Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Gran Prix Ινδίας : Οι πρώτες εντυπώσεις

Στο ντεμπούτο της Ινδίας στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την πολ ποζίσιον, δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ στις πολ ποζίσιον των Κατασκευαστών. Με αυτόν τον τρόπο η Red Bull, αφήνει πίσω της την Williams, η οποία το 1992 είχε 14 πολ ποζίσιον, με τον Ναίτζελ Μάνσελ.



Στην πίστα Buddh, η Red Bull πήρε την 16η πρώτη θέση σε 17 γκραν πρι επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία των «κόκκινων ταύρων», κάνοντας ένα νέο ρεκόρ.

Η χαρά γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, αφού οι πρωταθλητές έκαναν το ένα- δύο με τον Γουέμπερ να εκμεταλλεύεται την ποινή (τριών θέσεων) του δεύτερου Χάμιλτον, με αποτέλεσμα στον αγώνα να δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν δίπλα στον ομόσταβλό του.

Ο Βρετανός πιλότος έκανε τον δεύτερο χρόνο, ωστόσο θα εκκινήσει από την πέμπτη θέση, δεδομένης της ποινής που δέχτηκε στις ελεύθερες δοκιμές. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Φερνάντο Αλόνσο.

Μεγάλος άτυχος ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος στον τελευταίο γύρο, πάτησε πάνω στο Kerb με αποτέλεσμα να σπάσει το μπροστινό ψαλίδι της Ferrari και να καταστρέψει την Ferrari του.

Ο κόσμος δεν φάνηκε ενθουσιασμένος από την επίσκεψη του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 στην Ινδία, αφού πολλές ήταν οι κενές θέσεις στις κερκίδες, στο εναρκτήριο γκραν πρι στην πίστα Buddh.

Q2: Μια του κλέφτη, δύο του κλέφτη…

Τρεις και η κακή του μοίρα… Ο λόγος γίνεται για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος δεν κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό των κατατακτήριων δοκιμών, για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι. Ωστόσο, ο Γερμανός πιλότος παραπονέθηκε για πρόβλημα στο πίσω μέρος της Mercedes.

Στη δεύτερη φάση οι πιλότοι «φόρεσαν» τη μαλακή γόμα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ απογοήτευση προκάλεσε ο αποκλεισμός και των δύο πιλότων της Renault.

Oι πιλότοι που δεν πέρασαν στον τελικό είναι οι εξής: Πετρόφ – Σένα (Renault), Ντι Ρέστα (Force India), Μπαρικέλο – Μαλδονάδο (Williams), Πέρες (Sauber)

Q1: Στην κόψη του ξυραφιού!

Καρδιοχτύπησαν Μπάτον και Σουμάχερ στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών στην πίστα της Ινδίας. Οι δύο πιλότοι μόλις στον τελευταίο γύρο κατάφεραν να πάρουν το εισιτήριο για την επόμενη φάση.

Οι περισσότεροι πιλότοι βγήκαν στην πίστα με τη σκληρή γόμα ελαστικών, εξαίρεση αποτέλεσε η Sauber, η οποία αποφάσισε οι πιλότοι της να κάνουν μόνο έναν γύρο με τη μαλακή γόμα. Η λήξη της πρώτης περιόδου βρήκε τον Βιτάλι Πετρόφ στην πρώτη θέση.

Στον αντίποδα βρέθηκαν οι Κομπαγιάσι (Sauber), Κοβαλάινεν-Τρούλι (Lotus), Ρικιάρντο-Καρθικέγιαν (HRT), Ντ’ Αμπρόσιο- Γκλοκ (Virgin), των οποίων ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για να περάσουν στο Q2.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:24.178
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.296*
3. Γουέμπερ, Red Bull, +0.330
4. Αλόνσο, Ferrari, +0.341
5. Μπάτον, McLaren, +0.772
6. Μάσα, Ferrari, +0.944
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.273
8. Σούτιλ, Force India
9. Μπουεμί, Toro Rosso
10. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso,

11. Πετρόφ, Renault
12. Σουμάχερ, Mercedes
13. Ντι Ρέστα , Force India
14. Μαλδονάδο, Williams
15. Σένα, Renault
16. Μπαρικέλο, Williams
17. Πέρες, Sauber (ποινή 3 θέσεων)
18.Κομπαγιάσι, Sauber
19. Κοβαλάινεν, Lotus
20.Τρούλι, Lotus
21. Ρικιάρντο, HRT
22. Καρθικέγιαν HRT
23. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin
24. Γκλοκ, Virgin


Πηγή: www.sport-fm.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Mπάτε σκύλοι αλέστε... στη F1

Τα απρόοπτα δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το εναρκτήριο γκραν πρι της Ινδίας. Στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ένας σκύλος αποφάσισε να διανύσει την πίστα ανέμελος, προφανώς ανενόχλητος από τον εκκωφαντικό θόρυβο που προκαλούσαν τα μονοθέσια.



Aσχημες μνήμες έχει ο Σένα από τους… αγωνιστικούς σκύλους.O Bραζιλιάνος το 2008, είχε μία άσχημη σύγκρουση με ένα σκύλο στην πίστα της Τουρκίας, ενώ συμμετείχε στο GP2. Ευτυχώς, στην Ινδία, οι αγωνοδίκες εντόπισαν γρήγορα το ζωντανό και διέκοψαν τις δοκιμές, ώστε να το απομακρύνουν, πριν δημιουργηθούν προβλήματα.

«Είναι αστείο είδα το σκύλο να προχοράει στα paddock όταν έφτασα στην πίστα, αλλά το γεγονός ότι μπήκε στο σιρκουί είναι δύσκολο κάποιος να το πιστέψει. Τέλος πάντων, τώρα μπορούμε να δούμε σοβαρά το ατύχημα μου το 2008 και να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ας ελπίσουμε πως θα πάρουν μέτρα, ώστε να αποφύγουν τα απρόσκλητα ζώα», ήταν τα λόγια του Σένα.

Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Grand Prix στους δρόμους της Ν.Υόρκης το 2013

Τα μονοθέσια της Formula 1 θα αγωνίζονται στους δημόσιους δρόμους της δυτικής Νέας Υόρκης και του New Jersey από το 2013. O κυβερνήτης του New Jersey, Chris Christie, ανακοίνωσε τη συμφωνία -που πιστεύεται ότι είναι δεκαετής- για τη διοργάνωση του αγώνα, ο οποίος θα έχει την ονομασία American Grand Prix.



Αυτή η εξέλιξη σημαίνει ότι από το 2013 οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα έχουν δύο αγώνες στο πρόγραμμα της Formula 1, καθώς το Νοέμβριο του 2012 θα διεξαχθεί το πρώτο Grand Prix στην πίστα που κατασκευάζεται στην πόλη Austin του Τέξας.

Θυμίζουμε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Formula 1 θα επισκεπτεί τη Νέα Υόρκη. Από το 1961 μέχρι και το 1980 το σπορ φιλοξενούσε η πίστα του Watkins Glen, στα περίχωρα της αμερικανικής μεγαλούπολης.

Σε αντίθεση με το Austin, στη Νέα Υόρκη και το New Jersey θα χρησιμοποιηθούν οι δρόμοι της πόλης, οι οποίοι χρειάζονται μόνο να στρωθούν με νέα άσφαλτο σύμφωνα με τον Αμερικανό επιχειρηματία και αγωνιζόμενο στις 24 Ώρες του LeMans Leo Hindery.

Ο Leo Hindery είναι επικεφαλής των επενδυτών που θα χρηματοδοτήσουν τον αγώνα του New Jersey και ξεκαθάρισε ότι ουδέποτε ζήτησαν οικονομική υποστήριξη από την κυβέρνηση της χώρας για τη διοργάνωση του αγώνα.

Το σιρκουί της αμερικανικής μεγαλούπολης θα έχει μήκος 5,15 χιλιομέτρων και θα διασχίζει το Port Imperial και την περιοχή γύρω από το Weehawken, στη Δυτική Νέα Υόρκη. Η περιοχή απέχει πάνω από 3.000 χιλιόμετρα από την πίστα του Austin και οι οργανωτές του αγώνα του Τέξας έδωσαν τις "ευλογίες" τους, λέγοντας ότι οι δύο αγώνες μπορούν να συνυπάρξουν.

Τέσσερα χρόνια μετά τον τελευταίο αγώνα στις Η.Π.Α., στην Ινδιανάπολη το 2007, αυτή είναι μια σημαντική εξέλιξη για τα συμφέροντα της Formula 1 που θεωρεί κρίσιμη την παρουσία της -για την ίδια, τις ομάδες και τους υπάρχοντες ή νέους χορηγούς- στhttp://www.blogger.com/img/blank.gifην αμερικανική αγορά.

Μάλιστα, ο εμπορικός διευθυντής του σπορ Bernie Ecclestone είπε στο πρακτορείο Bloomberg: "Ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο εδώ και χρόνια. Θα μπορείτε να βλέπετε τους ουρανοξύστες του Manhattan στην τηλεόραση".

Με τους δύο αμερικανικούς αγώνες και με το Grand Prix της Ρωσίας, που θα περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα από το 2014, ο χάρτης του της Formula 1 θα αλλάξει σημαντικά τα τρία επόμενα χρόνια.

Πηγή: www.auto.in.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Η μελωδία της ευτυχίας...(ο ήχος μιας McLaren F1 )

Tι ακούει ο ευτυχής οδηγός που βρίσκεται στο cockpit μίας McLaren F1 GTR. Ο επαγγελματίας οδηγός Bill Auberlen οδήγησε το supercar της MCLaren και μοιράζεται μαζί μας την εμπειρία του.

Για να δείτε το βίντεο πατήστε εδώ

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης