Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Η Mazda ανακοινώνει ότι το όνομα του νέου SUV θα είναι Mazda CX-5

Το πρώτο αυτοκίνητο νέας γενιάς της Mazda που περιλαμβάνει την τεχνολογία SKYACTIV και την σχεδιαστική φιλοσοφία KODO. Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε σήμερα ότι το ολοκαίνουργιο compact crossover SUV θα ονομάζεται Mazda CX-5. Αυτό είναι το μοντέλο παραγωγής που βασίστηκε στο πρωτότυπο μοντέλο Mazda MINAGI, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και θα εκτίθεται επίσης στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης που ξεκινά στις 20 Απριλίου 2011.
Το CX-5 θα είναι ο πρώτο μοντέλο της Mazda που θα ενσαρκώνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία ‘KODO – Soul of Motion’ που παρουσιάστηκε πέρισυ για πρώτη φορά με το λανσάρισμα του πρωτότυπου αυτοκίνητου Shinari, όπως επίσης και τις SKYACTIV τεχνολογίες που περιλαμβάνουν κινητήρες, πλαίσιο, αμάξωμα και κιβώτιο νέας γενιάς. Το CX-5 θα συμπεριληφθεί στην παγκόσμια σειρά μοντέλων της Mazda το 2012.
Το γράμματα “CX” αντιπροσωπεύουν την SUV γκάμα της Mazda, που περιλαμβάνει επίσης το Mazda CX-7 και Mazda CX-9. To CX-5 θα είναι το μικρότερο μοντέλο της SUV σειράς Mazda.
Το Mazda CX-5 θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που θα διεξαχθεί στην Γερμανία τον Σεπτέμβριο του 2011.

Η SEAT ανακοινώνει το λανσάρισμα της μάρκας στην αγορά της Κίνας

Σε συνέντευξη τύπου σήμερα 19.04.2011, στο άνοιγμα της Έκθεσης Αυτοκινήτου στην Σαγκάη, ο Πρόεδρος της SEAT James Muir, ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρείας να επεκταθεί εμπορικά στην κινεζική αγορά αυτοκινήτου το 2012.

Εξήγησε, ότι η SEAT εφαρμόζει μια επεκτατική στρατηγική για νέες αγορές και άμεσος στόχος της εταιρείας είναι να καθιερωθεί η μάρκα στο μυαλό των δυνητικών πελατών, πριν ξεκινήσουν και επίσημα οι πωλήσεις των μοντέλων LEON και IBIZA το 2012.

Ο James Muir, δήλωσε: «η SEAT είναι μια μάρκα σε κίνηση - ένα εμπορικό σήμα που αναπτύσσεται στις ήδη υπάρχουσες αγορές, με αφοσιωμένη, πιστή και παθιασμένη πελατειακή βάση και που τώρα επεκτείνεται και σε νέες αγορές. Αυτή είναι η πιο συναρπαστική στιγμή στην ιστορία της εταιρείας και είμαι βέβαιος πως η SEAT θα καταφέρει να δημιουργήσει μια ξεχωριστή θέση στην κινεζική αγορά, όπως ακριβώς και σε κάθε άλλη αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε».

Ο κ. Weiming Soh, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Marketing, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Volkswagen Group Κίνας, δήλωσε: «Το Volkswagen Group Κίνας είναι πραγματικά ευτυχές που υποδέχεται ένα ακόμα μέλος του group στην Κίνα. Η SEAT διαθέτει μεγάλο ιστορικό στον σχεδιασμό και την παραγωγή ξεχωριστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και είμαστε σίγουροι ότι το κινεζικό κοινό θα αγκαλιάσει με ενθουσιασμό την SEAT».

Η SEAT έχει εντοπίσει πως υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές για αυτοκίνητα με ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά και θεωρεί πως η δεδομένη χρονική στιγμή είναι η κατάλληλη ώστε να επεκταθεί στην κινέζικη αγορά-κλειδί.

«Η Σαγκάη μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με την Βαρκελώνη, την μητρική πόλη της SEAT. Είναι δυναμική, ανοικτή και φιλόξενη. Οι πολίτες της έχουν πάθος, ζωντάνια και δυναμισμό και αισθάνεται πως αυτός είναι ο ιδανικός τόπος και χρόνος για την ανακοίνωση της έναρξης δραστηριοποίησης της SEAT στην Κίνα», εξήγησε ο James Muir.

Στόχος της SEAT είναι να διευρύνει σταδιακά τις δραστηριότητες της στην Κίνα με αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ισπανία, στο κεντρικό εργοστάσιο παραγωγής στο Martorell.

O MAX BIAGGI περνάει τις εξετάσεις στο ASSEN

Ήταν μια έντονη Κυριακή, για την ομάδα της Aprilia Alitalia Racing στην πίστα του Assen. Φτάνοντας πολύ κοντά στην Superpole, ο 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Max Biaggi, κέρδισε και στους 2 αγώνες την 2η θέση, ανεβαίνοντας έτσι 2ος στη γενική κατάταξη.

Ο Max πάλεψε με τον Rea στον 1ο αγώνα, χρησιμοποιώντας την RSV4 μοτοσυκλέτα του στο έπακρο, αν και ξεκίνησε από την έκτη θέση του grid.

Το σενάριο παρέμεινε το ίδιο και για τον 2ο αγώνα με συμπρωταγωνιστή αυτήν τη φορά όμως τον Carlos Checa. 3 γύρους πριν το τέλος, ο Ιταλός αναβάτης επιτέθηκε επιτυχώς στον Ισπανό, με τον Checa όμως να έχει τον τελευταίο λόγο.

Ο Leon Camier, χρειάστηκε στον 1ο αγώνα να ξεκινήσει από τα pit λόγω προβλημάτων με την μοτοσυκλέτα του που έσβηνε δευτερόλεπτα πριν εκκινήσει ο αγώνας. Ένα μηχανικό πρόβλημα έπειτα, τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τον αγώνα του που ούτως ή άλλως δεν είχε ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς. Ο καλός ρυθμός που έδειξε κατά την διάρκεια του ζεστάματος, βρήκε πρόσφορο έδαφος στον 2ο αγώνα με τον Άγγλο αναβάτη να μάχεται για την 4η θέση. Η πτώση του Melandri, άνοιξε τον δρόμο για την θέση που δικαιωματικά κατέκτησε ο Leon ο οποίος έκανε και τον γρηγορότερο γύρο του αγώνα.

Προσπάθησα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα – ήταν τα πρώτα λόγια του Max Biaggi – ειδικά αν λάβουμε υπόψη το τι περάσαμε το Σάββατο (ο Max αναφέρεται στα προβλήματα του Σαββάτου κατά την διαδικασία της Superpole). Δυστυχώς χρειάστηκε να κάνουμε βεβιασμένη επιλογή ελαστικών για την RSV4. Δεν είχα τη δυνατότητα να επιλέξω τη μαλακή γόμα όπως ο Checa. Όταν τον προσπέρασα στον 2ο αγώνα, πίεσα στα όρια αλλά δεν είχα την πρόσφυση που χρειαζόταν για να κρατήσω την πρώτη θέση. Το αβαντάζ των 2κύλινδρων είναι ότι μπορούν να χρησιμοποιούν πιο μαλακά ελαστικά, που είναι πολύ σημαντικό ειδικά για πίστες σαν αυτήν του Assen και πέραν αυτού, αντιμετώπιζα τεχνικά προβλήματα για τους τελευταίους 5 ή 6 γύρους του 2ου αγώνα. Σε όλες τις περιπτώσεις, πρέπει αν ευχαριστήσω την ομάδα μου. Μετά την πτώση μου το Σάββατο και μετά το τέλος του 1ου αγώνα της Κυριακής, έκαναν ότι μπορούσαν για να χρησιμοποιήσω την 1η μοτοσυκλέτα που μου αρέσει καλύτερα. Είμαι χαρούμενος με την 2η θέση. Πρέπει να επανακτήσουμε χαμένο έδαφος και έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας. Από αυτήν την οπτική γωνία, η Monza μπορεί να είναι ένας αρκετά σημαντικός αγώνας."

Opel Insignia OPC ‘Unlimited’ με Τελική Ταχύτητα 270 χλμ./ώρα

Το μοντέλο υψηλών επιδόσεων του Opel Insignia (239 kW/325 hp) με τα διακριτικά ‘OPC’ διατίθεται τώρα σε έκδοση ‘Unlimited’ χωρίς περιορισμό της μέγιστης ταχύτητας. Η κορυφαία προϊοντική πρόταση Opel, με AWD στάνταρ, αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες επιδόσεων του αυτοκινήτου αναπτύσσοντας τελικές ταχύτητες μέχρι 270 χλμ./ώρα (sedan, με μηχανικό κιβώτιο).

«Ικανοποιούμε τις επιθυμίες που εκφράζουν συχνά οι πελάτες μας» σχολίασε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Adam Opel AG. «Οι αγοραστές του Insignia OPC είναι, κατά κανόνα, έμπειροι και υπεύθυνοι οδηγοί που θέλουν να απολαμβάνουν όλες τις τεχνικές δυνατότητες του αυτοκινήτου τους».

Το Opel Insignia OPC ‘Unlimited’ ξεχωρίζει οπτικά με ένα μπλε λογότυπο Brembo, ενώ φέρει στροφόμετρο και ταχύμετρο νέας σχεδίασης. Μία ειδική έκδοση με εξωτερική απόχρωση σε μαύρο ματ περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα.

Η ναυαρχίδα της Opel διατίθεται με 6-τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο για όλους τους τύπους αμαξώματος - τετράθυρο, πεντάθυρο και Sports Tourer OPC station wagon – έχοντας ψηφιστεί δύο φορές ‘Σπορ Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ (2009, 2010) από το Γερμανικό περιοδικό ‘Auto Bild sportscars’.

Το πακέτο ‘Unlimited’ περιλαμβάνει εκπαιδευτικό σεμινάριο οδήγησης OPC στην πίστα δοκιμών της Opel στο Dudenhofen. Οι οδηγοί θα μάθουν πώς να αξιοποιούν τις δυναμικές επιδόσεις του αυτοκινήτου τους με μεγαλύτερη ασφάλεια και αυτοπεποίθηση, υπό την καθοδήγηση του πρεσβευτή της μάρκας, Joachim Winkelhock, και εκπαιδευτών με εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Οι επιδόσεις της νέας έκδοσης ‘Unlimited’ είναι ίδιες με εκείνων που φέρουν ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας, με εξαίρεση τη μέγιστη τελική ταχύτητα. Τα Insignia OPC επιταχύνουν από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,0 – 6,6 δευτ., ανάλογα με τον τύπο αμαξώματος και το κιβώτιο. Η κατανάλωση μικτού κύκλου και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 10.6 λίτρ./100 χλμ. & 249 γραμμ./χλμ. και 11.0 λίτρ./100 χλμ.& 259 γραμμ./χλμ.

Επιλογή: νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Το νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι μία ελκυστική πρόταση που συνδυάζει σπορ δυναμική και υψηλή οδηγική άνεση. Εκτός από την αυτόματη λειτουργία διαθέτει πρόγραμμα για μηχανικές αλλαγές ταχυτήτων – προαιρετικά μέσω μοχλών στο τιμόνι. Ο εγκέφαλος ελέγχου του κιβωτίου επικοινωνεί με το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide του Insignia OPC. Πέραν της στάνταρ ρύθμισης που παρέχει ισορροπημένα χαρακτηριστικά τετρακίνησης για καθημερινή οδήγηση, προσφέρονται δύο ακόμα προγράμματα: Το ‘Sport’ για μεγαλύτερη ευελιξία και πιο άμεση απόκριση, και το ‘OPC’ που υπόσχεται την απόλυτη αγωνιστική εμπειρία με απαράμιλλη δυναμική συμπεριφορά. Η φιλοσοφία του αυτόματου κιβωτίου επικεντρώνεται κυρίως στην οδηγική απόλαυση και προσαρμόζεται στις υπάρχουσες συνθήκες, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα.

Το Adaptive 4x4 του Insignia OPC διασφαλίζει ακριβή συμπεριφορά, άριστη σταθερότητα και πλήρη εκμετάλλευση της διαθέσιμης ελκτικής ισχύος. Το προηγμένο σύστημα χρησιμοποιεί σπορ διαφορικό με υδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη Haldex καθώς και ηλεκτρονικό κεντρικό και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD).

Όπως όλα τα μοντέλα Opel Performance, το Insignia OPC ‘Unlimited’ ακολουθεί το πρόγραμμα δοκιμών 10.000 χλμ. για OPC όπου οριστικοποιούνται οι τελικές ρυθμίσεις και ελέγχεται η μακροχρόνια αντοχή κάτω από τις σκληρότερες συνθήκες στην πίστας του Nürburgring Nordschleife (βόρεια διαδρομή). Η καταπόνηση του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του προγράμματος υπάγεται σε συντελεστή 18, που αντιστοιχεί σε 180.000 χλμ. οδήγησης σε κανονικό δρόμο.

Οι πωλήσεις του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής στην ιστορία της Opel θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο του 2011. Στην Ελλάδα θα διατίθεται στην τελική τιμή των 50.196,30 ευρώ.