Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Αφήνει πίσω της την τεχνολογία LED η BMW λανσάροντας φώτα λέιζερ

Αποκλειστικές καινοτομίες και τεχνολογικά άλματα φέρνουν την BMW μπροστά από τον ανταγωνισμό. Στον τομέα εξωτερικού φωτισμού, η BMW είναι επίσης πρωτοπόρος, όπως για παράδειγμα λανσάροντας τους προβολείς LED για την BMW Σειρά 6 και εξελίσσοντας λειτουργίες όπως “Anti-dazzle High- Beam Assistant” και “Dynamic Light Spot”. Ο όρος “Dynamic Light Spot” είναι ένα σύστημα επισήμανσης που φωτίζει έγκαιρα τους πεζούς, προσελκύοντας την προσοχή του οδηγού. Μετά την τεχνολογία LED, τα φώτα λέιζερ είναι το επόμενο λογικό βήμα στην εξέλιξη φώτων των αυτοκινήτων.

Οι μηχανικοί της BMW ήδη εργάζονται προς την κατεύθυνση να φέρουν προσεχώς αυτή τη φιλοσοφία στη μαζική παραγωγή. Μία τέτοια πρωτοποριακή τεχνολογία θα επιτρέψει νέες εφαρμογές φώτων που αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση, ενώ χάρη στην υψηλή απόδοση θα συμβάλλει στην εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση της κατανάλωση

Τα φώτα λέιζερ παράγουν παράλληλες φωτεινές δέσμες.

Εξ ορισμού, ο φωτισμός λέιζερ είναι τελείως διαφορετικός από το ηλιακό φως και από τα διάφορα είδη τεχνητού φωτισμού που χρησιμοποιούνται ευρέως σήμερα. Κατ’ αρχήν, ο φωτισμός λέιζερ είναι μονοχρωματικός, που σημαίνει ότι τα φωτεινά κύματα έχουν το ίδιο μήκος. Επίσης, πρόκειται για μία ‘συνεκτική’ πηγή φωτός, δηλαδή τα κύματα έχουν σταθερή διαφορά φάσης.

Σαν αποτέλεσμα, ο φωτισμός λέιζερ μπορεί να παράγει μία σχεδόν παράλληλη δέσμη με φωτεινότητα (ένταση) χιλιάδες φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη των συμβατικών LED.

Στους προβολείς των οχημάτων, τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εφαρμογή αποκλειστικά νέων λειτουργιών. Επίσης, λόγω υψηλής εγγενούς απόδοσης, οι προβολείς λέιζερ έχουν μικρότερη από τη μισή κατανάλωση ενέργειας σε σχέση με τα φώτα LED. Με λίγα λόγια, οι προβολείς λέιζερ περιορίζουν την κατανάλωση.

Η ένταση των φώτων λέιζερ δεν είναι επικίνδυνη για τον άνθρωπο, τα ζώα ή τη φύση όταν χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα. Αυτό οφείλεται – μεταξύ άλλων - στο ότι η εκπομπή του φωτός δεν είναι άμεση αλλά μετατρέπεται πρώτα σε μία μορφή κατάλληλη για χρήση στο δρόμο. Το φως που προέρχεται από τη διαδικασία είναι πολύ λαμπερό και λευκό. Επίσης είναι πολύ ευχάριστο για το μάτι και καταναλώνει ελάχιστη ενέργεια.

Δίοδοι λέιζερ ήδη χρησιμοποιούνται σήμερα σε καταναλωτικά προϊόντα.

Απόλυτα ασφαλής, η τεχνολογία φωτισμού λέιζερ ήδη χρησιμοποιείται σε διάφορα καταναλωτικά προϊόντα, αν και σε πολλές περιπτώσεις πρόκειται για ένα προϊοντικό χαρακτηριστικό που περνά απαρατήρητο από το χρήστη. Δεν θα συμβεί το ίδιο όμως όταν αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιηθεί στα αυτοκίνητα, όπως προγραμματίζει η BMW. Εδώ, τα πλεονεκτήματα θα είναι αισθητά και ορατά. Ένα ακόμα καθοριστικό στοιχείο του λέιζερ είναι το μέγεθος των ατομικών διόδων. Με μήκος μόλις δέκα microns (µm), οι δίοδοι λέιζερ είναι εκατό φορές μικρότεροι από τα μικρά, τετραγωνικά κελιά που χρησιμοποιούνται στα συμβατικά φώτα LED, τα οποία έχουν μήκος πλευράς ενός χιλιοστού (mm). Κάτι τέτοιο ανοίγει νέες δυνατότητες για την ενσωμάτωση της πηγής φωτός στο αυτοκίνητο. Οι μηχανικοί της BMW δεν σκοπεύουν να μειώσουν δραστικά το μέγεθος των προβολέων, αν και κάτι τέτοιο θεωρητικά είναι εφικτό. Αντίθετα, το σκεπτικό είναι να διατηρηθούν οι συμβατικές εξωτερικές διαστάσεις τους, ώστε και να συνεχίσουν να παίζουν ουσιαστικό ρόλο στο στυλ μιας BMW. Τα πλεονεκτήματα μεγέθους μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν για μείωση του βάθους της μονάδας των προβολέων και για να διευρύνουν τις δυνατότητες στην τοποθέτηση των προβολέων και το στυλ του αμαξώματος.

Σημαντικό πλεονέκτημα της τεχνολογίας φωτισμού λέιζερ το οποίο οι μηχανικοί της BMW προτίθενται να αξιοποιήσουν πλήρως είναι η υψηλή εγγενής απόδοση. Μία απλή στατιστική το επιβεβαιώνει: ενώ οι λυχνίες LED παράγουν μόνο 100 lumens (μονάδα ισχύος φωτισμού) ανά watt, τα φώτα λέιζερ παράγουν περίπου 170 lumens. Με τέτοια δεδομένα, επόμενο είναι η BMW να θέλει να αξιοποιήσει πλήρως αυτή την τεχνολογία ώστε να αυξήσει τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου.

Επίσης, αναμενόμενο είναι ο φωτισμός λέιζερ να κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε ένα πρωτότυπο του BMW i – το BMW i8 Concept. Στο κάτω-κάτω, το BMW i συμβολίζει μία νέα, premium φιλοσοφία που είναι έντονα προσανατολισμένη στη βιωσιμότητα.

Φωτισμός λέιζερ: υψηλή απόδοση και ασφάλεια.

Η ασφάλεια είναι βασική παράμετρος στην εξέλιξη της τεχνολογίας φωτισμού λέιζερ για χρήση σε επιβατικά αυτοκίνητα. Νο 1 στη λίστα προτεραιοτήτων της BMW για την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας είναι η απόλυτη ασφάλεια των ματιών όλων των χρηστών του δρόμου και η εγγυημένη αξιοπιστία σε καθημερινή χρήση. Επομένως, το σημαντικό είναι, πριν από την εκπομπή του φωτός μέσω των μικροσκοπικών διόδων λέιζερ στο δρόμο, η - αρχικά - κυανή δέσμη φωτός λέιζερ να μετατραπεί πρώτα (μέσω ενός φωσφορίζοντος ανακλαστικού υλικού μέσα στον προβολέα) σε καθαρό λευκό φως που είναι πολύ λαμπερό και ευχάριστο στο μάτι. Στο μέλλον, μέσω των φώτων λέιζερ θα μπορούν να υλοποιηθούν όλες οι γνωστές - συμπεριλαμβανομένων και των πιο πρόσφατων – λειτουργίες φωτισμού της BMW, όπως Adaptive Headlights, σύστημα επισήμανσης “Dynamic Light Spot” και “Anti-Dazzle High-Beam Assist”. Επίσης υπάρχει δυνατότητα χρήσης των φώτων λέιζερ της BMW για την εφαρμογή νέων λειτουργιών με ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας.

Πηγή: www.bmw.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Suzuki-VW : Από σύμμαχοι άσπονδοι εχθροί!

Σε σχέση άσπονδων εχθρών μετασχηματίζεται σταδιακά η αρχική συνεργασία Suzuki-VW. H VW ανακοίνωσε ότι ενδέχεται να υποβάλλει αγωγή κατά της Suzuki για τους χειρισμούς της σε σχέση με το θέμα της συνεργασίας τους η οποία, πλέον, φαίνεται να να έχει μετατραπεί σε ψυχροπολεμική.




"Αφήνουμε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, ακόμα και να κάνουμε χρήση των νόμιμων μέσων. Ωστόσο θα αποφασίσουμε την επόμενη κίνηση όταν θα εξετάσουμε όλες τις επιλογές μας ενδελεχώς", αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2011 ο γερμανικός όμιλος.

Το νέο "θερμό επεισόδιο" στη σχέση των δύο εταιρειών ξεκίνησε με ένα επίσημο αίτημα από την πλευρά της Suzuki, με το οποίο ζητούσε από τη VW να της δώσει πρόσβαση σε νευραλγικής σημασίας τεχνολογία, σε διάστημα λίγων εβδομάδων. Αν η VW δεν προχωρήσει στην ικανοποίηση του αιτήματος τότε, σύμφωνα με το επίσημο αίτημά της Suzuki θα πρέπει να προχωρήσει στην πώληση του μεριδίου που κατέχει στην ιαπωνική φίρμα και το οποίο απετέλεσε την επισφράγιση της αρχικής τους συμφωνίας.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του προέδρου της ιαπωνικής φίρμας, Osamu Suzuki ο οποίος σε ανακοίνωσή του αναφέρει "Η συνεργασία μας σε επίπεδο μετοχών δημιουργήθηκε προκειμένου να διευκολύνει την πρόσβαση της Suzuki στις τεχνολογίες της VW. Αν η VW δεν το επιτρέψει, πρέπει να επιστρέψει τις μετοχές της Suzuki".

Η απάντηση του γερμανικού ομίλου ήρθε μέσω του εκπροσώπου της Michael Brendel ο οποίος δήλωσε ότι η VW "…έκανε ότι μπορούσε για να διασώσει τη συνεργασία τους" και ότι "…έκανε τα πάντα για να τιμήσει τη συμφωνία της με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία".http://www.blogger.com/img/blank.gif

Υπενθυμίζεται ότι αυτό που αποτέλεσε την αφορμή για να μετατραπούν οι σχέσεις των δύο εταιρειών από φιλικές σε σχεδόν εχθρικές ήταν ο ισχυρισμός της VW ότι η Suzuki παραβίασε τους όρους της συμφωνίας τους, κλείνοντας συμφωνία με την Fiat για την αγορά κινητήρων.


Πηγή: www.auto.in.gr

Περιοδικό: Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης