Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Νάουσας προσκαλεί τα μέλη...


Η  Λέσχη Αυτοκινήτου Νάουσας προσκαλεί τα μέλη, τους φίλους της και του μηχανοκίνητου αθλητισμού της περιοχής μας σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011 στο συνεδριακό κέντρο της Σχολής Αριστοτέλους στις 19.00.

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι τα εξής:
  • 1.       Απολογισμός απερχόμενου Δ.Σ.
  • 2.       Εκλογή Εξελεκτικής Επιτροπής
  • 3.       Εκλογή Νέου Δ.Σ.
  • 4.       Γενική Θεματολογία
Επίσης κατά την διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης θα γίνονται εγγραφές και ανανεώσεις ετήσιων συνδρομών.
Δικαίωμα ψήφου έχουν όσοι είναι εγγεγραμένα μέλη και οικονομικά τακτοποιημένα, διαδικασία η οποία μπορεί να πραγματοποιήθει μέχρι και την έναρξη της Γενικής Συνέλευσης.
Κατάθεση υποψηφιοτήτων μέχρι και πρίν την έναρξη της Γενικής Συνέλευσης εγγράφως στην Γραμματεία της Λέσχης
Με εκτίμηση το Δ.Σ. της Λ.Α. Νάουσας

Πρωτοπορία της Fiat στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά

Η σημαντική αύξηση της τιμής των καυσίμων και η αυξημένη βαρύτητα που δίνουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), η οποία στην Ελλάδα υλοποιείται με τη σύνδεση των ετήσιων τελών κυκλοφορίας κάθε καινούργιου αυτοκινήτου με τις εκπομπές CO2, έχουν οδηγήσει σε μία αύξηση της αγοράς των αυτοκινήτων με κινητήρες diesel, παρ' όλο που η κυκλοφορία τους επιτρέπεται προς το παρόν μόνο εκτός των δύο μεγάλων πόλεων, Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Έτσι το 2010, η συνολική αγορά των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων (εκτός των ταξί) στην Ελλάδα έφτασε τις 4.300 μονάδες περίπου, ξεπερνώντας σε μερίδιο το 3%.

Κυρίαρχη θέση σ' αυτή την αγορά είχε η Fiat, που ήταν πρώτη σε πωλήσεις στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, με 630 μονάδες και μερίδιο αγοράς 14,6%. Επιπλέον στις μικρές κατηγορίες, A και B, κατέλαβε το 28%.. Να σημειώσουμε ότι οι κατηγορίες Α και Β έχουν βαρύνουσα θέση στην ελληνική αγορά εφόσον αποτελούν μαζί το 40% περίπου της συνολικής αγοράς πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αποτέλεσαν το 7% των συνολικών πωλήσεων της Fiat, κάτι που αποτελεί μια φυσιολογική συνέπεια λόγω της μακρόχρονης εμπειρίας και τεχνογνωσίας της Fiat στην πετρελαιοκίνηση σε συνάρτηση με τις συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά καυσίμου. Στο πλαίσιο αυτό, η μάρκα, προσφέρει στην ελληνική αγορά μία ευρεία γκάμα πετρελαιοκίνητων μοντέλων (όλα προδιαγραφών Euro 5) τα οποία ταιριάζουν απόλυτα στις ελληνικές συνθήκες, όπου τον κύριο ρόλο παίζουν τα μικρά, οικονομικά αυτοκίνητα.

Το πιο πετυχημένο πετρελαιοκίνητο μοντέλο της Fiat στην ελληνική αγορά ήταν το Panda με τον κινητήρα 1.3 Multijet των 75 ίππων. Η κυριαρχία του στη μικρή κατηγορία φαίνεται από το γεγονός ότι σχεδόν 1 στα 2 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι Panda, ενώ στην ίδια κατηγορία διατίθεται και το πετρελαιοκίνητο 500 με τον Multijet 2ης γενιάς με 95 ίππους. Στην αμέσως επόμενη κατηγορία υπάρχει μια μεγάλη γκάμα πετρελαιοκίνητων εκδόσεων με τις επιλογές των 1.3 Multijet 75 & 95 ίππων και 1.6 Multijet 120 ίππων που εφοδιάζουν την γκάμα του Punto. Th γκάμα συμπληρώνουν τα Qubo (1.3 Multijet με 75 ίππους), Bravo (1.6 Multijet με 120 ίππους), Doblo (1.6 Multijet με 105 ίππους) και Sedici (2.0 Multijet με 135 ίππους).
Η ενίσχυση της αγοράς των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρά τους περιορισμούς που θέτει η νομοθεσία στην κυκλοφορία τους στις δύο μεγάλες πόλεις, οφείλεται σε μια σειρά από πλεονεκτήματα που έχουν απέναντι στους βενζινοκινητήρες, τα οποία για πολλούς είναι αρκετά για να αντισταθμίσουν την υψηλότερη τιμή αγοράς των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων. Έτσι, οι κινητήρες diesel έχουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, σημαντικά υψηλότερη ροπή που αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές, χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα και χαμηλότερο κόστος συντήρησης (ειδικά στις σύγχρονες εκδόσεις με φίλτρο σωματιδίων, οι οποίες μάλιστα εξαλείφουν το μειονέκτημα αυξημένων εκπομπών σωματιδίων).
Η ηγετική θέση της Fiat στον τομέα της πετρελαιοκίνησης δεν είναι τυχαία και δεν είναι μόνο εμπορική, αλλά και τεχνολογική. Το ιταλικό γκρουπ έχει επενδύσει πολύ στην εξέλιξη της τεχνολογίας των ντίζελ, με τρόπο ώστε να συνδυάζουν την απαραίτητη σήμερα «περιβαλλοντική συμβατότητα» με την απόλαυση της οδήγησης που αποτελεί βασικό συστατικό της ιταλικής σχολής στην αυτοκίνηση. Και οι τεχνολογικές καινοτομίες που προέρχονται από αυτήν προσπάθεια είναι σημαντικές. Το 1987 το Fiat Group παρουσίασε τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επιβατικό αυτοκίνητο, ο οποίος τοποθετήθηκε στο Fiat Croma. Κατά την εξέλιξη της τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού, οι ερευνητές της Fiat ανακάλυψαν ότι χρειαζόταν ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα προκειμένου να μειωθεί το επίπεδο κραδασμών, η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων. Αυτό έγινε εφικτό το 1997 μετά από χρόνια ερευνών της Fiat και της Bosch με την εφαρμογή της τεχνολογίας Common Rail, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην Alfa Romeo 156 κι έγινε σταδιακά βασικό στοιχείο όλων των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων.

Το 2003 η Fiat δημιούργησε την επαναστατική τεχνολογία MultiJet, τη δεύτερη γενιά Common Rail, με σημαντικότερα οφέλη τη μείωση θορύβου και κραδασμών καθώς και τη σημαντική μείωση εκπομπής μικροσωματιδίων. Το σύστημα χρησιμοποιεί μια τεχνική που χωρίζει τον ψεκασμό του καυσίμου σε διαδοχικά στάδια για κάθε κύκλο λειτουργίας, επιτυγχάνοντας καλύτερο έλεγχο των πιέσεων και των θερμοκρασιών μέσα στο θάλαμο καύσης και πιο αποτελεσματική αξιοποίηση του αέρα που εισάγεται στους κυλίνδρους. Η τεχνολογία Multijet σχεδιάστηκε για κινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, το μικρότερο κινητήρα πετρελαίου που κατασκευάστηκε ποτέ. Το 2009 η τεχνολογία αναβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο και το σύστημα MultiJet II περιλαμβάνει περισσότερες και ταχύτερες εγχύσεις καυσίμου ανά πλήρη κύκλο λειτουργίας του κινητήρα. Με αυτό τον τρόπο επιτεύχθηκε καλύτερο management της καύσης και το αποτέλεσμα ήταν μείωση του θορύβου, αύξηση της ισχύος, μείωση της κατανάλωσης και μείωση των εκπομπών CO2 κατά 3% και των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 20%.

Πάνω σε αυτή την ισχυρή βάση η Fiat δημιούργησε μια εξαιρετικά πετυχημένη γκάμα πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, η οποία κερδίζει πλέον και το ελληνικό κοινό, παρά τις αντιξοότητες της ελληνικής αγοράς για τα diesel. Κι αυτή η γκάμα με τους υπερσύγχρονους κινητήρες Multijet θα εξακολουθήσει να αναπτύσσεται, προσφέροντας μια οικολογική διάσταση της αυτοκίνησης στην οποία έχει δεσμευτεί εδώ και χρόνια το γκρουπ Fiat.

100% γνήσια ανταλλακτικά -40% φθηνότερα

100% γνήσια ανταλλακτικά -40% φθηνότερα
σε όλα τα μοντέλα HYUNDAI & KIA

28/01/2011 - ΟΜΙΛΟΣ Π. & Ρ. ΔΑΒΑΡΗ –Οι εταιρίες ΧΙΟΥΝΤΑΪ ΕΛΛΑΣ Π. & Ρ. ΔΑΒΑΡΗ ΑΒΕΕ & ΑΟΥΤΟ ΝΤΗΛ Π. & Ρ. ΔΑΒΑΡΗ ΑΒΕΕ μέλη του Ομίλου Π. & Ρ. ΔΑΒΑΡΗ, Επίσημοι Εισαγωγείς για τις μάρκες HYUNDAI & KIA αντίστοιχα στην Ελλάδα, μένοντας πιστές και πάντα δίπλα στις ανάγκες των πελατών τους, προχώρησαν σε πραγματική μείωση τιμών -40% στα ανταλλακτικά για όλα τα μοντέλα HYUNDAI & KIA. Μέσω της ενέργειας αυτής, όλοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων HYUNDAI & KIA, παλαιοί και νέοι πελάτες, επωφελούνται της αγοράς 100% γνήσιων ανταλλακτικών με -40% μείωση τιμής!

Οι εταιρίες του Ομίλου, μέσω της άμεσης και ουσιαστικής συνεργασίας με την MOBIS COMPANY με έδρα την Κορέα και παραρτήματα ανά τον κόσμο (κατέχοντας θέση ανάμεσα στις πρώτες εταιρίες παγκοσμίως στην βιομηχανία ανταλλακτικών αυτοκινήτων και Νο 1 στην παραγωγή container), επιτυγχάνουν να βρίσκονται και να συμμετέχουν ακόμα πιο δυναμικά στον παλμό της αγοράς του After Sales στον ελλαδικό χώρο. Μοναδικός στόχος, είναι η κάλυψη των απαιτήσεων του πελάτη σε επίπεδο ποιότητας και γνησιότητας 100%, καλύπτοντας παράλληλα τις ανάγκες του σε επίπεδο πραγματικής μείωσης τιμής.

Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία HYUNDAI & KIA και το προσωπικό τους, σας περιμένουν!

Εκπαιδευτική Ημερίδα 2011 από τη Shell AutoNet Γκιουζελίδης


Η εταιρεία ΑΦΟΙ ΓΚΙΟΥΖΕΛΙΔΗ Ο.Ε. ως επίσημος διανομέας των προϊόντων της εταιρείας SHELL πραγματοποιεί εκπαιδευτική ημερίδα στη Καβάλα, το Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011, και ώρα 16:30 στο Ξενοδοχείο "EGNATIA". Τα θέματα θα είναι τα εξής: α) H SHELL και οι δραστηριότητές της, β) Τεχνολογία Λιπαντικών, γ) Καινοτομία GTL (Gas To Liquid) και δ) Λιπαντικά Βιομηχανίας.
Εισηγητής θα είναι ο κ. Παναγόπουλος Νικόλαος, Senior Technical / HSSE Adviser: Ειδικός Τεχνικός Σύμβουλος

Shell AutoNet Γκιουζελίδης - 2531082825-6

Motorsport Ignition 2011: Formula 1 και MotoGP

Καλωσορίζουμε τον τελευταίο μήνα του χειμώνα. Ο μήνας Μάρτιος σημαίνει για τους πολλούς η έναρξη της πιο ρομαντικής εποχής του χρόνου. Για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού όμως ξεκινάει η "ζωή". Πρώτη μας υποδέχεται η Formula 1 στις 11/3, ημέρα ελεύθερων δοκιμαστικών, στο Μπαχρέιν. Στα ρόστερ των μεγάλων ομάδων δεν υπάρχει καμία αλλαγή.


Το ρεκόρ ταχύτερου γύρου κρατάει ο Μ. Σουμάχερ από το 2004


Αντιθέτως στο πρωτάθλημα MotoGP έχουμε δύο μεγάλες μεταγραφές. Ο "doctor" Βαλεντίνο Ρόσσι αφήνει την εργοστασιακή ομάδα της Υamaha και θα οδηγεί πλέον για λογαριασμό της Ducati. Ο πρώην οδηγός της Ducati, Κέισι Στόνερ, θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Repsol Honda δίπλα στους Πεντρόζα και Ντοβιτσιόζο. Η έναρξη του πρωταθλήματος μας καλωσορίζει στη πίστα του Κατάρ στις 20/3.




Άραγε η άνοιξη του 2011 μας επιφυλάσσει κι άλλες εκπλήξεις;;;