Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες αποκάλυψε η Hyundai στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού

Η Hyundai αποκάλυψε τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού: Το νεότερο αυτοκίνητο της επικεντρωμένο στην Ευρωπαϊκή αγορά, το 3-θυρο i30 Νέας Γενιάς, το ολοκαίνουργιο i20 WRC, που είναι έτοιμο να πρωταγωνιστήσει στους αγώνες και την έκδοση παραγωγής του ix35 Fuel Cell. Τα νέα αυτά οχήματα αποδεικνύουν τη δέσμευση της μάρκας να προσφέρει καινοτομία υψηλής ποιότητας στην Ευρωπαϊκή αγορά τώρα αλλά και στο μέλλον. Το 3-θυρο i30 νέας γενιάς επεκτείνει την γκάμα της Hyundai στην κατηγορία C απευθυνόμενο σε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό, χάρη στο νέο πιο δυναμικό στυλ του. Σχεδιασμένο παράλληλα με την πεντάθυρη και την wagon έκδοση στο Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai στη Γερμανία και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, το νέο μοντέλο είναι το πρώτο 3-θυρο Hyundai στην κατηγορίας C ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά. Τα νέα στοιχεία στο σχεδιασμό του οχήματος είναι ορατά από κάθε οπτική γωνία• νέα εμπρός και πίσω φώτα ομίχλης, νέα μάσκα καθώς και η κεκλιμένη βασική γραμμή αλλά και το σπορ πίσω μέρος. Το 3-θυρο i30 νέας γενιάς διατηρεί τα ίδια υψηλά επίπεδα ποιότητας και εξοπλισμού καθώς και τους υψηλών επιδόσεων κινητήρες που διαθέτουν και υπόλοιπες εκδόσεις της οικογένειας της Νέας Γενιάς i30.
Το «έτοιμο για αγώνες» i20 της Hyundai αναδεικνύει το δυναμισμό της μάρκας και τις δυνατότητες των επιδόσεων της. Έχοντας συμμετάσχει σε αγώνες WRC με το Accent, το i20 WRC είναι εξοπλισμένο για να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές της FIA που απαιτούνται για να ανταγωνιστεί τους αντιπάλους του στους αγώνες του WRC σήμερα και σηματοδοτεί για τη Hyundai μια πιθανή επιστροφή στο μηχανοκίνητο αθλητισμό .
Αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Hyundai για ένα καθαρό και βιώσιμο μέλλον, το ix35 Fuel Cell στην έκδοση παραγωγής έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι. Με νέα αισθητική και τεχνολογικά αναβαθμισμένο φέρει κυψέλες πολυμερών λιθίου, οι οποίες δίνουν δυνατότητα κάλυψης 588 χιλιομέτρων. Το ix35 Fuel Cell θα μπει στην παραγωγή πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους και οι παραδόσεις των οχημάτων θα ξεκινήσουν το 2013.

H APRILIA κατακτά τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Η απόλυτη επιτυχία τόσο για τον Max Biaggi όσο και για την Aprilia στον αγώνα του Magny Cours της Γαλλίας , με τον Max Biaggi να κατακτά τον έκτο παγκόσμιο τίτλο της λαμπρής του καριέρας. Η Aprilia με το RSV4, κυριαρχεί ως ο καλύτερος κατασκευαστής SBK. Μία νίκη η οποία ολοκληρώθηκε με την ομάδα της Aprilia Racing να κατακτά την πρώτη θέση της κατηγορίας. Όμως η επιτυχία δεν σημαίνει ότι ήταν ένα εύκολο Σαββατοκύριακο: Ο Max έδωσε σκληρή μάχη για την πρωτιά του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μέχρι τον τελευταίο γύρο. Ο συννεφιασμένος καιρός έδινε ένταση στην ατμόσφαιρα, προδιαγράφοντας στους λάτρεις της μοτοσυκλέτας το συγκλονιστικό φινάλε που θα ακολουθούσε. Δύο αγώνες που θα μείνουν ανεξίτηλοι στις μνήμες όλων των οπαδών. Ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα του οποίου το αποτέλεσμα κρίθηκε στην τελευταία στροφή του τελευταίου αγώνα. Η βαριά βροχόπτωση κατά τη διάρκεια όλης της νύχτας έκανε την πίστα ιδιαίτερα γλιστερή, γεγονός που παραλίγο να κοστίσει ακριβά στον Max Biaggi με τη πτώση που είχε κατά τη διάρκεια του πέμπτου γύρου του πρώτου αγώνα. Οι προσπάθειες του Max να βγει και πάλι γρήγορα στην πίστα έμοιαζαν φρούδες λόγω των εκτεταμένων ζημιών που προκλήθηκαν στη μοτοσυκλέτα από την πτώση. Οι μηχανικοί της Aprilia Racing έβγαλαν το maximum του εαυτού τους και έκαναν το αδύνατο δυνατό με έναν και μόνο στόχο: Να φτιάξουν την μοτοσυκλέτα άμεσα ώστε να μπορέσει ο Max να υπερασπιστεί τον τίτλο του Πρωταθλήματος στον δεύτερο αγώνα. Στην πραγματικότητα, ο πρώτος αγώνας εξυπηρέτησε καλύτερα τους αντιπάλους, οι οποίο μετά την πτώση του Biaggi, μάζεψαν βαθμούς και μείωσαν δραματικά τη διαφορά. Τερματίζοντας στην τρίτη θέση, ο Max έδωσε την ευκαιρία στον Sykes να μειώσει τη διαφορά κατά 14.5 πόντους και στον Melandri (δεύτερη θέση) κατά 19.5. Με τη διαφορά λοιπόν να έχει μειωθεί στους 14,5 βαθμούς, ο Αμερικανός έπρεπε να κερδίσει τον αγώνα ενώ ο Biaggi να τερματίσει κάτω από την 5η θέση για να μπορεί να διατηρήσει τις ελπίδες του για το Πρωτάθλημα. Η αγωνία μεγάλωνε προς το τέλος του αγώνα, με Biaggi να βρίσκεται ανάμεσα σε δυο Ducati, με αναβάτες τους Checa και Giugliano. H μάχη Checa –Biaggi ήταν συναρπαστική και αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο του θεατές του τελευταίου αγώνα της χρονιάς, με τον Ιταλό να καταφέρνει να παίρνει το πάνω χέρι κόντρα στο μεγάλο του αντίπαλο και να περνά την γραμμή τερματισμού στην μαγική 5η θέση που του χάρισε τον πολυπόθητο Τίτλο του Πρωταθλητή για το 2012!

Κορεατικό Grand Prix: Mokpo,12-14 Οκτωβρίου 2012

Τις μαλακές P Zero Yellow και πολύ μαλακές γόμες P Zero Red έχει επιλέξει η Pirelli για την πίστα Yeongam. Η Κορεατική πίστα χαρακτηρίζεται από μεγάλη ποικιλία ταχυτήτων και στροφών, έχοντας πολύ υψηλές απαιτήσεις από το πιο μαλακό ελαστικό της γκάμας. Εκτός από τις γρήγορες στροφές που είναι εφάμιλλες της Σουζούκα, κάποια τμήματα θυμίζουν περισσότερο το Μονακό, επομένως τα χαρακτηριστικά επιδόσεων των ελαστικών δοκιμάζονται από κάθε άποψη. Η πίστα χρησιμοποιείται σπάνια, που σημαίνει ότι εξελίσσεται αισθητά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου καθώς η άσφαλτος προοδευτικά στρώνεται με γόμα. Η Yeongam είναι μία ημι-μόνιμη εγκατάσταση, με το τμήμα στην πλευρά του λιμανιού να αποτελείται από δημόσιους δρόμους – κάτι που αυξάνει την πρόκληση επειδή τα επίπεδα πρόσφυσης μεταβάλλονται. Με τις καιρικές συνθήκες συχνά ασταθείς και απρόβλεπτες στην Κορέα, υπάρχει πάντα πιθανότητα χρήσης των ενδιάμεσων Cinturato Green και βρόχινων Cinturato Blue. Το δυνατό φρενάρισμα είναι από τα κύρια χαρακτηριστικά της Κορεατικής πίστας, με τα μονοθέσια να υπόκεινται σε δυνάμεις επιβράδυνσης 5,2g όταν φρενάρουν στη στροφή 3. Λόγω μεταφοράς βάρους, τα εμπρός ελαστικά δέχονται φορτίο αντίστοιχο των 900 kg ή ακόμα μεγαλύτερο. Το πιο απαιτητικό κομμάτι της πίστας για τα ελαστικά είναι από τις στροφές 10 – 17: πρόκειται για μία αλληλουχία στροφών με γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Από τις λίγες αριστερόστροφες πίστες της χρονιάς, καταπονεί περισσότερο το εμπρός δεξί ελαστικό γιατί αυτό πρέπει να προσφέρει όλη την απαραίτητη μηχανική πρόσφυση στις στροφές, με την πολύ μαλακή γόμα να συμβάλλει αποτελεσματικά στα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.