Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Θα αυξηθεί ή όχι το πετρελαιο θέρμανσης;

Δεύτερες σκέψεις για την εξίσωση του φόρου μεταξύ του πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης έχει το υπουργείο Οικονομικών. Αντιμέτωποι με τον κίνδυνο τα περισσότερα νοικοκυριά της χώρας να μείνουν τον ερχόμενο χειμώνα χωρίς πετρέλαιο θέρμανσης λόγω της εκτόξευσης της τιμής του ως αποτέλεσμα της εξίσωσης, στο ΥΠΟΙΚ έχουν δοθεί εντολές στους υπηρεσιακούς παράγοντες να αναζητήσουν εναλλακτικά στην εξίσωση των τιμών σενάρια.




Βάσει των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η Ελλάδα μέσω του μνημονίου, από τις 15 Οκτωβρίου 2012 ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης θα εξισωθεί με αυτόν του πετρελαίου κίνησης. Το μέτρο έχει αποφασιστεί στο πλαίσιο της προσπάθειας αύξησης των φορολογικών εσόδων από την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στα καύσιμα. Το αποτέλεσμα της εξίσωσης, αν αυτή γινόταν σήμερα, θα ήταν η αύξηση της λιανικής τιμής του πετρελαίου θέρμανσης κατά περίπου 55% αφού θα αυξανόταν από το 1 ευρώ ανά λίτρο στο 1,55 ευρώ.

Στο ΥΠΟΙΚ, όπως λένε υπηρεσιακά στελέχη του, έχει γίνει πλήρως κατανοητή η καταστροφική επίπτωση που θα έχει στα νοικοκυριά αλλά και στον προϋπολογισμό η υλοποίηση της συγκεκριμένης πρόβλεψης του μνημονίου. Σημειώνουν, για παράδειγμα, τη φετινή χειμερινή σαιζόν όπου η εκτόξευση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης στα επίπεδα του 1 ευρώ ανά λίτρο είχε σαν αποτέλεσμα να μην αυξηθεί η κατανάλωση παρά το γεγονός ότι ο φετινός χειμώνας ήταν πιο δριμύς από το περυσινό. Εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά αναγκάστηκαν να θερμανθούν λιγότερο ή με εναλλακτικούς τρόπους, όπως ο κλιματισμός και τα καυσόξυλα.

Για να πειστεί, ωστόσο, η τρόικα να μην επιβληθεί το μέτρο της εξίσωσης των φόρων στο ΥΠΟΙΚ ετοιμάζουν την εφαρμογή μια σειράς μέτρων αύξησης των εσόδων μέσω της καταπολέμησης του λαθρεμπορίου, ορισμένα από τα οποία έχουν ήδη νομοθετηθεί. Ενδεικτικά, αναφέρεται η ιχνηλάτιση των καυσίμων που «φεύγουν» από το διυλιστήριο προκειμένου να μπορεί να εντοπισθεί η πορεία τους έως την παράνομη διάθεσή τους στην αγορά. Επίσης, προβλέπεται η εγκατάσταση συστήματος δορυφορικού εντοπισμού όλων των μέσων με τα οποία διακινούνται καύσιμα καθώς και η εγκατάσταση συστήματος εισροών εκροών σε όλο το κύκλωμα διακίνησης καυσίμων.

Στο ΥΠΟΙΚ θεωρούν ότι με μέτρα όπως τα παραπάνω θα καταπολεμηθεί δραστικά το λαθρεμπόριο στο πετρέλαιο θέρμανσης και στο ναυτιλιακό καύσιμο και θα αυξηθούν σημαντικά τα φορολογικά έσοδα από το λαθρεμπόριο. Παράλληλα, στην περίπτωση που τελικά η τρόικα επιμείνει στην εξίσωση των φόρων, υπηρεσιακά στελέχη του ΥΠΟΙΚ σημειώνουν ότι αυτή θα γίνει σε χαμηλότερα επίπεδα από τα σημερινά. Αυτό σημαίνει ότι η λιανική τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα αυξηθεί κατά περίπου 25% και αντίστοιχα θα μειωθεί η λιανική τιμή του πετρελαίου κίνησης προκειμένου να «συναντηθούν» στο ίδιο επίπεδο, δηλαδή με τα σημερινά επίπεδα στο 1,25 ευρώ ανά λίτρο. Επίσης θα προβλέπεται ένας αυτόματος μηχανισμός συγκράτησης της τιμής του πετρελαίου όταν οι διεθνείς τιμές ακολουθούν έντονα ανοδική πορεία. Σε κάθε περίπτωση η διαπραγμάτευση με την τρόικα και οι τελικές αποφάσεις για την εξίσωση της τιμής θα ληφθούν από την κυβέρνηση που θα προκύψει μετά τις εκλογές.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή:www.capital.gr

Πέρασε ο νόμος για τα ταξί: δεν επηρεάζονται Αθήνα-Θεσ/νίκη

Ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχε ζητήσει ο ΛΑΟΣ, τα άρθρα 83 και 84 για τις έδρες των ταξί και η τροπολογία για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ του νομοσχεδίου που αφορά ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών και Δημοσίων έργων.



Μετά από αντιδράσεις του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προχώρησε σε τροποποίηση, σύμφωνα την οποία οι έδρες των ταξί σε Αττική και Θεσσαλονίκη παραμένουν ως έχουν, ενώ στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας, εντός διμήνου από την ψήφιση του νόμου θα αποφασίζουν τα περιφερειακά συμβούλια αν θα προχωρήσουν σε κατανομή των εδρών των ταξί σε επίπεδο συνενωμένων όμορων δήμων ή αν θα διατηρήσουν την υπάρχουσα κατανομή σε επίπεδο δημοτικών διαμερισμάτων.

Από την ψηφοφορία απουσίαζε ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας Γιάννης Ραγκούσης, ο οποίος είχε εκφράσει αντιρρήσεις για τον τρόπο με τον οποίο απελευθερώνεται το επάγγελμα των ταξί.

Σε σύνολο 225 βουλευτών υπέρ των άρθρων 83 και 84 τάχθηκαν 199 βουλευτές ενώ 26 βουλευτές δήλωσαν ότι τα καταψηφίζουν. Την τροπολογία για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ υπερψήφισαν 192 βουλευτές ενώ κατά τάχθηκαν 33 βουλευτές.

Νωρίτερα είχαν γίνει δεκτές κατά πλειοψηφία όλες οι υπόλοιπες διατάξεις του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των ταξί -πλην των άρθρων 83 και 84 που αφορούν τις έδρες.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πρωτόπαπας είχε ζητήσει να παραμείνουν ως έχουν οι έδρες των ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και στις υπόλοιπες περιοχές να αποφασίζει το εκάστοτε περιφερειακό συμβούλιο και η γνώμη του να είναι υποχρεωτική. Σε αντίθετη περίπτωση, είχε προειδοποιήσει «δεν επρόκειτο να περάσει τίποτα». «Θα ανοίξουν οι Ασκοί του Αιόλου, θα καταψηφίσουμε όλα τα άρθρα και θα γυρίσουμε στις κοινότητες» είχε διαμηνύσει.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: www.naftemporiki.gr

RE Amemiya FurinKazan










Νομίζω πως η RE Amemiya δεν χρειάζεται συστάσεις. Πασίγνωστος βελτιωτής περιστροφικών κινητήρων –το λέει και το όνομα Rotary Engine-, μας έχει δώσει μερικά από τα καλύτερα αλλά και εκκεντρικότερα RX7 και RX8 ενώ παράλληλα συμμετέχει και στα Super GT, στο πρωτάθλημα D1 και σε events όπως τα Touge Battles του Hot Version. Αυτή η δημιουργία όμως ίσως να είναι από τα εξυπνότερα projects που έχω δει τελευταία. Θα καταλάβετε στη συνέχεια το γιατί μόνοι σας, δεν θα σας εξηγώ το καθετί.
Το όνομα του αυτοκινήτου είναι FurinKazan. Κυριολεκτικά σημαίνει «Αέρας, δάσος, φωτιά και βουνό» και ήταν η «σημαία» του Takeda Shingen, ενός διαβόητου daimyo της φεουδαρχικής Ιαπωνίας που παρέθεσε μία ρήση από την Τέχνη του Πολέμου (δεν το παίζω έξυπνος, και εγώ χρειάστηκε να το ψάξω). Έτσι λοιπόν εξηγείται και το theme στα γραφικά του αμαξιού. Αν δεν αναγνωρίσατε ποιο αμάξι κρύβεται κάτω από την φανταχτερή περιβολή, δεν σας αδικώ. Πρόκειται για ένα Westfield! Οι αλλαγές όμως είναι αναρίθμητες.
Το chassis προφανώς παρέμεινε απαράλλαχτο, όπως και τα διπλά ψαλίδια  στις άκρες του αμαξώματος που απλά αφαιρέθηκαν προσωρινά για να βαφτούν. Στον τομέα των αναρτήσεων επιλέχθηκε η λύση των πολύ ιδιαίτερων Quantum RS αμορτισέρ με ελατήρια της Hyperco εμπρός και της Swift πίσω. Η ρυθμισιμότητα της ανάρτησης είναι πολύ σημαντικό «προσόν» για track cars όπως αυτό και πιστέψτε με, η Quantum RS είναι πλήρως ρυθμιζόμενη. Το αυτοκίνητο φρενάρει με ένα σετ τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo από κάποια Porsche 996 σε δίσκους 294mm της ίδιας εταιρίας. Μπορεί να σας ακούγεται μικρό το μέγεθος αλλά σε ένα τέτοιο αμάξι του οποίου το βάρος τείνει προς το μηδέν, οτιδήποτε μεγαλύτερο θα ήταν υπερβολή. Στο κάτω-κάτω, τα φρένα αποτελούν μη αναρτώμενη μάζα, που επηρεάζει δραστικά την οδική συμπεριφορά και καλό είναι να μην έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από αυτό που πρέπει.  Τέλος, οι τροχοί αποτελούνται από τις Enkei Sport ES Tarmac 16×7 εμπρός και 16×8 πίσω με ελαστικά Yokohama Advan 050 semi slicks.
Το «έξυπνο» του όλου project όμως βρίσκεται κάτω από το καπό. Η RE Amemiya όπως σας είπα αλλά ούτως ή άλλως ξέρατε, ειδικεύεται στους Wankel κινητήρες και ένας τέτοιος κινεί και το FurinKazan. Πρόκειται για έναν απλό, ατμοσφαιρικό 13Β με ελάχιστες αλλαγές σε σύγκριση με τον stock που αποδίδει πάνω από 250 άλογα. Οι μοναδικές αλλαγές για τις οποίες γνωρίζω είναι το custom σύστημα τροφοδοσίας, ο MoTeC M2R εγκέφαλος και η custom εξάτμιση από τιτάνιο. Από εκεί και πέρα ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα κιβώτιο της Mazda με κοντές σχέσεις και συμπλέκτη από την Ogura. Δεν θα μπορούσε τέλος να λείπει το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης από την ίδια την RE Amemiya. Κατά την γνώμη μου –και όσο και αν αντιπαθώ τους περιστροφικούς κινητήρες- ο 13Β είναι ο ιδανικός κινητήρας για αυτό το αμάξι. Γραμμικός, χωρίς εξάρσεις, δυνατός, ελαφρύς και το μοναδικό ελάττωμά του που είναι η έλλειψη ροπής αντισταθμίζεται από το πολύ χαμηλό βάρος του Westfield! Τέλειος συνδυασμός!
Για το παρουσιαστικό δεν θα πω πολλά. Είναι υποκειμενικό. Εμένα προσωπικά από την μέση και πίσω –δηλαδή οι καλυμμένοι τροχοί και η JDM-style αεροτομή- δεν μου άρεσε. Μου θυμίζει και λίγο Caparo T1 που ούτε αυτό μου αρέσει. Το εσωτερικό από την άλλη είναι ότι περιμένει κανείς από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Σπαρτιατικό! Δύο bucket της Bride, ζώνες τεσσάρων σημείων και ένας λιτός και πληροφοριακός πίνακας οργάνων που εκτός από το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, φιλοξενεί και όργανα ελέγχου της θερμοκρασίας του νερού και θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού. Πολύ όμορφη λεπτομέρεια είναι το πώς εκτείνεται ο λεβιές των ταχυτήτων έτσι ώστε να φτάσει δίπλα στο τιμόνι, εκεί που πρέπει να είναι.
Γενικά και αν εξαιρέσει κανείς την υποκειμενική εμφάνιση, είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο. Μπορεί να μην είναι το πρώτο ή το μοναδικό Westfield με Wankel κινητήρα αλλά ο τρόπος υλοποίησης του project, το πόσο άρτιο και καλοφτιαγμένο είναι και το όνομα πίσω από αυτό μου κέντρισαν το ενδιαφέρον…


Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: RE Amemiya FurinKazan - AutoBlog.gr 

Τώρα το φορτηγό CABSTAR και με κινητήρες πετρελαίου 5€.

O ακούραστος συνεργάτης του επαγγελματία οδηγού, το Nissan CABSTAR, έρχεται πλέον και με κινητήρες πετρελαίου ΕURO 5, καθιστώντας εφικτή την πρόσβασή του στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, η Nissan ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, έρχεται ακόμα πιο κοντά στους υποψήφιους αγοραστές επαγγελματικού αυτοκινήτου με μια άκρως δελεαστική και συμφέρουσα εμπορική πολιτική. Συγκεκριμένα, η Nissan προσφέρει τις εκδόσεις 3,5 τόνων του φορτηγού CABSTAR EURO 4, με σημαντικά μειωμένες τιμές, κάνοντας με αυτό τον τρόπο εξαιρετικά συμφέρουσα την αγορά του.

Χαρακτηριστικά, η τελική τιμή για το CABSTAR 3,5 τόνων, μετά την έκπτωση των 2.000 €, ξεκινά από τις 22.765 €.

Η παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά, ισχύει για περιορισμένο αριθμό οχημάτων και μέχρι τις 31 Μαΐου 2012. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Η Opel Αυξάνει τον Όγκο Πληροφόρησης Δεδομένων Διάσωσης

Η Opel έχει αυξήσει τα φύλλα δεδομένων διάσωσης για να συμπεριλάβει 70 διαφορετικά μοντέλα από το 1991 μέχρι σήμερα. Τα νεώτερα μοντέλα είναι τα Astra GTC, Corsa LPG, η επιβατική έκδοση του νέου Combo και το Zafira Tourer. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης, τα φύλλα δεδομένων του Ampera περιέχουν τώρα τα τηλέφωνα υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης σε σαράντα Ευρωπαϊκές χώρες. Τα δεδομένα του internet, που διατίθενται σε 24 γλώσσες, προσφέρουν στις ομάδες διάσωσης ταχεία πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες στον τόπο ενός ατυχήματος. Από το Νοέμβριο του 2010, η Opel έγινε η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που προσέφερε μία τέτοια δωρεάν υπηρεσία για smartphones. Από τότε που λανσαρίστηκε η υπηρεσία, οι επισκέψεις έφτασαν τις 220.000 σε όλο τον κόσμο.

Το πλεονέκτημα που συχνά σώζει ζωές είναι η δυνατότητα πρόσβασης στα δεδομένα του αυτοκινήτου από όλα τα συμβατικά smartphone απευθείας στο τόπο του ατυχήματος. Το smartphone portal http://opel-rescuecard.com επιτρέπει στα πληρώματα διάσωσης ταχεία λήψη πληροφοριών για την ακριβή θέση σημαντικών εξαρτημάτων και τη δομή του αμαξώματος. Πολλές φορές, λίγα δευτερόλεπτα κάνουν τη διαφορά. Η κινητή πύλη δεδομένων διάσωσης χρησιμοποιείται από πυροσβέστες σε όλη την Ευρώπη, αλλά η πρόσβαση είναι εφικτή και από τις ΗΠΑ. Χάρη στην ενσωματωμένη βελτιστοποίηση σελίδων, η πύλη προσαρμόζεται αυτόματα σε κάθε στάνταρ μοντέλο smartphone. Με τη λειτουργία μεγέθυνσης (ζουμ) ακόμα και μεμονωμένα εξαρτήματα και τμήματα του αμαξώματος εύκολα φαίνονται σε μία μικρή οθόνη.

Η online πύλη δεδομένων διάσωσης που είναι προσπελάσιμη μέσω οποιουδήποτε PC από το σύνδεσμο www.ifz-berlin.de έχει γίνει ακόμα πιο φιλική προς το χρήστη παρέχοντας άμεση πρόσβαση σε όλες τις εκδόσεις μοντέλων μέσω ενός μενού. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κατεβάσει τα αρχεία δεδομένων διάσωσης σε μορφή PDF και να τα εκτυπώσει. Αυτά τα τυποποιημένα αρχεία που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τις υπηρεσίες διάσωσης, διατίθενται online από το 2009.

Η SEAT βελτιώνει τα αποτελεσματά της χάρη στις εξαγωγές

Η επέκταση σε διεθνείς αγορές έδωσε την δυνατότητα στην SEAT να ξεπεράσει την θύελλα που έπληξε την Ισπανική αγορά το 2011 και να προχωρήσει μπροστά βασισμένη σε σχέδια για ανάπτυξη και κερδοφορία. Η SEAT ξεπέρασε το όριο των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ σε έσοδα (5.049 εκατομμύρια ευρώ, 8,3% περισσότερα από το προηγούμενο οικονομικό έτος), χάρη στην αύξηση των εξαγωγών και την εμπορική επιτυχία των προϊόντων της.

Η δύσκολη οικονομική κατάσταση δεν εμπόδισε την μάρκα του ομίλου Volkswagen να αφιερώσει 555 εκατομμύρια ευρώ (7% περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά) στις επενδύσεις και στο R & D. Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες η SEAT βελτίωσε τον λειτουργικό της αποτέλεσμα κατά σχεδόν 100 εκατομμύρια ευρώ (30%), κλείνοντας την χρονιά του 2011 με αποτέλεσμα ύψους -232 εκατομμύρια ευρώ συγκριτικά με τα -330 εκατομμύρια ευρώ του προηγούμενου οικονομικού έτους. Τα κέρδη μετά φόρων βελτιώθηκαν κατά 43 εκατομμύρια (41,3%) στα -61 εκατομμύρια ευρώ.

«Η SEAT τήρησε τις δεσμεύσεις της. Έχουμε βελτιώσει όλους του δείκτες μας και θέλουμε να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση και φέτος», δήλωσε ο Πρόεδρος της SEAT James Muir κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας για το έτος 2011.

«Η εταιρεία ακολουθεί το σχέδιο που στοχεύει στην επίτευξη της κερδοφορίας. Συνεχίσαμε την αύξηση των κερδών και στην βελτιστοποίηση του κόστους και αυτό μας έδωσε την δυνατότητα να βελτιώσουμε τα
αποτελέσματα μας. Δημιουργήσαμε επίσης περισσότερες από 1.000 νέες θέσεις εργασίας και επενδύσαμε 555 εκατομμύρια ευρώ για να εδραιώσουμε το μέλλον μας. Είμαστε στον σωστό δρόμο.», σχολίασε ο Holger Kintscher, εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Οικονομικών και Οργάνωσης.

Αύξηση των πωλήσεων κατά 3,1% και των εξαγωγών κατά 11,4%

Το 2011 η SEAT παρέδωσε 3,1% περισσότερα οχήματα (350.009 οχήματα) σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά την κρίση στην Ισπανική αγορά, κατόρθωσε στο τέλος του προηγούμενου έτους να είναι ο ηγέτης σε ταξινομήσεις για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Ισπανία. Η εταιρεία αντιστάθμισε την ύφεση στην εγχώρια αγορά με αύξηση κατά 11,4% στις εξαγωγές οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 80% των συνολικών παραδόσεων.
Η ανάκαμψη αυτή ήταν ιδιαίτερα σημαντική στη Γερμανία (+20,9%), στη Γαλλία (+14,6%), στο Ηνωμένο Βασίλειο (+9,6%) και στην Ιταλία (+6,5%). Η SEAT αύξησε το μερίδιο αγοράς της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και επίσης πουλήθηκαν 35,4% περισσότερα οχήματα στο Μεξικό, συν 35,6% περισσότερα στη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

Περισσότεροι από 1.000 νέοι εργαζόμενοι

Το 2011 η SEAT διεύρυνε και ανανέωσε την γκάμα των προϊόντων της με το λανσάρισμα στην Ισπανική αγορά του Mii - το νέο μικρό αυτοκίνητο πόλης -, σηματοδοτώντας έτσι την επιστροφή της μάρκας σ’ αυτήν την κατηγορία οχημάτων και παράλληλα την διεύρυνση της κάλυψης της αγοράς. Το Mii, που θα διατεθεί προς πώληση και στην διεθνή αγορά εντός των προσεχών εβδομάδων, ήρθε να προστεθεί στο ανανεωμένο Exeo καθώς και στο Alhambra 4 το οποίο διεύρυνε την γκάμα του MPV της SEAT με μια τετρακίνητη έκδοση.

Χάρη στην επιτυχία των προϊόντων SEAT καθώς και στην έναρξη παραγωγής του Audi Q3, η εταιρεία αύξησε την παραγωγή στο Martorell, στην κύρια μονάδα παραγωγής της, κατά 5,5% με συνολικά 353.420 οχήματα. Αμφότερα τα στοιχεία αυτά επέτρεψαν στην SEAT όχι μόνο να

διατηρήσει το υπάρχον εργατικό δυναμικό της σε πλήρη ισχύ, αλλά επίσης
και να προσλάβει επιπλέον 1.000 υπαλλήλους, αποτελώντας έτσι έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες της Ισπανίας. Η SEAT επίσης ολοκλήρωσε μια νέα, πιο σύγχρονη και ευέλικτη συλλογική σύμβαση, συνδέοντας εν μέρει τις αμοιβές με τα αποτελέσματα της εταιρείας καθώς και ανοίγοντας τον δρόμο για την δημιουργίας ακόμη περισσοτέρων θέσεων εργασίας.

2012 - Ένα νέο μοντέλο κάθε τρίμηνο

Η SEAT θα συνεχίσει να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της με νέα μοντέλα σε νέες κατηγορίες οχημάτων στα πλαίσια της μεγαλύτερης προϊοντικής ανάπτυξης στην ιστορία της μάρκας, χάρη στις επενδύσεις και τις δαπάνες στο R & D περισσότερων από 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά τα 5 τελευταία χρόνια και εν μέσω κρίσης.

Το νέο αυτοκίνητο της πόλης, το SEAT Mii, καθώς και το ανανεωμένο ΙΒΙΖΑ, το καλύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας, θα ενώσει τις δυνάμεις του μετά το καλοκαίρι με το νέο Toledo, του οποίου το concept είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης τον προηγούμενο μήνα, καθώς και με το νέο πεντάπορτο Leon στο τέλος τους χρόνου. Αυτό το μοντέλο θα είναι το πρώτο όχημα της SEAT που θα κατασκευάζεται με βάση την νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα του ομίλου Volkswagen (MQB) επιτρέποντας έτσι την βελτίωση του κόστους και του χρόνου παραγωγής καθώς και την μείωση των εκπομπών CO2.


Νέες αγορές, νέα σχεδίαση για περαιτέρω ανάπτυξη

Παράλληλα η SEAT θα ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Κίνα, ενώ την ίδια στιγμή θα ενισχύσει την παρουσία της και σε άλλες δυνητικές αγορές όπως η Ρωσία και το Μεξικό, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και με στόχο την πλήρη παραγωγική ικανότητα των εγκαταστάσεων του εργοστασίου στο Martorell.

Η προϊοντική γκάμα της εταιρείας είναι η απόδειξη πως από φέτος η SEAT παρουσιάζει μια νέα σχεδιαστική γραμμή σε συνδυασμό με την ανανέωση

του DNA της μάρκας. Η νέα σε εμφάνιση ταυτότητα της μάρκας θα είναι πιο
σύγχρονη αντανακλώντας έτσι την ακρίβεια και την ποιότητα μαζί με την απόλαυση της τεχνολογίας. Αυτή την μεταμόρφωση αναδεικνύει και το νέο brand claim της μάρκας – “Enjoyneering”.

Ο Πρόεδρος της SEAT James Muir συνόψισε, «Αυτή την χρονιά λανσάρουμε νέα προϊόντα ενώ την ίδια στιγμή μπαίνουμε στην απαιτητική αλλά συναρπαστική κινεζική αγορά. Μπροστά μας έχουμε ένα ολόκληρο χρόνο εντατικών εργασιών και καλών νέων.»

Οι Jaime Alguersuari και Lucas Di Grassi, οδηγοί δοκιμών της Pirelli

Ο Ισπανός Jaime Alguersuari με το Βραζιλιάνο Lucas di Grassi, θα είναι οι δύο οδηγοί δοκιμών της Pirelli για τη σεζόν του 2012, με την έναρξη της δεύτερης χρονιάς της Ιταλικής φίρμας στη Formula 1.
Για πρώτη φορά, η Pirelli θα έχει δύο μόνιμους οδηγούς δοκιμών στη Formula 1, ενώ πέρσι ο ρόλος αυτός είχε ανατεθεί αποκλειστικά στον di Grassi. Ο Βραζιλιάνος θα συνεχίσει να προσφέρει τις πολύτιμες πληροφορίες του μετά την εμπειρία που απέκτησε το 2011, ενώ ο Alguersuari θα συμβάλλει με τις γνώσεις του γύρω από την τελευταία γενιά των εργαλείων της F1.
Και οι δύο θα οδηγήσουν το τελευταίο όχημα δοκιμών της Pirelli – ένα 2010 Renault R30 – σε τέσσερις κύκλους φέτος σε Χερέθ, Σπα, Μόντζα και Βαρκελώνη, μετά από μία πρώτη δοκιμή σε GP2 στη Χερέθ που ολοκληρώθηκε χθες. Από τις δοκιμές θα προκύψει η γκάμα ελαστικών Pirelli για το 2013 με νέες γόμες και σκελετούς, ενώ θα δοκιμαστούν οι εξελίξεις των γομών που θα δούμε αργότερα μέσα στη σεζόν.
Οι Di Grassi και Alguersuari θα μοιραστούν τα οδηγικά καθήκοντα σε ένα πρόγραμμα που η Pirelli θα ανακοινώσει τις προσεχείς εβδομάδες για τις τέσσερις δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν από το Μάιο μέχρι το Σεπτέμβριο.
Ο Alguersari, ο οποίος αγωνίστηκε σε 46 grand prix στο διάστημα 2009 - 2011, δήλωσε: «Είμαι πραγματικά ευτυχής που έχω αυτή την εκπληκτική ευκαιρία. Πριν από μία εβδομάδα ήταν τα γενέθλιά μου, συμπλήρωσα τα 22, και τώρα η Pirelli μου έκανε το καλύτερο δώρο. Ανυπομονώ να ξεκινήσω την πολύ σημαντική και απαιτητική αποστολή για την εξέλιξη των μελλοντικών ελαστικών. Επιθυμώ διακαώς να καθίσω και πάλι στο τιμόνι μιας Formula 1 και να επιστρέψω στην αγωνιστική δράση, επομένως τώρα μου δίνεται μία εκπληκτική ευκαιρία».
Ο Di Grassi, ο οποίος έλαβε μέρος σε 18 αγώνες για λογαριασμό της Virgin Racing το 2010, ήταν οδηγός δοκιμών της Pirelli σε όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2011, ολοκληρώνοντας πέντε προγράμματα με την Ιταλική φίρμα. Ο 27-χρονος δήλωσε τα εξής: «Χαίρομαι που είμαι ξανά με την Pirelli μετά από μία πολύ επιτυχημένη πρώτη σεζόν συνεργασίας. Μάθαμε πολλά μαζί και με χαρά θα συνεχίσουμε. Τώρα έχω την ευκαιρία να συνεχίσω τη δουλειά που ξεκινήσαμε πέρσι, κάτι το οποίο μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω συγκρίσεις και αντιπαραβολές με όλες τις περσινές γόμες. Αυτά τα ελαστικά είναι τώρα ένα φανταστικό στοιχείο της F1».
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery κατέληξε: «Η δέσμευσή μας να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό θέαμα στη Formula 1 υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι φέτος έχουμε δύο εξαιρετικά γρήγορους και ταλαντούχους οδηγούς δοκιμών. Ο Lucas θα μας δώσει το σημείο αναφοράς που χρειαζόμαστε από το πρόγραμμα εξέλιξης μέχρι τώρα, ενώ ο Jaime φέρνει μία νέα διάσταση από την εμπειρία του στους αγώνες τις τρεις τελευταίες σεζόν (με πολλούς τερματισμούς σε βαθολογούμενες θέσεις). Θα χρησιμοποιήσουμε τους οδηγούς σε όλα τα είδη δοκιμών των μονοθέσιων, όπως και το GP2 και οι προσομοιωτές. Οι πληροφορίες και η εμπειρία τους σίγουρα θα μας βοηθήσουν να προοδεύσουμε ακόμα περισσότερο, ώστε να έχουμε αγωνιστικά ελαστικά που προάγουν τη δράση αλλά και νέες τεχνολογίες που μελλοντικά θα εφαρμοστούν σε προϊόντα μοντέλων δρόμου υπερυψηλών επιδόσεων. Καθώς οι νέοι οδηγοί έχουν περιορισμένες δυνατότητες να οδηγήσουν μία F1, οι Lucas και Jaime έχουν τώρα μία θαυμάσια ευκαιρία όχι μόνο να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στο χώρο των δοκιμών και εξέλιξης αλλά και να ακολουθήσουν την πορεία προηγούμενων συναδέρφων τους όπως οι Romain Grosjean, Pedro de la Rosa και Nick Heidfeld με επιστροφή στη F1 ή σε άλλο κορυφαίο πρωτάθλημα στο μέλλον».

Nissan JUKE: Από 14.190 € με απόσυρση και με μια διαφήμιση που συναρπάζει!

Επιστρατεύοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, η Nissan δημιούργησε μια τηλεοπτική διαφήμιση για το JUKE, η οποία συνάδει με τον επαναστατικό χαρακτήρα του μοντέλου. Η διαφήμιση αυτή, συναρπάζει τον τηλεθεατή με την πλοκή και τα οπτικά εφέ που διαθέτει, ενώ τον προϊδεάζει για τον καινοτόμο χαρακτήρα, την τεχνολογία και την απόλαυση που προσφέρει το JUKE κατά την οδήγηση.

Παρακολουθείστε το τηλεοπτικό σποτ του JUKE στη σελίδα της Nissan στο Facebook, πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο.

http://www.facebook.com/pages/Nissan-Greece/198810193495863

Παράλληλα, η Nissan ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, έρχεται ακόμα πιο κοντά στους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου με τιμές και οφέλη που συναρπάζουν. Συγκεκριμένα, η τελική τιμή του JUKE, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινά από τις 14.190 €. Παράλληλα, η τελική τιμή (με το όφελος της απόσυρσης) για την πετρελαιοκίνητη έκδοση με κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι άκρως δελεαστική, καθώς τώρα ξεκινά από τις 16.680 €.

Την παραπάνω άκρως δελεαστική προσφορά για το Nissan JUKE, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Ο Αμερικανός πρωταγωνιστής της σειράς ‘Gymkhana’ δοκίμασε το τελευταίο αγωνιστικό ελαστικό με καρφιά της Pirelli

Ένας από τους δημοφιλέστερους οδηγούς, γνωστός σε όλο τον πλανήτη για το εξτρίμ και θεαματικό στυλ του, μία χιονισμένη ειδική διαδρομή στο Igora Park, ένα Ford WRC και τα αγωνιστικά ελαστικά με καρφιά της Pirelli: αυτά ήταν τα συστατικά στοιχεία ενός αξέχαστου σκηνικού στο Igora κοντά στην Αγία Πετρούπολη όπου η Pirelli και ο Ken Block έδωσαν τη δική τους παράσταση στο χιόνι. Στόχος ήταν να καταδείξουν πώς το σωστό ελαστικό μπορεί να κάνει τη διαφορά στις επιδόσεις και την ασφάλεια σε οδικές συνθήκες που κρύβουν παγίδες, χωρίς συμβιβασμούς στο εκπληκτικό θέαμα, κάτι εγγυημένο άλλωστε από τον Αμερικανό οδηγό.

Σε μία ειδική διαδρομή ράλι και δρόμο ειδικά διαμορφωμένο για δοκιμές, ο Ken Block δοκίμασε τα τελευταία ελαστικά με καρφιά Winter Sottozero της Pirelli στα όριά τους: πρόκειται για την ίδια οικογένεια ελαστικών που εφοδίαζε με επιτυχία τα Αυτοκίνητα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στο χιόνι όταν η Pirelli ήταν αποκλειστικός, επίσημος προμηθευτής του WRC από το 2008 μέχρι το 2010.
Ο Ken Block έχει λάβει μέρος σε πολλά και διάφορα πρωταθλήματα και φημίζεται για το συναρπαστικό οδηγικό στυλ, τις εντυπωσιακές πλαγιολισθήσεις και υπερστροφές ισχύος. Στο χιόνι του Igora Park, σαν προσκεκλημένος της Pirelli, έκανε μία εντυπωσιακή επίδειξη οδηγικών ικανοτήτων και απόλυτου ελέγχου του αυτοκινήτου, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες των ελαστικών Pirelli Winter Sottozero.