Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Εσείς που έχετε μερικά εκατομμύρια στην άκρη..

Μερικοί θα το έλεγαν άσχημο, άλλοι πάλι θα το ονόμαζαν νοσταλγικό. Ο λόγος για το Cord Coffin του 1937... ή μάλλον για την ανακατασκευή του! Ένα παρόμοιο nose speedster κατασκευάστηκε για τους εκατομμυριούχους που θέλουν να ξεχωρίζουν ακόμα περισσότερο. Αν λοιπόν δεν θέλετε κι'άλλη Ferrari στο γκαραζ σας, τότε γιατί να μην ρίξετε μια ματιά στο Custom Cord που κινείται με μοτέρ από Viper και είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από fiberglass. Αρκετά gadgets είναι διαθέσιμα όπως navigation, cd player και bluetooth, κάτι που σίγουρα δεν είχαν το 1937. Αξιοσημείωτα είναι τα brembο φρένα όπως και ζάντες σχεδιασμένες από τον Αsanti. Kόστος; Προς το παρόν η δημοπρασία βρίσκεται στα 25,600 δολάρια ενώ η τιμή για άμεση αγορά είναι 175,000 δολάρια ή 128 χιλιάδες ευρώ. Προλάβετε!
Πόσα κεφάλια γυρίζουν με μια φεράρι; Σίγουρα όχι όσα με αυτό!

Που θα το βρείτε; Εδώ!

There is no replacement for displacement!

Miata Madness Meeting

Την Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011 η συνάντηση της παρέας MiataMadness θα
γίνει στην Κατερίνη. Αυτή η mini εκδρομή είναι ευκαιρία να βρεθούμε με τα
παιδιά από την Θεσσαλία για να γνωριστούμε από κοντά. Ο τόπος και η ώρα
συνάντησης για την αναχώρηση θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες καθώς και το
μαγαζί που θα μας φιλοξενήσει στην Κατερίνη .


Λεπτομέρειες και δηλώσεις συμμετοχής θα βρείτε στο παρακάτω topic

http://www.miatamadness.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=1065&p=10078#p10078

Ο σκορπιός στη Γενεύη!



H Abarth στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης
  • Abarth 695 Tributo Ferrari
  • Κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500C
  • Μονοθέσιο Aci Csai Abarth Formula
Η παρουσία της Abarth στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα είναι εντυπωσιακή, σε έναν εκθαμβωτικό χώρο όπου θα φιγουράρουν παγκόσμιες πρωτιές παρέα με δοκιμασμένα και αγαπημένα μοντέλα της εταιρείας. Το πιο γρήγορο 500αράκι όλων των εποχών, το Abarth 695 “Tributo Ferrari” θα είναι το κεντρικό έκθεμα και για πρώτη φορά θα παρουσιαστεί στο κοινό με τον αγωνιστικό συνδυασμό αποχρώσεων Abu Dhabi Blue και Titanium Grey. Το ιδιαίτερο σπορ μοντέλο επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεργασία μεταξύ Abarth και Ferrari, η οποία βασίζεται στις κοινές τους αξίες: το πάθος για τις επιδόσεις, την αγωνιστική ψυχή, την προσοχή στη λεπτομέρεια και βέβαια το ιταλικό στυλ.

Βασιζόμενη στην πρόσφατη επιτυχία των κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500, η Abarth παρουσιάζει την esseesse εκδοχή για το Abarth 500C. Το κιτ αναβάθμισης είναι έτσι σχεδιασμένο για να ανεβάσει την απόδοση του ανοιχτού μοντέλου, το κράτημά του αλλά και τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς ωστόσο να πειράξει καθόλου τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και την εξίσου χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Η διοργάνωση στη Γενεύη παρέχει το επίπεδο κύρους που απαιτείται από την Abarth, για να προαναγγελθεί το λανσάρισμα του νέου μηχανικού πεντατάχυτου κιβωτίου για το Abarth 500C. Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα περάσει στην γκάμα της Abarth το δεύτερο τρίμηνο του 2011 και θα συνδυάζεται με το 1.400άρι μηχανικό σύνολο T-Jet των 135 ίππων, πλαισιώνοντας έτσι το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο. Με αυτή την προσθήκη το Abarth 500C θα προσπαθήσει να κερδίσει αυτούς που αναζητούν μία πιο άμεση σχέση με το αυτοκίνητο, αυτούς που αρέσκονται να έχουν τον απόλυτο έλεγχο και επιδιώκουν αυτό το οδηγικό στυλ.

Στο περίπτερο της Abarth υπάρχει βέβαια, χώρος και για το μονoθέσιο της Formula Aci-Csai-Abarth, που φέτος έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς νέους οδηγούς να αναδείξουν το ταλέντο τους. Τα χαρακτηριστικά του είναι ιδιαίτερα δυναμικά, καθότι το ανθρακονημάτινο πλαίσιο της Tatuus συνδυάζεται με τον Racing 1.4 Fire Turbo κινητήρα, που έχουμε δει στο Abarth 500 Trophy και έχει περαιτέρω εξελίξει η FPT. Η απόδοσή του φτάνει τους 180 ίππους, ενώ η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται με ένα σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο της Sadev.

Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης αποτελεί επίσης μία ευκαιρία για να ρίξει ο κόσμος μία ματιά στις δύο κολώνες της εμπορικής επιτυχίας της Abarth: τα αυτοκίνητα παραγωγής και τα αγωνιστικά μοντέλα. Μέχρι σήμερα, έχουν πωληθεί περίπου 1.800 Abarth 500C και 1.400 Abarth Punto Evo, ύστερα από το λανσάρισμά τους τον Ιούλιο του 2010, ενώ παράλληλα η αγωνιστική δραστηριότητα της Abarth γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Η δοκιμασμένη συνταγή του ενιαίου, με τα πρωταθλήματα Abarth 500 Selenia Italia, Abarth 500 Selenia GB και Abarth 500 Selenia Europe πλαισιώθηκε από το πρωτάθλημα των μονοθεσίων Formula Aci-Csai-Abarth, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους οδηγούς να δοκιμάσουν το ταλέντο τους σε μία άκρως ανταγωνιστική διοργάνωση.

Το περίπτερο της Γενεύης
Η θέση της Abarth στο εκθεσιακό κέντρο της Γενεύης έχει το κατάλληλο ύφος τόσο για τις μεγάλες παγκόσμιες πρωτιές, αλλά και για να φανούν ιδανικά τα αυτοκίνητα παραγωγής. Η σχεδιαστική ιδέα είναι πολύ λιτή. Η αρχιτεκτονική δεν χρησιμοποιεί μία πολύπλοκη γλώσσα για να εντυπωσιάσει τους καλεσμένους, αλλά λειτουργεί σαν συμπλήρωμα της εικόνας των προϊόντων και των αξιών τους.

Το αποτέλεσμα είναι ένας μεγάλος χώρος χωρισμένος σε τέσσερα τμήματα με ανάλογο φωτισμό για κάθε τεταρτημόριο, ώστε να φανεί με τον καλύτερο τρόπο η διαφορετικότητα του κάθε προϊόντος. Στο κέντρο υπάρχει μία εντυπωσιακή γυάλινη κατασκευή που με τον κατάλληλο LED φωτισμό λειτουργεί σαν το σημείο αναφοράς, δημιουργώντας το ιδανικό φόντο για τα αυτοκίνητα της Abarth. Κάτω από το γυάλινο πάτωμα υπάρχουν τεχνικά σχέδια και blueprints, για να δείξουν την τεχνολογική υπεροχή των μοντέλων, ενώ το φως, ο ήχος και τα ψηφιακά στοιχεία δεν είναι πρόσθετα στον χώρο, αλλά υπάρχουν για να υποστηρίξουν τα αυτοκίνητα και να συμβάλουν στη δημιουργία συνεχούς κίνησης.

Abarth 695 Tributo Ferrari
Το Abarth 695 Tributo Ferrari είναι μία αποκλειστική εκδοχή του Abarth 500, η οποία σφραγίζει την συνεργασία μεταξύ της Abarth και της Ferrari. Πρόσφατα οι δύο αυτές εταιρείες ανέπτυξαν μία πιο στενή συνεργασία και το πρώτο αποτέλεσμα ήταν μία περιορισμένης παραγωγής (και αριθμημένης) έκδοση του Abarth 500. Αλλά το εντυπωσιακότερο τέκνο της εν λόγω συνεργασίας είναι το Abarth 695 Tributo Ferrari, το οποίο μάλιστα δόθηκε τιμής ένεκεν και στους οδηγούς της ομάδας Formula 1 της Ferrari, Fernando Alonso και Fellipe Massa. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ένα βήμα της Abarth προς τα ακόμη πιο πολυτελή και ιδιαίτερα μοντέλα, ενώ παράλληλα μπορεί κάλλιστα να προσφέρει στους πελάτες της Ferrari μία μεταφορική λύση για ένα πιο αστικό περιβάλλον.

Το Abarth 695 Tributo Ferrari ξεχωρίζει από ένα μεγάλο αριθμό στιλιστικών διαφοροποιήσεων, αλλά οι πιο σημαντικές είναι αυτές που έγιναν σε άμεση συνεργασία μεταξύ των μηχανικών της Ferrari και της Abarth. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 1.4 Turbo T-Jet 16V, αναβαθμισμένος για να αποδίδει 180 ίππους, και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο (MTA -Manual Transmission Automated), με paddles πίσω από το τιμόνι για ακόμη πιο γρήγορες και άμεσες αλλαγές σχέσεων. Για ακόμη καλύτερο κράτημα και συμπεριφορά το Abarth 695 Tributo Ferrari φοράει ένα σετ ζαντών 17 ιντσών εμπνευσμένο από τα σχέδια της Ferrari, ενώ το σύστημα πέδησης έρχεται από την Brembo και έχει δισκόφρενα διαστάσεων 305mm εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες, την ώρα που τα ειδικά για την περίσταση αμορτισέρ εγγυούνται για τα επίπεδα πρόσφυσης. Όπως είναι φυσικό, το πακέτο ολοκληρώνεται με το σύστημα μεταβλητής πίεσης στο σύστημα εξαγωγής, με μία εξάτμιση Record Monza, που μεταβάλλει τον ήχο και την απόδοση του κινητήριου συνόλου πάνω από τις 3.000 σ.α.λ.

Κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500C
Οι μηχανικοί της Abarth σχεδίασαν και εξέλιξαν ένα νέο esseesse κιτ για το Abarth 500C, με σκοπό να κάνουν ακόμη πιο δυναμική και έντονη την οδηγική παρουσία του ανοιχτού μοντέλου. Όπως πάντα οι αλλαγές δεν έχουν να κάνουν μόνο με τη δυναμική του αυτοκινήτου, αλλά και με την ασφάλεια και την αισθητική. Για παράδειγμα, τα αμορτισέρ της Koni που περιλαμβάνονται στο κιτ αναβάθμισης εγγυούνται για την αυξημένη ενεργητική ασφάλεια του συνόλου και προσαρμόζονται στο εκάστοτε στυλ οδήγησης του οδηγού.
Στόχος του συγκεκριμένου σετ είναι η παροχή ενός σωστού επιπέδου άνεσης, που να συνδυάζεται με το κορυφαίο κράτημα, κάτω από όλες τις συνθήκες. Την ίδια στιγμή, το κιτ αναβάθμισης προσφέρει μία σημαντική αύξηση ισχύος, χωρίς να επηρεάζει καθόλου τα επίπεδα εκπομπών ρύπων. Επιπλέον, με τη Sport λειτουργία (στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Abarth), τα αυτοκίνητα που έχουν εξοπλιστεί με το κιτ αναβάθμισης, έχουν σημαντικά πιο έντονη σπορ συμπεριφορά και άμεσες αντιδράσεις. Παραδοσιακά και το esseesse κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500C παραδίδεται στους πελάτες σε μία πολυτελή ξύλινη θήκη και τοποθετείται απευθείας από το εξειδικευμένο Abarth Tuning Center, για την απαραίτητη διασφάλιση των υψηλών στάνταρ της εταιρείας.

Κιτ esseesee για το Abarth 500C
To κορυφαίο κιτ για το Abarth 500C ανεβάζει την απόδοση του 1.4 16V turbo T-Jet συνόλου στους 160 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και με τη λειτουργία Sport δίνει 230 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. με τις επιδόσεις να συναγωνίζονται καθαρόαιμα σπορ μοντέλα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 209 χλμ/ώρα ενώ το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόνο 7,6 δευτερόλεπτα. Όπως και το Abarth Punto Evo έτσι και το 500C διατηρεί τη Euro 5 σφραγίδα εκπομπών ρύπων, με μόλις 151 γρ/χλμ.


Επειδή η ασφάλεια είναι πρωταρχικό μέλημα των ανθρώπων της Abarth, το Abarth 500C esseesse εφοδιάζεται με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 284mm εμπρός και 240mm πίσω, υψηλής απόδοσης τακάκια, Koni αμορτισέρ με Βαλβίδα Ελέγχου Συχνότητας Απόσβεσης (FSD-Frequency Selective Damping), ελατήρια χαμηλώματος και Abarth esseesse ζάντες 7' x 17'' με ελαστικά 205/40 ZR 17. Το κιτ αναβάθμισης esseesse περιλαμβάνει επίσης τέσσερις αισθητήρες πίεσης ελαστικών, φίλτρο αέρος ειδικά κατασκευασμένο από την BMC και βέβαια τα διακριτικά esseesse για τον χώρο του κινητήρα και το αμάξωμα.

Tα νέα κιτ esseesee είναι άμεσα διαθέσιμα για τα μοντέλα Abarth 500 & 500C και στην Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά, πρόκειται για το κιτ ABARTH KONI με προτεινόμενη τιμή €1.000 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) χωρίς το κόστος τοποθέτησης και περιλαμβάνει:
  • 2 εμπρός αμορτισέρ Abarth Koni με βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης (FSD)
  • 2 πίσω αμορτισέρ Abarth Koni με βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης (FSD)
  • 4 σπειροειδή ελατήρια ειδικά σχεδιασμένα από τη Brembo σε κόκκινο χρώμα
Καθώς και για το κιτ esseesee Abarth KONI με προτεινόμενη τιμή €3.300 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) χωρίς το κόστος τοποθέτησης και προσφέρει τα εξής:
  • Μέγιστη Ισχύς 160 ίπποι
  • Διάτρητα, αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα (διάμετρος 284mm x 22mm)
  • Διάτρητα πίσω δισκόφρενα (διάμετρος 240mm x 11mm)
  • Τακάκια με υλικό υψηλών επιδόσεων
  • ΕμπρόςΠίσω αμορτισέρ KONI με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Dumping)
  • Ειδικά σχεδιασμένα ελατήρια σε κόκκινο χρώμα
  • Ζάντες αλουμινίου Abarthesseesse” - 7” x 17” ET35 – σε χρώμα λευκό ή τιτανίου και ελαστικά Michelin 205/40 ZR17
  • Φίλτρο αέραPowered by BMC”
  • Κιτ πίεσης
  • Λογότυπα “esseesse” για το καπό και την πόρτα του πορτμπαγκάζ
Aci Csai Abarth Formula
Το μονοθέσιο Aci-Csai-Abarth Formula ακολουθεί πιστά την ιστορία της φίρμας προσφέροντας τον δρόμο για την ανάδειξη νέων ταλέντων, όπως έκαναν τις δεκαετίες του '70 και '80 τα πρωταθλήματα Fiat Abarth Formula, βγάζοντας ονόματα όπως ο Michele Alboreto, Riccardo Patrese και Alessandro Nannini. Το νέο αυτό μονοθέσιο έχει δημιουργηθεί κάτω από τη στενή συνεργασία των τμημάτων FPT (Fiat Powertrain Technologies), Tatuus και Aci Csai και ο σχεδιασμός εκπληρώνει τα υψηλά στάνταρ ασφαλείας, αλλά παράλληλα έχει λογική περιορισμού του κόστους, για να βοηθήσει νέους οδηγούς να αναδειχθούν στην ευρωπαϊκή αγωνιστική σκηνή.

Το μονοθέσιο Aci-Csai-Abarth Formula έχει πλήρως ανθρακονημάτινο αμάξωμα κατασκευής Tatuus και κινητήρα FPT Racing 1.4 Fire Turbο, με ισχύ 180 ίππων, όπως επίσης και σειριακό, αγωνιστικής φιλοσοφίας, κιβώτιο έξι σχέσων της Sadev.  

Η Bentley Supersports με τον Juha Kankkunen καταρρίπτει το ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο


Σε θερμοκρασία 30 βαθμούς κάτω από το μηδέν, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλλυ Juha Kankkunen οδήγησε μια Bentley Continental Supersports Convertible στα παγωμένα νερά της Βαλτικής, στη Φινλανδία, με ταχύτητα 330,695 km/h (205,48 mph), πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε ο ίδιος από το 2007 όταν είχε φτάσει τα 321,6 km/h (199,83 mph) οδηγώντας μια Continental GT στην ίδια τοποθεσία.

Ο ατρόμητος Φινλανδός κατάφερε να ξεπεράσει τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, με τις ξαφνικές χιονοθύελλες και τους επικίνδυνους πλευρικούς ανέμους που συχνά εμφανίζονται σε αυτή τη διαδρομή μήκους 14 km, στο παγωμένο κομμάτι θάλασσας πάχους 70 cm. Η ταχύτητα υπολογίστηκε ως η μέση ταχύτητα σε μια απόσταση 1000 m και προς τις δύο κατευθύνσεις και πιστοποιήθηκε από ανθρώπους της φινλανδικής Τροχαίας, ενώ τη διαδικασία επόπτευσε εκπρόσωπος του Guinness Book of Records.



Η ελάχιστα τροποποιημένη Supersports Convertible, που διέθετε αγωνιστικό roll-cage, χειμερινά ελαστικά της Pirelli και αλεξίπτωτο επιβράδυνσης, εφοδιαζόταν με βιοαιθανόλη E85 αντί για βενζίνη, υπογραμμίζοντας την περιβαλλοντική δέσμευση της Bentley στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Ο 52χρονος Kankkunen, ο οποίος οριακά δεν είχε σπάσει το άτυπο φράγμα των 200 mph στην προηγούμενη απόπειρα του, δήλωσε ότι από τη στιγμή που έμαθε για την Supersports, ήταν αποφασισμένος να επιχειρήσει ξανά να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο. Προσθέτοντας μάλιστα, ότι τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με την οδήγηση μιας τετρακίνητης Bentley σε αυτή την ταχύτητα!  

Audi A8 L Security






Το ολοκαίνουργιο Audi A8 L Security απευθύνεται για πλούσιους ανθρώπους και αρχηγούς κρατών οι οποίοι επιθυμούν την μέγιστη ασφάλεια ακόμη και κατά την διάρκεια που βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο τους. Βασισμένο στο A8 L, η Security δεν ξεχωρίζει εξωτερικά από την απλή έκδοση αλλά η ασφάλεια του βρίσκεται στο σώμα του αφού είναι κατασκευασμένο από θωρακισμένο χάλυβα, τα κρύσταλλα του είναι πολυκαρβονικά πολλών στρωμάτων, τα πλαϊνά έχουν ενισχυθεί ενώ σχεδόν παντού έχει τοποθετηθεί αλεξίσφαιρο ύφασμα “aramide”. Το αυτοκίνητο μπορεί να προστατεύσει τους επιβάτες του από βαλλιστικές επιθέσεις έως κατηγορίας VR 7 που σημαίνει ότι μπορεί να προστατεύσει από χειροβομβίδα έως και πολυβόλο AK-47. Στο αυτοκίνητο μπορεί να τοποθετηθεί και σύστημα εξόδου κινδύνου το οποίο ανοίγει τις πόρτες με μια μικρή έκρηξη, ένα σύστημα πυρόσβεσης (που ρίχνει αφρό στον κινητήρα, στους τροχούς, στο πάτωμα του αυτοκινήτου και στο ντεπόζιτο), και με ένα σύστημα μεταφοράς φρέσκου αέρα που τροφοδοτεί την καμπίνα με φρέσκο αέρα σε περίπτωση επιθέσεων με χημικά αέρια. Διαθέτει επίσης LED φάρο, σειρήνα και σύστημα αμφίδρομης επικοινωνίας για να μιλάνε τα άτομα του αυτοκινήτου μεταξύ τους χωρίς να κατέβει το κεντρικό παράθυρο. Εκτός από όλα αυτά διαθέτει όλες τις ανέσεις του A8. Τετραζωνικός κλιματισμός, ηχοσύστημα της Bose, τηλεόραση και 2 μεγάλα καθίσματα-πολυθρόνες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες, βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα αυτά μπορούν να διαθέτουν και σύστημα μασάζ και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο υποπόδιο. 
Από μηχανικής πλευράς, το αυτοκίνητο αρχικά θα είναι διαθέσιμο με τον 6.3 λίτρων W12 κινητήρα απόδοσης 500 ίππων με 625 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 7.3 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ/ώρα. Για όποιον ο W12 κινητήρας του φαίνεται λίγο υπερβολικός, από το 2012 θα υπάρχει διαθέσιμος και ένας V8 4.0 λίτρων που θα έχει μέση κατανάλωση κοντά στα 11 λίτρα/100 χλμ.
Audi

Χιούμορ Σώτου



Ψηλέ... Πρίν ξεκινήσεις...

έχεις φωτιά;

Alain Prost και Dacia Duster


Η σταθερή επίδοση στο αγώνα του Πρωταθλήματος Trophée Andros που πραγματοποιήθηκε στη Lans en Vercors, εξασφάλισαν για 2η συνεχόμενη χρονιά μια θέση στο βάθρο στον Alain Prost και το Dacia Duster. Η τελευταία φάση του Πρωταθλήματος θα βρει τα αυτοκίνητα και τις ομάδες στο περίφημο Stade de France, στο Παρίσι, όπου ο Γάλλος πολύ-πρωταθλητής θα έχει την ευκαιρία να αποδείξει ότι μαζί με το Dacia του, παραμένει πάντα ο ‘πρωταθλητής της δημοτικότητας’.

Οι συνθήκες διεξαγωγής του τελευταίου αγώνα του Πρωταθλήματος Trophée Andros για τη σεζόν 2010/2011 ήταν ίδιες με εκείνες της προηγούμενης Παρασκευής. Παρά την απροσδόκητη απουσία πάγου, η πίστα αποδείχτηκε αρκετά απαιτητική. Στη φάση του warm-up ο Alain Prost είχε τη δυνατότητα να εκτιμήσει τις τελευταίες ρυθμίσεις που έγιναν στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της νύχτας, και να πετύχει έτσι τον 3ο καλύτερο χρόνο.

Στους πρώτους δοκιμαστικούς γύρους αποδείχθηκε ότι η δουλειά που έγινε ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση και ο Alain Prost – που βγήκε τελευταίος – άρχισε σταδιακά να κατεβάζει το χρόνο του (από 47.869δλ, 46.997δλ, έφτασε να ‘γυρίζει’ τελικά στα 46.836δλ.). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να φέρει το Dacia Duster Glace στην 3η θέση του grid, μόλις μερικά δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από το 2ο αυτοκίνητο.

«Δουλέψαμε πολύ στο στήσιμο των αναρτήσεων ώστε να πετύχουμε καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στα πηδήματα», δήλωσε ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1. «Το κράτημα έδειχνε λίγο περίεργο στην αρχή, αλλά το συνήθισα πολύ γρήγορα. Το αποτέλεσμα μου δίνει αρκετή αυτοπεποίθηση, ειδικά τη στιγμή που βρίσκομαι μπροστά από τον Franck Lagorce, το μοναδικό μου αντίπαλο για τη 2η θέση του Πρωταθλήματος».

Πριν από την εκκίνηση των τελευταίων προκριματικών της σεζόν, ο Alain Prost άρχισε να αισθάνεται αρκετά αισιόδοξος, ειδικά όταν είδε το αυτοκίνητο του Franck Lagorce να σταματά στην άκρη του δρόμου. «Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο ώστε να μας δοθεί η ευκαιρία για τη νίκη, αλλά οι αλλαγές δεν μας έφεραν τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα». Ο Prost ήταν 4ος στη δεύτερη σειρά των προκριματικών, και εκεί τερμάτισε τελικά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Η χρονιά επεφύλασσε ένα εξαιρετικό φινάλε για τους θεατές οι οποίοι παρακολουθούσαν με κομμένη την ανάσα για 6 γύρους την επική μάχη μεταξύ δύο πρώην πρωταθλητών της F1. Ήταν τρομερά συναρπαστικό να βλέπει κανείς το Dacia του Alain Prost να προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσπεράσει το Skoda με το Jacques Villeneuve στο τιμόνι. «Ήμασταν πολύ κοντά, προσπάθησα πάρα πολύ να τον περάσω αλλά ο Jacques ήταν αλάνθαστος, πιστεύω όμως ότι ο κόσμος το χάρηκε ιδιαίτερα».

Τελικά η 4η θέση του Alain Prost χάρισε – για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά - σε εκείνον και τη Dacia την 2η θέση του Πρωταθλήματος. «Είναι λογικό να είμαστε απογοητευμένοι για την απώλεια του τίτλου. Αυτός ήταν ο στόχος μας και είχαμε και τον τρόπο για να τον πετύχουμε», δήλωσε ο 2 φορές νικητής του Trophée Andros. «Όποτε οι συνθήκες ήταν ‘νορμάλ’, ήμασταν ανταγωνιστικοί. Βρισκόμασταν σε όλους τους αγώνες στις πρώτες θέσεις, αλλά το εμπόδιο στις προσπάθειές μας ήταν ο καλός καιρός! Συγχαρητήρια στους αντιπάλους μας. Δουλέψαμε σκληρά, και ελπίζω να είμαστε ακόμα πιο δυνατοί του χρόνου το χειμώνα…»


Το Πρωτάθλημα Trophée Andros 2010/2011 ολοκληρώνεται και τυπικά με τον αγώνα/γιορτή που θα διεξαχθεί στις 5 Μαρτίου στο περίφημο Stade de France, στο Παρίσι, όπου ο Alain Prost ανυπομονεί να διασκεδάσει το κοινό οδηγώντας στο όριο το Dacia Duster.

Κατάταξη Lans en Vercors – Race 2: 1, Jean-Philippe Dayraut (Series 1 BMW). 2, Jacques Villeneuve (Skoda Fabia). 3, Olivier Panis (Skoda Fabia). 4, Alain Prost (Dacia Duster). 5, Benjamin Rivière (Fiat Stilo). 6, Bertrand Balas (Toyota Auris). 7, Evens Stievenart (Skoda Fabia). 8, Paul Belmondo (Skoda Fabia). 9, Franck Lagorce (Skoda Fabia). 10, Jean-Baptiste Dubourg (Renault Clio). Etc.
Τελική κατάταξη Πρωταθλήματος Trophée Andros 2010/2011: 1, Dayraut (843 points). 2, Prost (823). 3, Lagorce (812). 4, Panis (789). 5, Balas (781). 6, E. Stievenart (758). 7, J-B. Dubourg (747). 8, Llorach (725). 9, Villeneuve (703). 10, Rivière (693).

Opel Ampera Περιπολικό...




Η Opel θέλει να πουλήσει το Ampera στην Γερμανική αστυνομία και προσπαθεί να την πείσει για τα πλεονεκτήματα που θα έχει ένα τέτοιο περιπολικό. Το Opel Ampera μπορεί να έχει αυτονομία 40 έως 80 χλμ κινούμενα αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του αλλά τότε ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων αναλαμβάνει την φόρτιση των μπαταριών του Ampera, ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία στα 500 χλμ. Η ροπή του κινητήρα αγγίζει τα 370 Νm, ικανά ώστε να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 160 χλμ/ώρα. Η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 16 kW γίνεται μέσω απλής οικιακής πρίζας μέσα σε περίπου 4 ώρες. Η αρχική του τιμή έχει ανακοινωθεί στα €42.900.