Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Θέλετε να πουλήσετε ή να αγοράσετε μεταχειρισμένο όχημα; Ιδού τα διαδικαστικά…

Σε περίπτωση μεταβίβασης -από ή προς εσάς- αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο επίσημος τίτλος του σχετικού εγγράφου από το Υπουργείο Μεταφορών είναι: "Μεταβίβαση και έκδοση κυκλοφορίας ενάριθμου επιβατηγού αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης".

Αυτό σημαίνει ότι το όχημα που θα μεταβιβάσετε ή θα σας μεταβιβάσουν θα πρέπει να έχει πινακίδες κυκλοφορίας και να μην εκκρεμούν οικονομικές οφειλές που προκύπτουν από τη χρήση του.
Με αυτό το δεδομένο λοιπόν, μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) όπου θα διεκπεραιώσετε τη μεταβίβαση.
Για την διαδικασία αυτή απαιτούνται τα ακόλουθα έγγραφα και δικαιολογητικά:
1. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο, τόσο για τον πωλητή όσο και για τον αγοραστή.
2. Άδεια παραμονής για τους υπηκόους τρίτων χωρών ή άδεια διαμονής Ευρωπαίου πολίτη για κατοίκους χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
3. Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.
4. Το έγγραφο άρσης παρακράτησης κυριότητας του οχήματος, -δηλαδή την πράξη εξόφλησής του- σε περίπτωση που η αγορά του είχε γίνει με δάνειο.
5. Ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) αγοραστή και πωλητή. Σημειώστε εδώ ότι δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση επίσημου εγγράφου που να το πιστοποιεί.
6. Αν το όχημα υπερβαίνει τα τέσσερα έτη κυκλοφορίας τότε είναι απαραίτητη η προσκόμιση ισχύοντος δελτίου Κ.Τ.Ε.Ο (Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων).
7. Απόδειξη πληρωμής τέλους αδείας και μεταβίβασης από συμβεβλημένη τράπεζα. Το τέλος αδείας παραμένει σταθερό, στα 75 ευρώ για τα αυτοκίνητα και στα 9 ευρώ για τις μοτοσικλέτες, ενώ το κόστος του τέλους μεταβίβασης διαμορφώνεται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε στο πίνακα που ακολουθεί και να υπολογίσετε το συνολικό ποσό, το οποίο σε κάθε περίπτωση επιβαρύνει τον αγοραστή.
8. Στην περίπτωση που δεν παρίσταται κάποιο από τα συμβαλλόμενα μέρη, τότε από το τρίτο άτομο που αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει την διαδικασία, απαιτείται η προσκόμιση συμβολαιογραφικού πληρεξουσίου ή εξουσιοδότησης.

Κινητήρας (κ.εκ.) Τέλος μεταβίβασης (ευρώ)
51-400 30
401-800 45
801-1.300 60
1.301-1.600 90
1.601-1.900 120
1.901-2.500 145
2.500 & άνω 205

Πηγή: www.in.gr

Που μπορείς να αγοράσεις σήμερα το πιο φτηνό πετρέλαιο στον κόσμο

10. Αλγερία:
Η Αλγερία είναι μέσα στις πρώτες δέκα χώρες με το πιο φτηνό πετρέλαιο στον κόσμο, καθώς είναι μέλος του ΟΠΕΚ από το 1969. Το 60% των εσόδων της χώρας, το 30% του ΑΕΠ και το 95% των εσόδων από τις εξαγωγές, καλύπτονται από το πετρέλαιο. Έτσι οι κάτοικοι της απολαμβάνουν σχεδόν δωρεάν μετακίνηση, ξοδεύοντας μόλις 0,20 λίρες ανά λίτρο. Και για να μπορέσουμε να κάνουμε επακριβώς την σύγκριση, 0,20 λίρες αντιστοιχούν σε 23 λεπτά του ευρώ!
9. Ομάν:
Το Ομάν εξάγει καθημερινά 600.000 βαρέλια πετρελαίου. Τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει περισσότερο έμφαση στον τουρισμό και το φυσικό αέριο, με στόχο να μην εξαρτάται τόσο η οικονομία τους από μία εφήμερη περιουσία, το πετρέλαιο. Η τιμή ανα λίτρο ανέρχεται στο ιλλιγιώδες ποσό των 0,20 λιρών (20 λεπτά του ευρώ).
8. Αίγυπτος:
Ο Μουμπάρακ έφυγε, η κρίση συνεχίζεται στην Αίγυπτο αλλά το πετρέλαιο παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. 0,19 λίρες δηλαδή 0,22 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο.
7. Κουβέιτ:
‘Άλλη μια χώρα του ΟΠΕΚ, που βασίζεται αποκλειστικά στο πετρέλαιο: Το 95% των εσόδων του Κουβέιτ προέρχονται από τις πετρελαιοπηγές. Έτσι το πετρέλαιο κοστίζει 0.14 λίρες δηλαδή μόλις 16 λεπτά του ευρώ!
6. Κατάρ:
Το Κατάρ είναι η μικρότερη χώρα του ΟΠΕΚ και αυτό σημαίνει ότι οι λιγοστοί κάτοικοι απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια. Εκτός από την τιμή του πετρελαίου που είναι μόλις 17 λεπτά του ευρώ, έχουν το μικρότερο ποσοστό ανεργίας και το δεύτερο πιο υψηλό κατά κεφαλήν εισόδημα, παγκοσμίως.
5. Μπαχρέιν:
Στο μικρό νησάκι Bahama, του Μπαχρέιν η βενζίνη κοστίζει μόλις 19 λίρες (21.85 λεπτά) το λίτρο.
4. Τουρκμενιστάν:
Μπορεί η μικρή αυτή χώρα να προσπαθεί ακόμα να σταθεί στα πόδια της, μετά την αποκοπή της από την Σοβιετική Ένωση, οι τιμές του πετρελαίου όμως είναι σε πολύ καλό δρόμο. Στην πρωτεύουσα της χώρας πληρώνεις, για ένα λίτρο βενζίνης, μόλις 12 λίρες (13,80 λεπτά)!

3. Λιβύη:
Η Λιβύη είναι ακόμα μέλος του ΟΠΕΚ, παρόλη την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Έτσι το πετρέλαιο κοστίζει ακόμα όσο ένα καρβέλι ψωμί-μπορεί και λιγότερο! 9 λίρες (10,35 λεπτά) το λίτρο.
2. Σ. Αραβία:
Η Σαουδική Αραβία κατέχει το 20% των αποθεμάτων πετρελαίου σε όλο τον κόσμο. Η τιμή της βενζίνης ανέρχεται στις 0,08 λίρες ανα λίτρο (9 λεπτά) Θα περίμενε κανείς να είναι στην πρώτη θέση της λίστας. Όμως όχι! Έχει ακόμα πιο κάτω!
1. Βενεζουέλα:
Και όμως η Βενεζουέλα είναι η χώρα στον κόσμο με το πιο φτηνό πετρέλαιο! Οι εξαγωγές πετρελαίου καλύπτουν το 95% των εξαγωγών της χώρας και η Βενεζουέλα είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του ΟΠΕΚ, μαζί με Ιράν, Ιράκ, Κουβέιτ, Σαουδική Αραβία. Ο Ούγκο Τσάβες κάνει την καλύτερη διαχείριση των πετρελαιοπηγών του, όσον αφορά το όφελος των πολιτών. Μόλις 0,03 λίρες δηλαδή 3 λεπτά ανά λίτρο, θα πληρώσεις στο Καράκας, την πρωτεύουσα της χώρας.

Εκπομπή αυτοκινήτου του BBC ανάγκασε την Citroen να ανακαλέσει για επισκευή 20.000 C3 Picasso

Οι οδηγοί της εκπομπής αυτοκινήτου Watchdog, του ΒΒC ανακάλυψαν πριν λίγες μέρες ότι τα φρένα του C3 Picasso θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν κατά λάθος από τον επιβάτη. Έτσι η Citroen αναγκάστηκε να ανακαλέσει 20.000 αυτοκίνητα για να διορθώσει την κακοτεχνία.
Όπως εξήγησαν οι παρουσιαστές του Watchdog το πρόβλημα πιθανότατα προέκυψε από την μετατροπή του αυτοκινήτου σε δεξιοτίμονο, για την αγγλική αγορά. Ένα καλώδιο στα πόδια του επιβάτη θα μπορούσε να πιεστεί κατά λάθος ενεργοποιώντας τη λειτουργία του συστήματος πέδησης. Οι μηχανικοί της εκπομπής επιβεβαίωσαν πως ήταν εύκολο να γίνει, καθώς καλύπτονταν μόνο από ένα λεπτό κομμάτι τσόχα.
Μια εταιρεία καθαρισμού ειδοποίησε το Watchdog για το πρόβλημα: προφανώς, ένας από τους οδηγούς της, αναγκάστηκε να σταματήσει ουρλιάζοντας, ενώ ταξίδευε με 70 μίλια/ώρα στον αυτοκινητόδρομο. Δύο άλλα αυτοκίνητα που εξετάστηκαν από την εκπομπή παρουσίασαν την ίδια βλάβη.
Η Citroen ανακοίνωσε στην εκπομπή ότι τα αυτοκίνητα θα εξοπλιστούν με ένα επιπλέον διακόπτη στο σύστημα πέδησης και η επισκευή θα γίνει εντελώς δωρεάν από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

Αυξάνει την εργοστασιακή εγγύηση η Citroen

Πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύησης αντί για δύο προσφέρει πλέον η γαλλική αυτοβιομηχανία σε όλα τα επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα της. Όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι: «Η πενταετής εγγύηση αποτελεί συνέχεια της υπάρχουσας διετούς εργοστασιακής εγγύησης και διέπεται από τους ίδιους όρους με τις ίδιες καλύψεις -στην διάρκεια των πέντε ετών- οι οποίες παρέχονται από το εξουσιοδοτημένο δίκτυο διανομέων της Citroen Hellas».

4οι Γενικής οι Ψύλλος – Κόντος στο 32ο Ράλι Κένταυρος

Στην τέταρτη θέση της Γενικής Κατάταξης ολοκλήρωσαν το 32ο Ράλι Κένταυρος οι Δημήτρης Ψύλλος – Κώστας Κόντος που υποστηρίζονται από την EKO, την ελληνική χαρτοβιομηχανία SKAG και τις Σχολές Οδηγών Ψύλλος. Το πλήρωμα της EKO Racing Team έδειξε ακόμη μεγαλύτερη εξοικείωση με την άσφαλτο, μετά την πρώτη εμπειρία του Ράλι Φίλιππος και είχε πιο αποτελεσματική παρουσία και σαφώς καλύτερη εμφάνιση, με τον ανταγωνισμό, στο συγκεκριμένο αγώνα, να είναι στα ύψη. Ο αγώνας κύλησε χωρίς προβλήματα και μετά το πρώτο αναγνωριστικό, ουσιαστικά, λουπ, τα δεύτερα περάσματα στις ειδικές έδειξαν πόσο έτοιμοι ήταν οι Ψύλλος-Κόντος για τις μάχες που είχαν μπροστά τους στο κυνήγι μιας καλύτερης θέσης.

Στο πρώτο λουπ βρέθηκαν στην έκτη θέση της γενικής, ωστόσο από το ξεκίνημα του δεύτερου οι χρόνοι τους μειώθηκαν αισθητά και η προσέγγιση έγινε πιο επιθετική. Στην προτελευταία ειδική, εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη των Νιώρα – Κακαλή πέρασνα πέμπτοι και στην τελευταία κέρδισαν την τέταρτη θέση, προσπερνώντας τους Βασίλη Ζάχο – Βαγγέλη Ασπρομούγκο. Με τους τελευταίους είχαν μια διαρκή και όμορφη μονομαχία που ξεκίνησε από την αρχή του αγώνα και ολοκληρώθηκε μόλις στην τελευταία ειδική όταν οι Ψύλλος – Κόντος κάλυψαν τα 2,68 της εις βάρος τους διαφοράς και πήραν άλλα 6,57 για να σφραγίζουν τη δεύτερη θέση.

Στην τελευταία ειδική οι Ψύλλος – Κόντος σημείωσαν το δεύτερο καλύτερο χρόνο πίσω από τους Λ. Κύρκο – Γ. Πολυζώη.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τους χρόνους των Δημήτρη Ψύλλου – Κώστα Κόντου ειδική προς ειδική.

Ε.Δ. 1 Αλυκόπετρα Ι 5:43.36 - 6ος

Ε.Δ. 2 Καράβωμα Ι 11:15.92 – 7ος

Ε.Δ. 3 Κισσός Ι 5:23.74 – 5ος

Ε.Δ. 4 Αλυκόπετρα ΙΙ 5:41.33 – 4ος

Ε.Δ. 5 Καράβωμα ΙΙ 11:06.31 – 3ος

Ε.Δ. 6 Κισσός ΙΙ 5:13.85 – 2ος

Premium Πολυμορφικότητα

Το Opel Zafira Tourer θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 15 – 25 Σεπτεμβρίου, 2011. Προσφέροντας ένα τέλειο μίγμα λειτουργικότητας και αίσθησης ευεξίας, το Zafira Tourer λανσάρει την ανώτερη ποιότητα και τις καινοτόμες τεχνολογίες του Insignia μαζί με τη σχεδιαστική φιλοσοφία Opel – ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια – στην κατηγορία των πολυμορφικών.

Το όνομα ‘Tourer’ σηματοδοτεί ένα άλμα εξέλιξης: Διαθέτοντας πλήρως ανασχεδιασμένο σύστημα καθισμάτων Flex7, η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου πολυμορφικού εγκαινιάζει νέα πρότυπα ευελιξίας και ποιότητας εσωτερικού. Και αυτό δεν απορρέει μόνον από τις αυξημένες δυνατότητες μετατροπής της διάταξης της καμπίνας: Η συνολική εμπειρία έχει αναβαθμιστεί καθώς η ξεκούραστη οδήγηση συνδυάζεται με ανανεωμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, μία ευάερη καμπίνα, αναβαθμισμένο πλαίσιο και καινοτόμες τεχνολογίες που αυξάνουν την άνεση και την ασφάλεια.


Πρότυπη ευελιξία και αίσθηση πρώτης κατηγορίας για τους πίσω επιβάτες

Όταν το 1999 λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά Opel Zafira δεν ήταν απλά το πρώτο επταθέσιο στην κατηγορία του, αλλά έθεσε και νέα πρότυπα με τη φιλοσοφία εσωτερικού του καθώς δεν χρειαζόταν η αφαίρεση και αποθήκευση καθισμάτων. Από το 1999, η Opel έχει πουλήσει πάνω από 2,2 εκατομμύρια μονάδες προερχόμενες από δύο γενιές Zafira στην Ευρώπη. Μαζί με το Meriva, το Νο1 μικρό πολυμορφικό στην Ευρώπη, το Zafira έχει καθιερώσει την Opel σαν πρότυπο ευελιξίας και σημείο αναφοράς στην κατηγορία οχημάτων ενός όγκου.

Η προηγμένη ευελιξία είναι η ταυτότητα του νέου Zafira Tourer. Οι μηχανικοί της Opel έχουν αναβαθμίσει ουσιαστικά την έξυπνη φιλοσοφία καθισμάτων Flex7. Ενώ ολόκληρη η τρίτη σειρά συνεχίζει να αναδιπλώνεται πλήρως στο πάτωμα, η δεύτερη σειρά έχει ανασχεδιαστεί: Δεν είναι πλέον ένας πάγκος, αφού αποτελείται από τρία ανεξάρτητα ατομικά καθίσματα που αναδιπλώνονται πλήρως και κινούνται ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Το καθένα μετακινείται εμπρός/πίσω σε μια διαδρομή 210 mm.

Επιπλέον, οι επιβάτες της δεύτερης σειράς μπορούν να βιώνουν ευρυχωρία και ανέσεις τύπου λιμουζίνας χάρη στο μοναδικό, προαιρετικό σύστημα Καθισμάτων Lounge. Με έναν έξυπνο μηχανισμό αναδίπλωσης, η πλάτη του μεσαίου καθίσματος της δεύτερης σειράς αναδιπλώνεται και περιστρέφεται δημιουργώντας αναπαυτικά υποβραχιόνια για τους επιβάτες των εξωτερικών καθισμάτων. Η διαμήκης μετατόπιση των εξωτερικών καθισμάτων στην περίπτωση αυτή φτάνει τα 280 mm – 70 mm παραπάνω σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση, και 80 mm παραπάνω από το τρέχον Zafira. Τέλος, τα εξωτερικά καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν κατά 50 mm προς το κέντρο της καμπίνας - πραγματική καινοτομία στην κατηγορία.

Ο συνδυασμός αυτής της ‘δισδιάστατης κίνησης’ εγγυάται κορυφαία επίπεδα άνεσης και δίνει την αίσθηση στους επιβάτες ότι ταξιδεύουν σε ένα ‘σαλόνι σε τροχούς’, με μέγιστη ατομική ευρυχωρία και ελευθερία κινήσεων. Αυτή η έμφαση στην προσωπική άνεση προάγει το Zafira Tourer σε κάτι παραπάνω από ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι σχεδιαστές της Opel μετέτρεψαν το ευέλικτο εσωτερικό σε μία όαση απόλαυσης, όπου όλοι θα μπορούν να χαλαρώνουν σε ένα ευρύχωρο και άνετο περιβάλλον, είτε πρόκειται για επαγγελματικό ταξίδι ή εκδρομή με φίλους.


Μοναδικά χαρακτηριστικά αυξάνουν την ευελιξία του Zafira Tourer

Χάρη στον άφθονο χώρο της καμπίνας και το ευέλικτο σύστημα καθισμάτων, το Zafira Tourer προσφέρει χώρο αποσκευών 710 λίτρων στην πενταθέσια διάταξη (65 λίτρα παραπάνω από του σημερινού Zafira), και μέχρι 1.860 λίτρα (+ 40 λίτρα) με όλα τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Διαθέτει επίσης άφθονους αποθηκευτικούς χώρους όπως η επαναστατική, πολυλειτουργική κονσόλα FlexConsole, μία βελτιωμένη έκδοση του καινοτόμου συστήματος FlexRail που λανσαρίστηκε πέρσι με το Meriva. Αυτή η πρωτότυπη καινοτομία αποτελεί ένα ακόμα δείγμα της προηγμένης ευελιξίας του Zafira Tourer. Το υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο και η ποτηροθήκη μετακινούνται πάνω σε αλουμινένιες ράγες στα πιο πρακτικά και προσβάσιμα σημεία, για ευέλικτη χρήση του χώρου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

Η δεύτερη γενιά του αποκλειστικού, ενσωματωμένου συστήματος μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix της Opel κάνει πρεμιέρα στο νέο Zafira Tourer. Μέχρι σήμερα, περίπου 60.000 πελάτες Opel έχουν επιλέξει αυτό το ευφυές σύστημα που ενσωματώνεται στον πίσω προφυλακτήρα και λειτουργεί σαν συρτάρι. Το σύστημα ανασχεδιάστηκε με βάση την εμπειρία της πρώτης γενιάς και περιλαμβάνει νέο μηχανισμό πρόσδεσης για ακόμα μεγαλύτερη λειτουργικότητα και πρακτικότητα.


Ξεχωριστή, σπορ εμφάνιση για το Zafira Tourer

Το Zafira αποτελεί το πρότυπο ευελιξίας της Opel και θέλαμε να προσδώσουμε περισσότερο συναίσθημα και premium χαρακτηριστικά στην τρίτη γενιά του» σχολιάζει ο Mark Adams, Αντιπρόεδρος Σχεδίασης Opel. «Το Opel Zafira Tourer εντυπωσιάζει με την αεροδυναμική, σπορ εμφάνιση και την premium αίσθηση που αποπνέει».

Μπροστά κυριαρχούν δύο τολμηρές γραμμές σχήματος μπούμερανγκ που ξεκινούν από την κορυφή των φωτιστικών σωμάτων και καταλήγουν στους προβολείς ομίχλης, η χαρακτηριστική κεντρική πτυχή Opel και η τολμηρή τραπεζοειδής μάσκα. Όλα αυτά τα στοιχεία συνθέτουν μία δυναμική, προηγμένη εμφάνιση, ασυνήθιστη για πολυμορφικό όχημα. Όπως όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, οι προβολείς περιλαμβάνουν φώτα ημέρας σχήματος φτερού – ένα ακόμα στοιχείο ταυτότητας Opel.

Με την αεροδυναμική του σχεδίαση, το Zafira Tourer θυμίζει τρένο υψηλών ταχυτήτων. Η μεσαία γραμμή ανεβαίνει προς τα πάνω παραπέμποντας στην κίνηση ενός μπαστουνιού του χόκεϊ και ωθεί οπτικά το όχημα προς τα εμπρός, ενώ η ανάγλυφη χαρακτηριστική ‘λεπίδα’ της Opel προσδίδει κίνηση στο προφίλ.

Το σχήμα φτερού των προβολέων επαναλαμβάνεται στα πίσω φώτα που αναβαθμίζονται με τεχνολογία LED. Η οριζόντια χρωμιωμένη μπάρα με το λογότυπο Opel εκτείνεται βαθιά στα διαιρούμενα φώτα, χαρίζοντας στο πίσω τμήμα του Zafira Tourer οπτικό εύρος και σπορ στυλ– μία ακόμα premium πινελιά.

Στο εσωτερικό τώρα, η ορατότητα του οδηγού έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στην ανασχεδιασμένη εμπρός διάταξη με λεπτές κολόνες Α, τα μεγάλα πλαϊνά παράθυρα και τη νέα θέση των καθρεπτών που τώρα τοποθετούνται στα πάνελ των θυρών.

Διάχυτη είναι η αίσθηση υψηλής ποιότητας στην καμπίνα μέσα από δυναμικά, ανάγλυφα σχήματα, άφθονους χώρους και ανέσεις. Το φωτεινό, ευάερο εσωτερικό περιβάλλον του Zafira Tourer παίρνει μία άλλη διάσταση με την προαιρετική, πανοραμική οροφή – καινοτομία που η Opel λανσάρισε το 2005 με το Astra GTC. Πρόκειται για μία μεγάλη κρυστάλλινη ηλιοροφή που εκτείνεται οπτικά μέχρι πίσω.


Το σύστημα ελέγχου πλαισίου Adaptive FlexRide αυξάνει την οδηγική άνεση και ασφάλεια

Για μία ξεκούραστη οδηγική εμπειρία, το μηχανοτρονικό πλαίσιο του Zafira Tourer προσφέρει ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας. Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, το μεταξόνιο και τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί σημαντικά υπέρ της οδηγικής άνεσης και δυναμικής ευστάθειας: Το μεταξόνιο είναι τώρα 2.760 mm (+ 57 mm), ενώ τα μετατρόχια 1.584 mm μπροστά (+ 96 mm) και 1.588 πίσω (+ 78 mm).

Το Zafira Tourer υιοθετεί τον εμπρός άξονα του Insignia, με απομονωμένο υποπλαίσιο και γόνατα McPherson. Η διάταξη του πίσω άξονα είναι μοναδική στην κατηγορία ενός όγκου. Όπως στο Astra, συνδυάζει ημιάκαμπτο άξονα με σύνδεσμο Watt. Αυτή η δομή έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα: Αν και παρέχει εξαιρετική σταθερότητα/έλεγχο, άνεση και ηχομόνωση, εν τούτοις είναι ελαφρύτερη και πιο συμπαγής από τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος, π.χ., θα ήταν απαγορευτικός για τη τοποθέτηση ενός συστήματος μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix που προσφέρει το Zafira Tourer.

Αν και σπάνιο ακόμα στην κατηγορία των πολυμορφικών, το ευφυές, πλήρως προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου FlexRide του Zafira Tourer αυξάνει την οδηγική άνεση και ασφάλεια σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Προσαρμόζεται αυτόματα στην ταχύτητα στριψίματος, στις κινήσεις του οχήματος και το προσωπικό στυλ οδήγησης διασφαλίζοντας μέγιστη ευστάθεια, και προσφέρει δυνατότητα επιλογής από τρεις ρυθμίσεις: το Standard mode για μία ισορροπημένη οδηγική εμπειρία, το “Tour” mode για μεγαλύτερη άνεση και το “Sport” mode για σπορ επιδόσεις.


Μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση με ‘έξυπνα’ συστήματα υποστήριξης

Μία σειρά συστημάτων Υποστήριξης Οδηγού αυξάνουν την οδηγική άνεση και συνολική ασφάλεια στο νέο Zafira Tourer.

  • Νέο στην προϊοντική γκάμα Opel, το βασισμένο σε ραντάρ Adaptive Cruise Control (ACC) μεCollision Mitigating Braking (CMB) παρακολουθεί συνεχώς την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Εάν η απόσταση ασφαλείας που έχει προσδιοριστεί δεν τηρείται, το σύστημα μειώνει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος ή, σε ακραίες περιπτώσεις, ενεργοποιεί το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης για να προλάβει μία σύγκρουση.

Το σύστημα εμπρός κάμερας Opel Eye δεύτερης γενιάς κάνει επίσης πρεμιέρα στο Zafira Tourer. Πέραν τουLane Departure Warning (LDW) που παραμένει, η λειτουργία Traffic Sign Recognition (TSR) βελτιώνεται και επεκτείνεται σημαντικά. Η κάμερα υποστηρίζει επίσης νέες λειτουργίες όπως:

  • Ένδειξη Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
  • Ειδοποίηση Forward Collision Alert (FCA) που προειδοποιεί τον οδηγό μέσω οπτικών και ακουστικών σημάτων για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα.
  • Σύστημα Intelligent Light Ranging (ILR) που προσθέτει μία νέα λειτουργία στο σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού Bi- Xenon Advanced Forward Lighting (AFL+): αυτή προσαρμόζει συνεχώς τη δέσμη μεσαίας σκάλας των προβολέων, σύμφωνα με την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ώστε να βελτιστοποιεί το φωτισμό χωρίς να τυφλώνει τους άλλους οδηγούς.

Την πρεμιέρα τους στο νέο Zafira Tourer κάνουν και άλλα καινοτόμα συστήματα:

  • Το Side Blind Spot Alert (SBSA) προειδοποιεί τον οδηγό για ενδεχόμενη σύγκρουση όταν αλλάζει λωρίδες.
  • Το Advanced Park Assist (APA) βοηθά τον οδηγό να βρει επαρκή χώρο στάθμευσης και τον καθοδηγεί να παρκάρει, ενώ η Rear View Camera απλουστεύει τους δύσκολους ελιγμούς σε περιορισμένους χώρους.


Αποδοτικοί βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες στο λανσάρισμα

Όταν λανσαριστεί φέτος το φθινόπωρο, το Opel Zafira Tourer θα διατίθεται με τρεις εκδόσεις του 2.0 CDTI common-rail turbo diesel κινητήρα, γνωστού από τα Astra και Insignia. Ο κινητήρας θα παράγει 81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp, και η ισχυρότερη έκδοση αντίστοιχα 121 kW/165 hp. Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει δύο αποδοτικούς 1.4 ECOTEC turbo, με 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp. Διατίθενται εξατάχυτα μηχανικά και αυτόματα κιβώτια.

Η νέα τεχνολογία Start/Stop της Opel που μειώνει την κατανάλωση κυρίως σε συνθήκες πόλης, προσφέρεται με τους κινητήρες 1.4 Turbo και 2.0 CDTI.

Λίγο μετά το ντεμπούτο του, το Zafira Tourer θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις ecoFLEX, Φυσικού Αερίου - Compressed Natural Gas (CNG) και Υγραερίου - Liquid Petroleum Gas (LPG). Λίγους μήνες αργότερα, θα λανσαριστούν κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μεταξύ των οποίων βενζινοκινητήρες νέας γενιάς.

Διευρυμένη γκάμα πολυμορφικών Opel με δύο μοντέλα Zafira

Καθώς η κατηγορία μικρομεσαίων πολυμορφικών έχει ανακάμψει από τις αρχές του 2010, αναμένεται περαιτέρω δραστηριοποίηση από την Opel. Το τρέχον Opel Zafira θα συνεχίσει να προσφέρεται παράλληλα με το νέο, πιο προηγμένο Zafira Tourer, επιτρέποντας στους παραδοσιακούς πελάτες να αποκτήσουν ένα λειτουργικό, ευέλικτο μικρομεσαίο πολυμορφικό σε πολύ προσιτή τιμή.

Η γκάμα πολυμορφικών μοντέλων της Opel περιλαμβάνει το μίνι Agila (μήκος: 3,74 m), το μικρό Meriva (4,29 m), και τα μικρομεσαία Zafira (4,47 m) και Zafira Tourer (4,66 m).

Και τα δύο μοντέλα Zafira θα κατασκευάζονται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Opel στο Bochum (Γερμανία).