Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΕΛΛΑΔΑΡΑ του ΔΝΤ και Μηχανοκίνητος Αθλητισμός

Στα σχολικά χρονιά μας χρόνια εξεταζόμασταν με την μέθοδο της αντιστοίχησης. Με τα σημερινά δεδομένα αν βλέπαμε στη μια στήλη «Μηχανοκίνητος Αθλητισμός» και στην άλλη στήλη «Ελλάδα» θα ξέραμε δια της μεθόδου της εις άτοπο απαγωγής ότι αυτά τα δύο δεν έχουν καμία απολύτως σύνδεση!

Σε μια Ελλάδα που κάθε τι καινοτόμο καταπνίγεται στο βωμό της γραφειοκρατίας, μιας «ασφάλειας» γεμάτη ανασφάλεια, σε ένα ανοργάνωτο σύστημα γεμάτο τρύπες. Σε μια χώρα που έδωσε τα φώτα του Πολιτισμού και δεν κράτησε ένα κεράκι για τον εαυτό της. Σε μια χώρα δημοκρατίας που αντί να την κυβερνούν οι πολίτες…το πάνω χέρι έχουν οι πιστωτές της και οι οικονομικοί δολοφόνοι.

Από αυτούς τους «αρμόδιους» περιμένουμε να ακούσουν την φωνή νέων ανθρώπων που το μόνο που ζητούν είναι να ασχοληθούν με το μηχανοκίνητο αθλητισμό σε μια Πιστά και όχι στους δημόσιους δρόμους; Τι κι αν φωνάζουμε ότι ο Αθλητισμός είναι Πολιτισμός και Παιδεία. Πολιτισμός είναι πλέον οι «μίζες» από την ανάθεση κατασκευών που παίρνουν εργολάβοι και οι Πολιτικοί που «μάχονται» για το μέλλον του ελληνικού λαού. Παιδεία είναι η προετοιμασία ανέργων και δούλων πολυεθνικών εταιριών για ένα κομμάτι ψωμί.

Κατηγορούμε την Αμερική που σκοτώνει τα παιδιά της στους διαφόρους πολέμους. Η Ελλάδα τα σκοτώνει καθημερινά στο δρόμο για να γεμίζουν τα δελτία ειδήσεων το τρομοκρατικό τους θεματολόγιο.

Ας μην περιμένουμε λοιπόν από αυτούς τους αρμόδιους να μας προσφέρουν το χώρο για να κάνουμε αυτό που αγαπάμε με ασφάλεια. Γιατί οι φωνές μας είναι βοή εν τη ερήμο.

Αν δεν μπορούν να μας ακούσουν λοιπόν ας δουν τις 120 συμμετοχές και τα 4000 άτομα που συγκεντρώθηκαν το διήμερο της διεξαγωγής του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ 3. Θέλω προσωπικά να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο Λογοθέτη Νικόλαο για την προσπάθεια του αυτή. Και πιστέψτε ότι σε αυτή τη προσπάθεια υπάρχει κατάθεση ψυχής…αλλιώς μετά από 2 πετυχημένα ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙΑ…εσύ και εγώ δεν θα ήμασταν παρόντες στο τρίτο…ούτε θα ζητούσαμε και το τέταρτο.

Δυναμική Εμφάνιση, Σπορ Συμπεριφορά

Έντονο αναμένεται το φετινό φθινόπωρο για την Opel με το λανσάρισμα τριών νέων, πολυαναμενόμενων μοντέλων: του επαναστατικού ηλεκτρικού Ampera με δυνατότητα επέκτασης της αυτονομίας, της νέας γενιάς του πρωταθλητή ευελιξίας Zafira Tourer και του τρίθυρου σπορ, μικρομεσαίου Astra GTC. Το Astra GTC θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 15 – 25 Σεπτεμβρίου, 2011.

Το νέο Astra GTC ξεχωρίζει με τη δυναμική σχεδίαση και τη σπορ συμπεριφορά του. Εξωτερικά, ανάγλυφες επιφάνειες με έξυπνες πινελιές προσθέτουν οπτική ένταση στις καθαρές γραμμές του coupé. Όλες οι εκδόσεις του Astra GTC υιοθετούν τη προηγμένη διάταξη εμπρός άξονα με HiPerStrut – High Performance Strut – που συνδυάζεται άριστα με τον πίσω άξονα με σύνδεσμο Watt (πατέντα της Opel) διασφαλίζοντας απαράμιλλη ευστάθεια και οδηγική ακρίβεια. Ελάχιστα μόνο καθαρόαιμα, σπορ αυτοκίνητα της κατηγορίας διαθέτουν μία τόσο προηγμένη αρχιτεκτονική εμπρός άξονα.

«Το Astra GTC είναι το πιο σπορ μέλος της οικογένειας Opel» δήλωσε ο Karl-Friedrich Stracke, CEO της Opel. «Σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις μας στο Rüsselsheim σαν ένα ελκυστικό σπορ coupé με απαράμιλλες επιδόσεις, παραμένοντας παράλληλα προσιτό, ευρύχωρο και ευέλικτο. Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα φέρει φρέσκια πνοή στη σπορ, μικρομεσαία κατηγορία».

Το GTC είναι το απόλυτο Astra, σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Με ποσοστό 15 - 20% επί των συνολικών πωλήσεων Astra, θα τονώσει την επιτυχημένη οικογένεια μικρομεσαίων μοντέλων Opel, που αύξησε το μερίδιό της στην Ευρωπαϊκή κατηγορία από 8,3% το 2009 στο 11,4% το 2010.

Μυώδης αισθητική με έντονες γραμμώσεις

Το νέο Astra GTC είναι εμπνευσμένο από το Opel GTC Paris Concept που παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το Astra GTC είναι ένα σπορ, πενταθέσιο μικρομεσαίο μοντέλο με εντυπωσιακές αναλογίες και τη γοητεία ενός coupé: Δεν μοιράζεται κάποιο εξωτερικό στοιχείο με άλλα μέλη της οικογένειας Astra, εκτός από τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και την ιστοκεραία. Έξι από τα επτά σχέδια ζαντών 17 έως 20 ιντσών είναι επίσης αποκλειστικά για το GTC.

«Θέλαμε το Astra GTC να γίνει ο απόλυτος εκφραστής της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’ και να ενσαρκώνει το πάθος μας για το αυτοκίνητο» δήλωσε ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της Opel. «Ωστόσο, δεν θέλαμε το συναίσθημα να επισκιάσει τη λειτουργικότητα: το Astra GTC είναι ένα έξυπνο και προσιτό ‘dream car’».

Στην προφίλ άποψη, οι σχεδιαστές μεγιστοποίησαν την οπτική απήχηση περιορίζοντας τον αριθμό των γραμμών: μόνο τρεις ισχυρές γραμμές δημιουργούν ένταση και πλαστικότητα στο σχήμα του Astra GTC. Η λεπίδα- στοιχείο ταυτότητας της Opel χρησιμοποιείται όπως την είδαμε για πρώτη φορά στο Insignia – μία κομψή, ζωηρή γραμμή που διαγράφει καμπύλη τροχιά από την εμπρός πόρτα μέχρι τον πίσω προφυλακτήρα και τονίζει το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος. Μία δεύτερη γραμμή ενσωματώνει τη λαβή της πόρτας και εκτείνεται προς τα πίσω, δίνοντας έμφαση στο εντυπωσιακό στήσιμο του GTC και διαχωρίζοντας το ‘πληθωρικό πάνω’ από το ‘διακριτικό κάτω’ τμήμα του αμαξώματος. Η χρωμιωμένη, τρίτη γραμμή που ακολουθεί τη σπορ καμπύλη της οροφής, αναδεικνύει το σχήμα των παραθύρων και καταλήγει σε μία ανάγλυφη ενσωματωμένη αεροτομή.

Στο δυναμικό εμπρός τμήμα κυριαρχεί η γνώριμη κεντρική πτυχή της Opel, Οι λεπτοί προβολείς- σαν μάτια αετού περιλαμβάνουν φώτα ημέρας σε ‘σχήμα φτερού’. Αυτά πλαισιώνουν την κομψή χρωμιωμένη μπάρα με το έμβλημα της μάρκας και την κάτω τραπεζοειδή γρίλια, που τοποθετείται χαμηλότερα για πιο αγωνιστική αίσθηση, επιβεβαιώνοντας το σπορ ταμπεραμέντο του αυτοκινήτου.

Οι ‘ώμοι’ αποτελούν και το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του Astra GTC. Η δυναμική σχεδίαση κάνει την παρουσία του αυτοκινήτου επιβλητική και πολύ αποφασιστική στο δρόμο. Η γραμμή από την κολόνα C σβήνει αρμονικά στην πίσω πόρτα ‘αγκαλιάζοντας’ και την πίσω αεροτομή που ενσωματώνεται έξυπνα ως οπτική συνέχεια της οροφής. Προαιρετικές λυχνίες LED τονίζουν το ‘σχήμα φτερού’ των πίσω φώτων.

Αποκλειστική, high-tech εμπρός ανάρτηση βελτιώνει την απόκριση από το σύστημα διεύθυνσης

Το μηχανοτρονικό πλαίσιο του Astra GTC υιοθετεί μία αποκλειστική, high-tech αρχιτεκτονική εμπρός ανάρτησης, παρόμοια με του Insignia OPC, που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά και προσφέρει την ακρίβεια διεύθυνσης ενός σπορ αυτοκινήτου.

Συγκριτικά με το πεντάθυρο Astra, η απόσταση του GTC από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 15 mm, ενώ οι βασικές διαστάσεις του πλαισίου αυξάνονται ελαφρώς. Λόγω των εκτεταμένων βραχιόνων ελέγχου πίσω, το μεταξόνιο αυξάνεται κατά 10 mm, από 2.685 – 2.695 mm. Και τα δύο μετατρόχια είναι φαρδύτερα, στα 1.584 mm (+ 40 mm) μπροστά και 1.588 mm (+ 30 mm) πίσω. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση σπορ ζαντών με μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικού, που βελτιώνει την ευστάθεια, το στήσιμο και το στυλ.

Η μεγάλη αλλαγή, ωστόσο, δεν είναι ορατή ‘δια γυμνού οφθαλμού’. Όλες οι εκδόσεις Astra GTC, ανεξάρτητα από τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού, εφοδιάζονται με κάτι που συνηθίζεται μόνο σε κορυφαία σπορ αυτοκίνητα: εμπρός ανάρτηση με High Performance Strut (HiPerStrut). Συγκριτικά με τη στάνταρ ανάρτηση McPherson του Astra, η HiPerStrut έχει μειωμένη γωνία βασιλικού πείρου και ίχνους, αλλά και πιο κοντό άξονα. Αυτό βελτιώνει τη γεωμετρία του τροχού και την πρόσφυση, μειώνει της αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση ενώ αυξάνει την πλευρική πρόσφυση, προσφέροντας στους οδηγούς του Astra GTC μία ζωηρή, σπορ αίσθηση και ‘ακριβή πληροφόρηση’ από το δρόμο.

Επιπλέον, η ανάρτηση HiPerStut μειώνει τις εγκάρσιες μετακινήσεις του τροχού κατά την περιστροφή του, με αποτέλεσμα να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου. Αυτή η προηγμένη διάταξη που κυριολεκτικά ‘κολλά’ το αυτοκίνητο στο δρόμο εγγυάται οδηγική απόλαυση για όλους, πριν καν κυκλοφορήσουν οι πολύ σπορ εκδόσεις που έχουν προγραμματιστεί για το άμεσο μέλλον.

Πίσω, ο ημιάκαμπτος άξονας συνδυάζεται με σύνδεσμο Watt. Αυτή η ευφυής διάταξη, αποκλειστική στην Opel, έχει ήδη αποδείξει τα πολλαπλά της οφέλη στο Astra. Αν και ελαφρύτερος και πιο συμπαγής από έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων, προσφέρει θαυμάσια άνεση, άριστη ηχομόνωση και εξαιρετική σταθερότητα/έλεγχο.

Το πλαίσιο του Astra GTC ενσωματώνει το ευφυές, πλήρως προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίουFlexRide της Opel. Αυτό αυξάνει την οδηγική ευστάθεια με καλύτερη συμπεριφορά στο στρίψιμο και απόκριση διεύθυνσης, καθώς προσαρμόζεται αυτόματα στις οδικές συνθήκες, στην ταχύτητα στριψίματος, στις κινήσεις του οχήματος και στο ατομικό στυλ οδήγησης. Το βελτιωμένο κράτημα και η ισορροπία του οχήματος αυξάνουν επίσης την οδηγική ασφάλεια στο όριο. Επιπλέον, το FlexRide προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις, που αλλάζουν το οδηγικό στυλ με το πάτημα ενός μπουτόν: ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ Standard mode (ισορροπημένο πρόγραμμα), “Tour” mode (πρόγραμμα άνεσης) ή του “Sport” mode (σπορ πρόγραμμα).

Τέσσερις κινητήρες στο ξεκίνημα – σπορ εκδόσεις αναμένονται σύντομα

Το Astra GTC διατίθεται άμεσα με τέσσερις κινητήρες – ένα πετρελαιοκινητήρα και τρεις βενζινοκινητήρες.

Ο αναβαθμισμένος 2.0 CDTI common-rail turbo diesel με 121 kW/165 hp εφοδιάζεται με φίλτρο σωματιδίων diesel (DPF) και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η νέα τεχνολογία Start/Stop της Opel που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε συνθήκες πόλης προσφέρεται στάνταρ. Ο 2.0 CDTI συνδυάζει άριστες επιδόσεις και υψηλή απόδοση. Παράγει ροπή μέχρι 380 Nm χάρη μέσω της λειτουργίας overboost, προσφέροντας στο Astra GTC επιτάχυνση μέχρι τα 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 210 km/h. Η κατανάλωση μικτού κύκλου δεν υπερβαίνει τα 4.9 λίτρα diesel / 100 km και οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 129 g/km. Με ένα ρεζερβουάρ 56-λίτρων, το Astra GTC 2.0 CDTI έχει αυτονομία πάνω από 1.100 km.

Το σύστημα Start/Stop είναι επίσης στάνταρ με τους δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1.4 με ισχύ 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp. Και οι δύο έχουν εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, παράγουν ροπή 200 Nm και καταναλώνουν 5,9 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ. (εκπομπές CO2:139 γραμμ./ χλμ.). Ισχυρότερος βενζινοκινητήρας είναι ο 132 kW/180 hp 1.6 turbo με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τελική ταχύτητα 220 km/h.

Περισσότεροι κινητήρες θα λανσαριστούν το διάστημα της παγκόσμιας πρεμιέρας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πιο σπορ εκδόσεις, όπως ένα πανίσχυρο OPC, θα ακολουθήσουν το 2012.

Καινοτόμες τεχνολογίες αυξάνουν την οδηγική απόλαυση και ασφάλεια

Ανεξαρτήτως κινητήρα, η οδήγηση ενός Astra GTC είναι μία απολαυστική εμπειρία χάρη στο προηγμένο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Η απόλαυση – όπως και η ασφάλεια – μπορούν να αναβαθμιστούν με μία γκάμα καινοτόμων συστημάτων.

Η δεύτερη γενιά του συστήματος εμπρός κάμερας Opel Eye περιλαμβάνει βελτιωμένες και περισσότερες λειτουργίες. Το Traffic Sign Recognition (TSR) αναγνωρίζει περισσότερα οδικά σήματα, ενώ στις πληροφορίες που παρέχει προστίθενται δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης. Επιπλέον του LaneDeparture Warning (LDW), υποστηρίζει τώρα και τη νέα λειτουργία Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Η νέα, τέταρτη γενιά του συστήματος φωτισμού Bi-Xenon Advanced Forward Lighting (AFL 4) κάνει το ντεμπούτο της στο νέο Astra GTC. Επιπλέον των εννέα λειτουργιών του AFL+ – μεταξύ των οποίων η High Beam Assist που ενεργοποιεί / απενεργοποιεί τη μεγάλη σκάλα φώτων ανάλογα με την επερχόμενη κυκλοφορία – μπορεί να αναβαθμιστεί με το Intelligent Light Ranging (ILR) που χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα του Opel Eye για τη μέτρηση της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και τη ρύθμιση του ύψους της μεσαίας σκάλας. Έτσι βελτιστοποιείται συνεχώς ο φωτισμός του δρόμου, χωρίς να τυφλώνει τους άλλους οδηγούς. Με αυτές τις δέκα λειτουργίες, το Astra GTC διαθέτει το καλύτερο πακέτο φωτισμού στην κατηγορία.

Κομψή, πρακτική σχεδίαση

Συγκριτικά με τους ανταγωνιστές του, το Astra GTC δεν υστερεί σε λειτουργικότητα παρά την coupé σχεδίαση. Φιλοξενεί άνετα πέντε άτομα, ενώ ο ευέλικτος χώρος αποσκευών του προσφέρει από 370 μέχρι 1.235 λίτρα – υπερέχοντας κατά 200 λίτρα του ανταγωνισμού. Οι αποθηκευτικοί χώροι της καμπίνας έχουν βελτιωθεί κατά 50% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά GTC, κάτι που οφείλεται κυρίως στο ηλεκτρικό χειρόφρενο το οποίο απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα – στην πιο εργονομική περιοχή για αποθηκευτικούς χώρους.

Η σχεδίαση του cockpit του Astra GTC συνδυάζει ανάγλυφα σχήματα και δυναμικές γραμμές, ενώ ο σπορ χαρακτήρας του αναδεικνύεται με νέα υφάσματα, χρώματα και ένθετα στις εκδόσεις Enjoy και Sport. Διατίθενται νέες premium δερμάτινες ταπετσαρίες με συνδυασμό Alcantara και Nappa. Το στάνταρ σπορ τιμόνι με πιο έντονες λαβές προβάλλει το συναρπαστικό χαρακτήρα του GTC.

Τα εμπρός καθίσματα του Astra GTC προσφέρουν τη μεγαλύτερη γκάμα ρυθμίσεων στην κατηγορία. Εργονομικά βελτιστοποιημένα εμπρός καθίσματα - με ρυθμίσεις οκτώ κατευθύνσεων και ρύθμιση υποστήριξης οσφυϊκής χώρας & μηρών τεσσάρων κατευθύνσεων - πιστοποιημένα από την ανεξάρτητη ομάδα ειδικών στον τομέα της υγείας της πλάτης του οργανισμού AGR (Aktion Gesunder Rücken - Action for Healthy Backs) είναι μία προσιτή επιλογή με τιμές που ξεκινούν από 390 ευρώ.

Το Astra GTC σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στο Διεθνές Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης της Opel στο Rüsselsheim και θα κατασκευάζεται στο Gliwice (Πολωνία).

Οι παραγγελίες ξεκινούν από τις 7 Ιουνίου και θα διατίθενται με τέσσερις κινητήρες και δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Οι τιμές στη Γερμανία κυμαίνονται από 21.750 Ευρώ (Astra GTC Enjoy 1.4 Turbo 88 kW/120 hp) μέχρι 27.855 Ευρώ (Astra GTC Sport 2.0 CDTI 121 kW/165 hp).