεις πρέπει να αναφέρουμε και αυτές των Χαλιβελάκη – Μαχαίρα με Peugeot 206 Kit Car στην Ε.Δ.1, των Κωνσταντίνου - Σαρητσόγλου και των Περάκη – Κουρουγκιαούρη στην 4η Ε.Δ. με Peugeot 206 XS Kit Car και των Βάτσο – Θεοφανίδη με Renault Clio R3 Access στην 2η Ε.Δ
Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100.4, Ράδιο TV Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.
 Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πέρασε στην ιστορία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός όμως συνεχίζει να έχει ανάγκη την στήριξή σας.

Η νέα ανοιχτή Bentley Continental


Ένα coupé με υφασμάτινη οροφή, το στυλ, τη βρετανική πολυτέλεια και την περίφημη ποιότητα της Bentley

Η νέα Continental GTC, είναι ένα βρετανικό πολυτελές ανοιχτό αυτοκίνητο, μια αυθεντική χειροποίητη Bentley, που προκαλεί εξίσου τη λογική και το συναίσθημα. Είναι ένα supercar, στο οποίο επενδύεις για την εμφάνιση και τις επιδόσεις του, απολαμβάνοντας την πρακτικότητα και την ποιότητά του. Αναμφίβολα μοναδική είτε την κοιτάς, είτε την οδηγείς, η καινούρια Continental GTC είναι στην ουσία ένα coupé με υφασμάτινη οροφή και περισσότερο στυλ. Με μοντέρνα εμφάνιση, έντονες ακμές και ανάγλυφες εντυπωσιακές επιφάνειες αναβαθμίζει κάθε γωνία και κάθε λεπτομέρεια της πρώτης, πολύ επιτυχημένης GTC που παρουσιάστηκε το 2006. 

Το φαρδύτερο και πιο μυώδες αμάξωμα συμπληρώνει ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό με ακόμη περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Νέα στοιχεία, όπως η μεγάλη οθόνη αφής, το νέο σύστημα θερμού αέρα (Neck Warmer) στα καθίσματα για οδήγηση με ανοιχτή οροφή, ή οι ζώνες ασφαλείας που εκτείνονται αυτόματα εμπρός, εξευγενίζουν περαιτέρω το φιλόξενο περιβάλλον κάθε Bentley. Για τη φιλοξενία φροντίζει και η εξαιρετική ηχομόνωση, που παραπέμπει επίσης σε coupé, που οφείλεται στην υφασμάτινη οροφή πολλαπλών στρωμάτων με παρμπρίζ από ηχομονωτικό κρύσταλλο και ηχομονωτικά φύλλα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Το εσωτερικό με τα νέα πιο λεπτά καθίσματα αποπνέει ασφαλώς την μοναδική αίσθηση πολυτέλειας και καλύπτεται από τις εξαιρετικής ποιότητας δερμάτινες επενδύσεις της Bentley που έχουν γίνει πιο μαλακές στην αφή. Ταυτόχρονα, προσφέρει νέες επιλογές για τις ξύλινες επενδύσεις και διαθέτει άψογα κατεργασμένα μεταλλικά στοιχεία και πλούσιες μοκέτες.

Η Bentley βέβαια είναι και συνώνυμη των επιδόσεων με το χαρακτηριστικό «κύμα ροπής» να είναι ακόμη πιο αισθητό τώρα στα 700Nm. H δύναμη των 575 ίππων του 12κύλινδρου κινητήρα μεταφέρεται σε ποσοστό 60% στους πίσω και 40% στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός ταχύτερου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η τεχνολογία, οι επιδόσεις και η σχεδιαστική αρτιότητά της νέας γενιάς Continental GT Convertible ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο για τους θιασώτες των ανοιχτών Bentley.     

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τα site www.bentleymotors.com και www.bentleymedia.com

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος:  6λιτρος με δύο τούρμπο σε διάταξη W12
Μέγιστη ιπποδύναμη: 575PS @ 6000rpm
Μέγιστη ροπή: 700Nm @ 1700rpm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Αυτόματο κιβώτιο ZF 6 σχέσεων με λειτουργία quickshift και χειριστήρια στην κολώνα του τιμονιού
Μετάδοση κίνηση: Μόνιμη τετρακίνηση με κατανομή εμπρός/πίσω 40:60
Αναλογία σχέσεων:
1η . 4.17
2η . 2.34
3η . 1.52
4η . 1.14
5η . 0.87
6η . 0.69
Τελική σχέση μετάδοσης: 3.526
ΑΜΑΞΩΜΑ
Χαλύβδινο αυτοφερόμενο
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι 405mm (προαιρετικά διάτρητοι 420mm από ανθρακονήματα)
Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι 335mm (προαιρετικά διάτρητοι 356mm από ανθρακονήματα)

ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
9.5J x 20” (προαιρετικά 9.5J x 21”)
Pirelli P Zero 275/40ZR 20 (προαιρετικά 275/35 ZR21 σε συνδυασμό με τροχούς 21’’)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος: υδραυλική κρεμαγέρα με μεταβλητή υποβοήθηση servotronic της ZF
Στροφές τιμονιού: 2.6 
Διάμετρος κύκλου στροφής: 11.3m
AΝΑΡΤΗΣΗ 
Εμπρός: Διπλά ψαλίδια τεσσάρων συνδέσμων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση με αυτόματη ρύθμιση ύψους, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω: Τραπεζοειδής πολλαπλών συνδέσμων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση με αυτόματη ρύθμιση ύψους, αντιστρεπτική ράβδος
Απόσβεση: Συνεχής ρύθμιση απόσβεσης για δυναμική συμπεριφορά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μετατρόχιο 2746mm 
Μήκος 4806mm 
Πλάτος (αμαξώματος) 1943mm 
Πλάτος (με καθρέφτες) 2227mm 
Ύψος 1403mm 
Ρεζερβουάρ 90lt 
Χώρος αποσκευών 260lt
Βάρος (EU) 2495kg 
Μικτό βάρος 2900kg 
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα: 314km/h
0-100 km/h: 4.8’’
0-160 km/h: 10.9’’
60-100 km/h: 2.5’’
80-120 km/h: 3.1’’

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (EU Cycle) *
Πόλη 25.4 lt/100km
Εκτός πόλης 11.4 lt/100km
Συνδυασμένη 16.5 lt/100km
Εκπομπή CO2 384 g/km
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ
EU 5 και US LEV 11
* Οι τιμές κατανάλωσης είναι ενδεικτικές και υπόκεινται σε τελική έγκριση.

O πρώτος τίτλος για το παγκόσμιο πρωτάθλημα MOTO GP είναι Ιταλικός

Η Aprilia κερδίζει τον τίτλο κατασκευαστή για το 2011 στην κατηγορία 125 cc και κατακτά τον 46ο παγκόσμιο τίτλο στην αγωνιστική ιστορία της.

Με τη νίκη του Nico Terol στην ισπανική πίστα Aragon, η Aprilia κατακτά τον παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστή για την κατηγορία 125 cc.

Στο 13ο γύρο της κατηγορίας 125 κυβικών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μoto GP, ο Τerol οδηγεί την Aprilia RSA στη νίκη, χαρίζει στην Aprilia έναν ακόμη παγκόσμιο τίτλο, γράφει την 8η προσωπική του επιτυχία για τη σεζόν, ενώ ταυτόχρονα ισχυροποιεί τη θέση του στην πορεία για την κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών, .

Η Aprilia, τέσσερεις αγώνες πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, είναι πρώτη στην κατάταξη κατασκευαστών με 325 βαθμούς και διαφορά 111 βαθμών από τη δεύτερη αγωνιστική μάρκα του Ομίλου Piaggio την Derbi που κατακτά την δεύτερη θέση. Μια σημαντική διαφορά που δεν μπορεί να ισοσκελιστεί στους τέσσερεις αγώνες που απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.

Με τη νίκη αυτή η Aprilia ενισχύει την φήμη της ως η πιο νικηφόρος ιταλική και ευρωπαϊκή μάρκα, με 291 νίκες συνολικά, σε αγώνες Grand Prix (148 στη κατηγορία 125 και 143 στην κατηγορία 250) και 37 τίτλους πρωταθλήματος (19 τίτλους κατασκευαστών και 18 οδηγών).

Η Aprilia έχει κατακτήσει συνολικά 46 Παγκόσμια πρωταθλήματα.

Επιπλέον των 37 τίτλων MotoGP, στη συλλογή της έχει 7 τίτλους Off Road και 2 τίτλους Superbike.

Το 2010 η Aprilia κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, κατακτώντας και τον τίτλο κατασκευαστών και τον τίτλο οδηγών με τον Max Biaggi.

Ο ιταλικός μοτοσυκλετιστικός θρίαμβος στην κατηγορία 125 δεν είναι τυχαίος, είναι αποτέλεσμα της επένδυσης που πραγματοποιεί η Aprilia στη συγκεκριμένη κατηγορία νέων οδηγών, δημιουργώντας ένα φυτώριο, ένα πραγματικό σχολείο πρωταθλητών από το οποίο στα 20 χρόνια της νικηφόρας ιστορίας της έχουν θητεύσει όλα τα αστέρια της νέας γενιάς πρωταθλητών όπως οι Jorge Lorenzo, Valentino Rossi, Casey Stoner, Max Biaggi, Loris Capirossi, Marco Simoncelli, Manuel Poggiali και Marco Melandri.

Συνέλευση της ΛΑΑΜΘ


Μετά την συνέλευση του Δ.Σ. στις 21/9/2011, αποφασίστηκε για τον μήνα Οκτώβριο να πραγματοποιηθεί η πρώτη ανοιχτή συνάντηση στην πόλη της Δράμας και συγκεκριμένα στον Άγιο Αθανάσιο, την Κυριακή 16/10/2011 και ώρα 12 το μεσημέρι.

Περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα της Λέσχης στο facebook και στο τηλέφωνο 2521027272.
http://www.facebook.com/autokinisi