Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Εφευρέθηκε και αυτό! Ελαστικά χωρίς αέρα!

Η εταιρία ελαστικών Bridgestone ανακοίνωσε στην έκθεση του Τόκυο ότι εξέλιξε ένα ελαστικό χωρίς αέρα, το οποίο στο μέλλον θα μπορούσε να αποδειχθεί μία βιώσιμη και φιλικότερη προς το περιβάλλον εναλλακτική πρόταση, σε σχέση με τα κλασικά ελαστικά.


Τα ελαστικά χωρίς αέρα έχουν λιγότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον σε σχέση με τα κλασικά ελαστικά αλλά μέχρι τώρα αντίστοιχες ιδέες ελαστικών αποδείχθηκαν πολύπλοκες για μαζική παραγωγή. Η Bridgestone εξέλιξε την τεχνολογία αυτή με σκοπό την πρακτική εφαρμογή.

Χάρη στη μοναδική κατασκευή των ακτινών, που εκτείνονται κατά μήκος των εσωτερικών πλευρών των ελαστικών και υποστηρίζουν το βάρος του οχήματος, δεν υπάρχει καμία ανάγκη να συμπληρώνετε τακτικά τον αέρα των ελαστικών, γεγονός που σημαίνει ότι τα ελαστικά απαιτούν λιγότερη συντήρηση. Παράλληλα, εξαλείφεται η ανησυχία για κλαταρίσματα. Επιπλέον, η κατασκευή της ακτίνας εντός του ελαστικού αποτελείται από επαναχρησιμοποιήσιμη, θερμοπλαστική ρητίνη και κατά μήκος της γόμας στο τμήμα του πέλματος, τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι 100% ανακυκλώσιμα. Ως αποτέλεσμα, τα ελαστικά θέτουν νέα πρότυπα στους τομείς του περιβάλλοντος, της ασφάλειας και της αναπαυτικότητας.

Η Bridgestone επιδιώκει την τεχνολογική εξέλιξη με στόχο την επίτευξη μίας αυτό-ανανεώσιμης διαδικασίας, η οποία θα δρα προληπτικά, μεγιστοποιώντας την κυκλική χρήση των πηγών από φθαρμένα ελαστικά σε νέα ελαστικά καθώς και τη χρήση ανακυκλώσιμων πηγών. Το ελαστικό χωρίς αέρα, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο περίπτερο της Bridgestone, στην 42η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Θερμοπλαστική ρητίνη: Μία συνθετική ρητίνη, που γίνεται εύκαμπτη όταν ζεσταίνεται, μπορεί να μορφοποιηθεί σε ποικιλία σχημάτων και σκληραίνει όταν ψυχραίνεται. Οι αλλαγές από θερμό σε ψυχρό μπορούν γενικά να επαναλαμβάνονται, γεγονός που καθιστά εύκολο το καλούπωμα και την ανακύκλωση των υλικών.

Ένα νέο super-car γεννιέται...

Oι γιορτές φτάνουν στο τέλος τους και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακονίζουν τα μαχαίρια τους, για το νέο Σαλόνι Αυτοκινήτου που ξεκινά σε λίγες μέρες στο Ντιτρόιτ. Ένα από τα πολλά αμάξια που θα κάνουν το ντεμπούτο τους εκεί, είναι και η εκθαμβωτική Lexus LF-LC . To νεό super-car λέγεται ότι θα είναι ο διάδοχος της Lexus SC, η οποία παράγοταν από το 1991 μέχρι το 2010. Το εσωτερικό είναι επενδυμένο με ξύλο και μέταλλο, οι θέσεις δερμάτινες φυσικά ενώ η οροφή είναι πανοραμική, επενδυμένη με χοντρό γυαλί.Μπορεί οι φωτογραφίες να διέρρευσαν αλλά τα χαρακτηριστικά του είναι επτασφράγιστο μυστικό. Θα μάθουμε σε λίγες μέρες...







Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Citroen C1: ανανεωμένη εμφάνιση για το 2012

Το C1 άλλαξε εμφάνιση και κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στις 10 Γενάρη, στην έκθεση των Βρυξελλών. Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση που είναι επηρεασμένη από DS3 και C4 Aircross, το δημοφιλές όχημα θα φορά έναν 1.000αρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 68 ίππων, με μέση κατανάλωση 4.3 λίτρα/100 χλμ ενώ θα διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο τεχυτήτων. Mια από τις πιο σημαντικές τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από 103 γρ./χλμ. σε 99 γρ.χλμ. στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο. Ταυτόχρονα η κατανάλωση καυσίμου της συγκεκριμένης έκδοσης μειώνεται στα 4,3 λίτρα/100 χλμ.Στην αγορά το περιμένουμε τον Μάρτιο!







Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Εδώ ο κόσμος καίγεται και η Bentley...

Μπορεί για τα οικονομικά των Ελλήνων το 2011 να ήταν η χειρότερη χρονιά στη σύγχρονη ιστορία μας, όμως εκτός της χώρας μας η ζωή συνεχίζεταi! Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Bentley το 2011 ήταν αυξημένες κατά 37% σε σύγκριση με το 2010! Τον Δεκέμβριο μάλιστα η εταιρία σημείωσε τον καλύτερό της μήνα «μετά την ύφεση» (σε κάποιες χώρες η ύφεση του 2008 ανήκει στο παρελθόν) και τον δεύτερο καλύτερο μήνα στην ιστορία της.



Η πιο μεγάλη αγορά για την Bentley είναι αυτή της Αμερικής κι ακολουθούν η Κίνα (με διπλάσιες πωλήσεις από το 2010) και η Ευρώπη. Όπως επισημαίνουν οι άνθρωποι τηhttp://www.blogger.com/img/blank.gifς Bentley, σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές αγορές παρουσίασαν αύξηση, με πρώτη τη γερμανική που κατέγραψε άνοδο 90%!

Ο διευθύνων σύμβουλος της Bentley ανακοίνωσε ότι το μέλλον της εταιρίας αναμένεται εξίσου λαμπρό και σύντομα θα ληφθεί η τελική απόφαση για το αν το φημολογούμενο SUV θα μπει στην παραγωγή. Επίσης, ο κ. Ντερχάιμερ δήλωσε ότι θα του άρεσε να δει ένα διθέσιο coupe, ένα αγωνιστικό κι ένα αυτοκίνητο με κάποιο καινούριο τύπο οροφής (cabrio με hardtop άραγε;).


Πηγή:protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Ιστορίες καθημερινής τρέλας: αμάξια που κυκλοφορούν στο Τόκυο

Tι αυτοκίνητα μπορείς να δει κανείς να κυκλοφορούν στους δρόμους του Τόκυο;Αυτά που δεν πρόκειται να δεις ποτέ να περνάνε έξω από το σπίτι σου!Θα δεις από μια F40 με εκπληκτικό μπλέ χρώμα μέχρι μια Maserati Khamsin. Ένας ιαπωνέζος φωτογράφος δρόμου, άφησε τους δημοσιογράφους του TopGear να δημοσιεύσουν την συλλογή φωτογραφιών του, όπου αποτυπώνει την πραγματική αυτοκινητιστική κουλτούρα των Ιαπωνέζων...Μετά από το βίντεο , με τα αμάξια που κυκλοφορούν στους δρόμους του Λονδίνου (δες εδώ) οι παρακάτω φωτογραφίες μας αποτελείωσαν!

Ferrari 512M




Ferrari F40




Aston Martin DB7



Lamborghini Diablo



Lamborghini Gallardo



Maserati Khamsin




Lancia Delta HF Integrale



Lexus LFA




Honda NSX




Mercedes-Benz W111 280 SE Coupe




Πηγή: topgear

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης