Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

TETRAKOSARI © IV SERRES [TEASER]



Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης (ή αλλίως Autokinisimag) με το νεοσύστατο αθλητικό σωματείο ΛΑΑΜΘ πρόκειται σύντομα να ανακοινώσει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙV το οποίο θα λάβει μέρος στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών! 


Ετοιμαστείτε για ένα ξέφρενο διήμερο 1500+ περασμάτων με οχήματα από ΟΛΗ την Ελλάδα, και από ιδιαίτερα δυνατά αυτοκίνητα ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ! Ζείστε και γιορτάστε μαζί με χιλιάδες θεατές την επίσημη γιορτή της κόντρας όπως επίσημα αναγνωρίστηκε το 2009 και πρόσφατα πήρε και την σφραγίδα του κράτους! 


Η τελική ημερομηνία θα ανακοινωθεί μόλις δοθεί η άδεια του αγώνα αφού γίνει η απαραίτητη συνεδρίαση της ανάλογης επιτροπής της ΟΜΑΕ, δηλαδή ΜΕΤΑ τις 20 Ιανουαρίου 2012. 
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία πριν από αυτή την ημερομηνία, ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος παρόμοιος αγώνας δεν έχει αδειοδοτηθεί. 


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης | Autokinisimag
Επίσημη ιστοσελίδα:
http://www.autokinisimag.gr/
Μοναδικοί διοργανωτές RWYB σε όλη την Ελλάδα:
http://www.tetrakosari.gr/
Διαδυκτιακή ψυχαγωγική εκπομπή στο internet:
http://www.rodastileto.gr/
Facebook page:
http://www.facebook.com/pages/Autokinisi-An-Makedonias-Thrakis/41008953514
To δικό μας blogspot:
http://autokinisimag.blogspot.com/
Το κανάλι μας στο YouTube:
http://www.youtube.com/user/autokinisimag
Το κανάλι μας στο GreekTube:
http://www.greektube.org/user/autokinisimag
Οι χιλιάδες φωτογραφήσεις μας στο Photobucket:
http://s739.photobucket.com/home/autokinisimag/index

Ρεκόρ όλων των εποχών για τις πωλήσεις της Nissan στην Ευρώπη, το 2011.

Η Nissan έσπασε όλα τα ρεκόρ πωλήσεων για την Ευρώπη το 2011, κατακτώντας το καλύτερο, στην ιστορία της, μερίδιο αγοράς στην Γηραιά Ήπειρο. Συγκεκριμένα, στο ημερολογιακό έτος 2011 η Nissan κατέγραψε πανευρωπαϊκές πωλήσεις 695.702 μονάδων – αυξημένες κατά 25% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ του 2010.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα για τη Nissan, να κατακτήσει ένα μέσο μερίδιο αγοράς (κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου) που αγγίζει το 3,7%, θέτοντας ένα ακόμα ρεκόρ, αφού υπερέβη το προηγούμενο του 2010 κατά 0,6%.

Ο Paul Willcox, Vice President Sales & Marketing της Nissan Εurope, δήλωσε: "Παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε το 2011, συμπεριλαμβανόμενου του καταστροφικού σεισμού στην Ιαπωνία, η Nissan δεν υπήρξε ποτέ ισχυρότερη στην Ευρώπη. Η επίδοση αυτή οφείλεται στα πρωτοποριακά μοντέλα μας που έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη, για την Ευρώπη. Συνολικά, η Nissan παράγει περίπου το 70% των οχημάτων που πωλούνται στην Ευρώπη σε εργοστάσια στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και τη Ρωσία. Αυτό μας εξασφαλίζει ότι η γκάμα των μοντέλων που διαθέτουμε, είναι προσαρμοσμένη στις ευρωπαϊκές προσδοκίες όσον αφορά το στυλ, την ποιότητα, την απόδοση και την αξιοπιστία".

Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της Nissan για το 2011 έφθασαν τις 5.688 μονάδες, οι οποίες την κατατάσσουν στην 6η θέση στις ταξινομήσεις του έτους και με μερίδιο αγοράς 5,8%. Παράλληλα στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, οι πωλήσεις της Nissan στην Ελλάδα για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα έφθασαν τις 976 μονάδες, οι οποίες την κατατάσσουν στην 2η θέση και με μερίδιο αγοράς 15,4%.

Πρωτιές Opel σε όλους τους τομείς


Το 2011 ήταν μία ακόμα χρονιά επιτυχιών για την Opel σε όλα τα επίπεδα. Η πιο πρόσφατη επιβεβαίωση της προϊοντικής ποιότητας της μάρκας ήταν η κορυφαία αξιολόγησή της στην Έκθεση Dekra - για τρίτη συνεχή φορά - με το Astra και το Insignia να καταλαμβάνουν την 1η και 2η θέση αντίστοιχα στην κατηγορία ‘καλύτερη ατομική κατάταξη’.
Η διάσημη σχεδιαστική φιλοσοφία Opel διακρίθηκε και εξελίχθηκε μέσα από προϊόντα προηγμένης αισθητικής όπως το Astra GTC. Σε μία εποχή που η περιβαλλοντική υπευθυνότητα και η βιωσιμότητα είναι πρωταρχικές προτεραιότητες, ο οικολογικός χαρακτήρας τόσο των προϊόντων Opel όσο και των εγκαταστάσεων στα οποία παράγονται βελτιώνεται συνεχώς με τη χρήση προηγμένων υλικών, αντιρρυπαντικών τεχνολογιών και μεθόδων που διασφαλίζουν τις ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Καινοτομία, απόδοση καυσίμου, εργονομία, σεβασμός στο περιβάλλον και άριστη σχέση αξίας/τιμής είναι βασικές αξίες της Opel που υλοποιούνται μέσα από αυτοκίνητα φιλικά και προσιτά στο χρήστη.
Απόρροια των παραπάνω, η ισχυρή παρουσία της Opel τη χρονιά που πέρασε. Η Ελληνική Opel επικράτησε στην 1η θέση του πίνακα πωλήσεων λιανικής, Νο1 σε προτίμηση μεταξύ των πελατών με 12,1% μ.α. Το μερίδιο της μάρκας αυξήθηκε κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες, τιμή που αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη αύξηση της αγοράς. Το Opel Corsa αναδείχτηκε γενικό best seller με μερίδιο 6,2%. Το δημοφιλές Opel Astra & το κορυφαίο Opel Insignia ήρθαν πρώτα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, ενώ το μικρό πολυμορφικό Opel Meriva ήταν 1ο στις πωλήσεις Λιανικής με 20,2% μ.α. Τέλος η Opel Ελλάδας σάρωσε και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο κερδίζοντας 2 από τα 5 βραβεία του θεσμού European Marketing Awards 2011 της GM/Opel .
Οι επιτυχίες αυτές αποτελούν σημαντική ώθηση για τη μελλοντική πορεία της εταιρίας, η οποία θα συνεχίσει να αγωνίζεται δυναμικά, σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον προσφέροντας στους πελάτες βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες.