Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Υβριδικό Καρδιογράφημα

Τα υβριδικά οχήματα, αν κρίνει κανείς από τη μέχρι ενός σημείου αθόρυβη λειτουργία τους, παραπέμπουν σε ήσυχη, πολιτισμένη και φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία. Τι συμβαίνει όμως όταν ένα τέτοιο όχημα κινηθεί σε ρυθμούς πίστας;

Σίγουρα μπορείτε να φανταστείτε την έκπληξη των υποψήφιων αγοραστών όταν το Lexus GS από ηλεκτρικό αρνάκι μετατρέπεται σε αδηφάγο όπλο πίστας. Αν όχι, η Lexus φρόντισε να μεταφέρει στην οθόνη τις αντιδράσεις ενός αριθμού υποψήφιων αγοραστών του Lexus GS, απεικονίζοντας μάλιστα και τους παλμούς τους ανά πάσα στιγμή.





Το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα απολαυστικό αφού εκτός από τις αναμενόμενες φυσικές αντιδράσεις των συνοδηγών, ενδιαφέρον παρουσιάζει η κλινική παρακολούθηση των οργανικών τους αντιδράσεων. Απολαύστε το!


Πηγή: Lexus Web TV, Autoblog

Περιοδικό AutokinisiMag

Without Racing There Is No Honda

Τα παραπάνω λόγια ανήκουν στο δημιουργό της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Soichiro Honda, το άσβεστο πάθος του οποίου για τους αγώνες ταχύτητας χαρακτήριζε όλα του τα κατασκευάσματα.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε τη διαδικασία μεταμόρφωσης ενός επιβατικού Honda Civic Si (προφανώς αμερικάνικης αγοράς) σε αγωνιστικό. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Compass 360 Racing, κάτι τέτοιο είναι αρκετά ευκολότερο από ότι μπορεί κάποιος να φανταστεί.






Ξεγύμνωμα, roll cage, αλλαγή κινητήρα, επαναχρησιμοποίηση ορισμένων μερών στην αγωνιστική πια εκδοχή του αυτοκινήτου και για το τέλος, πίστα. Ποιός ο λόγος για μια τέτοια διαδικασία; Για την Honda δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος δοκιμής των αυτοκινήτων της, από το να τα υποβάλει σε ρυθμούς αγωνιστικής λειτουργίας. Η τεχνογνωσία που αποκτάται από τους αγώνες πίστας αποτελεί πολύτιμη εισροή κατά τη διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής ενός συμβατικού επιβατικού μοντέλου, κάτι που παράλληλα τονίζει και τη σημασία των πρωταθλημάτων στα οποία αγωνίζονται production-based οχήματα.


Πηγή: Autoblog, Honda

Περιοδικό AutokinisiMag

Nürburgring Ώρα Μηδέν


Η γερμανική πίστα του Nürburgring περνά δύσκολες ώρες. Κύρια αιτία αποτελεί η οικονομική της κατάρρευση - γεγονός που φαντάζει δύσκολο για να το πιστέψει κάποιος, ειδικά όταν έχει γερμανική προέλευση.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες γύρω από το φλέγον θέμα που απασχολεί τον τελευταίο καιρό τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το γερμανικό κρατίδιο Rheinland-Pfalz, το οποίο έχει στην κατοχή του το 90% της πίστας, αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση για την επιχείρηση Nürburgring GmbH ύστερα από άρνηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να εγκρίνει χρηματική δόση ύψους 13 εκατομμυρίων €, η οποία θα έδινε παράταση έξι μηνών στο χρόνο ζωής της πίστας. 

Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, η πολιτεία αποφάσισε να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της πίστας δημιουργώντας ένα επιχειρηματικό κέντρο, ένα πάρκο αναψυχής και ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα, επενδύσεις που άγγιζαν τα 215 εκατομμύρια €. Στο παραπάνω έργο θα συμμετείχε ο ιδιωτικός τομέας με ένα ποσό της τάξης των 80 εκατομμυρίων €, κάτι που σύμφωνα με το γερμανικό τύπο δεν συνέβη ποτέ. Παράλληλα το κόστος κατασκευής των παραπάνω εγκαταστάσεων εκτοξεύτηκε, με αποτέλεσμα το κρατίδιο Rheinland-Pfalz να επωμιστεί μόνο του πια τα δυσβάσταχτα έξοδα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Rhein-Zeitung, η εταιρία που διαχειρίζεται την πίστα του Nürburgring έχει χρέη ύψους 413 εκατομμυρίων €, από τα οποία τα 330 εκατομμύρια αφορούν κρατικές τράπεζες και τα 83 άλλους οργανισμούς.

Πιθανότατα η πίστα να επιβιώσει - η λειτουργία της για το υπόλοιπο του 2012 δεν θα επηρεαστεί καθόλου -, αλλά η κήρυξη πτώχευσης θα έχει εξαιρετικά αρνητικές συνέπειες στη γύρω περιοχή. «Ολόκληρο το Nürburg ζει από την πίστα. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, ολόκληρη η περιοχή να υποστεί μια σοβαρή οικονομική αφαίμαξη» δήλωσε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος της περιοχής Rheinhold Schüssler.

Drift Sprint

Παράξενος τίτλος; Αυτή είναι η ονομασία που η Toyota έδωσε στη νέα δοκιμασία την οποία σκαρφίστηκε. Πρόκειται για μια πρόκληση-πρόσκληση που απευθύνεται στο αυτοκινητιστικό κοινό του Ηνωμένου Βασιλείου. Ένα κομμάτι ασφάλτου με βαρέλια τοποθετημένα κατά μήκος της, ενώ η ιδέα είναι ιδιαίτερα απλή: ασκήσεις drift μέχρι το τέλος της διαδρομής και πίσω, κόντρα στο χρονόμετρο. 

Η αυτοσχέδια πίστα της Toyota πήρε την έγκριση του γνωστού και μη εξαιρετέου Drift King Keiichi Tsuchiya  ενώ στην όλη προετοιμασία συμμετείχαν συντάκτες από γνωστά βρετανικά περιοδικά αυτοκινήτου. 

Μπορεί η πρόκληση να αφορά τους φίλους που έχουν αποδημήσει στη Γηραιά Αλβιώνα, το βίντεο παρόλα αυτά παραμένει εξαιρετικά ενδιαφέρον. Πώς να μην είναι άλλωστε, όταν το όχημα είναι το νέο GT-86 της Toyota και ο οδηγός ο θαυματουργός Ιάπωνας;






Πηγή: Toyota UK TV

Περιοδικό AutokinisiMag

Μάθε Τέχνη...

Ο λόγος για τους δύο οδηγούς F1 της Mercedes AMG Petronas, Michael Schumacher και Nico Rosberg οι οποίοι μαζί με ένα μηχανικό της AMG συναρμολογούν (ή τουλάχιστον προσφέρουν ένα χεράκι βοήθειας) τον κινητήρα της νέας CLS 63 AMG Shooting Brake - η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα αύριο το βράδυ στο Hockenheim. Πρόκειται για ένα οκτακύλινδρο μηχανικό σύνολο 5,5 λίτρων, το οποίο είναι εφοδιασμένο με δύο τούρμπο. 





Ακόμη, παρακάτω μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση από την Mercedes-Benz CLS 63 AMG Shooting Brake . Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις της, αύριο μετά την επίσημή της παρουσίαση.


Πηγή: Mercedes AMG

Περιοδικό AutokinisiMag

Training Day


Είναι αναμενόμενο, η προετοιμασία οχημάτων και οδηγών πριν από κάθε πέρασμα στο Dragtimes.info να είναι ανάλογη της ιπποδύναμης των αυτοκινήτων. Η 23η Ιουνίου ήταν ημέρα προπόνησης για τους συμμετέχοντες στη σειρά αγώνων Unlim 500+. Λάπτοπ, όργανα χρονομέτρησης, κάμερες, εργαλεία και ανταλλακτικά συνθέτουν ένα ενδιαφέρον σκηνικό  το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.


Να πως είναι ένα test session στο ρώσικο Dragtimes:


Πηγή: Dragtimes.info

Περιοδικό AutokinisiMag

Η Opel επιστρέφει στο Champions League

Η Adam Opel AG επεκτείνει τις χορηγικές της δραστηριότητες στην Α ΄ κατηγορία του Γερμανικού ποδοσφαίρου. Αφού υπέγραψε συμφωνίες στα τέλη Ιουνίου με τις ομάδες της Α΄ κατηγορίας “Bundesliga”, Fortuna Düsseldorf, Bayer 04 Leverkusen, SC Freiburg και FSV Mainz 05 με έναρξη τη σεζόν 2012/2013, η φετινή πρωταθλήτρια Γερμανίας και ομάδα του Champions League, Borussia Dortmund γίνεται τώρα νέος εταίρος υψηλού προφίλ από το χώρο του ποδοσφαίρου. Επιπλέον, ο προπονητής της Dortmund, Jürgen Klopp, θα εκπροσωπεί την Opel σαν πρεσβευτής της μάρκας. Η συμφωνία συνεργασίας με τη νικήτρια του Champions League το 1997 και οκτώ φορές πρωταθλήτρια Γερμανίας βασίζεται σε ατομικά θεμελιώδη στοιχεία που υπερβαίνουν τα συμβατικά όρια μιας χορηγίας. Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν διαφημιστικές αφίσες και καταχωρήσεις στο περιοδικό "Echt" της Borussia Dortmund. Η Opel επιπλέον προσφέρει οχήματα για τη μεταφορά παικτών και επίσημων παραγόντων σε δημόσιες εκδηλώσεις, αλλά και για καθημερινή χρήση. Οι νέες συνεργασίες με τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους της Α΄ κατηγορίας σηματοδοτούν την επιστροφή της μάρκας ως χορηγού του σπορ στη Γερμανία. Μέχρι το 2002, η Opel θεωρείτο από τους μεγαλύτερους και πιο επιτυχημένους χορηγούς στο χώρο του ποδοσφαίρου αλλά και άλλων αθλημάτων στην Ευρώπη. Τη δεκαετία του 1990, η μάρκα ήταν χορηγός των FIFA και UEFA καθώς και κορυφαίων συλλόγων και ομάδων όπως η AC Mailand, Paris Saint-Germain και η FC Bayern Μονάχου. Η Opel συνήψε συμφωνία με τη Bayern Μονάχου, την πιο επιτυχημένη Γερμανική ομάδα του champions league επί δώδεκα χρόνια (1990 - 2002). Εκείνη την εποχή, επιπλέον του ποδοσφαίρου, η εταιρία υπήρξε χορηγός και άλλων αθλημάτων όπως μπάσκετ, χαντμπολ, χόκεϊ, τένις και πινγκ πονγκ.

Πηγή: Opel

Περιοδικό AutokinisiMag