Μια δεκαετία αργότερα, η επανάσταση δεν ήταν πλέον τόσο σημαντική όσο το προσωπικό στυλ και η άποψη. Όταν το Mazda RX-7 έκανε την πρώτη του εμφάνιση, η ανάγκη της δεκαετίας του ‘70 ήταν η ανάδειξη με οποιοδήποτε κόστος. Με τον σφηνοειδή σχεδιασμό του, το παράθυρο με το τζάμι-καταπακτή, με τους pop-up προβολείς, τα άγρια εξωτερικά χρώματα και τα εσωτερικά υφάσματά του, το RX-7 θα μπορούσε να κάνει τον Andy Warhol να κοκκινίσει. Έτσι για τα επόμενα 30 χρόνια βλέπουμε το RX-7 να προσφέρεται με 4 τάχυτο ή 5τάχυτο χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, με αναδιπλούμενη οροφή, 4θέσιο κουπέ, με διπλό ρότορα με τούρμπο, και με πιο πολλές ειδικές εκδόσεις από κάθε άλλο Mazda. Μιλάμε για υπερ-κάλυψη κάθε προσωπικής ανάγκης! Κατανάλωνε μεγάλες ποσότητες βενζίνης και ήταν απολαυστικό στην οδήγηση. Η τοποθέτηση του κινητήρα μπροστά σε συνδυασμό με την πίσω κίνηση, προσέφερε την τέλεια κατανομή βάρους και το έκανε ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα της εποχής του. Όπως και το Cosmo Sport πριν, έτσι και το RX-7 γρήγορα έκτισε τη φήμη του σε αγώνες αυτοκινήτου, κερδίζοντας το πρωτάθλημα GTU στο 24ωρο αγώνα Daytona το 1979, το British Touring Car Championship το 1980, και το 24ωρο Αγώνα Spa ένα χρόνο αργότερα, κερδίζοντας τη δυνατή ομάδα της BMW. Η Mazda θα πουλήσει 1.800.000 RX-7, κάνοντάς το, το πιο δημοφιλές σπόρ αυτοκίνητο με ρότορα που κατασκευάστηκε ποτέ.